Gå til innhold
Hundesonen.no

AD Ringlets Forest "Eine"


Poter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 728
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk dessverre dårlige nyheter hos veterinæren i dag. Kreften har spredt seg til lymfekjertlene og det er ikke noe mer å gjøre. Veterinæren og jeg er enige om at så lenge han har så god allmentils

Eine har kreft ? Sist vi var hos veterinæren sjekket hun analkjertlene hans fordi de har vært noe betente i høst og da oppdaget hun en kul rett innenfor. De tok vevsprøve av kulen som viste at det er

På lørdag måtte jeg ta farvel med min elskede venn? Takk for alt, Eine❤️    

Posted Images

Aww det er koselig når de kan komme og bare ligge ved siden av, eller kose.

De bryr seg jo ikke om hva de vinner eller konkurrerer i, så lenge man har selskap med mennesket sitt og har det gøy :wub: .

Ja, det er kjempekoselig :heart: Ser bare at han begynner og bli mer og mer kosete og oftere kommer og legger seg sammen med oss i sofaen. Han gjør det også med gjester, så mulig han begynner å sette mer pris på gledene ved sofalivet ;) Det har jeg forresten sett på de andre hundene våre også, når de bikker 2-3 år, begynner de å bli mer kosete og vil være mer på fanget og sånn. Koselig!

Var hos veterinæren med ham i dag hvor han fikk den årlige helsesjekken og vaksinen. Alt stod bra til :) Veterinæren skrøt av ham og syntes Eine var veldig hyggelig. Han delte ut noen velvalgte slafs ;)

einesept.jpg?w=640&h=640

I fjor da vi var hos veterinæren, den samme som i dag, foreslo hun at vi kunne operere de nedre øyelokkene hans da de henger litt. Jeg har vært veldig i tvil på om vi skulle gjøre det og har i samråd med henne sett det an. I dag så hun på dem igjen og mente det ikke var nødvendig med operasjon. Jeg forklarte hvordan han kan klø seg i øynene og hun mente at det ikke hørtes noe ille ut og at han ikke var noe spesielt rød i øynene. Så vi kunne evt. se det videre an, men sånn som det så ut nå, var det ikke nødvendig med operasjon. Det var gode nyheter, synes jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, har fått en litt artig kommentar om Eine: "Han e jo roligheita sjøl"! Det er det ikke ofte blitt sagt om ham akkurat :lol: Men det har skjedd noe med ham iløpet av sensommeren og høsten. Kanskje han begynner å bli voksen? I dag gikk vi tur sammen med ei supersøt bc tispe på ett og et halvt år og da oppførte jo Eine seg som en rolig og sindig, voksen kar. Han er vel ikke syk? :rofl:

På søndag skal han ta utholdenhetsprøven!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi syklet 2 mil i dag og Eine bestod dermed utholdenhetsprøven :D Sin første tittel ble det også: AD Ringlets Forest. Stas, det :ahappy:

up.jpg?w=640&h=640

Han travet lett av sted og syntes det var stor motivasjon å ha andre hunder foran seg i løypa. Det lover bra for vintersesongen!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det er jo kjempebra! :) Gratulerer :)

Tusen takk :D

<3 superhund i krevende vær!

Takk! Ja, vi ble ganske våte og skittne, for å si det sånn ;) Vi hadde gjørme fra topp til tå begge to. Fingrene mine ble ganske kalde, kan man trygt si. Heldigvis var det ei som lånte meg noen hansker, det hjalp!

Eine er av og til med mannen min på jobb. Der liker han å være og han får masse oppmerksomhet fra kollegaene. Han har til og med fått gave fra en av dem! En pose med forskjellige pipeleker. De falt i smak :D

kontorhund.jpg

Han har egen seng, men han foretrekker å ligge i sofaen. Hans faste positur er på rygg med alle fire beina i været :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fineste Eine :wub:

Håper min lille Ravn blir like fantastisk når han blir stor. Ravn(som du møtte i storgata for rundt 2 uker siden) vil gjerne møtes en dag da, jeg er bare så veldig travel i ukedagene, og Ravn har haltet de siste dagene, bedre nå, men må holdes i ro, så kanskje neste helg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fineste Eine :wub:

Håper min lille Ravn blir like fantastisk når han blir stor. Ravn(som du møtte i storgata for rundt 2 uker siden) vil gjerne møtes en dag da, jeg er bare så veldig travel i ukedagene, og Ravn har haltet de siste dagene, bedre nå, men må holdes i ro, så kanskje neste helg:D

Ja, kosemose mer med søte labradorvalpen :wub: Og NÅ vet jeg endelig hvem som gjemte seg bak dette nicket :lol: Bare ta kontakt på PM når han er haltefri, så finner vi en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kosemose mer med søte labradorvalpen :wub: Og NÅ vet jeg endelig hvem som gjemte seg bak dette nicket :lol: Bare ta kontakt på PM når han er haltefri, så finner vi en dag.

Haha, ja jeg tenkte på det etter at jeg traff deg i byen, at jeg må huske å si ifra neste gang jeg ser deg.

Jeg sender en pm en dag ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja jeg tenkte på det etter at jeg traff deg i byen, at jeg må huske å si ifra neste gang jeg ser deg.

Jeg sender en pm en dag ja:)

Blir artig med litt labradorlek!

Han Eine er fin, han! :wub: Gratulerer med UHP!

Takk :D

:wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

:jump:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Tenkte bare tipse om at Eines onkel er til omplassering. Han er en superhelig hund og jeg hadde tatt ham selv om jeg hadde muligheten. Han heter Tjatte, Ringlets Thunder og er snart fire år. Han er oppdretters egen hund og en skikkelig bra jakthund. Se ringlets.se for mer informasjon og kontaktinformasjon.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det er virkelig bekymringsfullt når store hunder viser aggressiv atferd, spesielt i offentlige områder. Det handler ikke bare om rasen, men også om eierens ansvar for å trene og sosialisere hunden riktig. Alle hunder, uansett størrelse, kan være fantastiske følgesvenner hvis de får riktig oppdragelse og omsorg. Det er viktig at eiere forstår sitt ansvar og jobber med hundene sine for å sikre at de kan oppføre seg trygt rundt andre hunder og mennesker. Aggressiv atferd kan ofte håndteres med riktig trening og tålmodighet.
    • Har hunden alltid vært veldig glupsk eller blitt det mer i det siste? Har hunden fått betydelig høyere appetitt er det lurt med vet.sjekk. Vektøkning og tørr hud kan være symptom på lavt stoffskifte (men også rett og slett feil kost). Ellers er fersk mat det første jeg ville anbefalt (råfôr, fryst ferskfôr evt egensammensatt med oppskrift satt sammen for din hund). Bland gjerne ut med litt grønnsaker som allerede nevnt for mer metthetsfølelse (isbergsalat og agurk har veldig lite kalorier). 
    • Wow, faren var lekker, ja!!😍  Koselige bilder🌸
    • Se der da, så nyyyydelig🥰 
    • Torsdag var en dårlig dag med tanke på trening på husreinhet. Da tisset han 5 ganger inne. Alle gangene var det rett før jeg skulle ut med han, sykt irriterende 😂 I går derimot var en veldig god dag, da hadde vi null uhell!  Vel, neste uke blir det hjemmekontor, og da er jeg plutselig i møter når han våkner. Da blir det fort mye tissing inne uansett.  I går tok vi buss for første gang. Det gikk fint ☺️  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...