Gå til innhold
Hundesonen.no

X-Factor!


Victoria

Recommended Posts

  • Svar 220
  • Created
  • Siste svar
synes som så utrolig mange andre at ho (utrolig dårlig på å huske navn) :ahappy: som blei sendt hjem her om dagen skulle ært med videre. Ho var bare så utrolig flink!

Ja Elin du tenker på. Men då må du se senkveld i dag :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de maser så om at "det er så høy faktor" hele tiden, men ennå ingen wow.. Skuffende hittil i år syns jeg egentlig.

Idag syns jeg Rikke, den første gruppen som var ute (wannabe atomic kitten som var første gruppen ut) og... eeh... usikker på sistemann :ahappy:

skal stemmes ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lise kommer etter pausen :ahappy: Etter nyhetene.. Syns egentlig den første gruppen var ok, men de to guttene.. Hva gjør de heer? Jeg har ortsatt ikke kommet over at hun litt mørke, som akkuratt ikke kom videre til dommerkamp er ute. Hun var såå flink! Ellers syns jeg ut med Rikke, eller de to guttene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns dommerne var ganske dårlige på å komentere i kveld for det har på en måte blitt konkuranse mellom dem å ha de beste artistene så det blir liksom bare å rose "sine egne" i stedet for den vanlige konstruktive krittikken.

er enig i at Elin burde få vært med videre så må se på senkveld i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lise kommer etter pausen :ahappy: Etter nyhetene.. Syns egentlig den første gruppen var ok, men de to guttene.. Hva gjør de heer? Jeg har ortsatt ikke kommet over at hun litt mørke, som akkuratt ikke kom videre til dommerkamp er ute. Hun var såå flink! Ellers syns jeg ut med Rikke, eller de to guttene!

Jeg kjenner han ene av de to guttene. Eller, kjente. Vokste opp med han, var naboer. :lol: Anders.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med at det var ganske skuffende i år, skulle tro det var litt høyere nivå så langt ut i konkurransen. No Name - No Fame liksom? :ahappy: Og hva var så bra med Rikke og Gabrielle?

Hittil heier jeg på Pernille, hun som sang "Because of you". Likte spesielt den 2. auditionen hennes, om jeg husker riktig nå. Synes hun hadde en veldig behagelig stemme, og hun klarte å gjøre noe mer ut av låten, som er imponerende med tanke på alderen.. Fikk faktisk gåsehud, og det er ikke ofte når jeg ser på sånne programmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns dommerne var ganske dårlige på å komentere i kveld for det har på en måte blitt konkuranse mellom dem å ha de beste artistene så det blir liksom bare å rose "sine egne" i stedet for den vanlige konstruktive krittikken.

er enig i at Elin burde få vært med videre så må se på senkveld i dag.

Veldig enig.. Eneste dommeren som i det hele tatt klarte å være litt negativ/konstruktiv var JF. Men det var vel ingen overaskelse :lol:

Hva skjer på Senekveld? Jeg som egentlig hadde tenkt til å legge meg tidlig i dag :ahappy: Men høres ut som om det skjer noe spennende der, så da må jeg nesten få det med meg..

Rakk bare å se halve x-factor i dag, men av de jeg så var spesielt Rikke dårlig. *grøss* litt for sukkersøtt for min smak.. Synes heller ikke "The Johnson sisters" var noe å skryte av. Og jeg har aldri vært noe fan av de to guttene heller, så de kan også godt gå ut. Jeg liker "No name, no fame godt", egentlig bare på grunn av første audition der de sang Pokemonsangen. Det var helt genialt! :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Rikke jeg, bare fordi at ingen liker henne fordi at Elin gikk ut.. Det er jammen meg ikke hennes feil, så jeg heier på henne på trass :ahappy:

Det at Elin er ute har absolutt ingenting med at jeg ikke liker hun å gjøre.

Jeg syns hun virker nermest usikker, gjør seg liksom litt baby, både sang messig og kroppsspråk, og jeg syns det er syyykt irriterende :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer på Senekveld? Jeg som egentlig hadde tenkt til å legge meg tidlig i dag :lol: Men høres ut som om det skjer noe spennende der, så da må jeg nesten få det med meg..

