Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva gleder du deg til i 2015?


SFX
 Share

Recommended Posts

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Til det nye familiemedlemmet kommer

Gleder meg aller mest til enda et år med datteren min Så gleder jeg meg til et år til med min kjære Bonde! Flytte opp igjen på gården og gjøre huset der til mitt! Få mer tid til hestene igjen, intro

Oioi mye jeg gleder meg til! *Bryllup i august! *30årsdag i mars *10 årsdag til min datter i Oktober *Londontur i Februar *Forhåpentligvis tur til Singapore i April med @Wachita *Fremgang i

- Forhåpentligvis fast jobb ikke så langt inn i det nye året.

- Jeg håper og tror at jeg kanskje får meg kjæreste. Driver å dater en fyr nå, som jeg liker bedre og bedre :D

- Masse fine turer med Teo :)

- Forhåpentligvis en eller to uker med ferie i Bergen :D Jeg har vel mer eller mindre lovet at jeg skal komme, så jeg må nok få gjennomført det :D

Ellers så tar jeg dagene som de kommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istemmer med flere ovenfor, jeg gleder meg til SOMMER! :D Sommer i Nord-Norge forhåpentligvis. Sommern for 2 år siden satt jeg inne nesten hele sommern og skreiv masteroppgave, i "år" (fjor) sommer jobbet jeg 5 uker i Juni-Juli på feltarbeid. Håååååper jeg kan få sommer i nord i år, selv om det jo er fort gjort at det blir feltarbeid i år og :(

Gleder meg til å møte fine folk! Gleder meg til å gripe muligheter - og alt sånt Lola-solskinn-ut-av-rævva piss, for det er litt sant innimellom! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Gleder meg til kvelden er over og smell og lysglimt forsvinner sånn at bikkja kan gå ut og drite :P

Men sånn seriøst:

- Jeg gleder meg til å tre inn i konkurranseringen. Yikes!

- Jeg gleder meg til å få vært med på fellestreninger jevnt og trutt.

- Jeg gleder meg til å bytte bil siden "Bruce" sin automatkasse streika i går :lol::cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg først og fremst til forhåpentligvis enda et år med min elskede Bella. Det er mitt aller høyeste ønske, at vi får tilbringe hele 2015 sammen.

Gleder meg til å se Nora gå fra å være unghund til å bli en ung dame.

Gleder meg til mange fine opplevelser og lange herlige turer med begge to (tre).

Gleder meg til den nye valpen forhåpentligvis kommer i hus. Har 3 aktuelle kull, så noe må det vel bli :) Skulle ønske jeg hadde mulighet til å ta to, for jeg har vanvittig lyst på valp fra to av kullene og greier nesten ikke velge!

Gleder meg til alle utstillingene, først og fremst til MyDog allerede i starten av januar.

Gleder meg til Nora blir norsk og dansk (og svensk/nordisk?) champion i løpet av sommeren.

Gleder meg til jeg skal bli sunn, sprek og tynn :D (det er lov å håpe at i år er året...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Starter sånn smått opp i januar med hundelufting, for så å ha det som fulltid i juli, håper jeg :)

*gleder meg til min allerførste utenlandsreise (vet ikke hvor enda) med lillesøsteren min.

*Ser frem til å putte Iben på staffetoppen. Finnes ikke ambisiøs ihvertfall ;) men håper og tror hun kan komme opp på topp 10 lista iløpet av 2015. Det er de små gleder ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til

- nye perser i styrkeløft og til flere gode treningsøyeblikk gjennom det nye året.

- å utfordre meg selv på noen punkter jeg aldri har utfordret meg selv på: jeg skal ikke spise godteri før 01.07.14 (dette startet jeg på mandagen som var fordi det er lettest å starte på mandager, og jeg ikke ville "besudle" det nye året ved å starte neste mandag :innocent: ) og slutte å spise mat foran tv, data, mobil og bøker (overraskende effektivt).

- ny lærdom på skolen og få anvende kunnskapen min på sommerjobb

- å tilbringe mer tid med verdens beste familie, venner og hunder, jeg innser nå at tiden vi har er dyrebar, ingenting varer evig, så jeg skal jammen sette pris på det.

- å flytte inn med min nåværende romvenninne og en venninne til, til høsten. Uslåelig kombinasjon :)

Jeg gleder meg egentlig bare til alt!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får jo svare selv også, jeg blir både nostalgisk og visjonær sånn ved et årsskifte, og sitter med almanakken for 2015 for å fylle ut artige planer og mindre morsomme avtaler.

Jeg gleder meg til å stille valp, det er en helt egen sjarme på valpeshow.

Jeg gleder meg til å stille veteran, det er en helt egen stemning når veteran bedømmes.

Jeg gleder meg til å få tatt et tregenerasjonersbilde når X'en og Foenix er tilbake i pels, for nå gjør de seg best bak kamera :D

Jeg gleder meg til koret skal delta i NM i kor i oktober, selv om jeg vet at det blir ni måneder med hardt arbeid først.

Jeg gleder meg til søstra mi og forloveden skal gifte seg, og jeg er for lengst over at hun endte opp med min store fjortiscrush! :D

Jeg gleder meg til European Dog Show.

Jeg gleder meg til å jobbe mer med LP og bruks dette året.

Jeg gleder meg til å ta fatt på nye utfordringer i raseklubben.

Jeg gleder meg til å se hvordan valpene utvikler seg.

Jeg gleder meg til å publisere en ny roman - under pseudonym, på freeshare, men jeg gleder meg likevel til å se et fullført produkt.

Jeg gleder meg til en ny sesong av Glee, selv om det også er den siste.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg

  • til våren. Planlegger å dyrke litt urter og grønnsaker denne sommeren. Kanskje realisere drømmen om et drivhus.
  • til å bare være sammen med hundene mine, håper på mange fine turer hvis beina holder.
  • til å jobbe for Miljøpartiet de grønne, og til det spennende kommunevalget til høsten.
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til...

- Å bli litt aktiv i hundeklubben, delta på et par kurs o.l.

- Forhåpentligvis klare å jobbe litt i løpet av året.

- Finne det perfekte hjemmet til hesten, så jeg får litt bedre samvittighet og langt bedre økonomi.

- Begynne å øvelseskjøre, har utsatt det alt for lenge.

- Se hundene vokse opp, er så spent på hvordan de utvikler seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Forhåpentligvis klare å ta lappen slik at jeg kan besøke @Kaja i vakre Dagali :heart:

- Hvis ting fortsetter som nå, så kanskje kjærlighetsfronten blir bedre :)

- Sommerferie

- Masse turer i Hafjell

- Fine opplevelser på jobben med de fine ungdommene

- Få opplæring på pubben slik at jeg kan begynne å jobbe i baren og dermed avlaste eierne litt

- Mange nye opplevelser med de fine vennene mine :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til...

- Å forhåpentligvis bli friskere og stabilisert kroppen

- Se om lavkarbo hjelper (gir det 1 år jeg)

- Ha energi til å trene igjen

- Gå på kurs med småen

- Feire 1årsdag med beste mannen

- Begynne siste året på bacheloren

- Spare masse peng

- Reise til varmere strøk

Og mye mye mye mer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...