Gå til innhold
Hundesonen.no

Så var man i gang igjen........


Guest Belgerpia

Recommended Posts

Joda, og hun er fortsatt gal og langt fra voksen *ler* Likevel er det jo fryktelig vanskelig å ikke bli sjarmert av disse bamsene da, selv om jeg absolutt ikke vil ha valp igjen på lenge :o

Jeg veit, jeg har aktivt gått inn for å ikke bli for sjarmert jeg *ler*

Oj da! Vi må jo ikke fornærme storesøster :D og når det gjelder dette med futt og fart er jo dette noe jeg ønsker, men oppførselen til mora til den forrige "grønnisen" ga utslag i stor usikkerhet og aggresjon hos de fleste av valpene i et kull på ti.

Hun er ikke så lett å fornærme hun, hun er stort sett like blid og glad hele tiden :o Og hun har gitt bra valper før, Dinamor, så jeg regner med at du slipper en sånn en til :icon_redface:

Har planer om å drive med litt utstilling, jeg da. Men nå syns jeg jo at alle gutta var like fine, men jeg regner med at Belgerpia ser hvem som passer best til vårt bruk. Jeg klarer ikke å plukke ut en.

Det gjør hun helt sikkert :blink: Men hyggelig at du vil stille ut, vi liker sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 515
  • Created
  • Siste svar
Frk. Lilla er veldig søt, og gjør veldig mye ut av seg, det skal hun ha for! Og det er sikkert bare å komme en tur? hehe

Hehe ja, det er jo bare rett rundt hjørnet liksom :icon_redface: Tipper alle har havnet i sine nye hjem før jeg er på deres kanter igjen desverre... Men dere kan jo putte frk lilla i posten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Hehe ja, det er jo bare rett rundt hjørnet liksom :icon_redface: Tipper alle har havnet i sine nye hjem før jeg er på deres kanter igjen desverre... Men dere kan jo putte frk lilla i posten?

tipper frøken Lilla blir i Oslo-området jeg ........... vi får se vi får se - men enn sålenge så holder jeg vel en knapp på lille frøken hemningsløs og supersøt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det strengt tatt ikke tisper igjen da, kan jeg foreslå en hannhund istedet? Du trenger tre hunder du? Sheltie er jo egentlig bare en halv en? (Det er det jeg sier til meg selv når pikebarnet ønskedrømmer om sheltien sin, ihvertfall.. hehe)

Ja, de regnes som halve hunder (ehm, kremt, kremt), og KLART jeg trenger tre hunder. Trenger spesielt en belgergutt sammen med min unge, veldig lydige tisper. Det blir bra:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp da er det bestemt. Imagecopy Dancing Excalibur - nå mere Stitch skal flytte til Tønsberg :)

Åhhh.... som jeg gleder meg ;)

Gratulerer :P Og bare for å ha nevnt det - tispeeieren forventer oppdateringer om hvordan det går med valpen hun og *flir* En liten blogg er vi veldig glade i, f.eks.. Ikke noe press, liksom.. hehe

Ja, de regnes som halve hunder (ehm, kremt, kremt), og KLART jeg trenger tre hunder. Trenger spesielt en belgergutt sammen med min unge, veldig lydige tisper. Det blir bra:D

Ikke ødelegg illusjonen min nå, det er den eneste grunnen til at pikebarnet evt får lov å få en egen hund, fordi den egentlig bare er halv.. hehe - En liten belgergutt sammen med to fåre-frøkner høres ut som en perfekt kombinasjon. Belgeren er jo kjent for å være snille og greie valper som ikke ødelegger stort, og ikke trenger spesielt med trening og oppfølging *flir* (får vel henge på et ironivarsel nå da, kanskje?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ødelegg illusjonen min nå, det er den eneste grunnen til at pikebarnet evt får lov å få en egen hund, fordi den egentlig bare er halv.. hehe - En liten belgergutt sammen med to fåre-frøkner høres ut som en perfekt kombinasjon. Belgeren er jo kjent for å være snille og greie valper som ikke ødelegger stort, og ikke trenger spesielt med trening og oppfølging *flir* (får vel henge på et ironivarsel nå da, kanskje?)

