Gå til innhold
Hundesonen.no

Dalmatineren Casper (Curia's Bebop)


Lola Pagola
 Share

Recommended Posts

  • Svar 748
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

11.mars måtte jeg farvel med min beste venn. Vi fikk 11 fine år sammen.  ❤     

Favoritthunden min blir 7 år i dag! http://lolapagola.com/7-ar-dag-d/

Ja synes det er synd jeg og, jo mer jeg tenker på det egentlig. Godt gemytt og pen og se på. Men blir det ikke noe trøster jeg meg med at selv om han får noe etter seg blir det ikke Casper-kloner uans

Posted Images

  • 1 month later...

Vi har vært en tur på stranda i dag :-) og for andre gang i år tok jeg med kamera på tur :-) Ser at det har vært en "sløv" vinter for oss, uten mye løping, ski eller trekking. Så han er ikke akkurat muskuløs for tiden, men det skal fikses på fremover, bare jeg får oppover kickbiken.

Under-broen-5.mai-2013-05-05-337.jpg

Under-broen-5.mai-2013-05-05-192.jpg

Forsøk på oppstilling, men han står jo som en gyngehest og ser mye lengre ut enn det han er, samt det ser ut som han har skikkelig fremskutt skulder :P men men

Under-broen-5.mai-2013-05-05-017.jpg

Under-broen-5.mai-2013-05-05-474.jpg

Under-broen-5.mai-2013-05-05-332.jpg

Under-broen-5.mai-2013-05-05-364.jpg

(Fra ligg til løp :P )

Under-broen-5.mai-2013-05-05-362.jpg

the amazing batdog

Under-broen-5.mai-2013-05-05-214.jpg

Under-broen-5.mai-2013-05-05-372.jpg

Under-broen-5.mai-2013-05-05-319.jpg

Under-broen-5.mai-2013-05-05-410.jpg

viktig å virkelig drepe vannet

Under-broen-5.mai-2013-05-05-277.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Elsker dere! :wub:

Casper har besøk av dachsen Sniff denne helgen :-) Tolleren Tira stikker rett som det er innom og, så i dag gikk vi ned for å bade hundene. Gullet syntes enda vannet var litt kaldt da, som resulterte i at den fine flyteleken hans har seilt sin egen sjø, fordi han ikke gadd å hente den, og ingen av de andre hundene så jeg kastet den... fordi jeg skulle være grei å gi ham et forsprang, han gidder nemlig ikke å hente ting hvis han ser at noen kommer frem før ham.

2013-06-01-093.jpg

Han syntes det var morsommere å spise gress og lukte på blomstene, som forsåvidt er greit, hvis han lar være med å spy opp en gressball på teppet i natt, slik han gjorde nå i natt.

2013-06-01-051_01.jpg

Marte-sin-bursdag-2013-2013-05-31-049.jp

Marte-sin-bursdag-2013-2013-05-31-074.jp

flere bilder i bloggen :-) (link i signatur)

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er så fin, og jeg har sikkert sagt det før, men du tar bare så utrolig fine bilder!

Tusen takk! :-)

Han er helt nydelig Lola :wub: Helt eksepsjonelt supervakker faktisk! Du MÅ få vist resten av gjengen hvordan en skikkelig prikk skal se ut snaaart! Elsker bildene med refleksjon i vannet, de var superhotte!

Han er ikke vond å se på nei, det må jeg jo innrømme selv og :lol: Tusen takk! Hadde litt feil objektiv og sånn, og det var et "uhell" at det ble refleksjon (men når jeg så det måtte jeg jo ta flere), men gøy! :D

Kan du dele litt tips om hvordan du får så fine bilder? :D

:D Vel... først og fremst er det viktig å tenke på fokuset, at det ligger på øynene, hvis de blir uskarpe er hele bildet ødelagt etter min mening. Også handler det vel mest om timing og, jeg pleier som regel ikke bare knipse ivei, men tar ett og ett bilde... også liker jeg godt å bruke 50mm på f2 -f1,4, det slipper inn mye lys, men da blir det enda viktigere å tenke på hvor du fokuserer, siden det blir uskarpt rundt. Også handler det om redigering og i ettertid :) Men det som er så fint med 50mm er at endel av bildene egentlig ikke trengs å gjøre noe med etterpå.

--------

Er ikke jeg heldig da, som har en SÅ pen hund! Svar: ja! :D Og fy søren, den personligheten hans altså... hunder senere i livet har STORE sko å følge.

Har hatt ham med på et par klassefester i det siste, og det er ikke vanskelig å tenke seg hvem som blir festens midtpunkt. Og gjett om han koser seg da! Han er egentlig skikkelig mammadalt, men jeg kan bare stikke på do, også enser han nesten ikke at jeg kommer tilbake igjen, fordi han er opptatt med å kose med folk han aldri har møtt før :wub: Han er rett og slett en skikkelig trivelig hund, og det har jeg fått høre mye i det siste, hvor utrolig heldig jeg har vært med ham. Og det vet jeg at jeg har vært, herregud som jeg digger den karen!

Sniff-og-Casper-i-hagen-2013-06-02-093.j

Sniff-og-Casper-i-hagen-2013-06-02-033.j

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Kanskje jeg skal gå for dalmatiner neste gang, neehh, de røyter. Jammen, de er jo pene å se på da, og dessuten vil jeg jo ha en skikkelig turhund. Åeee, Casper får valper etter seg, og han virker jo sååå skjønn utvendig og innvendig. Jeg skal jo ha en hund til om et par år... Må jo prøve noe annet enn puddel?)

Diskuterer med meg selv mens jeg ser på bilder av Casper. Han er så sinnsykt flott og en god grunn til å kjøpe dalmatiner i framtiden. FY SØREN :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...