Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Det er jo ikke vanskelig å finne ut av om man virkelig vil det, så han får nå bare stå på så mye han vil. Det virker som at de rundt deg og mange andre vet at det ikke stemmer, og det er jo det viktigste. Hev deg over det, og drit i han. Selv om jeg skjønner at du blir lei deg.

Vet du, det er så mye slarv, sladder, baksnakking i hundemiljøet at jeg fortsatt blir litt paff. Men sånn tror jeg det kan bli litt i "tette" miljøer. Men det som er litt funny er at jeg faktisk ser mer til det nå blant voksne mennesker, enn i min oppvekst. Det burde kanskje vært mer omvendt :lol:

Gi beng og fortsett sånn du gjør. Det er alltids noen som ikke er så begeistra for en eller arbeidet en gjør.

Du har helt rett :) Nå er i hvert fall alt sletta innpå der angående det :)

Vigdis og Bodil levert hos mamma og pappa, snart kommer C hjem (ble litt tidligere enn forventa) så hiver vi i oss taco og reiser til Sunnmøre :D Tanta mi sier det er masse snø hos dem, ikke veldig oppmuntra av det, men blir uansett kos å se dem igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Jeg ringte chess i går og de skulle sende meg og det tar 1-2 dager, så har jeg flaks så ligger det i postkassen min i morgen. Jeg venter heller til da :P

Endret av AnnikenK
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

I dag var vi på sykehjemmet igjen, og jeg syns gangene der er fine å trene på fot igjennom. I dag var dyret såå ivrig og hadde så fin kontakt at han ikke la merke til at ene døra sto halvveis åpen :lol: Tror ikke kreket skjønte mye da han gikk med trynet først rett inni døra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat i dag hadde det vært deilig å leve på syttitallet. Så kunne jeg sluppet ut Geo og latt ham løpe rundt et par timer uten å bli nabolagets sorte får. :lol: Han får vel kanskje få en liten sykkeltur i stedet. Men først skal jeg lage middag!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hundene er forresten noen raringer. De er alt for vant til at jeg lufter dem om morgenen. Så da bonden stod opp kl 9 var det rett inn og under dyna hos meg, jeg var uggen så var på badet et par ganger, eneste som gadd å gå ned på gulvet og se litt bekymret ut var Hottentotten, gutta gadd ikke reagere. :lol: Ikke skulle de reagere da bonden gikk heller - så de har ikke blitt lufta får jeg kunne reise meg uten å spy. :aww: Null klager.

Hun vet hvordan det er å ha kroppen full av hormoner hun vøtt, så da er det klart hun blir bekymret for "mamma'en" sin :P

I dag har jeg fått et 5 min lynkurs i lydighet av en søt korthårs Collie. Fy så kjapp hun var til å tilby både det ene og det andre, så kjapp at jeg rakk nesten ikke følge med og nesten tråkket henne på labbene der jeg forsøkte gå fri ved fot og komme meg inn på plass ved siden av henne. Men hun var en veldig flink lærer da, det skal hun ha. Jeg tok det nesten med en gang og det helt uten å bli belønnet med pølsene, de fikk hun :lol:

Ellers har jeg vært riktig så spandabel på meg selv, har kjøpt ny DVD-spiller til den nette sum av 195,- da den gamle røyk for to dager siden. Og når jeg først var i gang ble det jammen litt nytt treningstøy også så da MÅ jeg vel fortsette å trene daaaaaaa.........

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vet hvordan det er å ha kroppen full av hormoner hun vøtt, så da er det klart hun blir bekymret for "mamma'en" sin :P

I dag har jeg fått et 5 min lynkurs i lydighet av en søt korthårs Collie. Fy så kjapp hun var til å tilby både det ene og det andre, så kjapp at jeg rakk nesten ikke følge med og nesten tråkket henne på labbene der jeg forsøkte gå fri ved fot og komme meg inn på plass ved siden av henne. Men hun var en veldig flink lærer da, det skal hun ha. Jeg tok det nesten med en gang og det helt uten å bli belønnet med pølsene, de fikk hun :lol:

Ellers har jeg vært riktig så spandabel på meg selv, har kjøpt ny DVD-spiller til den nette sum av 195,- da den gamle røyk for to dager siden. Og når jeg først var i gang ble det jammen litt nytt treningstøy også så da MÅ jeg vel fortsette å trene daaaaaaa.........

