Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet
21 timer siden, Teserere skrev:

Hva tror dere ? Jeg syns det ser bra ut, kanskje A/B på hoftene.

Gjett ivei!

rgbilder1.jpg

rgbilder2.jpg

rgbilder3.jpg

Hoftene ser i alle fall veldig fine ut, albuer er jeg for dårlig på til å uttale meg om. :)

• Like 1
  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja! Det ble fritt, HD: B! 

HD A  Da venter jeg bare på AD resultatet.

A på begge sider Tesh er dermed fri foran og bak :D :D

Posted Images

Skrevet

Bildene var ankommet, men kunne ikke få svar på når faktura ble sendt ut. Den kom når den kom. En får smøre seg med tålmodighet da. Må gjerne gi en kommentar til bildene mine lenger opp, om de kan tydes på et vis. ??

Skrevet
På 23.5.2016 at 5:11 PM, Teserere skrev:

Gjett ivei!

rgbilder1.jpg

rgbilder2.jpg

rgbilder3.jpg

HD A :bananas:

Da venter jeg bare på AD resultatet.

• Like 12
Skrevet
På 29.4.2016 at 3:27 PM, Tine Kristine Lindbeck skrev:

det er det jeg tror og, ja bilde er dårlig kvalitet da det er et mobil bilde men ja hehe,må vel smøre seg med tålmodighet og vente

det ble a hofter, men hun ble rerønket og bildene ble mye bedre :) 

• Like 4
Skrevet
På 23.5.2016 at 5:11 PM, Teserere skrev:

Gjett ivei!

rgbilder1.jpg

rgbilder2.jpg

rgbilder3.jpg

Fri både foran og bak :bananas:AD 0 og HD A :D

• Like 5
  • 4 weeks later...
Skrevet
1 time siden, Carro92 skrev:

Vært å røntga hoftene til Tundra idag, noen som vil gjette? Jeg dør litt av spenning :|

Synes ikke venstre så helt bra ut, men jeg tar stort sett feil ;)

Skrevet
1 time siden, Carro92 skrev:

Vært å røntga hoftene til Tundra idag, noen som vil gjette? Jeg dør litt av spenning :|

Synes ikke venstre så helt bra ut, men jeg tar stort sett feil ;)

Skrevet
3 timer siden, Carro92 skrev:

IMG_9268_zpsvciqxt6p.jpg

Venstre hofte ser ikke helt bra ut, vil anta svak grad. Jeg ville generelt sett ha ønsket meg bedre hofteskåler og at hoftene satt bedre i skåla.

Skrevet
På 23. juni 2016 at 6:57 PM, Carro92 skrev:

IMG_9268_zpsvciqxt6p.jpg

det ble C på begge :/ 

• 2 months later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Hm, er det bare meg eller er det der et litt dårlig røntgen-bilde? Enten ligger han skeivt, eller så har de ikke klart å strekke begge bakbeina like langt. Det er jo store forskjeller på det bildet der og bildene til collien over f.eks.

Skrevet
4 timer siden, Alvira skrev:

Tanker? :)

2.jpg

Hoftekulene ligger dypt i skålene, men jeg synes likevel ikke det ser helt fritt ut, spesielt på høyre side (venste side av bildet). Muligens C?

• Like 1
Skrevet
7 timer siden, Tuvane skrev:

Hoftekulene ligger dypt i skålene, men jeg synes likevel ikke det ser helt fritt ut, spesielt på høyre side (venste side av bildet). Muligens C?

Helt korrekt! Imponert :) C på begge sider, med små forkalkninger høyre side. 

AD 0 heldigvis :) 

Skrevet
28 minutter siden, Ozzy skrev:

Hvor lang tid ca tar det fra faktura fra nkk er betalt til resultatet er klart? 

Bildene blir avlest fortløpende, men resultatet registreres ikke på DogWeb før betaling er registrert.

Så har du flaks, kommer resultatene på nett dagen etter at du betalte - om du betalte i bankens åpningstid, slik at den beskjeden når NKKs systemer neste dag. Forutsatt at det har vært avlesning i den tiden det tok å sende faktura fra NKK til deg.

Uansett er det vel fortsatt avlesning av hofter cirka to ganger i uka og albuer cirka en gang i uka, og har du fått faktura har jo bildene ankommet fra din veterinær, og den første ventetiden er over.

Skrevet
11 minutter siden, SFX skrev:

Bildene blir avlest fortløpende, men resultatet registreres ikke på DogWeb før betaling er registrert.

Så har du flaks, kommer resultatene på nett dagen etter at du betalte - om du betalte i bankens åpningstid, slik at den beskjeden når NKKs systemer neste dag. Forutsatt at det har vært avlesning i den tiden det tok å sende faktura fra NKK til deg.

Uansett er det vel fortsatt avlesning av hofter cirka to ganger i uka og albuer cirka en gang i uka, og har du fått faktura har jo bildene ankommet fra din veterinær, og den første ventetiden er over.

Ja faktura kom før helgen og ble betalt idag . 

• 1 month later...
Skrevet
41 minutter siden, Perfect Image skrev:

72913ced6e34e9e8f15619d4c6978429.jpg/p>

Hva synes sonen?

innser jeg er utrolig dårlig til å ta bilde av bilde emoji14.png

Noe grunn skål på venstre hofte, eller mer skygger på en måte? Høyre ser fin ut, synes jeg. Som du skjønner, så bør det innspillet veie tungt. :teehe: