Poter Skrevet 20. Desember 2011 Rapporter Skrevet 20. Desember 2011 Casper satt foran meg på toget, og var så trøtt at han ikke klarte å holde seg våken Er ca 30-40 sek inn i videoen. :lol: så utrolig herlig! 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 22. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Desember 2011 Så utrolig fin gutt han er altså. Også er du så god på bilder du assa. tusen takk :lol: så utrolig herlig! Han får meg til å le hver dag, den gutten der Siter
tulip Skrevet 22. Desember 2011 Rapporter Skrevet 22. Desember 2011 Jeg gleder meg til å se bilder av han og leon (?)kjæresten, siden han bryter seg inn til henne... BARE mine jenter liksom?? Løgnhals Siter
Lola Pagola Skrevet 22. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Desember 2011 Det var jo bare for å leke da, han er ikke ufin mot henne :-) De har vært endel sammen før, så forventningen er alltid høy når vi går forbi. Her er de en sommer: Siter
tulip Skrevet 22. Desember 2011 Rapporter Skrevet 22. Desember 2011 Å neidu, jeg vil ha ferske bilder der jeg kan se blikket hans! Siter
Lola Pagola Skrevet 23. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Desember 2011 Sniff har kommet på juleferie hit :-) I går tok hun (for første gang siden de har kjent hverandre, 3 år) initiativet til lek! Casper ble litt sånn "oj, nå må jeg gjøre meg liten og forsiktig her så hun ikke går sin vei". Og i dag ville hun jammen meg leke igjen. Tror hun egentlig synes det er veldig koselig å være med Casper, selv om hun iherdig forsøker å late som han er luft mesteparten av tiden. Men ser nå at hun snuser på ham når hun tror ingen ser henne Siter
Gjest Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 Så søte de er Hvordan går det med pappaplanene? Siter
Ane Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 Så fin han er! Henger meg på Marie, hvordan går det med pappaplanene? Siter
Lola Pagola Skrevet 16. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 Venter på løpetiden, den er nok ikke så langt unna Og siden tispen er så treig har han benyttet julen til litt klinings med en annen en Siter
Vimsan Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 Han ser alldeles härlig ut finaste pricken! 1 Siter
Symra&Pippin Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Skrevet 16. Januar 2012 Han er så flott og så utrolig god! 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 23. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Januar 2012 Han er så flott og så utrolig god! Gullegod mitt livs lys! Siter
Missy- Skrevet 24. Januar 2012 Rapporter Skrevet 24. Januar 2012 For et flott bilde av Casper 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 29. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 SikleCasper er sjalu på endene som får brød Si meg, er du ikke glad i meg? Liker du de fjærballene bedre??? Snufs! Vi møtte Zera og Malinck med Zera, Sita og Uva. Jeg synes Sita er så morsom! Skikkelig sjarmerende hund! (De andre to er og sjarmerende altså, men er noe med den lille dama der og lydene hun lager) Flere bilder her: http://vandalmis.wor...9/sondagstur-2/ 1 Siter
Cloudberry Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Kjempefine bilder Men at du synes Sita er sjarmerende, etter idag, det.. Det vet jeg ikke helt hva jeg skal si om Hun var jo direkte ufin hun, bjeffa på både Casper og onkelen din (?) og var bare uspiselig. Hun har jo sin helt særegne sjarm, men jeg synes ikke den kom så godt frem idag.. Siter
Lola Pagola Skrevet 29. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Kjempefine bilder Men at du synes Sita er sjarmerende, etter idag, det.. Det vet jeg ikke helt hva jeg skal si om Hun var jo direkte ufin hun, bjeffa på både Casper og onkelen din (?) og var bare uspiselig. Hun har jo sin helt særegne sjarm, men jeg synes ikke den kom så godt frem idag.. Joo! Hun var jo bare dritsøt! små hunder er nemlig bare søte når de gjør sånn Siter
ida Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Han er da virkelig vakker og det gjør ingenting om du viser ham fram litt mer. Det er mange utstillinger her på østlandet for eksempel Siter
Cloudberry Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Joo! Hun var jo bare dritsøt! små hunder er nemlig bare søte når de gjør sånn Mmmmmhm. Supersøtt Siter
Emilie Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Nydelige bilder du tar av Casper,og så er han jo så flott Siter
Evelzz Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 ...jeg er forelsket. Den hunden er bare skremmende vakker Siter
Recommended Posts