Gå til innhold
Hundesonen.no

Så var man i gang igjen........


Guest Belgerpia

Recommended Posts

  • Svar 515
  • Created
  • Siste svar
Guest Belgerpia

Klokken er 21:11 og klokken 21:05 så den første lille tjukkasen dagens lys

21:05 - En gutt - sort

22:15 - En gutt - sort

22:33 - En gutt - sort

23:07 - En gutt - sort

23:28 - Ei Tispe - sort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Klokken er 21:11 og klokken 21:05 så den første lille tjukkasen dagens lys

21:05 - En gutt - sort

22:15 - En gutt - sort

22:33 - En gutt - sort

23:07 - En gutt - sort

23:28 - Ei Tispe - sort

23:40 - Ei Tispe - sort

og dermed har jeg konstatert at veterinærer kan ta ultralyd og røntgen og stappe opp ett visst sted - vi har nå den nette sum av seks valper - som i utgangspunktet var 3 og 4 - med litt flaks 5.......... Jadda.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Klokken er 21:11 og klokken 21:05 så den første lille tjukkasen dagens lys

21:05 - En gutt - sort

22:15 - En gutt - sort

22:33 - En gutt - sort

23:07 - En gutt - sort

23:28 - Ei Tispe - sort

23:40 - Ei Tispe - sort

23:50 - Ei Tispe - sort

og dermed har jeg konstatert at veterinærer kan ta ultralyd og røntgen og stappe opp ett visst sted - vi har nå den nette sum av 7 valper - som i utgangspunktet var 3 og 4 - med litt flaks 5.......... Jadda.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken er 21:11 og klokken 21:05 så den første lille tjukkasen dagens lys

21:05 - En gutt - sort

22:15 - En gutt - sort

22:33 - En gutt - sort

23:07 - En gutt - sort

23:28 - Ei Tispe - sort

23:40 - Ei Tispe - sort

23:50 - Ei Tispe - sort

og dermed har jeg konstatert at veterinærer kan ta ultralyd og røntgen og stappe opp ett visst sted - vi har nå den nette sum av 7 valper - som i utgangspunktet var 3 og 4 - med litt flaks 5.......... Jadda.........

Søren! Der røyk jeg... En jente for mye *sutre*. Men deilig for dere med minimum tre jenter da :ahappy: (for vi venter jo litt til på flere???).

Kan dere ikke kreve refusjon av dyrelegen for ultralydbehandlingen? Eller kreve at vedkommende kommer seg på kurs slik at de kan lære seg å "tyde" hvor mange bebiser det er i magen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Og den heldige vinner er: *trompetfanfare*

SoppenCamilla - som gjettet 7 valper - 4 gutter og 3 jenter

Vi antar at hun er ferdig nå da og at det ikke kommer flere *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe gratulerer med valper da.. æsj jeg bommet med 1 hanne, men jeg hadde rett i at dronningen og prinsessen kom til føde samtidig.. Men prinsessen er ikke helt ferdig enda da.. :rolleyes:

Er så deilig når alt går bra med mor og barn. Gleder meg til bilder av valpene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den heldige vinner er: *trompetfanfare*

SoppenCamilla - som gjettet 7 valper - 4 gutter og 3 jenter

Vi antar at hun er ferdig nå da og at det ikke kommer flere *ler*

Nei nei neeeei! Man kan da ikke utrope Camilla til vinner, hun vil jo bli helt umulig å ha med å gjøre fremover da!

Kanke du spørre Dina om hun kanskje ikke har en bitteliten tispe til på lur?? vææææær så sniiiiiill? *smile sitt søteste smil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg bare sier det: JEG HADDE RETT JEG (viktig å pongtere det mange ganger ja! hehe). Det var slettes ikke et lite kull med bare 3 eller 4 valper, det var ikke bare 4 hanner heller, som Belgerpia og Linepip prøvde å si her for noen timer siden, det var SYV valper var det, og TRE tisper.. Og det er slettes ikke værst for ei som hadde fire, kanskje fem valper på røntgen for bare noen uker siden.. Og som knapt nok har sett drektig ut ifølge visse vi kjenner (hun måtte moderere seg når vi kom for å få bebisene i helgen da.. hehe).

Jeg hadde rett

Jeg hadde rett

Jeg hadde rett

Jeg hadde rett

Jeg hadde rett

Jeg hadde rett

Jeg hadde rett

Og jeg skal fryde meg over det veldig lenge! haha (Ja, vi tror forresten at det er over nå, hun har ikke hatt veer mer etter siste tispa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Klarte de ikke å telle 7 stk på røntgen?? Hvor tidlig tok dere rtg da? Hmmm, vurdere å bytte veterinær kanskje.

Lykke til med bebiser, det var langt igjen til min gjetning på 11 da *flirer*!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med et passe stort valpekull ! :blink:

Hva tenkte dere etter de 4 guttene..? Kjønnsfordelinga skulle vel ideelt sett vært omvendt, men dere skal være glade for de 3 tispene dere fikk. Jeg vet også om valpekull der det bare har vært hanner.

Jeg var ikke med på gjettekonkurransen, men tenkte i mitt stille sinn at "det blir sikkert 3 tisper og 4 hanner.." :rolleyes::ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Herregud så innmari søøøt! 😍
    • Etter noen dager på kortisonsalve og rensing av labbene er han ganske fin. Så det var nok det her eksemet som var grusomt for han
    • 10 uker gammel i dag ☺️ Hatt han i 2 uker nå. Han virker som en trygg og fin kar. I starten bjeffet han av og til på andre hunder og mennesker på avstand, men det har jeg ikke sett på en stund. Vi har startet hjemme alene treningen, og han har vært alene hjemme, men med selskap av min mor sin hund, i nesten 3 timer, mens jeg har tatt en tur innom kontoret. Første dagen gikk det veldig bra. Dag 2 ble det litt uling like før jeg skulle dra hjem. Håper ikke det blir en vane.    Vi har startet å trene litt, og nå snurrer han rundt seg selv ☺️ Jobber mer å generalisere det. Vi har også startet å trene litt sitt. Her har vi ikke lagt på kommando enda. 
    • Jeg ser dette er en tråd som er noen år gammel, men jeg har litt av det samme problemet med min Labrador på 1 år. Han elsker å spise pinner.. Fant du noen løsning på problemet @trill? Jeg merker meg at min muligens gjør det både som en Overslagshandling når han får raptus ute, og når han kjeder seg i camp/på pauser.. Vi er på kurs en dag i uka og har diverse mentaltrening, men det er mulig det ikke er nok for han. Uansett interessert i å høre hvordan det har gått med dere!
×
×
  • Opprett ny...