Gå til innhold
Hundesonen.no

Så var man i gang igjen........


Guest Belgerpia

Recommended Posts

Han er jo en skjønn liten bamsing da :P

Og Tante Musa er jo helt herlig der hun ligger. Det uttrykket hun har sier jo alt ;) (kose med små svarte bamser)

Og 2ne; jeg skal bombardere deg med bilder og oppdateringer og fremskritt i hverdagen :P

*tenke tanken om muligens en liten blogg på nettet*

Oh, flink valpekjøper det! :P Nå har han vært på skogstur med mammaen sin og mellomblå (Egbert), og det gikk i full fart rundt juletrærne *ler* Hvis det er fint vær i morgen, blir det forhåpentligvis ny tur med pressefotograf (man har nemlig ikke all verdens av tid til å rigge seg til med kamera når det er svartingrally i skogen)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 515
  • Created
  • Siste svar

Da har vi vært ute i skogen og tatt 7 ukers bilder, bare for å bytte på litt.. Og her presenterer vi:

Imagecopy Dancing Excalibur - Stitch sin Stitch (ja, jeg syns det er en morsom setning, og ja, vi har begynt å kalle han det)

aExcaliburIMG_7343.jpg

Imagecopy Dancing Emmet - 2ne sin Kennet (etter byggmakker-dokka - I'm blue baby *flir*) Jeg veit jeg sa jeg ikke skulle ha, og jeg veit jeg sa at jeg ikke kom til å forelske meg nok, men seriøst.. Jeg har sett Kennet hele tiden jeg, han er bare kul.. Da må man jo bare da :P

aEgbertIMG_7488.jpg

Imagecopy Dancing Ellington - usolgt! Og heter Elling til daglig plutselig.. hehe

aEllingtonIMG_7615.jpg

Imagecopy Dancing Egbert stakkar! Usolgt.. Og heter Egbert, stakkar.. hehe

aEgbertIMG_7427.jpg

Så var det jentene, og der har alle fått nye hjem! Først:

Imagecopy Dancing Engine - Lilla. BP sin hund, Miriam er forvert :icon_confused:

aIMG_7439.jpg

Imagecopy Dancing Ermine - Whiskey, skal flytte til Jessheim, så forhåpentligvis får vi se henne i klubben der vi trener :P

aErmineIMG_7566.jpg

Imagecopy Dancing Elysee - Rååååsa.. Skal flytte til Rakkestad og bo på gård hun!

aElyseeIMG_7542.jpg

Fineste barna! De er morsomme å ha med på skogtur, for evnene står ikke helt til ønskene noen ganger *flir* Jeg veit, det er ikke pent å le, men når de kommer i 120 og hopper over en tue, så er det litt morsomt når de lander midt i tua? hehe - En veldig fin gjeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mer og mer forelsket for hver gang jeg ser bilder :icon_confused: . Hadde Aron vært litt eldre og jeg hadde hatt egen leilighet hadde jeg vært stygt redd for at Ellington måtte blitt med meg hjem :closedeyes:

Ermine har blitt knallfin synes jeg! :P Lilla er alltid pen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært ute i skogen og tatt 7 ukers bilder, bare for å bytte på litt.. Og her presenterer vi:

*klippe*

Så var det jentene, og der har alle fått nye hjem! Først:

Imagecopy Dancing Engine - Lilla. BP sin hund, Miriam er forvert :P

aIMG_7439.jpg

*klippe*

Fineste barna! De er morsomme å ha med på skogtur, for evnene står ikke helt til ønskene noen ganger *flir* Jeg veit, det er ikke pent å le, men når de kommer i 120 og hopper over en tue, så er det litt morsomt når de lander midt i tua? hehe - En veldig fin gjeng!

Åh, fineste Lilla :P Det er jammen bra det ikke er mer enn noen dager igjen, for nå er jeg skikkelig klar for å få henne hjem :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, nå kan ikke jeg fordra den byggmakker reklamen (og nei, det er ikke bare fordi jeg jobber for konkurenten, den er irriterende!) så at Emmet blir kalt Kennet liker jeg ikke... Ikke liker jeg at dere legger ut slike valpebilder heller, jeg begynner brått å kikke på forbrukslån liksom og det er det siste jeg trenger for tiden <_<

De var overhodet ikke noe søte for tenk *ironi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært ute i skogen og tatt 7 ukers bilder, bare for å bytte på litt.. Og her presenterer vi:

Imagecopy Dancing Excalibur - Stitch sin Stitch (ja, jeg syns det er en morsom setning, og ja, vi har begynt å kalle han det)

aExcaliburIMG_7343.jpg

Stitch - skogens kong(l)e :P Er jo nesten ikke skjønn :P *Måtte de neste ukene fly avsted*

Loke: Trenger ikke Lokegutten en liten lekekompis da :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imagecopy Dancing Emmet - 2ne sin Kennet (etter byggmakker-dokka - I'm blue baby *flir*) Jeg veit jeg sa jeg ikke skulle ha, og jeg veit jeg sa at jeg ikke kom til å forelske meg nok, men seriøst.. Jeg har sett Kennet hele tiden jeg, han er bare kul.. Da må man jo bare da :icon_confused:

aEgbertIMG_7488.jpg

hehe - Det skjærer meg egentlig litt i hjertet, men altså! Det er 1. april, så det er bare fleip. Det holder lenge med moren og søsteren hans, selv om han er favoritten min. Så folkens, Emmet er fortsatt til salgs, han skal ikke være 2ne sin Kennet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - Det skjærer meg egentlig litt i hjertet, men altså! Det er 1. april, så det er bare fleip. Det holder lenge med moren og søsteren hans, selv om han er favoritten min. Så folkens, Emmet er fortsatt til salgs, han skal ikke være 2ne sin Kennet :P

Jeg visste det! :icon_confused: Det ble liksom litt i overkant med to tisper og en hannhund, selv om 2ne helt sikkert hadde fikset det og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Det er lov å prøve seg 2ne :P

Lurte på om jeg skulle kommentere det i stad. Men viste ikke hva jeg skulle si - tenkte bare i mitt stille sinn at: man får håpe at Dina ikke skal ha så mange flere kull, for da blir det veldig mange belgere på deg :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste det! :icon_confused: Det ble liksom litt i overkant med to tisper og en hannhund, selv om 2ne helt sikkert hadde fikset det og...

