Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi som liker blekk!

Coco
 Share

Recommended Posts

Jeg har fått min første tatovering! Den er ikke ferdig enda da, skal inn å gjøre den ferdig når den har grodd(tar kanskje lengre tid, siden tatovøren min har 2 mnd venteliste!). Nesen er ikke ferdig og det skal legges på mer skygger og pels sånn at den blir mer realistisk. Det er likevel ingen tvil om hvilken hund det er ^^ 

Her er bilde tatt rett etter 4,5 time i stolen. Den er ganske rød der, men ser bedre ut nå, en god uke etter. Gleder meg til den blir ferdig! Nå ser den ikke sååå bra ut, der den flasser og leggpelsen min har begynt å komme tilbake :P 

14102702_10210311953297744_5379271754797

• Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da er jeg ferdig og fysj det var vondt på slutten. Tårene bare rant og heldigvis kom min snille stedatter til unnsetting og fant frem bedøvels spray til meg. Det tok ca 4 timer og nå er jeg sliten git

Herreeeeeeee! Har glemt å poste den her! Sorry! JEG ELSKER DEN! Verdt turen, pengene, ventinga, alt! Verdens flotteste folk på studioet, og verdens fineste tatovering!

Da er jeg offisielt ferdig med sleeven! Her er bilde tatt rett etter hun var ferdig, og som dere ser så tatoverte hun ved underarmen min  Er grisefornøyd!   Edit: allons-y er skrevet i @ingv

Posted Images

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
3 timer siden, Rocket skrev:

Ååååååh det klør etter ny tattoo! :D Artisten jeg vil bruke blir bare bedre og bedre! Elsker stilen hennes! 

Digg! Hvem er det? :D Jeg har allerede begynt å spare til neste. :D Jeg holder meg til Gunnar så lenge han har lyst :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Grim skrev:

Digg! Hvem er det? :D Jeg har allerede begynt å spare til neste. :D Jeg holder meg til Gunnar så lenge han har lyst :ahappy:

Evie hos Royal Tattoo her i stavanger. Du finner henne på facbookgruppen deres eller hennes egen Evie's Tattoos & Art :) 
Skal ha en i vannfarge. :) 

Forresten var den nye din megafin! :D 

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
På Saturday, October 29, 2016 at 0:42 AM, Rocket skrev:

Evie hos Royal Tattoo her i stavanger. Du finner henne på facbookgruppen deres eller hennes egen Evie's Tattoos & Art :) 
Skal ha en i vannfarge. :) 

Forresten var den nye din megafin! :D 

Kult! Skal sjekke henne ut :D

På Monday, October 31, 2016 at 10:36 PM, Sprettballen skrev:

I dag ble tatoveringen av Nemi ferdig og jeg må bare si jeg er dødsfornøyd! Den ble rett og slett dritbra.

14910304_10210909094785908_1220064332110563234_n.jpg

Dødsfin!! :D Grattis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er rettighetene ved å klage på utført arbeid? Jeg har tatt tre piercinger etter hverandre i ørekanten og de er ikke med lik avstand. Det synes godt. Det er ikke mulighet til "å rette" da det er store hull som ikke gror igjen på en måte at de kan flytte hullet :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Nå skjønner jeg den avhengigheten folk snakker om. :lol: Det gikk vel ca en uke fra jeg hadde fått Grim på armen til jeg begynte å spare til neste. :lol::sweat: Denne gangen blir det en ulv. Kommer til å bli så bra :hyper:Har ikke bestilt time enda, spare mer først - men det blir ikke lenge til. "I'm not complete" (saksehånd) liksom :P Hvem flere skal ha tattoo i 2017??

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at man sniker seg med her i 2017 :D

Var av typen 'når jeg fyller 18 blablabla', men det har liksom aldri dukket opp noe jeg kunne tenkt meg - nå er motiv klart, om enn så kjedelig og enkelt så blir det en sammenhengende sort strek med litt silhuettfigurer er tanken. Plassering er enda under vurdering, dog, så langt er ankelen første alternativ.

Men! Og det er et stort men, jeg eier ikke smertemestring ... vet ikke helt hvordan man tenker seg det skal gå. 

Er forresten cirka-priser noe man enkelt finner frem av? Ikke inne i gamet i det store og hele :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, maysofie skrev:

Krysser fingrene for at man sniker seg med her i 2017 :D

Var av typen 'når jeg fyller 18 blablabla', men det har liksom aldri dukket opp noe jeg kunne tenkt meg - nå er motiv klart, om enn så kjedelig og enkelt så blir det en sammenhengende sort strek med litt silhuettfigurer er tanken. Plassering er enda under vurdering, dog, så langt er ankelen første alternativ.

Men! Og det er et stort men, jeg eier ikke smertemestring ... vet ikke helt hvordan man tenker seg det skal gå. 

Er forresten cirka-priser noe man enkelt finner frem av? Ikke inne i gamet i det store og hele :lol: 

Det kommer veldig an på tatoveringen og tatovøren. Jeg betalte 1500 kr per time for min og satt i seks timer, det er en half sleeve. Den kunne vært enda mer detaljert og kostet mer, eller mindre detaljert og dermed tatt kortere tid og kostet mindre. Det finnes billigere og dyrere tatovører enn den jeg brukte, så du må nesten sjekke prisen hos den tatovøren du ønsker å gå til.

Jeg har lyst på flere :D Jeg planlegger en fullsleeve på høyre arm og har lyst til å reise på et stort studio i Budapest for å gjøre det. Mange dyktige tatovører der som mestrer flere stiler (jeg vil ha flere stiler i den sleeven) og så er prisnivået et helt annet. Jeg har også lyst på under kragebeinet, for jeg synes er er såååå utrolig fint. Men jeg vet ikke hva jeg ville hatt, så det får vente. Jeg vet ikke når jeg får mulighet og tid til å prioritere disse tatoveringene, men kanskje i 2017? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Poter skrev:

Er det noen av dere som er allergiske og har tattovering? Var i kontakt med en tatovør som mente at svart farge ville kunne gå. Mulig også hvit eller grå. Noen som har erfaring med det? Det er jo ikke så lett å bare teste det heller...

Kva slags allergier tenker du på? :P 

Eg er allergisk mot pollen, nikkel, alle mulige slags insektstikk og ellers sånt smårusk, ikkje noko som plagar i kvardagen, og for min del var tattovering ikkje noko problem. Har mange fargar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, plutte skrev:

Kva slags allergier tenker du på? :P 

Eg er allergisk mot pollen, nikkel, alle mulige slags insektstikk og ellers sånt smårusk, ikkje noko som plagar i kvardagen, og for min del var tattovering ikkje noko problem. Har mange fargar. :)

Jeg reagerer på hårfarge og noen kosmetiske produkter (sjampo, krem etc). Det har bare blitt værre nå i høst hvor jeg plutselig begynte å reagere på alt mulig, inkludert matvarer. Det klør og jeg kan også hovne opp i halsen/svelget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider