Gå til innhold
Hundesonen.no

Alaskakullet til Snøfrost


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg sitter å virkelig håper det blir noe av dette kullet! Gleder meg nok mer til dette enn jeg gjorde til forrige, for jeg synes hannen og kombinasjonen er veldig spennende. Skal selvsagt beholde en v

På tide oppdatere her kanskje? Valpene ble født 1. august etter noe som føltes som verdens lengste fødsel. Denali var utrolig flink, sta og utholdene akkurat som hun er i alle andre sammenhenger. J

Stakker valpene mine har blitt litt dårlig tid og ikke fått oppdatert tråden sin. De er  9 uker gamle nå. 3 har reist til sine nye hjem. Siste har en interessent som skal hilse på i morgen, og blir de

Kjære vene! Er det mulig å være så fiiiine??? Nå begynner jeg virkelig å digge de røde (?) også! Smelt...

- Maria

De lyserøde er ganske fine må jeg si selv. Liker de helt klart bedre enn de "skikkelig" røde. Hehe. Men har blitt vant til de også, har jo laget noen og har en selv også. Det er ikke sååå ille med brun nese, lepper og øyerenner lengre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er nå 5 uker gamle og farlig søte.

Jeg har gitt gutta deres navn, mens jentene har jeg ikke bestemt hvem som blir hvem ennå. Jeg vil nemmelig beholde Beringia og vet jo ikke om det blir tispe 1 eller tispe 2 :P

05u_tispe1.jpg

05u_tispe2.jpg

05u_Kenai.jpg

05u_Noatak.jpg

05u_Yukon.jpg

Yukon er fortsatt til salgs. Hun som først vurderte ham har bytta kjønn. Herlig stor valp han her. Nesten så man har lyst til å beholde ham også selv, men en får begrense seg til en :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe. Hvordan reagerte de?

Denali ble helt tullerusk av en baby som gråt på TV rett før hun fikk dette kullet. Normalt sett bryr hun seg ikke :lol:

Ali ser etter de som lager lyd, mens Leah ligger og lytter :ahappy: Nora bryr seg ikke noe om husky-uling, hun bare sover hun :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...