Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, April


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På tide med ny tråd!   ____________________________________________________________________________________________________   Siden jeg er førstemann ut i denne kopierer jeg inn in

Wow!  Som noen på chatten fikk med seg så var jeg og spiste på mcdonalds i går kveld, og der sto det en fantastisk dame bak kassa som fikk så mye kjeft av han som laget burgerene. Skrev dette til Mc

JEG FANT BUNADSØLVET MITT OMG OMG OMG ??????????? Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Posted Images

For ordens skyld skal det nevnes at vedkommende ikke visste at jeg hadde hund heller :P

Hun overhørte en samtale jeg hadde med ei jeg har gått en del tur med, hvor jeg nevnte at bikkjene hadde demontert håndtaket på kjøkkenskuffen når jeg lot de være alene i hele huset i en time ( etter 1 1/2 times tur..) i går. 

Da fortalte hun at hennes også hadde vært destruktiv som valp , men det hadde gått over :P

Mine er strengt tatt ikke valper , men...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Frida og fuglehundene skrev:

Jeg tror mange tror at de bare kan snakke om hund med meg. Til og med mamma og søstera mi. Om jeg er på middag hos mamma må hun alltid spørre om jeg har gått tur. Søstera mi gjorde det samme i går :P Om folk jeg ikke kjenner så godt eller jeg vet ikke er hundeinteresserte begynner å snakke om hund/mine hunder prøver jeg å svare kort og hoppe over på et annet tema. Jeg liker ikke å snakke om hund med folk som ikke er interesserte i det, men de tror nok det er det eneste jeg vil snakke om siden det stort sett er det jeg legger ut noe om på facebook og snapchat osv. Men det er jo fordi det er lett for meg å dele, selv om det er nært, så er det ikke for nært og privat. Kollegaen min har seks katter, og hun opplever det samme :lol: Hun har et liv utenom kattene, men folk tror ikke det :lol: 

:lol: Det er vel det jeg også opplever... de tror det bare er hund jeg kan snakke om... og de har vel strengt tatt litt rett :lol:. Jeg blir dog oppgitt over at enkelte kolleger fra langt tilbake i tid fortsatt må spørre om jeg har alle hundene mine... ehhhhh... jeg hadde et valpekull på 14 stk i 2000 liksom, det begynner å bli noen år siden - og de er alle sammen dævve :lol: 

Akkurat nå, Mud skrev:

Mine er strengt tatt ikke valper , men...

Det er slike ting man ikke nevner... :aww:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
Akkurat nå, Snoffe skrev:

rørleggeren har enda ikke kommet, men han har fremdeles noen timer på seg..

Gubben skal vist bli en natt på sykehuset. Syntes egentlig det er litt betryggende at de vil ha han inne til observasjon litt lengre enn hva vi først forventet.

 

Gud å tålmodig du er. Jeg hadde ringt og lurt på hvor han ble av for jeg måtte................ og er alene her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SFX skrev:

 

Stakkars begge to, håper dagen tar seg opp!

 

Høres ut som du trenger en klem eller to for både gode og vanskelige nyheter :hug:

 

Takk :hug: Hun er bedre, slapp varm og snørrete - men holder på det lille vi får lirket i henne, så da er vi lykkelige. Skal straks sette på klesvask nr tre etter nattens strabaser. For øyeblikket sover hun på gulvet :lol: Man vekker ikke sovende sykt barn, så hun får bare sove. :aww: 

 

Takk der og! :hug: Ikke noe krise. Litt interessant at galleblæren min er nøye beskrevet i en ct jeg tok to år ETTER at jeg fjernet den, og litt annet ymse som kan bety noe men forhåpentligvis er ingenting. Henvisning til nevrolog, teste laktosefri et par uker og litt sånn der. Men hadde hengt meg opp i økt tørste og med to diabetikere på andre siden av veggen, så er det min store skrekk, VELDIG lykkelig over at den prøven var fin. :ahappy:  Nå skal jeg fråtse i kaffen og kakaoen min før jeg innfører to laktosefrie uker fra og med mandag. :aww: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Wachita skrev:

Hvor lenge er det "normalt" å være borte fra jobb Pga forkjølelse? Typ hosting og snufsing.

Har første arbeidsdag denne uken, dro hjem fra jobb på mandag. Men jeg er jo ikke helt frisk enda, hoster fortsatt en del. Men jeg har ikke like vondt i kroppen i dag som tidligere i uken.

