Gå til innhold
Hundesonen.no

AD Ringlets Forest "Eine"


Poter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 728
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk dessverre dårlige nyheter hos veterinæren i dag. Kreften har spredt seg til lymfekjertlene og det er ikke noe mer å gjøre. Veterinæren og jeg er enige om at så lenge han har så god allmentils

Eine har kreft ? Sist vi var hos veterinæren sjekket hun analkjertlene hans fordi de har vært noe betente i høst og da oppdaget hun en kul rett innenfor. De tok vevsprøve av kulen som viste at det er

På lørdag måtte jeg ta farvel med min elskede venn? Takk for alt, Eine❤️    

Posted Images

Ååååeee, kan ikke vi møtes når jeg er i Tromsø? Kjenner jeg savner Eine litt, har jo ikke sett han som fullfoksen enda :( Skulle ønske jeg bodde nærmere så skulle jeg passa han nårsomhelsthvorsomhelst! :heart:

Klart vi kan! Bare si i fra når du er her, så får vi nok til noe :)

Åh, så nydeleg labbis! :heart:

Takk :D Synes jo selv han er veldig flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er fin, jeg blir alltid glad når jeg ser labradorer i god form!

Det er noe eget med å ha den spesielle kjemien, jeg hadde den med Mona og lurer på om jeg noen gang får den samme igjen. Det er en god følelse!

Takk, hyggelig å høre :) Er stas å ha en labrador som ser bra ut. Han har gode gener der.

Ja, ikke godt å si om man får det med andre hunder senere, det er jo noen som snakker om once in a lifetime dog, så ikke godt å si. Man får jo et forhold til den hunden man har, uansett, og jeg har jo vært veldig glad i de hundene vi har hatt, det har vært noe eget med hver og en. Samtidig merker jeg det er noe ekstra med Eine og det er kanskje det som er kjemien. Han passer meg veldig godt, egentlig.

Men superhunden har jo sine negative sider også. Blant annet er han veldig glad i å plukke ting og tygge på dem når vi er borte. Ikke fordi han har sperasjonsangst eller er understimulert, men bare fordi han liker å tygge eller sutte på ting. Det er flere ting han har ødelagt, mest småting som bæsjeposer og kvitteringer, men han har også ødelagt sko og en sykkelhjelm (min fine hjelm fra Danmark!). I kveld hadde han fått tak i solbrillene mine (kjøpt i Split!) og capsen min (kjøpt på Kreta!). Plagsomt! Greit nok at jeg dermed får kjøpt meg noe nytt, men likevel, han trenger ikke være SÅ omsorgsfull at han skal sørge for at jeg får shoppet med jevne mellomrom :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakker labbis du har der :D

Kjenner igjen beskrivelsen din, selvom min ikke smiler i like stor grad, så er hun akkurat på samme måte.

Hun kan bare være, er alltid blid og fornøyd, og er helt klart "kosejenta til mamma'n siiiiin" :wub: Kose-bilde av dere kunne likegodt vært et bilde av oss. Labbiser er og blir noen fantastiske vesner :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakker labbis du har der :D

Kjenner igjen beskrivelsen din, selvom min ikke smiler i like stor grad, så er hun akkurat på samme måte.

Hun kan bare være, er alltid blid og fornøyd, og er helt klart "kosejenta til mamma'n siiiiin" :wub: Kose-bilde av dere kunne likegodt vært et bilde av oss. Labbiser er og blir noen fantastiske vesner :wub:

Så herlig å høre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, i dag fikk jeg meg en god latter av Eine (jeg har jo nevnt at jeg ler av ham daglig) og jeg fikk nok en idè om hvordan han vil reagere på MH`en.