*ler* Lurte på om jeg skulle nevne det og, at det ikke kom til å bli et problem, for jeg hadde alt tenkt at han skulle kastreres, men så tenkte jeg at da ble det for lett å avsløre.. hehe

*ler* Det er lov å prøve seg 2ne :P

Lurte på om jeg skulle kommentere det i stad. Men viste ikke hva jeg skulle si - tenkte bare i mitt stille sinn at: man får håpe at Dina ikke skal ha så mange flere kull, for da blir det veldig mange belgere på deg :P

hehe - Det er flere som har lurt på det, om Dina skal ha flere kull, og om jeg må ha derfra og :P

Hihi, spøken var lett å gjennomskue 2ne :P

Flotte bilder, skikkelig søte er de!

Ikke så lett, tydligvis, for det er flere som har gått på den og gratulert med ny hund, enn spurt om det var aprilsnarr.. *ler passe ondt* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Vel, siden jeg var så opptatt av aprilspøken igår, så ble jo ikke alle bildene med, derfor blir det litt nå og..

aEmmetIMG_7522.jpg

Emmet - ikke Kennet.. hehe - kan posere han :icon_confused:

aIMG_7366.jpg

De kommer til å bli skikkelig søte med ståører - nå om dagen står de bare på nedslaget i gallopp.. hehe

aIMG_7383.jpg

Som sagt, de kommer til å bli skikkelig søte med ståører! Og mor Dina må selvsagt følge med..

aIMG_7391.jpg

Lilla er litt som mor Dina og storebror Tjukken - "Åh, har du kamera? Ja men, klart at jeg skal stå her og se pen ut da!" - Heldigvis så har hun ikke tid til det så innmari lenge om gangen (da hadde hun jo vært en kjedelig valp?)

aIMG_7461.jpg

Og kanskje Stitch sin Stitch ligner på storesøster Emma, og syns menn er fiiiiiiine? Han syns ihvertfall at denne mannen er fin :P

aIMG_7463.jpg

Her er det ett av to scenarioer - enten så er denne valpen på snikjakt på en av sine søsken, eller så har den løpt litt for fort og "satt seg fast" i lyngen (de blir jo litt sånn "ops, hva skjedde nå?" når beina ikke kan bevege seg like fort som for 2 sek siden.. hehe)

aIMG_7510.jpg

Her holder Dina kurs i noe (antageligvis "hvordan spise rådyrbæsj" *flir*), og som dere kan se, så følger hele klassen nøye med *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var ikke helt ferdig nei :P

aIMG_7581.jpg

Imagecopy Dancing Emmet..

aEgbertIMG_7415.jpg

Imagecopy Dancing Egbert (stakkar) prøver å klatre opp på stubben, men ble plutselig litt distrahert av noe som lukta/smakte godt der :rolleyes:

aEllingtonIMG_7599.jpg

Imagecopy Dancing Ellington syns egentlig det er kjedelig å posere - og når det er kjedelig, da kan man like gjerne bare legge seg, altså..

aExcaliburIMG_7362.jpg

Imagecopy Dancing Excalibur - Stitch sin Stitch (fortsatt morsomt! Prøv å si det fort fem ganger, liksom?) er en skikkelig kjekkas!

aEngineIMG_7407.jpg

Imagecopy Dancing Engine - Lilla, også kjent som kruttønna.. hehe :icon_confused:

aIMG_7586.jpg

Imagecopy Dancing Elysee - Råååååsa.. Hun har litt merkelige ører om dagen, stakkar - de står innerst og henger ytterst, det ser litt rart ut.. hehe

aErmineIMG_7566.jpg

Imagecopy Dancing Ermine - skal hete Whiskey og bo på Jessheim, så henne håper jeg at jeg får sett jevnlig fremover (jeg la inn massiv reklame for hundeklubben vi er med i - helt uten baktanker :P hehe) Og ja, jeg veit det er det samme bildet som igår, men seriøst - frøkna er høyt og lavt og alltid med en propellhale, så det ble bare et som var brukandes ifølge fotografen (som nesten ikke er kresen i det hele tatt på bildene sine *kremt*), da blir det 2 like da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhh! Stitch vil også kose med Stitch sin Stitch :icon_confused:

Han er en skjønn liten en, så det er forståelig :P Men det er ikke SÅ lenge igjen nå?

Åååhåhå.... Dette er veldig dårlig gjort mot en valpesyk person som har lyst på groenendael! :P

Fryktelig søte, hele gjengen. :P Er de ca jevnstore? (litt vanskelig å bedømme utifra bildene, men det ser sånn ut?)

*ler ondt*

Ja, de er ganske jevne. Stitch sin Stitch er vel den tyngste, og lille Lilla er den letteste, sånn utenom det så er det vel ikke rare forskjellene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...