Gå til innhold
Hundesonen.no

Dalmatineren Casper (Curia's Bebop)


Lola Pagola
 Share

Recommended Posts

  • Svar 748
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

11.mars måtte jeg farvel med min beste venn. Vi fikk 11 fine år sammen.  ❤     

Favoritthunden min blir 7 år i dag! http://lolapagola.com/7-ar-dag-d/

Ja synes det er synd jeg og, jo mer jeg tenker på det egentlig. Godt gemytt og pen og se på. Men blir det ikke noe trøster jeg meg med at selv om han får noe etter seg blir det ikke Casper-kloner uans

Posted Images

Sniff har kommet på juleferie hit :-) I går tok hun (for første gang siden de har kjent hverandre, 3 år) initiativet til lek! Casper ble litt sånn "oj, nå må jeg gjøre meg liten og forsiktig her så hun ikke går sin vei". Og i dag ville hun jammen meg leke igjen. Tror hun egentlig synes det er veldig koselig å være med Casper, selv om hun iherdig forsøker å late som han er luft mesteparten av tiden. Men ser nå at hun snuser på ham når hun tror ingen ser henne :P

sniffcasperkollasje.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

SikleCasper er sjalu på endene som får brød

nidelva-29-01-2012-med-hallvard-og-marit-047.jpg

nidelva-29-01-2012-med-hallvard-og-marit-045_01.jpg

Si meg, er du ikke glad i meg? Liker du de fjærballene bedre??? Snufs!

nidelva-29-01-2012-med-hallvard-og-marit-068.jpg

Vi møtte Zera og Malinck med Zera, Sita og Uva. Jeg synes Sita er så morsom! Skikkelig sjarmerende hund! (De andre to er og sjarmerende altså, men er noe med den lille dama der og lydene hun lager) :D

Flere bilder her: http://vandalmis.wor...9/sondagstur-2/

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine bilder :)

Men at du synes Sita er sjarmerende, etter idag, det.. Det vet jeg ikke helt hva jeg skal si om :lol: Hun var jo direkte ufin hun, bjeffa på både Casper og onkelen din (?) og var bare uspiselig. Hun har jo sin helt særegne sjarm, men jeg synes ikke den kom så godt frem idag.. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine bilder :)

Men at du synes Sita er sjarmerende, etter idag, det.. Det vet jeg ikke helt hva jeg skal si om :lol: Hun var jo direkte ufin hun, bjeffa på både Casper og onkelen din (?) og var bare uspiselig. Hun har jo sin helt særegne sjarm, men jeg synes ikke den kom så godt frem idag.. :icon_redface:

Joo! Hun var jo bare dritsøt! :lol: små hunder er nemlig bare søte når de gjør sånn :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...