Gå til innhold
Hundesonen.no

X-Factor!


Victoria

Recommended Posts

Jeg heier på Rikke jeg, bare fordi at ingen liker henne fordi at Elin gikk ut.. Det er jammen meg ikke hennes feil, så jeg heier på henne på trass :lol:

Det at jeg ikke liker Rikke var fordi jeg syns hun var for blass sangmessig idag. :ahappy: Var liksom noe som ikke stemte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 220
  • Created
  • Siste svar

Jeg liker Stine jeg..og hun rare nerdejenta. Også er jo Chand (eller hvordan det skrives) helt fantastisk! Han er jo en blanding av Åge Aleksandersen og postmann Pat ( :lol: ) Skikkelig godgutt :hmm::ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig, så syns jeg det er ufint gjort av Jan Fredrik å tilby Elin platekontrakt dagen etter at hun har gått ut av en talentkonkurranse han er dommer i, mens konkurransen fortsatt pågår.

Sant.. La oss nå si at man deltar, og blir nr 2.. Nr. 1 får jo platekontrakt, nr. 2 gjør ikke. Så nær, dog så fjernt, ikke sant.. Mens Elin, som ikke kom seg til semifinalene engang, HUN har fått platekontrakt.. Det hadde jeg syns var blodig urettferdig, om jeg var nr 2, 3, 4, 5 eller whatever.. Jeg tror jeg hadde reagert det på det om jeg var en av de andre deltakerene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant.. La oss nå si at man deltar, og blir nr 2.. Nr. 1 får jo platekontrakt, nr. 2 gjør ikke. Så nær, dog så fjernt, ikke sant.. Mens Elin, som ikke kom seg til semifinalene engang, HUN har fått platekontrakt.. Det hadde jeg syns var blodig urettferdig, om jeg var nr 2, 3, 4, 5 eller whatever.. Jeg tror jeg hadde reagert det på det om jeg var en av de andre deltakerene..

Satte og tenkte på akkurat det samme når jeg så det på tvn istad. Virker som hun blir litt særbehandlet (altså til det positive) pga. av at hun er nesten blind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig, så syns jeg det er ufint gjort av Jan Fredrik å tilby Elin platekontrakt dagen etter at hun har gått ut av en talentkonkurranse han er dommer i, mens konkurransen fortsatt pågår.

Sant.. La oss nå si at man deltar, og blir nr 2.. Nr. 1 får jo platekontrakt, nr. 2 gjør ikke. Så nær, dog så fjernt, ikke sant.. Mens Elin, som ikke kom seg til semifinalene engang, HUN har fått platekontrakt.. Det hadde jeg syns var blodig urettferdig, om jeg var nr 2, 3, 4, 5 eller whatever.. Jeg tror jeg hadde reagert det på det om jeg var en av de andre deltakerene..

Urettferdig? Det har jo med hvem han liker, og hvem han har tro på da!

Det er jo ikke gjennom x-factor hun får denne sjansen, men av Jan fredrik.

Hvis det er flere av de han liker, som ikke vinner, så får de sikkert tilbud også..

Det er jo han som manager som må bestemme hvem han vil satse på. Ikke bare fordi noen andre ble nr to, og de syns det er urettferdig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urettferdig? Det har jo med hvem han liker, og hvem han har tro på da!

Det er jo ikke gjennom x-factor hun får denne sjansen, men av Jan fredrik.

Hvis det er flere av de han liker, som ikke vinner, så får de sikkert tilbud også..

Det er jo han som manager som må bestemme hvem han vil satse på. Ikke bare fordi noen andre ble nr to, og de syns det er urettferdig..

Ja, men han har nå engang sagt ja til å være dommer på akkurat denne konkurransen. Da burde han ikke gi noen av deltakerene særbehandling så lenge konkurransen pågår.. Særlig så lenge konkurransen fortsatt pågår, bare for å presisere det. Hva han evt hadde gjort om et halvår, er ett fett, men NÅ, når han fortsatt ER dommer, så burde han latt være, syns jeg..

Selv om det er Elin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men han har nå engang sagt ja til å være dommer på akkurat denne konkurransen. Da burde han ikke gi noen av deltakerene særbehandling så lenge konkurransen pågår.. Særlig så lenge konkurransen fortsatt pågår, bare for å presisere det. Hva han evt hadde gjort om et halvår, er ett fett, men NÅ, når han fortsatt ER dommer, så burde han latt være, syns jeg..

Selv om det er Elin..

Selvfølgelig kunne han ventet. Det hadde ikke skadet, der er jeg enig i.