Rakk bare å se halve x-factor i dag, men av de jeg så var spesielt Rikke dårlig. *grøss* litt for sukkersøtt for min smak.. Synes heller ikke "The Johnson sisters" var noe å skryte av. Og jeg har aldri vært noe fan av de to guttene heller, så de kan også godt gå ut. Jeg liker "No name, no fame godt", egentlig bare på grunn av første audition der de sang Pokemonsangen. Det var helt genialt! :lol:

Elin får platekontrakt av JF :hmm:

Nei, the Johnson sisters hadde masse energi, men litt surt her og der? Dog var de ikke de værste, pg hadde en bra preformance. No name no fame er dødskule :ahappy:

Er det nå jeg skal si at jeg ikke er begeistra for NOEN av de jeg kjenner? :lol:

Hahahhahaha :lol:

Liker ingen i X-factor jeg. :( Hele greia virker bare tøysete. Dommerne er litt for begeistra syns jeg. Likte bedre Idol. :lol:

Dommerna har jasset opp stemningen litt væl ja mye ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elin får platekontrakt av JF :ahappy:

Nei, the Johnson sisters hadde masse energi, men litt surt her og der? Dog var de ikke de værste, pg hadde en bra preformance. No name no fame er dødskule :lol:

Ah, I see. Det må jeg få med meg! :lol: Det fortjener hun virkelig, kjempeflink er hun :hmm:

Joa, mye energi, men synes det ble litt upersonlig. Tror de kunne gjort det mye bedre ved å velge en annen sang. De minnet meg litt om MGP deltagere fra ett eller annet østeuropeisk land :lol: Så det falt ikke helt i smak her i gården.. Men de var ikke de værste, det skal de ha.

Heia "No name, no fame"! *håpe på at de skal ta Pokemonsangen en gang til* Han indiske trønderrockern er også kjempekul. *ler* Virkelig noe for seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå høres jeg sikkert ut som en gammel bestemor(:ahappy:), men hva er X-factor? Tror det er sånne Idol-aktig program, men hva skiller det fra Idol og Norske Talenter f.eks.?

Tja.. Det er delt inn i tre ulike grupper hvert fall; under 25, over 25 og grupper. Hver dommer har hver sin gruppe de skal coache. Norske talenter var jo alt mulig av talenter, her er det hovedsakelig sang, også skulle de visstnok legge mer vekt på x-faktor da, utstråling osv, men de gjør de jo generelt i alle programmer av denne typen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

favoritten min er virkelig Thomas<3 digga han fra han kom inn på første audition :ahappy:

trøndergutten blir for klysete å selvgod for min smak

søstrene syns jeg sang bra på de første auditionene men i dag var det rett å slett dårlig

Rikke var for sukkersøt i dag, hørtes ut som hun hadde svelga en pipeleke i dag

no name no fame imponerte meg på første audition men i dag var det bare en gjeng nerder med stooor selvtillit som bare vasa rundt.

de andre husker jeg ikke så kan da ikke ha vært de helt store presentasjonene da.

jepp det er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, I see. Det må jeg få med meg! :lol: Det fortjener hun virkelig, kjempeflink er hun :lol:

Joa, mye energi, men synes det ble litt upersonlig. Tror de kunne gjort det mye bedre ved å velge en annen sang. De minnet meg litt om MGP deltagere fra ett eller annet østeuropeisk land :lol: Så det falt ikke helt i smak her i gården.. Men de var ikke de værste, det skal de ha.

Heia "No name, no fame"! *håpe på at de skal ta Pokemonsangen en gang til* Han indiske trønderrockern er også kjempekul. *ler* Virkelig noe for seg selv!

Husk at de ikke velger sang selv da :ahappy:

favoritten min er virkelig Thomas<3 digga han fra han kom inn på første audition :hmm:

trøndergutten blir for klysete å selvgod for min smak

søstrene syns jeg sang bra på de første auditionene men i dag var det rett å slett dårlig

Rikke var for sukkersøt i dag, hørtes ut som hun hadde svelga en pipeleke i dag

no name no fame imponerte meg på første audition men i dag var det bare en gjeng nerder med stooor selvtillit som bare vasa rundt.

de andre husker jeg ikke så kan da ikke ha vært de helt store presentasjonene da.

jepp det er min mening.

Thomas? Hvem er det? Eller mener du Tommy? Han er dødsflink værtfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Ja, jo... Jeg får sikkert låne en turkamerat, men til konkurranser kreves det jo litt trening, og det hadde jo vært gøy med noen kurs innimellom. Det føles ikke som at jeg kan styre sånt selv når det ikke er min egen hund, men det kan jo hende det finnes en perfekt liten treningskamerat der ute.
    • Sikkert mange som sier ja takk til en sånn ordning så lenge man blir litt kjent først hvertfall. 
    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...