Gå til innhold
Hundesonen.no

PI Kortisene 2015


Perfect Image
 Share

Recommended Posts

  • Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg er så fornøyd!! Nå skal jeg sove i 25 min før opp og ordne barn til barnehagen, så lufte og mate de andre hundene så slappe av og sove litt

Hun er så flink med dem! Denne gangen visste hun nøyaktig hva å forvente seg, og jeg blir helt rørt over omsorgen hennes med dem http://ustre.am/1eGKw Live hvis noen vil se Litt bilder!

Gratulerer med et fint stort kull :ahappy: Mange tisper da! Ønsket du deg flere hanner, eller er det en grei fordeling syns du?

--

Jeg hadde forøvrig kasta dere ut av livestreamen om dere hadde mast sånn da min tispe fødte :P Både tispe og jordmor bør få fred i den tiden, ikke mas om at livestream ikke funker og at nå må det da snart skje noe (særlig ikke fordi dere skal gå og legge dere..) og hvor ble det av tispa og skal hun ikke trykke snart osv osv. Sjøl jeg, som egentlig er så rolig under sånt at det grenser til å være arrogant, hadde blitt stressa av det der. Fødsler tar den tiden det tar, det, samme hvor mange som ser på og egentlig burde lagt seg :aww::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor grattis! Så herlige nyheter å våkne opp til! Jeg ble litt bekymra da det ikke ble noe resultat av all pressingen hennes, og håpet at Affinity hadde noen hos seg som kunne være hos ungene hvis hun måtte haste avsted til vet. Men så gikk altså alt så bra! Lykke til til de to som strever litt!

(Og @2ne, når noen sier : Å nå må det komme en valp, jeg må legge meg snart, så tror jeg igrunnen ikke at Afinity lar seg stresse av det altså. Det er jo bare sånn man sier når man er spent og engasjert! :)).

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, ble mer og mer svett av å lese alle kommentarene her inne nå, glad jeg la meg tidlig igår for hadde ikke orket spenningen live :lol: Gratulerer så utrolig mye med et stort og flott kull! Krysser fingrene for at alle klarer seg :heart:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Og @2ne, når noen sier : Å nå må det komme en valp, jeg må legge meg snart, så tror jeg igrunnen ikke at Afinity lar seg stresse av det altså. Det er jo bare sånn man sier når man er spent og engasjert! :)).

Det er mulig ikke Affinity lar seg affisere av sånt mas, jeg sa at jeg gjør det :P Jeg kaster ut folk som maser og stresser i "fødestua" jeg, det er sånt som gjør meg irritert, og irritasjon og stress skal det ikke være under en fødsel, da skal det være ro og positive tanker og regnbuer og enhjørninger og sugar and spice and all things nice og sånt da :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med et fint stort kull :ahappy: Mange tisper da! Ønsket du deg flere hanner, eller er det en grei fordeling syns du?

--

Jeg hadde forøvrig kasta dere ut av livestreamen om dere hadde mast sånn da min tispe fødte :P Både tispe og jordmor bør få fred i den tiden, ikke mas om at livestream ikke funker og at nå må det da snart skje noe (særlig ikke fordi dere skal gå og legge dere..) og hvor ble det av tispa og skal hun ikke trykke snart osv osv. Sjøl jeg, som egentlig er så rolig under sånt at det grenser til å være arrogant, hadde blitt stressa av det der. Fødsler tar den tiden det tar, det, samme hvor mange som ser på og egentlig burde lagt seg :aww::P

:lol: Ja. Jeg tok det jo heldigvis ikke til meg da, ble ikke noe mer stresset av kommentarene. Streamen hadde jeg først og fremst på så Lars fikk se fødselen, og HAN derimot stresset meg enormt :lol:

Jeg var veldig rolig, frem til den siste tiden. DA var jeg bekymret, for vannet gikk og hun fikk rier med 20 min mellomrom som ikke "gikk noe vei". Etter halvannen time med det med en svært stresset mann og dårlig magefølelse tok jeg på henne bånd, luftet og ingen fremskritt. Hadde synnøve på tlf, og var på vei til veterinæren, i det jeg tok på meg skoen ble første valp født i gangen :lol: Så kom de på rekke og rad, første ble født 02.45.

Stor grattis! Så herlige nyheter å våkne opp til! Jeg ble litt bekymra da det ikke ble noe resultat av all pressingen hennes, og håpet at Affinity hadde noen hos seg som kunne være hos ungene hvis hun måtte haste avsted til vet. Men så gikk altså alt så bra! Lykke til til de to som strever litt!

(Og @2ne, når noen sier : Å nå må det komme en valp, jeg må legge meg snart, så tror jeg igrunnen ikke at Afinity lar seg stresse av det altså. Det er jo bare sånn man sier når man er spent og engasjert! :)).

Synes det var veldig koselig med engasjement :ahappy:

Tusen takk alle sammen! Minste er på 265 gram, største er 529 gram. Vekta vi veide med inatt ga ikke helt korrekt veing med den pappesken vi hadde oppå men ga en ca vekt ihvertfall. De to minste er hannene på 265 og 279 gram, og alle tispene resten er over 350 gram.

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...