Gå til innhold
Hundesonen.no

Dalmatineren Casper (Curia's Bebop)


Lola Pagola
 Share

Recommended Posts

  • Svar 748
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

11.mars måtte jeg farvel med min beste venn. Vi fikk 11 fine år sammen.  ❤     

Favoritthunden min blir 7 år i dag! http://lolapagola.com/7-ar-dag-d/

Ja synes det er synd jeg og, jo mer jeg tenker på det egentlig. Godt gemytt og pen og se på. Men blir det ikke noe trøster jeg meg med at selv om han får noe etter seg blir det ikke Casper-kloner uans

Posted Images

  • 3 weeks later...

Dalmisen er rase jeg bare får mer og mer lyst på. Vakre, teite, kule dyra! Dessverre vil pelsen alltid være en negativ greie her.

Men det er lov å sikle! Og Casper er dæven meg en flott hund. :wub: Nydelige bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dalmisen er rase jeg bare får mer og mer lyst på. Vakre, teite, kule dyra! Dessverre vil pelsen alltid være en negativ greie her.

Men det er lov å sikle! Og Casper er dæven meg en flott hund. :wub: Nydelige bilder!

De er fantastiske :D Har ikke angret ett sekund. Pelsen er teit ja, og de røyter jo hele året. Men ikke like mye da. Også blir man rett og slett vant med det. Og det er vel egentlig ikke sååå ille, er bare at jeg er skikkelig sløv på å støvsuge, det skjer liksom en gang i uken eller skjeldnere *kremt*

Og tusen takk, han er en skikkelig godgutt :wub:

Han er rimelig kjekk han gutten din! :ahappy:

Må si meg enig :D

Kjempe fint bilde av en kjempe fin hund :D

Tusen takk :D

Jeg liker han der skikkelig godt altså. :wub: Så fine tegninger, og akkurat passe med masse! (Synes jeg da. :aww: )

Enig med deg og (hihi). Han er absolutt av en fin størrelse og fasong, akkurat passe stor og kraftig uten å bikke over på den ene eller andre siden.

Pen! Og du er kjempeflink til å ta bilder :)

Tusen takk :D

Så fine bilder! Og jeg synes han Casper'n din er en veldig flott gutt altså! Så kjekk også :wub:

Han er virkelig lekker, han der :D

Tusen takk!

Jeg må bare ærlig innrømme at jeg er dødsforelsket i ham, tenk at jeg har en så pen hund da! :lol::wub::icon_redface: Og blir jo aldri i verden lei av å høre andre si det og :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vakker :wub:

:D Casper takker og bukker!

Han er en skikkelig kjekkas med en eier som tar bilder som får frem den beste siden i allefall :)

Han er jo kjekk fra alle sider jo! Til og med rumpa hans er søt :D Takk :D

Pen og sprek :D

Sterk som en okse! Nesten. En uke-gammel okse iallefall. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vi har vært på en mini-fjelltur :-) Stoppet på dovre for en pause, og gikk opp til snøhetta-paviljongen. Casper storkoste seg, var ikke en levende sjel i sikte, og han fikk sprunget skikkelig fra seg. Den hunden elsker å løpe, og på fjellet er han i sitt rette element!

dovre-snohetta-plataaet-071.jpg

dovre-snohetta-plataaet-085.jpg

dovre-snohetta-plataaet-049.jpg

dovre-snohetta-plataaet-043.jpg

dovre-snohetta-plataaet-129.jpg

dovre-snohetta-plataaet-183.jpg

dovre-snohetta-plataaet-176.jpg

Også synes jeg det er mystisk hvor forskjellig denne hunden kan se ut fra bilde til bilde! Nå står han riktignok litt...ehm... rart på det første bildet, men likevel gir han inntrykk av å være en kraftig kar på alle måter. Og det er han da virkelig og, men han ser jo mer kompakt ut der enn han er da.

Også har vi bildet under, der han ser ut som en liten flis! Og han ser jo virkelig egentlig ikke slik ut i virkeligheten, han er en god blanding mellom begge bildene.

oppstilling-30-mai-009_01.jpg

dovre-snohetta-plataaet-145.jpg

oppstilling-30-mai-028_01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...