Men syns ikke det er urettferdig.. En ting hadde vært om hun hadde fått plass i konkurransen igjen eller noe i den duren. Det hadde virkelig vært urettferdig! Så, jeg er på en måte enig med deg, men ikke helt :ahappy:

Hun får helt sikkert ikke lov til å begynne på platen før x-factor er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser poenget ditt, og hadde sikkert reagert selv hvis jeg var en av finalistene, men alle deltakerne har vel mulighet til å få platekontrakt etter de er ute av konkurransen eller når konkurransen er over? Det kommer jo an på om noen managere (eller hva det heter) ser potensiale- og ønsker å jobbe sammen med de. Sånn jeg forsto det, så var det ikke Jan Fredrik som bestemte at Elin ikke skulle være med i finalen, og han ønsket vel å "kapre" henne før noen andre gjorde det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser poenget ditt, og hadde sikkert reagert selv hvis jeg var en av finalistene, men alle deltakerne har vel mulighet til å få platekontrakt etter de er ute av konkurransen eller når konkurransen er over? Det kommer jo an på om noen managere (eller hva det heter) ser potensiale- og ønsker å jobbe sammen med de. Sånn jeg forsto det, så var det ikke Jan Fredrik som bestemte at Elin ikke skulle være med i finalen, og han ønsket vel å "kapre" henne før noen andre gjorde det..

Ja, tror nok det hadde emd det å gjøre ja. De kunne selvfølgelig laget en hemmelig deal, men det hadde jo ikke vært noe bedre det egentlig.. Hadde jo bare vært å lyve for offentligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kunne han ventet. Det hadde ikke skadet, der er jeg enig i.

Men syns ikke det er urettferdig.. En ting hadde vært om hun hadde fått plass i konkurransen igjen eller noe i den duren. Det hadde virkelig vært urettferdig! Så, jeg er på en måte enig med deg, men ikke helt :ahappy:

Hun får helt sikkert ikke lov til å begynne på platen før x-factor er over.

Neivel? Så om du hadde vært med i den konkurransen, så ville du syns det var helt greit å lese i avisene fremover - mens du fortsatt konkurrerer om platekontrakt - at hun, som du har slått ut, har fått platekontrakt av en av dommerene?

Ser poenget ditt, og hadde sikkert reagert selv hvis jeg var en av finalistene, men alle deltakerne har vel mulighet til å få platekontrakt etter de er ute av konkurransen eller når konkurransen er over? Det kommer jo an på om noen managere (eller hva det heter) ser potensiale- og ønsker å jobbe sammen med de. Sånn jeg forsto det, så var det ikke Jan Fredrik som bestemte at Elin ikke skulle være med i finalen, og han ønsket vel å "kapre" henne før noen andre gjorde det..

Ja, om det var sånn det var, så.. Men siden det har vært så mye gnål om stakkars Elin som ikke gikk videre, så er det en helvetes pr-jippo å gå ut på Senkveld i dag og si at "vettu hva, lille snuppa, du har fått platekontrakt du".. Så sitter det en haug med lykkelige nordmenn og klapper entusiastisk og tenker "jah, den plata, den skal jeg kjøpe når den kommer!". Så jeg tror ikke det har noe med å "kapre" henne å gjøre jeg, for det kunne han gjort uten å ta det i full offentlighet - jeg tror det er pr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig, så syns jeg det er ufint gjort av Jan Fredrik å tilby Elin platekontrakt dagen etter at hun har gått ut av en talentkonkurranse han er dommer i, mens konkurransen fortsatt pågår.

Sant.. La oss nå si at man deltar, og blir nr 2.. Nr. 1 får jo platekontrakt, nr. 2 gjør ikke. Så nær, dog så fjernt, ikke sant.. Mens Elin, som ikke kom seg til semifinalene engang, HUN har fått platekontrakt.. Det hadde jeg syns var blodig urettferdig, om jeg var nr 2, 3, 4, 5 eller whatever.. Jeg tror jeg hadde reagert det på det om jeg var en av de andre deltakerene..

Jepp, jeg tenkte det samme selv. Samtidig er det jo sånn at det var den godeste Peter Peters (eller hva den mannen nå heter) som sendte henne ut, hadde det vært opp til Jan Fredrik (og tydeligvis også store deler av det norske folk) hadde hun jo fremdeles vært med videre. Skal hun miste muligheten fordi én spesifikk mann ikke så henne god nok?

Når det er sagt; timingen var dårlig, det er jeg enig i. Det hadde ikke skadet å vente pittelitt til...

Jeg har fulgt sånn halvveis med på programmet, men synes egentlig at opplegget er en smule tåpelig. Jeg ser ikke poenget med at dommerne skal få hver sin gruppe å jobbe med; gruppeinndeling er greit, men hvorfor ikke samarbeide om avgjørelsene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neivel? Så om du hadde vært med i den konkurransen, så ville du syns det var helt greit å lese i avisene fremover - mens du fortsatt konkurrerer om platekontrakt - at hun, som du har slått ut, har fått platekontrakt av en av dommerene?

