Gå til innhold
Hundesonen.no

Dalmatineren Casper (Curia's Bebop)


Lola Pagola
 Share

Recommended Posts

(Kanskje jeg skal gå for dalmatiner neste gang, neehh, de røyter. Jammen, de er jo pene å se på da, og dessuten vil jeg jo ha en skikkelig turhund. Åeee, Casper får valper etter seg, og han virker jo sååå skjønn utvendig og innvendig. Jeg skal jo ha en hund til om et par år... Må jo prøve noe annet enn puddel?)

Diskuterer med meg selv mens jeg ser på bilder av Casper. Han er så sinnsykt flott og en god grunn til å kjøpe dalmatiner i framtiden. FY SØREN :wub:

Ja de røyter (måtte finne pinsett og dra ut et hår fra hælen min i stad :P ), men det blir man fort vant til, til gjengjeld er det ikke noe pelstell i det hele tatt, og de er så godt som selvrensende. Ingenting hadde vært bedre enn om en liten sønn eller datter havnet hos en sonis, drømmesituasjonen faktisk :lol: så dette bør du definitivt tenke mer på altså! Dalmatinere er fantastiske, rett og slett, og Casper er absolutt intet unntak (jeg er kjeeempeobjektiv, som det sikkert fremgår av denne tråden :innocent: ) Utrolig koselig skrevet av deg, jeg sprekker jo snart av stolthet :lol:

Kan du værsåsnill å ta han med på en utstilling så jeg får se og klå på han? Plis? Ser helt fantastisk ut!

:icon_redface: ja altså... nå er jo utstillingen i vikingskipet flyttet, og det var den eneste i gåavstand (hvis jeg er hos foreldrene mine), synes det er mye mer stress med utstilling en kos :lol: (tusen takk forresten :D )

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 748
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

11.mars måtte jeg farvel med min beste venn. Vi fikk 11 fine år sammen.  ❤     

Favoritthunden min blir 7 år i dag! http://lolapagola.com/7-ar-dag-d/

Ja synes det er synd jeg og, jo mer jeg tenker på det egentlig. Godt gemytt og pen og se på. Men blir det ikke noe trøster jeg meg med at selv om han får noe etter seg blir det ikke Casper-kloner uans

Posted Images

  • 2 weeks later...

Gosh... han är bara så vacker :wub: hade det inte vart för all pälsen som de släpper så hade jag mer än gärna viljat ha en Casper-junior :wub:

Sjansen er der iallefall snart :sorcerer:

http://lolapagola.com/curias-bebop/litters/curias-bebop-dot-coms-expect-the-unexpected/

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han minner meg faktisk på mange måter om Turbo, tror de kunne hatt det dødskult sammen! :)

Gleder meg til å se bebisene etter han :D

Turbo virker dritkul, så de kunne sikkert hatt det gøy ja! :D Gleder meg skikkelig jeg og, og gruer meg litt og, for det kommer til å bli så vanskelig å motstå fristelsen... iallefall hvis det kommer en liten gutt som har arvet ansiktet hans.

Skal du beholde en? :-D

Jeg kunne tatt en Casper junior, så kan ikke du vente to år? *fnis* ;-)

Skulle veldig gjerne gjort det, men det er dårlig timing, dessverre... men hvis fremtidige planer går som... vel, planlagt, får vi noen sjanser når det passer bedre :D Har iallefall voldsomt lyst på en etter han, han er liksom drømmehunden min :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Løpetiden har visst startet nå :D

Sniff-Casper-og-pipeleke-del-2-2013-07-1

denne dingsen her skal forhåpentligvis bli pappa...

Sniff-Casper-og-pipeleke-del-2-2013-07-1

fortsatt bare valpen selv jo :D

Sniff-Casper-og-pipeleke-del-2-2013-07-1

Sniff-Casper-og-pipeleke-del-2-2013-07-1

Må jo bare elske ham, da jeg lå på magen for å ta bilder av Sniff kommer han og legger seg klin inntil ved siden av meg :wub: lille kleggen sin det.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løpetiden har visst startet nå :D

Sniff-Casper-og-pipeleke-del-2-2013-07-1

denne dingsen her skal forhåpentligvis bli pappa...

Må jo bare elske ham, da jeg lå på magen for å ta bilder av Sniff kommer han og legger seg klin inntil ved siden av meg :wub: lille kleggen sin det.

Det blir spennende å følge med på! Viss resultatet blir like godt som utgangspunktet så virker det lovende i alle fall! Kunne tenkt meg å hilse på Casper en gang, han virker så herlig. Er dessverre alt for sjelden jeg ser Dalmatinere her. Er faktsik en i området som har en veldig fin, men vet ikke hvor de bor. De har det alltid så travelt at jeg ikke får nådd dem igjen, he he he. Jeg må viss jobbe med kondisen min...

Uansett, lykke til med parringen, blir spennende for deg det!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :D Kjenner til det der, har løpt etter endel dalmatinere selv :lol:

---

Da håper vi på valper om et par måneder! Krysser alt jeg har for det :D

Tira-Casper-reker-2013-07-21-155.jpg

(Fra et par dager siden, fokusert, for han ville ha ballen sin. Var ikke tenkt som noe oppstilligsbilde, men det var jo faktisk ganske bra.)

Minna-2013-07-25-023.jpg

Skulle gjerne hatt et bilde av dem sammen, men var ikke helt settingen for fotoshoot :P og så utrolig varmt, så ble bare pesebilder!

Minna-2013-07-25-028.jpg

Såvidt på samme bilde :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...