Kommer an på hva man jobber med. Jobber du med mennesker eller mat skal du holde deg hjemme til du er smittefri, dvs ikke nyser/hoster. Vil jeg tro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
Akkurat nå, Snoffe skrev:

Jeg skal bare slippe han inn, er ikke jeg som har bestilt han :P

Godt det, jeg blir utrolig masete av sant hvor dem ikke holder ord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jaggu slitsomt å ikke kunne være i jobb. Nå har jeg sovi i halvannen time, det liker sikkert blodtrykket mitt, sant? :aww: Drikke litt vann, henge opp en maskin med klær og se om jeg finner mannen på Tiller da. Sovna fra turen jeg skulle gå med Thorvald da, stakkar, men han får bli med i bilen og lufte seg istedetfor. Det syns han jo er driiiitgøy :teehe: Og skal få tur etterpå altså :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gjort det store. Mistet husnøkkel, har reservenøkkel inne (ingen har fått den etter SFX flyttet) og måtte ringe etter  Låssmed. Det blir ikke gratis etter kl 1530.. Og hadde ikke vært for at bikkjene er inne og vært alene hjemme i hele dag så hadde jeg lagt meg inn på hotel til arbeidstid i morgen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

Nå har jeg gjort det store. Mistet husnøkkel, har reservenøkkel inne (ingen har fått den etter SFX flyttet) og måtte ringe etter  Låssmed. Det blir ikke gratis etter kl 1530.. Og hadde ikke vært for at bikkjene er inne og vært alene hjemme i hele dag så hadde jeg lagt meg inn på hotel til arbeidstid i morgen.. 

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ det der er den store panikken!

Ellers har jeg hatt en særs uproduktiv dag, oppdaget en bok og forsvant sånn ca 6 timer eller noe... ser opp og bare fuuuuck.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Turb skrev:

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ det der er den store panikken!

Ellers har jeg hatt en særs uproduktiv dag, oppdaget en bok og forsvant sånn ca 6 timer eller noe... ser opp og bare fuuuuck.... 

Sitter drømmer om at det kan gå på husforsikring? Noen som har vært borti slikt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, laikamor skrev:

Rolig, men veldig grei dag i praksis idag. Begynner å få kontroll på en del ting nå, så nå får vi enda mer ansvar. Skummelt, men veldig lærerikt! Ser frem til helg, da :)

 

Så godt å høre at du trives :) Hvordan går det med øret ditt forresten?

Jeg droppa joggetur, det begynte å pøse ned og det holder på ennå. Vestlandet ass... Istedet blir det brødskive med egg til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Tonje skrev:

Så godt å høre at du trives :) Hvordan går det med øret ditt forresten?

Jeg droppa joggetur, det begynte å pøse ned og det holder på ennå. Vestlandet ass... Istedet blir det brødskive med egg til middag.

Trives veldig godt ja :) Øret ja.. Hører dårligere på det øret enda. Har fremdeles øresus, men tror jeg har vendt meg så til det nå at detikke er like plagsomt hele tiden. Når det er mye lyder rundt så merker jeg ikke så mye til susingen, men jeg hører litt dårligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Turb skrev: ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ det der er den store panikken!

Ellers har jeg hatt en særs uproduktiv dag, oppdaget en bok og forsvant sånn ca 6 timer eller noe... ser opp og bare fuuuuck.... 

Sitter drømmer om at det kan gå på husforsikring? Noen som har vært borti slikt? 

Du kan jo spør.

Få opp en fg-godkjent nøkkelsafe med kode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro til andre siden av byen for å gå tur med @Lunatic og søte Nyx i det fine været i dag. Jessie har vel bare vært i sentrum to ganger tidligere (og der innså jeg at jeg har vært litt sløv med miljøtreningen :icon_redface: ), så hun var sliten etter mange nye inntrykk før vi i det hele tatt hadde begynt på turen :aww: Fikk mye oppmerksomhet fra folk som syntes Jessie var veldig fin og lurte på hva hun var for noe. Beste var en mann som spurte hva slags merke hun var :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JeanetteH skrev:

Nå har jeg gjort det store. Mistet husnøkkel, har reservenøkkel inne (ingen har fått den etter SFX flyttet) og måtte ringe etter  Låssmed. Det blir ikke gratis etter kl 1530.. Og hadde ikke vært for at bikkjene er inne og vært alene hjemme i hele dag så hadde jeg lagt meg inn på hotel til arbeidstid i morgen.. 

Auuu!! Det der er marerittet når sambo er bortreist :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mud skrev:

Auuu!! Det der er marerittet når sambo er bortreist :(

Jeg bor alene og jeg har delt ut ekstranøkkel til (snart) alle medlemmer i familien. Da er jeg sikret! Kopierte akkurat opp to til, det kostet 150 kr på Jernia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, laikamor skrev:

Trives veldig godt ja :) Øret ja.. Hører dårligere på det øret enda. Har fremdeles øresus, men tror jeg har vendt meg så til det nå at detikke er like plagsomt hele tiden. Når det er mye lyder rundt så merker jeg ikke så mye til susingen, men jeg hører litt dårligere. 

Det kan godt hende det går over etterhvert, krysser fingrene for det :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å venter på han som skal hente lastebilen til C, mellom halv seks og seks betyr seinest kvart på seks og ihvertfall ikke etter seks! Det værste jeg veit er folk som ikke kommer tidsnok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, mushi skrev:

Jeg bor alene og jeg har delt ut ekstranøkkel til (snart) alle medlemmer i familien. Da er jeg sikret! Kopierte akkurat opp to til, det kostet 150 kr på Jernia :)

Har jo tatt deg et år da :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...