Det er jo ikke noe jeg kan svare på, siden jeg ikke er i den situasjonen. Men som du selv sier, de har jo fortsatt mulighet til platekontrakt! Og jeg vedder for at det kommer til å blir delt ut ganske mange flere enn en platekontrakt i denne runden her.. Ikke som premie i konkurransen såklart, men mange av de som kommer til å få tilbud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med at det var ganske skuffende i år, skulle tro det var litt høyere nivå så langt ut i konkurransen. No Name - No Fame liksom? :whistle: Og hva var så bra med Rikke og Gabrielle?

Hittil heier jeg på Pernille, hun som sang "Because of you". Likte spesielt den 2. auditionen hennes, om jeg husker riktig nå. Synes hun hadde en veldig behagelig stemme, og hun klarte å gjøre noe mer ut av låten, som er imponerende med tanke på alderen.. Fikk faktisk gåsehud, og det er ikke ofte når jeg ser på sånne programmer.

Jeg liker egentlig Gabrielle veldig godt, jeg.. Men sangen som hun sang i dag passet henne ikke i det hele tatt... Og når det gjelder rikke...? Jeg synes Elin burde fårr plassen hennes. Det er bare teit av han "peters" fyren å ta ut Elin pga. hun er halvblind! Han satt og ljuge hu rett opp i tryne, og ikke bare til hu, men til mange, mange andre også! Jeg liker'n ikke, har aldri likt'n, og kommer aldri til å like han heller.

Hva **** har du gjort med pokerface sangen? Shame on de altså! Men hun er flink syns jeg :hyper:

Det lurte jeg også på :icon_redface: Men hu er flink, ja!

Hun Lise glemte vist å ta på seg buksa :wub:

:whistle:

Elin fikk platekontrakt!

Wehee! :icon_redface:

For å være helt ærlig, så syns jeg det er ufint gjort av Jan Fredrik å tilby Elin platekontrakt dagen etter at hun har gått ut av en talentkonkurranse han er dommer i, mens konkurransen fortsatt pågår.

Sant.. La oss nå si at man deltar, og blir nr 2.. Nr. 1 får jo platekontrakt, nr. 2 gjør ikke. Så nær, dog så fjernt, ikke sant.. Mens Elin, som ikke kom seg til semifinalene engang, HUN har fått platekontrakt.. Det hadde jeg syns var blodig urettferdig, om jeg var nr 2, 3, 4, 5 eller whatever.. Jeg tror jeg hadde reagert det på det om jeg var en av de andre deltakerene..

*peker ned*

Urettferdig? Det har jo med hvem han liker, og hvem han har tro på da!

Det er jo ikke gjennom x-factor hun får denne sjansen, men av Jan fredrik.

Hvis det er flere av de han liker, som ikke vinner, så får de sikkert tilbud også..

Det er jo han som manager som må bestemme hvem han vil satse på. Ikke bare fordi noen andre ble nr to, og de syns det er urettferdig..

Signeres! Om Jan fredrik hadde hatt "under 25" hadde han tatt med Elin og ikke Rikke. Det er bare "peters" som er ute etter "looken", men face it! Elin kan synge, og hu synger dritbra! Hu har også fått en bitteliten makeover med masse ny selvtillit, og tenk på hvor mange hu inspirerer!

Neivel? Så om du hadde vært med i den konkurransen, så ville du syns det var helt greit å lese i avisene fremover - mens du fortsatt konkurrerer om platekontrakt - at hun, som du har slått ut, har fått platekontrakt av en av dommerene?

Ja, om det var sånn det var, så.. Men siden det har vært så mye gnål om stakkars Elin som ikke gikk videre, så er det en helvetes pr-jippo å gå ut på Senkveld i dag og si at "vettu hva, lille snuppa, du har fått platekontrakt du".. Så sitter det en haug med lykkelige nordmenn og klapper entusiastisk og tenker "jah, den plata, den skal jeg kjøpe når den kommer!". Så jeg tror ikke det har noe med å "kapre" henne å gjøre jeg, for det kunne han gjort uten å ta det i full offentlighet - jeg tror det er pr..

Det blir litt feil å svare på, for man vet aldri. Men jeg er i allefall av den typen som synes at folk fortjener ting, selv om jeg ikke hadde fått det.. Elin fortjener det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kunne han ventet. Det hadde ikke skadet, der er jeg enig i.

Men syns ikke det er urettferdig.. En ting hadde vært om hun hadde fått plass i konkurransen igjen eller noe i den duren. Det hadde virkelig vært urettferdig! Så, jeg er på en måte enig med deg, men ikke helt :icon_redface:

Hun får helt sikkert ikke lov til å begynne på platen før x-factor er over.

Det synes jeg virkelig ikke hadde vært my urettferdig! Da hadde hun vært med i konkurransen videre på lik linje som alle andre og konkurrert om førsteplassen/platekontrakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...