Jeg har altså fylt en kong med godsaker og gjemt den i ei pappeske. Før jeg begynte å filme har Eine lett litt rundt i leiligheten, funnet kongen i eska og prøvd å få den ut. Jeg hadde lagt lokket litt igjen og han stakk hodet rett nedi og skulle ta kongen ut. Da bevegde eska på seg og hang seg litt fast i ørene hans. Ekkelt, syntes Eine, og fant det for godt å tilby utgangsstilling og sitt foran meg. Det bruker jo vanligvis føre til godis. Hentet kameraet og resten kan dere se selv :rofl:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg SUR på Eine! Han har ødelagt brillene mine! Kom inn fra tur og gikk i dusjen og da jeg kom ut igjen var det en som lå og tygde på brillene mine i stua :gaah: Våre andre hunder har ikke ødelagt noe, men han her har ødelagt masse! Joggesko, pass og sykkelhjelm er bare noe av det han har satt tennene i. Utrolig irriterende! Han kan gjøre det når han er alene hjemme eller vi er i et annet rom. Det er ikke fordi han har seperasjonsangst eller er understimulert, for slike tyggerier kan bare komme ut av det blå helt uahvengig av situasjon. Antakelig liker han bare å ha noe i munnen, sutte på det og tygge på det. Han er en ganske dyr hund for å si det sånn!

Det er jo forsåvidt fint han sørger for at jeg får kjøpt meg nye ting med jevne mellomrom og jeg hadde faktisk tenkt på at jeg hadde lyst på nye infatninger, men ikke nå for det har ikke råd til, men må visst pent ta meg råd til det likevel.

*muggen* :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er så pen! Kjenner meg godt igjen i det du skriver om kjemi. Jeg og Nitro har veldig god kjemi og jeg har vel aldri vært så glad i en hund før. Nesten litt skummelt.

Bra å ha god kjemi da, når de ikke er like kul å ha i hus, som feks når de spiser på ting de ikke skal :P

Haha, ja, det har du helt rett i! :lol: Man må være både pen og høy i anselse for å komme gjennom slike pøbelgreier som han holder på med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, pappeskevideoen var morsom! :lol:

Ikke så kjekt med brillene, kanskje :whistle: .

Haha, ja, hva kan jeg si, han er en klovn :lol:

Nei, de brillene ble han ikke så populær av. Han har ødelagt mye, så han har en del på samvittigheten sin!

Flinke og fine Eine :D

:koos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Noen sommerbilder av finingen:

DSC_0010.jpg

Omnomnom med pinne

DSC_0014.jpg

Snuse litt på blomstrene

DSC_0020.jpg

Løpe i forveien og sjekke verden

DSC_0026.jpg

Han gresser som ei anna ku :P

DSC_0035.jpg

Tjolahopp!

DSC_0036.jpg

Glad og fornøyd fyr

DSC_0018.jpg

Synes dette bildet fanget godt hvordan Eine er ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hehe, så herlig sagt :D Han er ganske lik sine søsken, så mulig det er en sjans for noe lignende der ;)

Næh, trudde det var nye bilder jeg... :(

Da stikker jeg inn på bloggen, kanskje jeg finner noen der etter å ha lest om MH'en ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, trudde det var nye bilder jeg... :(

Da stikker jeg inn på bloggen, kanskje jeg finner noen der etter å ha lest om MH'en ;)

Har noen bilder liggende som jeg ikke har redigert enda, så det kommer etter hvert :) Men på bloggen får du i allefall filmer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bildene vises og han er sååå nydelig! Skikkelig lekker herremann må jeg si!

Takk! Han er ganske stilig og stram å se på, om jeg må få si det selv :ahappy:

I år har jeg ikke fått trent så ofte og så mye som jeg hadde tenkt og jeg har dermed ikke fått startet i verken bruks eller lydighet. Jeg hadde planlagt å debutere i klasse 1 og kanskje også få startet i klasse 2, men jeg må vel bare innse at den sykdommen jeg har setter noen kjepper i hjulene for mine planer, så da blir det vel ikke noen deby før april neste år. Kjedelig! Heldigvis takler Eine rolige perioder godt og er en like god familiehund som treningshund :heart:

I dag var jeg trøtt og sliten og måtte sove litt ekstra. Da var det en som var snar med å komme inn og legge seg sammen med meg:

besteeine.jpg

Fint med levende kosebamse ;) Jeg er jo så heldig at jeg har to av dem. Katten vår Max er veldig kosete og ligger mye inntill og maaaaler.

EDIT: Photobucket streiker, så får ikke sett bildet nå. Håper det fikser seg snart.

Endret av Poter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...