Gå til innhold
Hundesonen.no

HD og AD bilder


PsychoLynx
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja! Det ble fritt, HD: B! 

HD A  Da venter jeg bare på AD resultatet.

A på begge sider Tesh er dermed fri foran og bak :D :D

Posted Images

På 18.4.2016 at 8:45 AM, Sunlily skrev:

Jeg vet resultatet på hoftene, men venter ennå på albuene. Hva tenker dere? (Veterinæren og jeg tror ikke det ser så lyst ut for særlig den ene albuen.) 
12986375_10153923346530399_755271885_o_z

12962487_10153923346595399_1923536931_o_

12991958_10153923346615399_991264770_o_z

Status: 

HD: A

ED: 0 :D

Jeg er overlykkelig!

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter en mnd med venting, og bildene er sendt tilbake, men enda ikke fått noe svar så legger jeg ut bilde her.Har noen noe formening om disse hoftene? Både oppdretter og veterinær er fornøyd, men jeg tror det er en b og en c. Vet ikke hvorfor men jeg tror det :P Det er bare fordi det er min flaks

13015049_1308061002554346_692430825_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter en mnd med venting, og bildene er sendt tilbake, men enda ikke fått noe svar så legger jeg ut bilde her.Har noen noe formening om disse hoftene? Både oppdretter og veterinær er fornøyd, men jeg tror det er en b og en c. Vet ikke hvorfor men jeg tror det [emoji14] Det er bare fordi det er min flaks

13015049_1308061002554346_692430825_n.jpg

Vanskelig å se på bilde, men tror kanskje ikke venstre på bilde er fri. Kanskje en C? Andre siden klarer jeg ikke helt å bestemme meg for[emoji14]

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Polfarer skrev:

Vanskelig å se på bilde, men tror kanskje ikke venstre på bilde er fri. Kanskje en C? Andre siden klarer jeg ikke helt å bestemme meg foremoji14.png

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

det er det jeg tror og, ja bilde er dårlig kvalitet da det er et mobil bilde men ja hehe,må vel smøre seg med tålmodighet og vente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Akkurat nå, Kelli skrev:

Noen erfaring på hvor lang tid det tar å få prøvesvaret? Vi var på røntgen 10. Mai, og har ikke mottatt faktura enda. 

Faktura sendes ut med en gang bildene er mottatt, før avlesning - men nå har det jo vært en ekstra lang langhelg, så da har nok også posten hopet seg litt opp. Erfaringsmessig så hender det at veterinær ikke sender bildene med en gang heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kelli skrev:

Noen erfaring på hvor lang tid det tar å få prøvesvaret? Vi var på røntgen 10. Mai, og har ikke mottatt faktura enda. 

Jeg røntget 26 april, mottok faktura for ei drøy uke siden, betalte samme dagen og venter enda på resultatet. De har satt det gamle resultatet som inaktiv (dette var en omrøntging) og lagt inn ny linje for det nye resultatet på siden hennes på dogweb, så jeg satser på at det kommer til uka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Monab88 skrev:

Jeg røntget 26 april, mottok faktura for ei drøy uke siden, betalte samme dagen og venter enda på resultatet. De har satt det gamle resultatet som inaktiv (dette var en omrøntging) og lagt inn ny linje for det nye resultatet på siden hennes på dogweb, så jeg satser på at det kommer til uka. 

Jøss, DET kaller jeg lang ventetid.... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, SFX skrev:

Faktura sendes ut med en gang bildene er mottatt, før avlesning - men nå har det jo vært en ekstra lang langhelg, så da har nok også posten hopet seg litt opp. Erfaringsmessig så hender det at veterinær ikke sender bildene med en gang heller.

Godt poeng -kanskje bildene har blitt liggende litt før dem ble sendt. Spent! ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2016 at 9:00 PM, Kelli skrev:

Noen erfaring på hvor lang tid det tar å få prøvesvaret? Vi var på røntgen 10. Mai, og har ikke mottatt faktura enda. 

Jeg var på røntgen med yngste her den 22.10.15(en torsdag eller noe tror jeg), hadde forhåndsbetalt, vetrinær gjettet at svaret ville være hos oss uken etter. Hd resultatet kom på mail den 12. mnd etter og ad resultatet kom den 20. mnd etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røntget fredag 15. april, bildene var mottatt tirsdag 19. april, og jeg fikk svar på første avlesning onsdag 20. april. Albuene fikk jeg svar på tirsdagen etter.

Nå i mai har det jo vært mange røde dager og langhelger, som både hoper opp posten hos postvesenet, forsinker postutsending, og gir lengre ventetid hos NKK. De har jo også stoppet med postutlevering på lørdager, jeg vet ikke om det betyr at ingenting skjer på lørdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...