AussieAllTheWay Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Skrevet 14. Mars 2013 Hermet etter JeanetteH men hadde i tillegg til Sambal Oelek litt tomatpure i CremeF, og hadde store biter sopp i stedet for løk/spinat også hadde jeg blomkålmos ved siden av. Sterkt og godt Siter
Caroline Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Skrevet 14. Mars 2013 I går var det fiskesuppe, og i dag blir det pizza på årsmøtet til hundeklubben. Siter
Ingvild Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Skrevet 14. Mars 2013 Pinnekjøtt, med kålrotstappe Hmm... *se på datoen* Jeg tror du er ca. tre måneder for seint ute! Hva jeg skal ha til middag i dag kommer litt an på om Lånekassen har planer om å overføre penger i dag eller venter til i morgen. Jeg har nå seks kroner og nitten øre på konto, nemlig. Hvis jeg får penger drar jeg på butikken og kjøper ingredienser til lasagne, hvis ikke får jeg vel finne på noe lurt av det jeg har liggende hjemme. Siter
Synnikken Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Skrevet 14. Mars 2013 Ovnsstekt kylling med kokte poteter og fløtesaus Idag driter jeg i at mannen ikke liker kokte poteter Siter
Siri Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Skrevet 14. Mars 2013 I kveld blir det kyllingvinger - ferste fra CC-mart'n . Siter
Guest Jonna Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Skrevet 14. Mars 2013 Hmm... *se på datoen* Jeg tror du er ca. tre måneder for seint ute! Men altså, jeg kjøpte pinnekjøtt til jul til en persone. De selger liksom ikke det i porsjonspakker, og ikke kan det ligge i frysen til neste jul igjen Siter
Guest LXT Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Skrevet 14. Mars 2013 Ovnsbakt laks og grønnsaker med krydder og løk. Siter
Maria Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Skrevet 14. Mars 2013 Tapas hos Rambøll i dag Gotta love bedriftsbesøk <3 Siter
Guest Belgerpia Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Skrevet 14. Mars 2013 Noe kyllingfjakk og ris kjenner jeg at jeg er klar for i dag - da kan kyllingtingene ligge i stekovnen og risen putre på konfyren til jeg har vasket huset, for det må gjøres i dag. Siter
Malamuten Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Skrevet 14. Mars 2013 Pitapizza med pizzasaus, kyllingfilet i biter, smårettsbacon, annanas, løk, paprika og ost :-) Siter
Guest Ulla-Britt Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Skrevet 14. Mars 2013 Biff!!!! Ble ærlig talt overraska over at det ikke var flere som skulle ha det i dag. Siter
Symra&Pippin Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Skrevet 14. Mars 2013 Resten av den gratinerte torsken fra i går. Det var så yummi at jeg er mett ennå. Jeg kokte torsk (billig på bunnpris på onsdager), brokkoli, gulrot og purre, la det i ildfast form, helte over en skvett hjemmelaget hvit saus, strødde litt ost på toppen og stekte på 200 gr i sånn 20 minutter. Det er mye bedre enn frosne fiskeretter til dobbel pris! 1 Siter
Tricolor Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 Resten av den gratinerte torsken fra i går. Det var så yummi at jeg er mett ennå. Jeg kokte torsk (billig på bunnpris på onsdager), brokkoli, gulrot og purre, la det i ildfast form, helte over en skvett hjemmelaget hvit saus, strødde litt ost på toppen og stekte på 200 gr i sånn 20 minutter. Det er mye bedre enn frosne fiskeretter til dobbel pris! Prøv med tomat og purre en gang. Det er bare helt... Og Jarlsbergost på toppen. 1 Siter
mokken Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 Det jeg fant i kjøleskapet Kyllingfilet og tomat med chili, hvitløk, pepper og maldonsalt, og litt potetsalat med purre og creme fresh. Siter
Symra&Pippin Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 Prøv med tomat og purre en gang. Det er bare helt... Og Jarlsbergost på toppen. Det har jeg laget før, litt for lenge siden. Planen for mandagsmiddag klar! I dag: To stekte egg! Siter
Caroline Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Skrevet 15. Mars 2013 Grilla kylling med ris, brokkoli og bernaisesaus ved siden av. Siter
HHC Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Skrevet 16. Mars 2013 Fajitas da jeg kom ned i Kr.sand i går, og i kveld skal vi jentene lage kyllingsalat med masse digg tilbehør Siter
Siri Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Skrevet 16. Mars 2013 En slags pasta carbonara . Pasta penne med ostesaus, mye pepper, et posjert egg og pølsebiter . Siter
Symra&Pippin Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Skrevet 16. Mars 2013 Gryte med oksekjøtt, paprika i flere farger, sopp, løk, purre og hvitløk, pluss en fløteskvett. Egen variant av biff stroganoff, kan man kalle det. Barna mine på middagsbesøk. Siter
Tinkie Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Skrevet 16. Mars 2013 I dag blir det meksikansk lasagne! Med tomater, bønner, kylling og tacokrydder, og tortillas istedenfor pasta. Det er bare helt fantastisk. Siter
Guest Yellow Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Skrevet 16. Mars 2013 Helstekte kyllingfileter, bearnaise, pommes og stekt rødløk og paprika. Siter
Tricolor Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Skrevet 16. Mars 2013 Thai kyllinggryte. Pastaskruer. Kalkunpølse i biter oppi. Jeg er ikke begeistret for den gryteretten. Må bare huske å ikke kjøpe den igjen. Siter
Recommended Posts