Hvem hvem hvem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vet hvordan det er å ha kroppen full av hormoner hun vøtt, så da er det klart hun blir bekymret for "mamma'en" sin :P

:lol: Disse gutta burde jo liksom spandere på meg et bekymret blikk syns jeg, men neeeeeeeeeeida, snorka videre de. Bare Hottie som liker meg :cry: ( :lol: :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte chess i går og de skulle sende meg og det tar 1-2 dager, så har jeg flaks så ligger det i postkassen min i morgen. Jeg venter heller til da :P

Mitt simkort kom i samme sending som iphonen! Da vet jeg hva jeg skal leke meg med i kveld. :bananas:

Ellers har jeg faktsik ryddet et blomsterbed i dag. Der kommer snart store fine riddersporer! Litt ny jord og litt gjødsel i morgen så er vi der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt simkort kom i samme sending som iphonen! Da vet jeg hva jeg skal leke meg med i kveld. :bananas:

Jeg kjøpte uten abonnement jeg, så jeg får bare vente.

Var bortom telekiosken nå for å be de klippe kortet mitt, men det hadde de sluttet med fordi om kortet ble klipt bittelitt skeivt så kunne pinnene i telefonen bli ødelagt og det ble ikke dekket av garantien. jeg får vel smøre meg med tålmodighet og håper det kommer i morgen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh. Siri! Jeg så forresten en svart Briard i går på Raufoss. Jeg fikk ikke spurt eier, det var en mann som gikk med den. Han hadde en stasjonsvogn. Det må ha vært en briard, og ikke en altfor langhåret riesen. :lol: Opplysningsplikt til sonen. :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem hvem hvem :D

Noia :D Og da behøver jeg vel ikke si mer, hihi.

:lol: Disse gutta burde jo liksom spandere på meg et bekymret blikk syns jeg, men neeeeeeeeeeida, snorka videre de. Bare Hottie som liker meg :cry: ( :lol: :lol: )

Og det liker jeg (droppet utheve "bare" for det stemmer ikke heeeelt det da) :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

den følelsen når man sitter og hører på min kjære søster legge ut i det vide og brede om forskjellige hester, hvordan hun har blitt "lurt" for en konkurransehest hun tidligere har sagt sin interesse i osv..

Det mest interessante er jo at denne tøtta har aldri i sitt liv ridd mer enn turridning, har sits som en potetsekk kunne vært misunnelig på og har vel strengt tatt aldri sett på en konkurranse real life..

Men hest, DET kan hun :ball:

Jeg trenger vel ikke å fortelle hvordan hun er med hund :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte faktisk på at det måtte være henne :lol:

Gjorde du vel..... Hvor mange med kortiser kjenner jeg liksom, hihi. Hun er veldig søt da, og så ivrig på å lære meg å gå pent. Eier holdt på å le seg i hjel av ivrigheten hennes :lol:

Vi har gått en liten time ved Østensjøvannet i dag. Såååååå mange små, store og rare fugler da, Mocca holdt på å gå ut av sitt gode skinn, hvor skulle hun starte å jage liksom. Men så var det det at dette hersens båndet satt på da......

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg, så teit! :lol:http://tv.nrk.no/serie/hoessing-kommune/muhh37000113/sesong-1/episode-1

Jaja, gleder meg til å bli kommunearbeider og finne fram Word Art og sånt igjen.

Nå skal jeg ta NRK nett-tv-pause og sykle en liten tur med Geo. Han ligger og sover, så jeg tror ikke han lider noen stor nød akkurat, men han kan vel like å strekke litt på beina han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det take away pizza til middag. :aww:

På den lyse siden har jeg nå 5000 ord på bachelor'n og er 2/3 ferdig. :D I det siste har det gått som en DRØM, så jeg tror den siste 1/3 garantert blir den letteste! Hurra for meg, jeg er så fornøyd med meg selv!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...