Hoho, jeg får panikkangst og vondt i magen bare ved tanken *ler* (Men altså, jeg har aldri hatt en så hyggelig og behagelig hund som lille sheltiedamen. Hun bare er der hun, alltid blid, alltid glad, vill og gal- men ingenting i sammenligning med Knott- søt og snill og ikke spesiell slitsom i det hele tatt. Så du kan trygt la datterbarnet få Sheltie *drive lobbyvirksomhet*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :o Og bare for å ha nevnt det - tispeeieren forventer oppdateringer om hvordan det går med valpen hun og *flir* En liten blogg er vi veldig glade i, f.eks.. Ikke noe press, liksom.. hehe

Føler ikke noe press i det hele tatt, jeg! :)

Takk for alle gratulasjoner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ikke noe press i det hele tatt, jeg! ;)

Tispeeieren føler at hun kan forvente oppdateringer samtidig med oppdretteren og hun *ler*

Kommer det fler bilder av valpisene snart eller? :P

hehe - Stakkars tråden har blitt neglisjert den.. Det er klart det er mer bilder, selv om det ikke er ukesbilder - oppdretteren liker jo å leke med kamera, liksom.. De er stort sett å finne i bloggen hennes, da :P

aIMG_6674.jpg

Stitch sin Stitch :P

aIMG_6705.jpg

aIMG_6713.jpg

aIMG_6930.jpg

aIMG_6939.jpg

aIMG_6998.jpg

aIMG_7080.jpg

Her har de fått selskap av tante Musa :P

aIMG_7114.jpg

Tante Musa er snill hun :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tispeeieren føler at hun kan forvente oppdateringer samtidig med oppdretteren og hun *ler*

aIMG_6674.jpg

Stitch sin Stitch ;)

Han er jo en skjønn liten bamsing da :P

Og Tante Musa er jo helt herlig der hun ligger. Det uttrykket hun har sier jo alt :P (kose med små svarte bamser)

Og 2ne; jeg skal bombardere deg med bilder og oppdateringer og fremskritt i hverdagen :P

*tenke tanken om muligens en liten blogg på nettet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det er virkelig bekymringsfullt når store hunder viser aggressiv atferd, spesielt i offentlige områder. Det handler ikke bare om rasen, men også om eierens ansvar for å trene og sosialisere hunden riktig. Alle hunder, uansett størrelse, kan være fantastiske følgesvenner hvis de får riktig oppdragelse og omsorg. Det er viktig at eiere forstår sitt ansvar og jobber med hundene sine for å sikre at de kan oppføre seg trygt rundt andre hunder og mennesker. Aggressiv atferd kan ofte håndteres med riktig trening og tålmodighet.
    • Har hunden alltid vært veldig glupsk eller blitt det mer i det siste? Har hunden fått betydelig høyere appetitt er det lurt med vet.sjekk. Vektøkning og tørr hud kan være symptom på lavt stoffskifte (men også rett og slett feil kost). Ellers er fersk mat det første jeg ville anbefalt (råfôr, fryst ferskfôr evt egensammensatt med oppskrift satt sammen for din hund). Bland gjerne ut med litt grønnsaker som allerede nevnt for mer metthetsfølelse (isbergsalat og agurk har veldig lite kalorier). 
    • Wow, faren var lekker, ja!!😍  Koselige bilder🌸
    • Se der da, så nyyyydelig🥰 
    • Torsdag var en dårlig dag med tanke på trening på husreinhet. Da tisset han 5 ganger inne. Alle gangene var det rett før jeg skulle ut med han, sykt irriterende 😂 I går derimot var en veldig god dag, da hadde vi null uhell!  Vel, neste uke blir det hjemmekontor, og da er jeg plutselig i møter når han våkner. Da blir det fort mye tissing inne uansett.  I går tok vi buss for første gang. Det gikk fint ☺️  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...