Gå til innhold
Hundesonen.no

Reklamen på Hundesonen


Recommended Posts

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Får ikke håpe det er google annonser da, for de går etter hva som blir søkt på på pc'en

Jeg har i alle fall aldri noen sinne søkt etter villige jenter!

Hvis du hadde hatt et fjøs, så trengte du vel ikke reklame for fjøsbygging? Syns den traff midt i blinken jeg

Posted Images

Jeg tror ikke alt styres av hva man googler på. Jeg har f.eks akkurat nuh reklame for Grandiosa, reiser og reklamebyrå, og jeg har ikke googlet noe i nærheten av dette. (Kan ikke bruke adblock da jeg er på jobb).

Du trenger ikke google noe som helst, er nok at du bare leser om det.

Eks1: du leser "jeg spiste middag i dag"

google-reklame-koden behandler dette og spytter ut reklamen på grandiosa.

Eks2: du leser "se så fint jeg hadde det på ferie i mexico"

google-reklame-koden behandler dette og gir deg reklamen for reisebyrå.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@linesuhr - for å spørre rett ut, ikke for å være frekk, men sende sreenshots/poste dem i denne tråden...får dere virkelig gjort noe med det eller er det mest for at underholdningsverdien og for at dere skal få stilt nysgjerrigheten?

Jeg har også meldt i fra om dette før og de er her enda..

Kom opp her også nå, og nei jeg syns ikke det er noe særlig når jeg sitter på jobb å få opp slike reklamer. Så kan vi snakke om at man ikke skal sitte på sonen på jobb, men shitt happens ibland :P

Siden det tydeligsvis er nødvendig med screebshot, så må jeg nå poste noe jeg overhode ikke ønsker å poste.. Og håper eieren melder fra så fort så mulig at det er sett så jeg kan fjerne det..

Dette er en av 3-4? stk reklamer av samme type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde folk hatt ett snev av forståelse om menneskehandel så hadde man kanskje forstått at dette er ikke morsomt!

Jeg tror egentlig folk kan ha to tanker i huet samtidig jeg :ahappy: Jeg kan le litt av tanken på at folk åpner opp hundesonen på jobb, med "litt" drøye reklamer som popper opp og kollegaer blir vitne til. Jeg ser det humoristiske i det. Samtidig har jeg en forståelse for menneskehandel og støtter jo selvfølgelig ikke det på noen måte.

Og jeg syns i så måte heller ikke noe om at sonen i praksis støtter opp om dette ved å ha disse reklamene.

Edit: la til siste setning

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er så vanskelig å se humoren her nei, at det finnes suspekt reklame er nå en ting (verden er et shitty sted for mange), men måten Google ads fungerer på er nokså enkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Kan du utdype hva som er morsomt? Jeg ser ikke humoren i at sonen brukes som medium for bakmenn som selger jenter fra østeuropa og andre steder.

Hvor kom menneskehandel inn i tråden egentlig?

Får ikke opp disse annonsene men oppfatter de som det er snakk om reklame sider for nettdating. Tilsvarende annonser finner du f,eks i papirutgaven av Dagbladet og VG så hva er problemet?

Istetfor å klage bør du seriøst stille deg selv spm om hvorfor det kommer opp på din PC.

Hvis du fortsatt lurer på hvorfor kan du google "big data"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kom menneskehandel inn i tråden egentlig?

Får ikke opp disse annonsene men oppfatter de som det er snakk om reklame sider for nettdating.

Istetfor å klage bør du seriøst stille deg selv spm om hvorfor det kommer opp på din PC.

Hvis du fortsatt lurer på hvorfor kan du google "big data"

Jeg vet at man blir forfulgt av temaer man googler, men jeg har altså seriøst aldri hatt noe som helst med datingsider å gjøre. Poenget var uansett ikke hva jeg gjør på internett, poenget er at jeg ikke synes at Hundesonen skal støtte salgsreklame for kvinnekropper.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Jeg vet at man blir forfulgt av temaer man googler, men jeg har altså seriøst aldri hatt noe som helst med datingsider å gjøre. Poenget var uansett ikke hva jeg gjør på internett, poenget er at jeg ikke synes at Hundesonen skal støtte salgsreklame for kvinnekropper.

Nettdating er da vel ikke salg av kvinnekropper?

Du googlet ikke "big data"? Det dreier seg om adskillig mye mer enn temaer du googler. Det dreier seg i denne sammenheng om ALT du og husholdningen din foretar seg på internett. :)

Det er jo pussig da, for jeg måtte slå av adblock nå for å se og som ungkar får ikke jeg sånt.. Får bare alt mulig anna enn tilbud om damer. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Det er jo pussig da, for jeg måtte slå av adblock nå for å se og som ungkar får ikke jeg sånt.. Får bare alt mulig anna enn tilbud om damer. :(

Der braste illusjonen min om hvorfor sonen har fått flere mannlige medlemmer i det siste :/

Jeg har bare fått relevante reklamer sånn etter hva jeg søker på osv, men etter å ha vært noen turer innom denne tråden så har det faktisk dukket opp lettkledde kvinnfolk her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...