Aslan Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Jeg ble gjennomsjarmert av Casper i høst jeg Fin hund, altså! Siter
Krilo Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 Fine Casper også så fin med skjerf, må jo kle seg i kulda Siter
Lola Pagola Skrevet 31. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 Han er da virkelig vakker og det gjør ingenting om du viser ham fram litt mer. Det er mange utstillinger her på østlandet for eksempel Naaw, tusen takk Jeg og utstilling går ikke så godt overens, og Casper viser seg best i den frie natur Han har det lille certet sitt, så jeg lever litt på det enda Men... skal ikke se bort i fra at vi dukker opp på en uteutstilling til sommeren da :-) Nydelige bilder du tar av Casper,og så er han jo så flott Tusen takk Emilie! ...jeg er forelsket. Den hunden er bare skremmende vakker hihi Vi har noen fine prikkegutter! Jeg ble gjennomsjarmert av Casper i høst jeg Fin hund, altså! Så koselig å høre Men nå står det helt stille for meg, når møttes vi? (Nå blir jeg flau av min egen glemsomhet altså!) Fine Casper også så fin med skjerf, må jo kle seg i kulda Klart det, og synes fargen står så bra til øynene hans Også kjøpte jeg det fordi jeg har ett med samme lillafarge, vi må jo matche. Dessverre så tråkket han det halvt ihjel da, det var festet litt løst. Siter
Lola Pagola Skrevet 31. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 Jeg digger den hunden det var koselig skrevet :D ! Siter
Aslan Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 Så koselig å høre Men nå står det helt stille for meg, når møttes vi? (Nå blir jeg flau av min egen glemsomhet altså!) Ringtrening før orkangerutstillinga i høst Casper var mest opptatt av granden (tulips hund?) som var der, men han sjarmerte meg likevel! Jeg og min samboer var der med den finske pelsballen som verken ville trave eller vises frem Jeg ble ikke aktiv på sonen før etter det treffet, så du trenger ikke å være flau over glemsomheten din 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 31. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 Ringtrening før orkangerutstillinga i høst Casper var mest opptatt av granden (tulips hund?) som var der, men han sjarmerte meg likevel! Jeg og min samboer var der med den finske pelsballen som verken ville trave eller vises frem Jeg ble ikke aktiv på sonen før etter det treffet, så du trenger ikke å være flau over glemsomheten din Åja herreguuuud! Sorry! Dere husker jeg jo såklart, og den nydelige valpen! Kom ikke på at jeg hadde gjort noen hundegreier i høst nemlig, sto helt stille, men så klart! 1 Siter
Vimsan Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 Ååå sååå fin med scarf och grejer vettu 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 Han e så fin! Har lyst å møte dere en dag Er sikker på at Casper og Nitro hadde lekt godt ilag. 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 5. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Det tror jeg og Djervekvinnen Hadde vært koselig det I dag har Casper bursdag, 4 år! Da jeg spurte for flere år siden når det var vanlig for dalmatinere å bli voksne, svarte mange rundt 4 års alderen. Så da er dagen her, jeg har voksen hund faktisk Gratulerer med dagen, verdens beste Casper! Jeg er heldig! Senere i kveld skal vi ha bursdagsparty, med kake og sånn. Siter
Snøfrost Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Gratulerer med dagen til en flott prikkegutt! 1 Siter
Whoopsis Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Ååå.. Han er bare SÅ flott! Gratulerer med dagen! 1 Siter
Gjest Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Gratulerer med dagen voksne vakre Casper Han er liksom en av sonenhundene jeg har siklet på siden begynnelsen, for han eer så flott Siter
Lola Pagola Skrevet 5. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Casper takker og bukker, der han ligger og griser griselabb utover madrassen min Siter
Mardina Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Gratulerer til den flotte prikkegutten! Siter
H P Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Gratulerer med dagen til Casper! Han er skikkelig flott Siter
Sanne Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Gratulerer til meget vakker prikkevofs Siter
LinL Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Han er så nydelig åååh, nå må jeg sjekke ut dalmisen, igjen. Tror jeg ender opp med dalmis som neste hund faktisk, den kommer stadig tilbake hver gang jeg sitter å grubler på en eller annen rase Da vil jeg forresten ha en som casper Siter
Lola Pagola Skrevet 9. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Casper takker og bukker for gratulasjoner LinL, klart du må ha dalmatiner, det er jo ikke noe å lure på engang! Koselig at du vil ha en som Casper 2 Siter
Krilo Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Så heldig bursdagsbarn, kaker og pakker gratulerer på litt etterskudd Casper Han er utrolih vakker! 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 26. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mars 2012 I går møtte vi tilfeldigvis på Reisa (4 år), som er en alaska husky :-) De fikk leke litt sammen langs elven. Vanligvis pleier Casper å ignorere henne, mer morsomt å snuse istedenfor å leke, også tror jeg han synes hun blir litt voldsom i blandt (han har visst glemt at han var den voldsomme og plagsomme da han var valp), men i går klaffet det helt, og de fikk herjet skikkelig sammen. De har en skikkelig god lek når de først kommer i gang, Casper er bare interessert i å være venner (Reisa står for jukkingen ). Ekstra bra passet det siden vi skulle sitte 6 timer i bil etterpå :-) Flere bilder i bloggen. 2 Siter
ToneS Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Skrevet 27. Mars 2012 Villmann bilder Og Casper er like kjekk som alltid! 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 21. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. April 2012 Min lille modell og jeg har vært i Danmark en tur :-) Siter
Vimsan Skrevet 21. April 2012 Rapporter Skrevet 21. April 2012 Du tar så fina bilder! Och vad kan jag säga om Casper...hmm...sagt det förut, säger det igen: Han är jätte fin läcker kille! Siter
Recommended Posts