Gå til innhold
Hundesonen.no

Så var man i gang igjen........


Guest Belgerpia

Recommended Posts

  • Svar 515
  • Created
  • Siste svar

Åh sukk, jeg kjenner jeg får lyst på en sånn. Men tipper jeg ombestemmer meg om 4 dager når jeg har fått en sånt gjetertroll i hus. :) Ikke rart Dina var så svær siden hun hadde alle de tjukkingene der i magen sin!

Tenk så travelt 2ne skal få det om 4-5 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke proklamert det før nå :) Du verden som jeg gleder meg til å hente vesla :)

Jeg visste, jeg visste *danse rundt!*

Men atte, er det bare meg som observerte lille frøken rååååsa sine babyklør og ble helt verlibt??

Nusselige er de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Det har de siste dagen vært veldig urolig i valpekassa, og enhver vibrasjon har ført til at seks av syv valper har kastet seg opp og gallopert rundt og gaulet........

At de er glad i mat er en ting, Dinabarn er det - men denne gjengen var altså direkte sultne stakkars - så i går kveld var det værsågod her er litt ekkel gul pasta til hver og en av dere - og i dag tidlig serverte vi det første måltidet med "fast" føde.

Ja, jeg skriver "fast" for det er jo langt fra fast, det er velling.

Velling bestående av RC puppy starter, og RC valpemelk - temperert selvsagt. Joda, jeg kunne kjøre full pakke med alskens dill av kjøttdeig, eggeplommer og all mulig annet skviiiiip som mange mener at valper bare rett og slett MÅ ha - men det gidder jeg virkelig ikke - så her får de tørrfor og ferdig med det. Funker fint...

Det er ett klinete prosjekt og normalt sett så tar det jo noen måltider før de får dreisen på det - men ikke Dina barn, de er født med "årnesjøl" gen de - så når maten er servert stuper automatisk 7 stykk sorte klumper oppi matfatet og spiser og hjertens lyst *ler* Klinete ja, og Dina kunne nesten ikke vente med å få vasket dem.......... men du verden som vi spiste..

Nei - ikke noe bilder nå - men kanhende jeg husker å ta bilder til kvelden når de får måltid nummer to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Siden vi nå engang har begynt å ta bilder en dag før sånn hele uker variant, så fortsetter vi med det. Det er en uke siden forrige photoshoot, de har blitt litt større - de har begynt å spise og dermed har de også blitt litt mer aktive. De leker litt med hverandre osv. selvfølgelig hadde de brukt opp energien når vi skulle ta bilder - men noen bilder fikk vi i alle fall..... Det morsomme er at de nå begynner å få litt andre lyder enn bare hyling, det er knurring, små bjeff osv. - Ikke alltid like motivert men de kommer seg.

Lyseblå - han har lyd han..... og sier tydelig i fra når han er gretten og missfornøyd

lyseblaIMG_0959.jpg

Mellomblå

mellomblaIMG_0990.jpg

Kongeblå

kongeblaIMG_1012.jpg

Mørkeblå

morkeblaIMG_1002.jpg

Frøken rååååååsa - hun var den minste, og den roligste, nå er småpikene jevnstore og ikke spesielt rolige faktisk

rosaIMG_0827.jpg

Miss Piggy - som nå heter Cerise - som sagt, de har blitt like disse frøknene

ceriseIMG_0856.jpg

og Frøken Lilla

lillaIMG_0885.jpg

Gutta boyzzzz

guttaIMG_1025.jpg

Småpikene

jenteneIMG_0909.jpg

og så tar vi med ett for åååååååå-faktorens del

jenteneIMG_0937.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...