Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, April


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

Så sitter jag och funderar på hundbur igen. Än så länge verkar ju kela vara det billigaste och vettigaste alternativet men jag kan inte rå för att jag är sååå sugen på en sådan här.

Tänker ju att det löjligt höga priset jämnar ut sig med att den då förhoppningsvis går att använda i nästa bil också... Kanske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På tide med ny tråd!   ____________________________________________________________________________________________________   Siden jeg er førstemann ut i denne kopierer jeg inn in

Wow!  Som noen på chatten fikk med seg så var jeg og spiste på mcdonalds i går kveld, og der sto det en fantastisk dame bak kassa som fikk så mye kjeft av han som laget burgerene. Skrev dette til Mc

JEG FANT BUNADSØLVET MITT OMG OMG OMG ??????????? Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Posted Images

2 timer siden, HeleneFS skrev:

Første bursdag som singel på 11 år i går! Var nervøs for å kjenne på ensomheten og hadde faktisk tenkt litt på det på forhånd. Da jeg sto opp kl 07 hadde jeg enda ikke fått en eneste hilsen, noe som gjorde meg litt småskuffet og enda mer nervøs. Hvorfor ble jeg det? Er jeg redd for at jeg er usynlig i samfunnet eller noe?

Så plutselig utover dagen tok det helt aaaav med telefoner og sms'er, så mye at jeg ikke klarte å få svart folk før kl 01 i natt. Hele den (fine) ene delen av slekten min kom på kake, så dro jeg videre til by'n og traff en gjeng herlige venninner. Det gjorde meg så lykkelig at så mange ville ofre en torsdag bare for meg. Det er helt supert å ha bursdag når man har gode venner og familie :wub: .

Ville bare dele den gode følelsen jeg har nå med dere.

Ha en fin dag da folkens!

Grattis på etterskudd, det der hørtes helt herlig ut :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shanty har hatt en voksende kul på øret, siden januar-ish .. 

I februar sa vetrinæren at jeg skulle følge med,og se det an mtp om den ble mindre,større,eller borte.. 

På mandag ringte jeg,og fikk time til henne,for den har vokst i rekordfart og ser veldig stygg ut.

Igår var vi hos vetrinæren,og han stod som et spmtegn.. han kunne ikke skjønne hva det var, men eneste alternativ var å ta en biopsi og send til England. 

Han stakk henne to ganger, etter å ha barbert, pillet på og rota .. og frøkna mi sa ikke et ord :wub:

Det gjør extra vondt i hjertet,når hunden er så tapper, og lar vetrinæren gjøre det han må, uten bedøvelse, uten så mye som et knyst.. Fineste fine lille, jenta mi :wub:

Skjerm på, til prøvesvarene kommer..forhåpentligvis i slutten av neste uke :-) 

 

Bla fort forbi, om dere ikke vil se kulen :-)

Snapchat-2318839278546214509.jpg

Snapchat-7484389241989040487.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Lola Pagola skrev: Casper skal opereres på mandag ? hadde ikke forventet det i det hele tatt. Er en liten rød klump på penis, jeg tenkte det bare var ett stikk i begynnelsen,  og så tenkte jeg det var en vorte som ikke var noe å stresse over . Dyrlegen tittet kjapt på ham da jeg var innom for å kjøpe fôr og booket operasjon på mandag.  Jeg er borte på jobb hele helga, så da vet jeg hvor jeg kommer til å ha tankene. .. og jeg føler meg som en dårlig eier som ikke dro til dyrlegen med en gang jeg oppdaget det.

Hva er det da? Det går nok helt fint skal du se [emoji4]

Aner ikke, men den var rød og på et sted slikt ikke skulle være så den skal sendes inn. Satser på at det ikke er noen å bekymre seg over, men liker ikke narkose. . Og så må jeg grue meg til testresultatene. ... nå har han fått seg en dusj og kloklipp, så da er han presentabel iallefall. Får be de ta en grundig tannsjekk mens han sover, og klippe klørne enda kortere, må sørge for å få gjort mest mulig når det skal være sånn. ..[emoji14]

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Aner ikke, men den var rød og på et sted slikt ikke skulle være så den skal sendes inn. Satser på at det ikke er noen å bekymre seg over, men liker ikke narkose. . Og så må jeg grue meg til testresultatene. ... nå har han fått seg en dusj og kloklipp, så da er han presentabel iallefall. Får be de ta en grundig tannsjekk mens han sover, og klippe klørne enda kortere, må sørge for å få gjort mest mulig når det skal være sånn. ..emoji14.png

Han er en stor hund, så han tåler det nok greit skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dææææven. Ringte litt rundt til de klinikkene jeg kan vurdere å kastrere Bjørn hos, litt prisforskjeller gitt. 
Vår faste klinikk: 5148 og tannsteinfjerning: 2000+ uten røntgen
Strømsø: 2431 og tannsteinfjerning: 961 uten røntgen
En i Larvik: 5587 og tannsteinfjerning: 960 uten røntgen

Men kjenner jeg sliter litt med å gjøre det hos Strømsø eller hvor som helst utenom vår faste klinikk egentlig... 
Det lønner seg jo i det lange løp å kastrere han ordentlig fremfor å gi han chip hvert halvår- år, men det er litt skummelt å legge han i narkose :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg er i så godt humør, underskudd på søvn, det blåser skikkelig ute og jeg har ikke gått tur idag. Det burde tilsi en grinete Stine, men neida, blid som ei sol :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BareLinn skrev:

Shanty har hatt en voksende kul på øret, siden januar-ish .. 

