Kattapult Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2012 Ser jeg et blått øye på dalmistispa? Vakkeerrr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 24. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2012 Ser jeg et blått øye på dalmistispa? Vakkeerrr Hun har ett blått øye, og ett brunt :-) Ligger flere bilder av henne på bloggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2012 Og hvem er så denne dalmatinertispa? Håper jeg får sett Casper live en gang! Må nesten sjekke om han faktisk er så kjekk, eller om du bare photoshopper han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 24. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2012 Og hvem er så denne dalmatinertispa? Håper jeg får sett Casper live en gang! Må nesten sjekke om han faktisk er så kjekk, eller om du bare photoshoper han. Det er Solitaire Acapella of Arctic Innova :-) Bare photoshopping her i gården, derfor lufter jeg ham stort sett bare om natten slik at ingen skal avsløre meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2012 Härliga bilder av härliga Casper, som alltid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 24. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2012 Casper er en evig favoritt her i gården! Vakre, vakre dyret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 28. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2012 Synes han er en skikkelig vakker hund og du tar flotte bilder også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2012 Tusen takk dere! Jeg er helt fortapt i ham må jeg bare si, at det går an å være så nydelig da!! (sa hun objektivt ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 4. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2012 Casper Fortsatt den fineste dalmismannen jeg har sett. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 4. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2012 Gud, han er vakker! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 4. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2012 Ble litt nysgjerrig da jeg så den leverfargede tispen ovenfor. Stilig :-) Får dalmatinere trekk for å ha blått øye/øyne på utstilling? Er det tillatt, mener jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 4. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2012 Ble litt nysgjerrig da jeg så den leverfargede tispen ovenfor. Stilig :-) Får dalmatinere trekk for å ha blått øye/øyne på utstilling? Er det tillatt, mener jeg? Dalmatinere med blå øyne kan ikke stilles på utstilling, og heller ikke avles på, da det øker faren for døve valper. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 31. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2012 Hagen er full av leker og tyggeben... men Casper foretrekker strips.. *spytt*. Tira rynker på nesen og synes han er skikkelig usæl så da ble Casper skikkelig fornærmet. og tok på seg solbriller for å skjule tårene sine. Har forresten laget ny blogg/hjemmeside. Adressen er http://www.vandalmis.net edit: bildene mine er visst akkurat for store for sonen, så for å få dem skarpe må de klikkes på. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 31. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2012 Kjekken! Han er så fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. August 2012 Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 Kjekken! Jeg vil ha nytt oppstillingsbilde! Nå er det alt for lenge siden sist. Og det skal være med terningsiden mot kameraet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 yes, Ma'am! Setter igang nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 6. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. August 2012 Det gikk dårlig med oppstillingsbilder, det ble litt overstrekt uskarp basenji over det hele. Så da distraherer vi med et glad-Casper bilde Jeg og mamma har nettopp ledd oss igjennom bilder jeg tok av Casper der han står mot en dritkul vegg. Trodde det skulle bli dritkule bilder (og kvaliteten ble bra den), men Casper ser bælfeit ut! han blir litt oppblåst når han er varm, og vi hadde gått langt i lummert vær... så de bildene kan jeg ikke legge ut Er det vanlig at de ser tjukke ut når de er varme tro? For han er ikke tjukk når det er kjølig *flir* Tjukken: slenger på mislykket oppstillingsbilde som bare er et par dager gammelt, bare for å bevise at han ikke er tjukk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. August 2012 Rapporter Share Skrevet 6. August 2012 Neida han er ikke tjukk han er bare svensk... ehh det ble kanskje feil. MEN han er bare utrolig fin! 'Vannbildet' var nydelig Jeg får bare vente på flere oppstillingsbilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Neida han er ikke tjukk han er bare svensk... ehh det ble kanskje feil. MEN han er bare utrolig fin! 'Vannbildet' var nydelig Jeg får bare vente på flere oppstillingsbilder bare svensk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 bare svensk? Spol til 0.56 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarpeSkrotum Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Spol til 0.56 Bare legg til ?t=56s på linken neste gang (eller bare trykk "Alternativer" på delingen på youtube og sett på starttid der) Btw: Casper er flott han! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 13. August 2012 Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Flott dalmis 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 13. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. August 2012 Ja han er nok bare svensk Spol til 0.56 ja han er nok bare svensk! Bare legg til ?t=56s på linken neste gang (eller bare trykk "Alternativer" på delingen på youtube og sett på starttid der) Btw: Casper er flott han! Flott dalmis Tusen takk :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 21. August 2012 Rapporter Share Skrevet 21. August 2012 Du tar kjempe fine bilder, og har vel kanskje et av de vakreste motivene også Fine Casper! Ps. bare rop ut hvis du eller casper kjeder dere på tur alene en gang ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 23. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. August 2012 Du tar kjempe fine bilder, og har vel kanskje et av de vakreste motivene også Fine Casper! Ps. bare rop ut hvis du eller casper kjeder dere på tur alene en gang ;p Tusen takk! Ja det skal jeg gjøre! Har ikke funnet noe sted å bo enda dessverre, så Casper har ikke fått markert i Lillehammer enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts