Evelzz Skrevet 28. April 2012 Rapporter Share Skrevet 28. April 2012 Dagnes bidrag: *bilde* Ser jo sylskarpt ut, men synes det var litt kjedelig jeg altså. Tror jeg hadde likt det bedre hvis det var litt mer opplyst kanskje? Hadde hvertfall lekt likt med fargene i LR... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 28. April 2012 Rapporter Share Skrevet 28. April 2012 Meningen var at bildet skulle ha et litt "dunkelt" lys og fremstå som enkelt. Å leke med farger synes jeg ikke noe om. Jeg liker at motivene skal ha de fargene de faktisk har i virkeligheten Men takker for kritikk. Vi har nok forskjellig smak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 29. April 2012 Rapporter Share Skrevet 29. April 2012 Er en sjanse for at vi er litt uenige der ja Jeg er ikke stor fan av hverken for mye skygger (med mindre det er planlagt) eller dårlig lys, liker litt skikkelige farger og tydelige kontraster jeg! Hovedgleden med gudegaven RAW er jo nettopp at man kan leke seg halvt ihel med farger og lys ...men sånt trenger man pent lite av når man reiser til USA, for der har de bare sol, gitt! ...jeg vet ikke helt hva som gjør at jeg falt pladask for dette bildet, men jeg digger det litt. Hva synes dere? Måkekamp (!) i Chicago (bare gangstere der, til og med fuglene følger trenden!); Synes dette også ble litt stilig, selv om man sikkert ikke skal elske kranglebilder og sånt ...og for bare fordi jeg sliter med å gjøre annet enn sånn når jeg ser dette bildet....; Han var liksom hot nok når han spratt rundt som en sirkus-loppe, men når han schmakket av seg t-skjorten og talte muskler - ja da var jeg gifteklar jeg gitt - oi. Det jeg egentlig skulle spørre om, var om svart/hvitt funket her? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 29. April 2012 Rapporter Share Skrevet 29. April 2012 (endret) Er en sjanse for at vi er litt uenige der ja Jeg er ikke stor fan av hverken for mye skygger (med mindre det er planlagt) eller dårlig lys, liker litt skikkelige farger og tydelige kontraster jeg! Hovedgleden med gudegaven RAW er jo nettopp at man kan leke seg halvt ihel med farger og lys ...men sånt trenger man pent lite av når man reiser til USA, for der har de bare sol, gitt! *måke* ...jeg vet ikke helt hva som gjør at jeg falt pladask for dette bildet, men jeg digger det litt. Hva synes dere? Måkekamp (!) i Chicago (bare gangstere der, til og med fuglene følger trenden!); *fuglekamp* Synes dette også ble litt stilig, selv om man sikkert ikke skal elske kranglebilder og sånt ...og for bare fordi jeg sliter med å gjøre annet enn sånn når jeg ser dette bildet....; *muskelmann* Han var liksom hot nok når han spratt rundt som en sirkus-loppe, men når han schmakket av seg t-skjorten og talte muskler - ja da var jeg gifteklar jeg gitt - oi. Det jeg egentlig skulle spørre om, var om svart/hvitt funket her? Fuglebildene dine er helt greie dem, men desverre synes jeg bakgrunnen blir for "masete" på begge to. Jeg vet likeom ikke helt om jeg skal se på fuglene eller menneskene/utsiktien i bakgrunnen. En mindre dybdeskarphet hadde nok reddet deg her Men spesielt det andre fuglebildet var veldig skarpt og fint Likte i grunn det nederste bildet best. Kunne kanskje tenkt meg bittelitt mer kontrast, men ellers synes jeg dette var fint Endret 1. Mai 2012 av IW Fjernet bildelink Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 29. April 2012 Rapporter Share Skrevet 29. April 2012 Jeg elsket det strandbildet med hunden som løp,og var speilbildet i vannet. Et fint vakkert bilde. Vil gjerne ha kritikk på dette: Og det er ikke gjort noe med, annet enn å sette på navn. Bakgrunnen er rotete,og de hvite stripene irriterer meg litt. Dette bildet synes jeg bare ble litt morsomt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. April 2012 Rapporter Share Skrevet 29. April 2012 Også kom jeg egentlig inn hit for å legge inn dette bildet: *bump* kremt host Og som plaster på såret legger jeg inn enda ett: Egentlig portrett av ambulanseflyet, men det forsvant litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 29. April 2012 Rapporter Share Skrevet 29. April 2012 (endret) Er en sjanse for at vi er litt uenige der ja Jeg er ikke stor fan av hverken for mye skygger (med mindre det er planlagt) eller dårlig lys, liker litt skikkelige farger og tydelige kontraster jeg! Hovedgleden med gudegaven RAW er jo nettopp at man kan leke seg halvt ihel med farger og lys Han var liksom hot nok når han spratt rundt som en sirkus-loppe, men når han schmakket av seg t-skjorten og talte muskler - ja da var jeg gifteklar jeg gitt - oi. Det jeg egentlig skulle spørre om, var om svart/hvitt funket her? Han bare LOOK AT MY ABS MY ABS ARE AMAZING! Likte alle tre bildene, synes det var en stilig vinkel på det øverste, at stranden og folkene er så langt nede. Det andre måkebildet var jo sylskarpt, ikke noe å utsette på det egentlig. Det KUNNE kanskje gjort seg med litt mindre dybdeskarphet, men likevel liker jeg at folkene i bakgrunnen viser, det viser liksom situasjonen, at måkene holder på og driter i folkene. Jeg er helt enig med Pia ang. blomsterbildet, men det er jo smak og behag. Det handler jo egentlig ikke om å trikse og mikse, det handler om å få frem ting slik de egentlig ser ut. Endret 1. Mai 2012 av IW Fjernet bildelink Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 29. April 2012 Rapporter Share Skrevet 29. April 2012 (endret) *bilde* Egentlig portrett av ambulanseflyet, men det forsvant litt Ja som du sier så forsvant flyet litt, så da ble det ikke et flyportrett i mine øyne. (da skulle det vært mye nærmere) Men så utrolig fine farger! Det gjorde seg med det røde huset. Der kunne jeg ha bodd! Åh jeg kjenner at jeg savner sommer skikkelig nå! Endret 1. Mai 2012 av IW Fjernet bildelink Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. April 2012 Rapporter Share Skrevet 29. April 2012 Takk, ja de fargan e kun pga den strålanes nord-norske sola! *sukk* ikke mye av den ute i dag... Du kjenn dæ ikke igjen forresten? Det e ikke langt unna Bodø, og enda nærmere Steigen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet 29. April 2012 Rapporter Share Skrevet 29. April 2012 (endret) Jeg elsket det strandbildet med hunden som løp,og var speilbildet i vannet. Et fint vakkert bilde. Vil gjerne ha kritikk på dette: *hoppebilde* Og det er ikke gjort noe med, annet enn å sette på navn. Bakgrunnen er rotete,og de hvite stripene irriterer meg litt. *liggebilde* Dette bildet synes jeg bare ble litt morsomt. Virkelig flotte bilder Debbie! Spesielt så likte jeg det nederste hvor gundel ligger i gresset. Perfekt komposisjon og fin skarphet! Bra! Endret 1. Mai 2012 av IW Fjernet bildelink Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 29. April 2012 Rapporter Share Skrevet 29. April 2012 Takk, ja de fargan e kun pga den strålanes nord-norske sola! *sukk* ikke mye av den ute i dag... Du kjenn dæ ikke igjen forresten? Det e ikke langt unna Bodø, og enda nærmere Steigen! Nei jeg prøvde å se om jeg kjente det igjen. Jeg som har kjørt hundrevis av ganger Bodø-Steigen burde ha kjent meg igjen hvis det var på den strekningen. Men siden veien er litt smalere må det vel være utenfor hovedvei? Hmm kjenner at jeg ble veldig nysgjerrig nå! Si det si det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 29. April 2012 Rapporter Share Skrevet 29. April 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 30. April 2012 Rapporter Share Skrevet 30. April 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 30. April 2012 Rapporter Share Skrevet 30. April 2012 Nydelige ulvebilder Vivere..! Lite å utsette på dem.. Jeg bruker bare 50 mm, fordi vi ikke har noe annet. Ønsker meg zoom og macro! Sjeldent jeg tar bilder av natur. Det går for det meste i hund så her kommer noen landskapsbilder fra turlandskapet vi har