MegaMarie Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 Noen vinterbilder Han har nå blitt 10 måneder gammel, 60-61 cm og 32,5 kilo. Det bildet var kjempe nydelig! Så ut som løvenes konge! Det treet som Rafiki sitter i Også gleder jeg meg til stor hund som kan trekke med på ski og spark om vinteren Det bilder der var kjempe stilig også Casper er kjempe vakker! Blir spennende å se valpene hans i fremtiden! Når skal du stille han neste gang? 1 Siter
Hilde&Lotte Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 Jeg må bare si det en gang til, utrolig fine bilder du tar! 1 Siter
Quintinus Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 Masse flotte bilder her av en rååflott dalmis! 1 Siter
Poter Skrevet 27. September 2011 Rapporter Skrevet 27. September 2011 Kjempefin! Hvor mye veier han? 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 27. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. September 2011 Han er virkelig en elegant og staselig hund, råflott rett og slett ! Så utrolig fin dalatiner! Jeg liker de der prikkehundene, men jeg har bare hatt gleden av å møte en eneste en. Flink å ta bilder er du og. Artig! Liker dem jeg og du må se til å treffe flere, de er helt herlige! Og tusen takk! Det bildet var kjempe nydelig! Så ut som løvenes konge! Det treet som Rafiki sitter i Også gleder jeg meg til stor hund som kan trekke med på ski og spark om vinteren Det bilder der var kjempe stilig også Casper er kjempe vakker! Blir spennende å se valpene hans i fremtiden! Når skal du stille han neste gang? Tusen takk Lenge siden jeg har sett løvenes konge, tror jeg må se den igjen. Er på en golfbane dette, ble nesten litt magisk. Før speilrefleksen kom i hus. Vet ikke når han skal stilles neste gang altså, har utstilling litt opp i halsen Jeg vet jo at han er fin, andre vet at han er fin, så da kan han få kose seg med certet sitt hihi. Jeg blir så stresset i forkant og i hele den settingen, så er deilig å ikke ha noe å grue seg til på den fronten egentlig,. Håper det blir noen bra avkom, blir to kull neste år sannsynligvis, så krysser fingrene for at han gir sine beste egenskaper videre. Jeg må bare si det en ga ng til, utrolig fine bilder du tar! Masse flotte bilder her av en rååflott dalmis! You guys takk! Kjempefin! Hvor mye veier han? Casper takker Nå veier han 34 kg, i god form men på sitt tynneste. Jeg vil nok si at matchvekten hans ligger på 35-36 kg. Siter
Lola Pagola Skrevet 2. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2011 Casper er hot støff Casper for tre år siden: Casper nå: er det rart jeg er forelsket, sier jeg bare! flere bilder fra i dag: http://vandalmis.wordpress.com/2011/10/02/tur-til-elgsethytta/ Siter
LinL Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2011 Jeg er prikkeforelsket og casperforelsket slengte laaaange blikk mot prikkeringen i letohallen i dag, desverre var det samtidig som vi skulle, så fikk ikke sett så mye prikkeer 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2011 Nei det er overhodet ikke rart at du er forelsket! FINESTE! 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 2. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2011 Jeg er prikkeforelsket og casperforelsket slengte laaaange blikk mot prikkeringen i letohallen i dag, desverre var det samtidig som vi skulle, så fikk ikke sett så mye prikkeer Det er jeg og (bombe )! Nei det er overhodet ikke rart at du er forelsket! FINESTE! jaaaa Siter
Evelzz Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2011 Han er så utrolig flott den karen der altså Og du er så flink med de bildene dine at det er helt rått! Mer, mer, mer! Siter
Bananen Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2011 Han er peeen, altså! Men skulle jeg hatt dalmis, skulle jeg hatt det for bildenes skyld - de gjør seg veeeldig godt der, hihi. Har du sett prickig.se? Siter
Vimsan Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2011 Sagt det förr, säger det igen; Fiiinaste dalmisen! Han är så fin så fin Siter
Lola Pagola Skrevet 2. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2011 Han er så utrolig flott den karen der altså Og du er så flink med de bildene dine at det er helt rått! Mer, mer, mer! Takk Pius! Han er peeen, altså! Men skulle jeg hatt dalmis, skulle jeg hatt det for bildenes skyld - de gjør seg veeeldig godt der, hihi. Har du sett prickig.se? Ja de er rimelig fotogene altså Ja elsker den bloggen og berit, hun er mitt dalmatiner-foto idol, håper jeg en dag blir like god som henne. Har allerede fått noen tips, og hun er grunnen til at jeg etter to år med speilrefleks fikk tatt meg sammen og begynte å skyte i raw Sagt det förr, säger det igen; Fiiinaste dalmisen! Han är så fin så fin tusen takk Vimsan! Vi har verdens beste Caspergutter vi! 1 Siter
Fjollebolle Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2011 Lekker! Alltid vært svak for dalmiser, og Casper er nydelig syns jeg. Flotte bilder og! 1 Siter
Stine Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2011 Man får liksom ikke lyst på prikkedyr i det hele tatt av de bildene dine, gud av meg for en skjønnhet! :wub: 2 Siter
TrineH Skrevet 4. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2011 ååh, kor nydeli! Har alltid hatt litt lyst på dalmatiner, de er jo såååå nydlige å du tar utrolig fine bilder! 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 27. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Oktober 2011 Nydelig! Lekker! Alltid vært svak for dalmiser, og Casper er nydelig syns jeg. Flotte bilder og! Man får liksom ikke lyst på prikkedyr i det hele tatt av de bildene dine, gud av meg for en skjønnhet! :wub: Min lille modell tusen takk! ååh, kor nydeli! Har alltid hatt litt lyst på dalmatiner, de er jo såååå nydlige å du tar utrolig fine bilder! takker og bukker folkens! Siter
Lola Pagola Skrevet 15. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Desember 2011 Drev og så igjennom gamle bilder som jeg ikke tror jeg har lagt ut før, og kom over dette. Tror ikke jeg la det ut fordi han ikke sto overstrekt nok eller noe, men har vel sammen med Europia kommet frem til at det egentlig er et ganske bra oppstillingsbilde av ham Og se da, han ligner på pappaen sin sant!? Samme måte å stille seg opp på og. Int n s uch dalmos educated edgar, en gang på nittitallet 1 Siter
Cloudberry Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Skrevet 15. Desember 2011 Jeg ble ganske imponert over at du hadde fått aksept fra hele Europa om at dette var et bra bilde her et øyeblikk Han er og blir en smukkas. Og kjekkere enn pappan sin spør du meg! Siter
Quintinus Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Skrevet 15. Desember 2011 Jeg syntes også Casper er mye kjekkere enn pappan sin! Siter
Lola Pagola Skrevet 20. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Desember 2011 Jeg ble ganske imponert over at du hadde fått aksept fra hele Europa om at dette var et bra bilde her et øyeblikk Han er og blir en smukkas. Og kjekkere enn pappan sin spør du meg! Klart Europa er med på dette! Jeg syntes også Casper er mye kjekkere enn pappan sin! Casper vifter stolt på halen! _________________ Casper satt foran meg på toget, og var så trøtt at han ikke klarte å holde seg våken Er ca 30-40 sek inn i videoen. Også har vi vært på tur med Tira, som har blitt stor jente :-) (Flekken på bildet skyldes en liten tollersnute!) Casper forsøker å be Tira om å slutte å plage han når han er opptatt med å gå tur, men han spør nok litt for pent, for de små gullfisk-advarslene hans blir glatt ignorert (han åpner munnen litt og viser tenner, mens han lager en gispe-lyd ) Jeg synes det er utrolig morsomt å se den voksne siden av Casper :-) verdens fineste lekeonkel det! 1 Siter
Hilde&Lotte Skrevet 20. Desember 2011 Rapporter Skrevet 20. Desember 2011 Så utrolig fin gutt han er altså. Også er du så god på bilder du assa. 1 Siter
Recommended Posts