Gå til innhold
Hundesonen.no

Dagens Middag


tm100021
 Share

Recommended Posts

I dag ble det laks med ovnsbakte grønnsaker med sitron og hvitløksdressing til! Første gangen jeg satt og mumset og virkelig koste meg med laksen, for det var supergodt med hvitløksdressing til! :drool:

Laks-og-groennsaker-i-ovn_large.jpg

Stjeler et bilde av google, bare fordi denne tråden er mye mer spennende med bilder.

Har du link til oppskriften? :) Det så kjempe godt ut! :)

I dag ble det pitabrød med kjøttdeig og grønnsaker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg tror jeg sprekker... To flotte blomkålhoder brekt i store buketter, forvellet i vann til nesten møre. En god liter hvit saus med muskat over blomkålen (som ble sirlig stappet ned i en ildfast fo

Omnomnomnomnom!!!

Jeg leste først... Morrabrød

Posted Images

Det er ikke været som avgjør om det er grillvær, det er det kalenderen som gjør. Sesongen starter til påske og avsluttes i oktober. Vi griller ute og spiser inne. Vi måtte bygge tak over terassen slik at gubben slapp å grille med paraply i regnvær :P

Ekke alltid kalender avgjør heller for tenk. Hadde grillparty i -20 en gang, innpakket i varmedresser, luer og votter, spiste ute og greier. Vinterblot kalte vi det, og fy søren så godt det var og så gøy vi hadde det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du link til oppskriften? :) Det så kjempe godt ut! :)

Nei, jeg diktet egentlig bare opp noe selv. Tok litt vann i en ildfast form og hev oppi grønnsaker (jeg brukte frossen grønnsaksblanding) også tar jeg litt sitronsaft og olje i vannet. Deretter ligger jeg fisken på toppen (jeg brukte laks med sitronpepper på) også hiver jeg den inni ovnene. Har egentlig ingen tid på det heller, bare følger med når jeg tror den er ferdig :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg hjemme hos mamma og pappa, så nå blir det mange gode, ordentlige middager på meg. I går hadde vi elgkarbonader med bacon, ertestuing, ris og soppsaus. Hva det blir i dag vet jeg ikke, men senere i påska har jeg blitt lovet blant annet lammelår og sodd. Nam nam nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Nå er jeg hjemme hos mamma og pappa, så nå blir det mange gode, ordentlige middager på meg. I går hadde vi elgkarbonader med bacon, ertestuing, ris og soppsaus. Hva det blir i dag vet jeg ikke, men senere i påska har jeg blitt lovet blant annet lammelår og sodd. Nam nam nam!

ohhh sodd, kan jeg komme da??!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett inspirert ble det blomkålgrateng i dag. Kokte mange bunter med blomkål, kokte hurtigmakaroni og hadde oppi ei form. Stekte baconbiter og la på toppen. Helte over hjemmelagd ostesaus med masse muskat og ost - la på noen osteskiver på toppen og gratinerte i ovnen. Yummi :D. Passet perfekt med cola til *ler*.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

HAdde store planer om en lammegryte, men siden mannen skulle på jobb og de gjestene som var invitert avslo, så gidder jeg ikke lage noe fancy bare til meg selv, så jeg tror det blir vårruller fra fryseren i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...