Guest vivere Skrevet 26. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2012 Først forsvant tåka, så ble det kaldt. Over åsen ble himmelen svart og minuttet før vinden og den første snøen pisket gjennom lufta kom sola fram i et lite minutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 26. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2012 Vivere: for et utrolig spennende foto! Helt utrolig når man klarer å fange slike øyeblikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 26. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2012 Vivere: knall bilde, spennende. Men irriterer meg litt over at treet er kuttet i toppen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 26. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2012 Vivere: knall bilde, spennende. Takk skal du ha Men irriterer meg litt over at treet er kuttet i toppen. Det gjør jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Tok bilde av denne krabaten på verandarekkverket i sted. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Stilig og nesten litt ekkelt å faktisk se flua så innmari tydelig! Man ser jo virkelig hva den driver med. Nå har jeg sendt inn bilde til fotokonkurransen til raseklubben, med tema Apport. Hva syntes dere om bilde? Evt. forbedringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Nå har jeg sendt inn bilde til fotokonkurransen til raseklubben, med tema Apport. Hva syntes dere om bilde? Evt. forbedringer?Fint bilde Hva om du fjernet det hvite huset og lysnet øynene litt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Fint bilde Hva om du fjernet det hvite huset og lysnet øynene litt? Fjerne huset var en god ide:) Men hvilken del av øynene mener du at skal lysnes? For selve øynene på rasen skal være så mørke som mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Jeg er djevelsk dårlig på PS og fem sekunders forsøk blir sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Synes det ble kjempebra. Var det nederste jeg så først, og jeg tenkte ikke over at du hadde gjort noe til høyre der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Jeg er djevelsk dårlig på PS og fem sekunders forsøk blir sånn Ja helt utrolig hvor lett man kan fjerne bygninger osv med PS! Men har du latt øynene være? Eller er jeg bare blind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Ja helt utrolig hvor lett man kan fjerne bygninger osv med PS! Men har du latt øynene være? Eller er jeg bare blind Neida, de er lysnet ørlite grann bare. Og så ville jeg kanskje vurdert å fjerne litt av rommet på høyre side slik at hodet ikke ble så midtstilt i bildet. Jeg har fiklet litt mer: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Da har jeg fått fjernet huset, og syntes det ble helt usynlig at det har vært noe der. Og helt enig med deg at det så bedre ut med hodet mindre sentrert. Skal se om jeg får tatt noen flere bilder imorgen, hvis været er bra. Prøve å unngå å få huset i bakgrunnen da. Her er ihvertfall resultatet: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Jeg elsker fargene på det bildet, Siri Eveline Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Jeg elsker fargene på det bildet, Siri Eveline Takk Ble veldig fornøyd med området/bakgrunne og slikt. Og fasanen er jo veldig fargerik og flott! Det digge med hunden er jo at han bare labbet rundt med svære frosne fuglen i munnen, mens jeg ba han bli og komme til meg gang på gang til jeg var fornøyd med bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Hehe .) Sånn kan jeg gjøre med Isak også, ihvertfall i sitt. Apport - sitt - bli - bliii - bliiiii 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Personlig har jeg gjort følgende endringer på hundebildet: Kan vel legge til at jeg likte det orginale bildet godtogså, og jeg synes ikke huset i bakgrunnen var spesielt sjenerende. Men jeg valgte å beskjøre det bort allikevel Har økt skarphet og de grønne/gule fargetonene, samt lysnet LITT rundt øynene. Har også fjernet den blå fargetonen, da JEG synes det gir litt mer "varme" i bildet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Bjerknez, det ble bra det, har ikke lysnet noe rundt øynene selv men ser det hjelper med en ørliten justering. Får lese meg opp litt på hvordan jeg lysner små felter som det. Men eneste som var synd du mistet var jo den flotte blå himmelen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Bjerknez, det ble bra det, har ikke lysnet noe rundt øynene selv men ser det hjelper med en ørliten justering. Får lese meg opp litt på hvordan jeg lysner små felter som det. Men eneste som var synd du mistet var jo den flotte blå himmelen Hehe, smak og behag. Jeg er nok litt for glad i det "varme" i bildene og ofte er blåtonene duset ned hos meg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2012 Hehe, smak og behag. Jeg er nok litt for glad i det "varme" i bildene og ofte er blåtonene duset ned hos meg Var det jeg regna med ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Nabolagets løsbikkje ble med meg og Moses på grilltur i dag, og tok blandt annet dette bilde av krabaten Bildet er tatt med Sony RX100: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Nabolagets løsbikkje ble med meg og Moses på grilltur i dag, og tok blandt annet dette bilde av krabaten Å ta hundebilder er ikke lett Lurer på om jeg ville fjernet alt fra bakketoppen og opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Å ta hundebilder er ikke lett Lurer på om jeg ville fjernet alt fra bakketoppen og opp? Tja, kan jo være at DU synes det Personlig tror jeg beskjæringen ville bli for tett. Dessuten synes jeg at bakketoppen og opp gir litt mer dybde i bildet. Men det er nå min mening da vertfall Merker det er mye vanskeligere og komponere med et kompaktkamera enn med 5D'en vertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Og JEG synes kanskje at dette bildet hadde gjort seg bedre som avlangt fremfor kvadratisk. På en eller annen måte irriterer formatet meg litt akkurat her, uten at jeg helt klarer sette fingeren på det. Men ellers er det jo et fint bilde :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Jammen godt vi har forskjellig smak 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts