Gå til innhold
Hundesonen.no

Dalmatineren Casper (Curia's Bebop)


Lola Pagola
 Share

Recommended Posts

  • Svar 748
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

11.mars måtte jeg farvel med min beste venn. Vi fikk 11 fine år sammen.  ❤     

Favoritthunden min blir 7 år i dag! http://lolapagola.com/7-ar-dag-d/

Ja synes det er synd jeg og, jo mer jeg tenker på det egentlig. Godt gemytt og pen og se på. Men blir det ikke noe trøster jeg meg med at selv om han får noe etter seg blir det ikke Casper-kloner uans

Posted Images

Og hvem er så denne dalmatinertispa? :aww:

Håper jeg får sett Casper live en gang! Må nesten sjekke om han faktisk er så kjekk, eller om du bare photoshoper han.

Det er Solitaire Acapella of Arctic Innova :-) Bare photoshopping her i gården, derfor lufter jeg ham stort sett bare om natten slik at ingen skal avsløre meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt nysgjerrig da jeg så den leverfargede tispen ovenfor. Stilig :-) Får dalmatinere trekk for å ha blått øye/øyne på utstilling? Er det tillatt, mener jeg?

Dalmatinere med blå øyne kan ikke stilles på utstilling, og heller ikke avles på, da det øker faren for døve valper. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Tira-og-Casper-2012-07-17-080.jpg

Hagen er full av leker og tyggeben... men Casper foretrekker strips..

Tira-og-Casper-2012-07-17-130.jpg

*spytt*. Tira rynker på nesen og synes han er skikkelig usæl

Tira-og-Casper-2012-07-17-155.jpg

så da ble Casper skikkelig fornærmet.

Tira-og-Casper-2012-07-17-011.jpg

og tok på seg solbriller for å skjule tårene sine.

Har forresten laget ny blogg/hjemmeside. Adressen er http://www.vandalmis.net

edit: bildene mine er visst akkurat for store for sonen, så for å få dem skarpe må de klikkes på.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk dårlig med oppstillingsbilder, det ble litt overstrekt uskarp basenji over det hele. Så da distraherer vi med et glad-Casper bilde :P

Johnstad-2012-08-06-017_01.jpg

Jeg og mamma har nettopp ledd oss igjennom bilder jeg tok av Casper der han står mot en dritkul vegg. Trodde det skulle bli dritkule bilder (og kvaliteten ble bra den), men Casper ser bælfeit ut! :lol: han blir litt oppblåst når han er varm, og vi hadde gått langt i lummert vær... så de bildene kan jeg ikke legge ut :P Er det vanlig at de ser tjukke ut når de er varme tro? For han er ikke tjukk når det er kjølig *flir*

Tjukken:

Johnstad-2012-08-06-026.jpg

Johnstad-2012-08-06-047.jpg

slenger på mislykket oppstillingsbilde som bare er et par dager gammelt, bare for å bevise at han ikke er tjukk :P

Oppstilling-014.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar kjempe fine bilder, og har vel kanskje et av de vakreste motivene også :) Fine Casper!

Ps. bare rop ut hvis du eller casper kjeder dere på tur alene en gang ;p

Tusen takk! :D

Ja det skal jeg gjøre! Har ikke funnet noe sted å bo enda dessverre, så Casper har ikke fått markert i Lillehammer enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...