Gå til innhold
Hundesonen.no

AD Ringlets Forest "Eine"


Poter
 Share

Recommended Posts

Helt herlig! Ser virkelig ut som at dere koser dere :ahappy: Og jeg kan ikke skjønne at han der bare er 1 mnd eldre enn Ops, han ser jo stor ut jo!

(Også ler jeg litt av alle de rare smilyene som er satt inn øverst her :lol: )

Koselig å høre :ahappy: Ja, vi har det virkelig trivelig sammen. Jeg digger den hunden!

Han er veldig stor, men så er også jeg lav, så mulig han virker større på bildene enn hva han faktisk er. Har ikke målt ham, så vet ikke hvor høy han er, men han er langbeint, så det blir nok en del cm mer enn en kelpie :) Er litt uvant å ha en så stor hund, har jo hatt aussier før og siste aussien var en liten hanhund, litt som en stor kelpiehanhund, så det er uvant å ha en hund som faktisk kan trekke meg overende og som jeg ikke bare kan løfte opp og bære om det skulle være noe.

Så fine trenings -og snøgalskapsbilder.

For en flott hund du har!

Takk! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 728
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk dessverre dårlige nyheter hos veterinæren i dag. Kreften har spredt seg til lymfekjertlene og det er ikke noe mer å gjøre. Veterinæren og jeg er enige om at så lenge han har så god allmentils

Eine har kreft ? Sist vi var hos veterinæren sjekket hun analkjertlene hans fordi de har vært noe betente i høst og da oppdaget hun en kul rett innenfor. De tok vevsprøve av kulen som viste at det er

På lørdag måtte jeg ta farvel med min elskede venn? Takk for alt, Eine❤️    

Posted Images

Koselig å høre :ahappy: Ja, vi har det virkelig trivelig sammen. Jeg digger den hunden!

Han er veldig stor, men så er også jeg lav, så mulig han virker større på bildene enn hva han faktisk er. Har ikke målt ham, så vet ikke hvor høy han er, men han er langbeint, så det blir nok en del cm mer enn en kelpie :) Er litt uvant å ha en så stor hund, har jo hatt aussier før og siste aussien var en liten hanhund, litt som en stor kelpiehanhund, så det er uvant å ha en hund som faktisk kan trekke meg overende og som jeg ikke bare kan løfte opp og bære om det skulle være noe.

Takk! :ahappy:

Fine gutten! Han er vel rundt 60cm høy, ca like høy som Laska og Zima :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye bilder tatt 1. april:

DSC_0057.jpg

Det hadde nettopp kommet et lass med sny

DSC_0054.jpg

Det ser nesten ut som et hav

DSC_0034.jpg

Det er i april vi lurer på hvorfor vi bor her i vi bor, mens det bares og spirer lengre sør, har vi fortsatt mye sny

DSC_0030.jpg

Eine bekymer seg nok ikke får sånt

DSC_0026.jpg

Det fine med snyen er at jeg får prioritert lydigheten! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Skikkelig fin gutt dette her. Han ser så glad og vilter ut! :)

Glad og vilter er en god beskrivelse :)

bilde-21.jpg

Tok dette bildet i går med telefonen. Likte det så godt, fineste Einebær :ahappy:

Mandelasletta5april36.jpg

Synes også dette bildet ble så fint. Stemningen i det er så god.

Mandelasletta5april31.jpg

Kongeling

Mandelasletta5april30.jpg

Kongelang

Mandelasletta5april21.jpg

Her er han i sitt fine halsbånd fra Aboxno

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 4 weeks later...

Nå er Eine snart 16 mnd og han er blitt en stor og sterk kar. Veide ham i går og han veier 28 kg. Det er litt forskjell på det og de 20 kg aussiene jeg har vært vant til ;) Gleder meg til vinteren når jeg kan snørekjøre med ham -hvis jeg tør! Det aner meg at jeg kan komme til å slå meg lettere helseløs... :P

DSC_0014.jpg

Som retrievere flest, antar jeg, elsker han å ha noe i munnen. Ute er det pinner, inne er det gjerne en sokk eller to. Det beste er å ha noe i munnen samtidig som man får kos. Det er godt, det.

DSC_0016.jpg

Veterinæren sa han er en fin og stram hund som er godt trent. Slik er hyggelig å høre!

DSC_0024.jpg

Dette er vel det nærmeste vi kommer et utstillingsbilde. Er det noe vi ikke trener på, så er det å stå pent ;)

DSC_0031.jpg

Men posere for fotografen, må han lære seg! Viktig egenskap det!

DSC_0036.jpg

Nammenam med pinne! Lage småfliser er stas.

DSC_0043.jpg

Aussiene mine har liksom vært søte, men han her er vel mer... høy og mørk?

*dele opp*

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Ser bort på speilrefleksen min som ligger og støver ned og som antakelig vil støve enda mer nå som mørketiden er her. Men aiFoonen har ganske bra kamera, så det blir litt snapshots med den. Dette tok jeg ute på tur i helga:

320869_10150472277247559_580212558_10735004_2046505847_n.jpg

Han ser jo ut som en lemen eller noe -og ja, rett etterpå hoppet han opp i kameraet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...