I februar sa vetrinæren at jeg skulle følge med,og se det an mtp om den ble mindre,større,eller borte.. 

På mandag ringte jeg,og fikk time til henne,for den har vokst i rekordfart og ser veldig stygg ut.

Igår var vi hos vetrinæren,og han stod som et spmtegn.. han kunne ikke skjønne hva det var, men eneste alternativ var å ta en biopsi og send til England. 

Han stakk henne to ganger, etter å ha barbert, pillet på og rota .. og frøkna mi sa ikke et ord :wub:

Det gjør extra vondt i hjertet,når hunden er så tapper, og lar vetrinæren gjøre det han må, uten bedøvelse, uten så mye som et knyst.. Fineste fine lille, jenta mi :wub:

Skjerm på, til prøvesvarene kommer..forhåpentligvis i slutten av neste uke :-) 

 

Bla fort forbi, om dere ikke vil se kulen :-)

 

 

1 time siden, Meg skrev:

æsj, ene hunden vår har fått en kul på en tå. Det ligner ikke på furunkel eller byll. Veterinær mandag. Det er lenge til mandag kjenner jeg.. 

Liker ikke sånne kuler. Håper ikke det er noe alvorlig. 

Gjelder selvsagt Casper sin kul også @Lola Pagola

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå sitter jeg i sofaen, og her tror jeg at jeg skal sitte ei god stund! Først jobb i 7 timer (renhold så minus lunsjpausen var jeg på beina hele dagen) etterfulgt av en kjapp tur på butikken, så husarbeid og en liten tur i beite med hundene. Jeg fant ut at det var best og ikke sette seg da jeg kom hjem, og heller gjøre unna alle burder først. Tror jeg gjorde rett i det, for med en gang ræva landet i sofaen gikk lufta ut av meg, og jeg orker ikke engang å hente meg et par biter smågodt. Da er det ille. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par spørsmål til hundesonefolket som kan noe om alt. 

Hvorfor tåler jeg ikke klementiner, appelsiner, men tåler fint røde appelsiner/blodappelsiner?

 

Hvor lenge har man virus på balansenerven, begynner å bli lei.

 

Og hva synes folket om det nye Beat for Beat???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Debbie skrev:

Et par spørsmål til hundesonefolket som kan noe om alt. 

Hvorfor tåler jeg ikke klementiner, appelsiner, men tåler fint røde appelsiner/blodappelsiner?

 

Hvor lenge har man virus på balansenerven, begynner å bli lei.

 

Og hva synes folket om det nye Beat for Beat???

De to første sakene vet jeg ingenting om. Beat for beat synes jeg har tapt seg med ny programleder, men jeg gir det en sjanse. Det er jo ofte sånn at ting virker feil før man blir vant til forandringen.

Kan den middagen min bli ferdig snart? Sulter ihjel!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

De to første sakene vet jeg ingenting om. Beat for beat synes jeg har tapt seg med ny programleder, men jeg gir det en sjanse. Det er jo ofte sånn at ting virker feil før man blir vant til forandringen.

Kan den middagen min bli ferdig snart? Sulter ihjel!

Jeg er litt enig, Han er kjekk og har et nydelig smil, men det er veldig uvant. Men det nye tidsbonanza synes jeg var festlig. Og ikveld kommer Vera, ho er gild. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera er jeg ikke noe særlig fan av, liker bedre mord og mysterier :) Fredag er generelt en dritt tvdag... Fint jeg skal legge meg tidlig idag så slipper jeg å se på dårlige programmer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Debbie skrev:

Jeg er litt enig, Han er kjekk og har et nydelig smil, men det er veldig uvant. Men det nye tidsbonanza synes jeg var festlig. Og ikveld kommer Vera, ho er gild. 

Eneste jeg syns var litt slitsomt var at han på tidsbonanza viftet så mye med armene, helt usynkronisert og irriterende. :aww: Resten er greit nok. Vera begynner jeg å få skikkelig sansen for.

Jeg synes jeg var flink i dag, fant meg salat til middag, hadde litt grønt som nærmet seg ferdig i kjøleskapet og jeg skal vekk i helgen, så da ble det salat med ost og litt fetaost også, veldig godt. :ahappy: Så da er jeg straks klar for litt rødvin :ahappy: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn-annonse med Cane corso blandingsvalper, mor er renraset cane corso og far er renraset grand danois. Seriøs selger da, vil ha "diposetum" og greier. Hvor store er egentlig cane corso? Store nok til at det er grei størrelsesforskjell? Valpene så ganske digre ut sammen med mor...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...