Gå til innhold
Hundesonen.no

X-Factor!


Victoria

Recommended Posts

  • Svar 220
  • Created
  • Siste svar
Det synes jeg virkelig ikke hadde vært my urettferdig! Da hadde hun vært med i konkurransen videre på lik linje som alle andre og konkurrert om førsteplassen/platekontrakten.

Selvfølgelig hadde det vært urettferdig for alle de andre 12 som ikke kom videre fra semifinalen.

Det hadde jno vært spesial behandling å lage en ekstra plass til hun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva **** har du gjort med pokerface sangen? Shame on de altså! Men hun er flink syns jeg :whistle:

Hun tok en drittsang og gjorde den litt mindre dritt. :whistle: Syns det var genialt jeg.

Og jeg er enig i at det var urettferdig å gi Elin platekontrakt. Et idiotisk pr-stunt. Selvfølgelig er det Karlsen som kom ridenede på sin hvite hest når folkefavoritten blir sendt hjem og det blir masse mediastyr rundt det. :icon_redface: Når det er sagt så synes jeg Elin fortjener platekontrakt mye mer enn alle de gjenværende deltakerne - men etter at programmet var ferdig, og ikke på Senkveld. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang platekontraken så er det selvfølgelig helt bevisst fra Karlsen sin side å gå ut med dette nå - masse gratis PR. Mannen driver jo butikk, og ønsker selvfølgelig å få mest mulig igjen for investeringen sin.

Av de som har vært med i dette sirkuset i tillegg til Elin så er det etter min mening bare to som kan bli noe, og det er Chand og Pernille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Rikke jeg, bare fordi at ingen liker henne fordi at Elin gikk ut.. Det er jammen meg ikke hennes feil, så jeg heier på henne på trass :hyper:

ÆÆææ nja, fikk ikke med meg at det var hun som kom inn istedet for Elin jeg da. Men jeg liker fortsatt ikke Rikke :wub:

Forøvrig så syns ikke ikke jeg det er så mye å rope "joho" over av Elin heller. Hun er dyktig, men jeg har ikke helt sett den super-duper stjernen alle snakker om egentlig.

Ang platekontraken så er det selvfølgelig helt bevisst fra Karlsen sin side å gå ut med dette nå - masse gratis PR. Mannen driver jo butikk, og ønsker selvfølgelig å få mest mulig igjen for investeringen sin.

Jeg havner litt på den teorien også. Hun har fått så mye pr og skapt så mye føleser at hun vil selge den første cd'en sin. Om den er bra eller ikke, og det ser JF.

Jeg liker Stine jeg..og hun rare nerdejenta. Også er jo Chand (eller hvordan det skrives) helt fantastisk! Han er jo en blanding av Åge Aleksandersen og postmann Pat ( :whistle: ) Skikkelig godgutt :icon_redface::icon_redface:

Rare nerdejenta liker jeg også, Gabriella heter hun.

Chand derimot klarer jeg bare ikke. Men så klarer jeg ikke Åge Aleksander og Postmann Pat heller :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig så syns ikke ikke jeg det er så mye å rope "joho" over av Elin heller. Hun er dyktig, men jeg har ikke helt sett den super-duper stjernen alle snakker om egentlig.

:icon_redface: Helt enig! Ser ikke helt superstjernen jeg. Hun er sjarmerende, søt og har en grei stemme. Men hun er nervøs og det syns alt for godt på henne. Det hele blir alt for sentimentalt etter min smak.. *dykker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_redface: Helt enig! Ser ikke helt superstjernen jeg. Hun er sjarmerende, søt og har en grei stemme. Men hun er nervøs og det syns alt for godt på henne. Det hele blir alt for sentimentalt etter min smak.. *dykker*

Enig med dere begge. Hun har ikke det jeg vil kalle x-faktor hvert fall, og det var jo nettopp det dommerne var så opptatt av hele veien..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, men det virker ikke som noen i denne tråden har nevnt jentegruppa? Synes de er de absolutt stødigste artistene!

shackells eller noe sånt ja. De klarer seg jo bra de. Men syns de har fordelen av at de ble laget til gruppe siden de ikke kom

videre som enkelt personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Rikke, Chand eller No name no fame ryker - synes ikke de har noe i norsk musikkbilde å gjøre..

Syns No name no fame er litt kule jeg :lol:

Syns ikke de skal vinne, men de kan gått holde ut litt til :lol:

Rikke derimot kan gått ryke ut ASAP! Takler ikke at hun synge rog opfører seg som en baby. ARGH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...