Gå til innhold
Hundesonen.no

X-Factor!


Victoria

Recommended Posts

  • Svar 220
  • Created
  • Siste svar
Jonson sisters var dårlige idag!.

Helt enig. Syns de var bra på korigrafi (eller hvordan det staves) men stemmen deiras ble preget av det.

Idag òg :)

Vet ikke helt om jeg liker hun Lise. Veldig flink til å synge absolutt, men ja..

Ja, det er hun. Men totalt feil låtvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW - Pernille var flink idag, dog litt smånervøs på de høye tonene høres det ut som. Men det er jo forståelig nok.

Njaa, syns ikke det var så bra idag..Bedre de andre gangene.

Så ut som om hun ble snurt når Mira sa hun burde gøtse mer :P

N¨å kommer help, det liker vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Rikke var flink i dag jeg.. I motsetning til the Johnson Sisters og No Name No Fame, da fikk jeg skikkelig flashback til sist singstar-kveld i stua her, og det er ikke positivt.. Og jeg er skuffa over Shackles, som klarer å ta i skikkelig på refrenget sånn at låta blir kjedelig og flat, de er jo vanligvis gode..

Men det burde være No name no fame-gutta som drar hjem i dag altså, klare å herpe Help på den måten der, det er nesten straffbart, det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Rikke var flink i dag jeg.. I motsetning til the Johnson Sisters og No Name No Fame, da fikk jeg skikkelig flashback til sist singstar-kveld i stua her, og det er ikke positivt.. Og jeg er skuffa over Shackles, som klarer å ta i skikkelig på refrenget sånn at låta blir kjedelig og flat, de er jo vanligvis gode..

Men det burde være No name no fame-gutta som drar hjem i dag altså, klare å herpe Help på den måten der, det er nesten straffbart, det :)

Enig i alt egentlig. Men jeg klarer virkelig ikke Rikke desverre. Ett eller annet med måten hun er på som , ja grøss. Hun fortjener kanskje ikke gå hjem, men jeg håååper :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Rikke var flink i dag jeg.. I motsetning til the Johnson Sisters og No Name No Fame, da fikk jeg skikkelig flashback til sist singstar-kveld i stua her, og det er ikke positivt.. Og jeg er skuffa over Shackles, som klarer å ta i skikkelig på refrenget sånn at låta blir kjedelig og flat, de er jo vanligvis gode..

Men det burde være No name no fame-gutta som drar hjem i dag altså, klare å herpe Help på den måten der, det er nesten straffbart, det :P

Helt enig, bortsett fra det at Shackles vanligvis er gode. Bedre enn i dag - helt klart, men de har aldri vært spesielt gode i mine ører.

Mangler det en "ikke" der, mellom "som" og "klarer" ? :)

Enig i alt egentlig. Men jeg klarer virkelig ikke Rikke desverre. Ett eller annet med måten hun er på som , ja grøss. Hun fortjener kanskje ikke gå hjem, men jeg håååper :)

Enig, bortsett fra at jeg ville ha ut No Name - No Fame først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler det en "ikke" der, mellom "som" og "klarer" ? :P

Jepp, det gjør visst det.. Refrenget på den sangen skal jo egentlig være kraftfullt, og de pingler og safer.. De burde ikke det, syns jeg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...