rundt oss. Ender... Vanskelig å komme tett innpå. Og et av tuppa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 30. April 2012 Rapporter Share Skrevet 30. April 2012 Jeg likte dette bilde kjempegodt! Gir en skikkelig god sommer/ferie følelse. Og jeg liker måker (i motsetning til de fleste andre, haha..) fordi de er et sikkert tegn på at sommern er nær <3 Og et av tuppa Dette bilde og synes jeg var veldig fint, men jeg synes kanskje det blir litt for mye som er uskarpt på hodet til hunden. Men ellers var det vakkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. April 2012 Rapporter Share Skrevet 30. April 2012 Nei jeg prøvde å se om jeg kjente det igjen. Jeg som har kjørt hundrevis av ganger Bodø-Steigen burde ha kjent meg igjen hvis det var på den strekningen. Men siden veien er litt smalere må det vel være utenfor hovedvei? Hmm kjenner at jeg ble veldig nysgjerrig nå! Si det si det! Haha nei det er ikke SÅ nært Det er rett ved siden av rullebanen på Skagen, Stokmarknes! Synes det er litt artig at vegen til en flyplass er så liten. Jeg hadde litt tid å slå i hjel før jeg skulle fly hjem, så jeg loka rundt flyplassen og tok bilder i finværet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 30. April 2012 Rapporter Share Skrevet 30. April 2012 Trondheim Gina dette bildet er ikke det beste, og jeg skulle ha redigert bort de ledningene, men jeg synes det er en veldig fin stemning i det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 30. April 2012 Rapporter Share Skrevet 30. April 2012 Haha nei det er ikke SÅ nært Det er rett ved siden av rullebanen på Skagen, Stokmarknes! Synes det er litt artig at vegen til en flyplass er så liten. Jeg hadde litt tid å slå i hjel før jeg skulle fly hjem, så jeg loka rundt flyplassen og tok bilder i finværet. Åååh da så Der har jeg aldri vært. Men det var veldig fint der da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2012 Har fjernet noen bildesitater. Minner igjen om å ikke quote bilder, men quote innlegget og fjern selve bildelinken i quoten. Det blir vanskelig for de med dårlig linje eller mobilnett å laste tråden om vi har drøssvis av de samme bildene nedover. Gjelder også moderatorer, host, hark Moderator IW. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riot Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2012 Har fjernet noen bildesitater. Minner igjen om å ikke quote bilder, men quote innlegget og fjern selve bildelinken i quoten. Det blir vanskelig for de med dårlig linje eller mobilnett å laste tråden om vi har drøssvis av de samme bildene nedover. Gjelder også moderatorer, host, hark Moderator IW. Alt du ser på nett lastest ned i en midlertidig mappe, så om det er 1 eller 2000 kopier av et bilde sitert her så gjør det ingenting da det fortsatt bare er samme filen. Kjedelig å skrolle da, så klager ikke. Trondheim Skulle til å spørre om du hadde røykt sokkene dine og si at det er bergen, men jøss. Ganske likt, da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2012 Alt du ser på nett lastest ned i en midlertidig mappe, så om det er 1 eller 2000 kopier av et bilde sitert her så gjør det ingenting da det fortsatt bare er samme filen. Kjedelig å skrolle da, så klager ikke. Jeg har iallefall store problemer når det fylles opp med quotede bilder. Blir litt lei av å sitte og vente og vente til sidene kommer skikkelig opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda=D Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2012 Manipulasjonsbilde:-) Synes det ødela litt at munnen gikk over fingrene, men klarte ikke få det til på en annen måte 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2012 Humlesnurr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2012 Nyydelig bilde vivere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2012 Var ute i skogen og tok bilder her om dagen. Hav synst dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts