Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja! Det ble fritt, HD: B! 

HD A  Da venter jeg bare på AD resultatet.

A på begge sider Tesh er dermed fri foran og bak :D :D

Posted Images

Skrevet
21 minutter siden, WelshenNemi skrev:

Hun fikk C på høyre og D på venstre :blink:

Sist fikk hun D på begge :blink:

Har du bilde av det første røntgenbildet? Syns egentlig at høyteknologiske hofte passer bedre som B enn som C. :)

Skrevet
1 minutt siden, Lailakatrin skrev:

Har du bilde av det første røntgenbildet? Syns egentlig at høyteknologiske hofte passer bedre som B enn som C. :)

Nei det har jeg dessverre ikke. Har fått et hun som tok røntgen trodde var føeste hd bildene, men stemmer ikke med datoen. Høyteknologisk?

Skrevet
43 minutter siden, WelshenNemi skrev:

Nei det har jeg dessverre ikke. Har fått et hun som tok røntgen trodde var føeste hd bildene, men stemmer ikke med datoen. Høyteknologisk?

Sikkert stavekontroll, regner med det skal være høyre :P 

Skrevet
Akkurat nå, Sprettballen skrev:

Sikkert stavekontroll, regner med det skal være høyre :P 

Det kan være :P hadde ikke regnet med C på henne heller når hun fikk D sist. 

Skrevet
45 minutes ago, Monab88 said:

Hva tenker dere om disse tre hoftene?

20170209_131848.thumb.jpg.7954040b28ac840e711161c1a47984ba.jpg

received_10155021101591350.thumb.jpeg.341717a290d8b705780968f9f9fa23d8.jpeg

20170224_165726.thumb.jpg.9afe158a4f57087da590ff8531f8b631.jpg

 

Synes øverste og nederste ser fine ut, og tipper A, det i midten er umulig å si noe sikkert om siden bildet er så skeivt, men der er jeg mer usikker, og tipper ihvertfall ikke A. B eller i verste fall C. 

Jeg vet svaret på bildene under, men det er jo mulig andre synes det er gøy å gjette.

16901762_591958511002297_261561430_n.jpg

16910773_1266166073432695_1454623313_o.jpg

  • 1 month later...
Skrevet
På 24.2.2017 at 5:04 PM, Monab88 skrev:

Hva tenker dere om disse tre hoftene?

20170209_131848.thumb.jpg.7954040b28ac840e711161c1a47984ba.jpg

received_10155021101591350.thumb.jpeg.341717a290d8b705780968f9f9fa23d8.jpeg

20170224_165726.thumb.jpg.9afe158a4f57087da590ff8531f8b631.jpg

 

Fri på øverste, d kanskje på midterste og c på nederste.

På 28.3.2017 at 4:43 AM, Henriette87 skrev:

Vi har tatt bilder nå, og er så nysgjerrig. Hva tror dere? 

20170327_140127.jpg

20170327_140244.jpg

20170327_140347.jpg

Jeg synes kanskje ikke de ser så veldig fine ut.. Tror kanskje jeg gjetter D på hoftene (hvertfall den ene), aa bildene blir jeg ikke helt klok på, men lurer på om jeg synes det ene ihvertfall ikke ser helt bra ut. 

På 24.2.2017 at 5:59 PM, Caroline skrev:

Synes øverste og nederste ser fine ut, og tipper A, det i midten er umulig å si noe sikkert om siden bildet er så skeivt, men der er jeg mer usikker, og tipper ihvertfall ikke A. B eller i verste fall C. 

Jeg vet svaret på bildene under, men det er jo mulig andre synes det er gøy å gjette.

16901762_591958511002297_261561430_n.jpg

16910773_1266166073432695_1454623313_o.jpg

C/d på øverste og fri på det nederste? 

Skrevet
3 hours ago, Malamuten said:

C/d på øverste og fri på det nederste? 

Jøss, det var da voldsomt :P B/B på øverste og A/A på nederste, er fasiten :) Fri foran også, men de bildene fikk jeg ikke.

  • Like 1
Skrevet
15 minutter siden, Caroline skrev:

Jøss, det var da voldsomt :P B/B på øverste og A/A på nederste, er fasiten :) Fri foran også, men de bildene fikk jeg ikke.

Så bra :) Ingenting er bedre enn å ta feil på hd :D Gratulerer med to fri :) 

Skrevet
17 minutes ago, Malamuten said:

Så bra :) Ingenting er bedre enn å ta feil på hd :D Gratulerer med to fri :) 

Det er bare den ene som er delvis min, men takk allikevel, det er jo stas at søsteren også er fri :) Det ble som vi håpet på. 

  • Like 1
Skrevet
På Friday, February 24, 2017 at 5:59 PM, Caroline skrev:

Synes øverste og nederste ser fine ut, og tipper A, det i midten er umulig å si noe sikkert om siden bildet er så skeivt, men der er jeg mer usikker, og tipper ihvertfall ikke A. B eller i verste fall C. 
 

 

 

16 timer siden, Malamuten skrev:

Fri på øverste, d kanskje på midterste og c på nederste.

Takk for gjetting. Moro å høre hva andre tenker :)

Caroline hadde riktig. A/A på første (Sanna :wub: ) C/B på andre og A/A på tredje.

  • Like 1
Skrevet

Jeg har i dag vært hos veterinæren og røntget hofter og albuer på sheltien min. Selv har jeg en god følelse, men syns det hadde vært interessant å se hva andre tenker om disse bildene?

48db01c1eaea4d6225dd69afc46fc954.jpga8df17596a68c806009268c941f9ecf5.jpg343b868b507c5340087550ae83d5f6b4.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Guest Jonna
Skrevet

Hoftene så veldig fin og tight ut syns jeg.

Albuer vet jeg ekstremt lite om og syns det er vanskeligere å si noe om enn HD. Men var det litt mye "luft" på den høyre albuen mellom knokkelen og skålen?

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...