Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

København :heart:

Her er det så himla fint! Koser meg på Copenhagen Beer Celebration, selv om det merkes at jeg ikke er 19 lengre :lol: 10-15 grader i sola og sommerfølelse.

Vi bor privat, og dæven så ålreit! Dere som planlegger storbyferie og ikke syns hotell er viktig, sjekk ut airbnb (app på iPhone ihvertfall, men de har nettside også), det funka gull for oss :) Vi bor nå på Nørrebro i den skikkelig koselige leiligheten til et musikerpar (de er og spiller på en festival), med knirkegulv, stukkatur i taket, platespiller istedetfor TV og trekanta dusj. Herlig!

....hadde det bare ikke vært for at jeg har vondt i magen da. Helvetes mensenuke! Er så oppblåst at jeg ser gravid ut :( Blir alltid det når jeg har mensen og jeg hater det intenst!

Åhh, det hørtes skikkelig deilig ut! (Alt annet enn den magen da, I feel your pain for å si det sånn.)

I natt drømte jeg så utrolig mye rart at jeg helt seriøst lurer på om jeg skal begynne å skrive bok om det. :aww: Det var selvfølgelig zombie-apokalypse igjen, men denne gangen var det heldigvis ikke så fryktelig skummelt. Det var én fyr som døde, men han ble spist opp av zombie-aktige larver som var i bringebæra han spiste. :aww: Han ble liksom til sånn finkornet støv, men var tydeligvis fremdeles seg selv, for han kunne materialisere seg litt igjen etterpå og var med og tok hovedpersonen i drømmen på puppene mens hun hadde sex senere. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Rose er litt oppgitt, de er blitt invadert :lol:

8704882727_fe1374848e_c.jpg

La inn litt kraftfor der først, nemlig. :lol: Sånn ser det ut når 21 unger skal ha samme matskål.

Det der må være verdens søteste mølje :wub:

Oh elsker å være vrang: Og hvordan gjør man det på en unghund som slettes ikke har tid til å stå stille og vente til blodet har koagulert og man er alene? Leker CM så blodet spruter?

Jepp :aww: Alfarull og spark så blodet skvetter veggimellom :innocent:

Mange veterinærer selger blodstopp, så det kan sikkert være verd å høre med dem.

Jeg har denne:

Blod-Stopp.jpg

Funker gull de gangene jeg klipper litt for langt, så slipper pelsen å løpe rundt med gigabandasje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å bli rimelig lei at den drittvalpen skal våkne 05:58 i helgene også. Det aller væste er at han ikke gjør noe galt når han våkner, så jeg har ikke noe å kjefte på en gang :lol: Hadde han enda begynt å herje eller tisse inne hadde jeg hatt en unnskyldning til å bli sur, men han begynner bare å bevege seg litt rolig rundt og flytte litt på seg :sint_01: Noen sover litt lett. Da rekker jeg ihvertfall å gå en skikkelig morgentur med dyra før jeg skal være observatør på lydighetskurs i dag da. Fikk lov til å betale halvparten for å se på en dag, så da blir det kurs i dag og rundering i morra (selv om jeg kom på etterpå at jeg strengt tatt kunne rukket begge deler i morra også).
Bare si fra hvis du vil at jeg skal sende bodyguarden min min oppover for å, vel, riste han litt ;) Rotta er klar han altså!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Av en eller annen pussig grunn så var ikke disse folkene enige i premissene for to ord; juridisk og moralsk.. pussig det der.

Har lest den statusen jeg også... Har mye jeg hadde tenkt å si, men nei :P

...prøver jeg dytte i meg frokost før jeg skal kjøre til Oslo bare for å bli våt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper unghunden din kan sitt og bli i 20-30 sek ;) hvis det blør skikkelig :) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Lykke til å prøve det på bikkja mi som nekter å bli tatt på potene :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Lørdagsrådet! Selv om det gjør at mine lørdag formiddager alltid blir utrolig ineffektive. Nå diskuterer de et problem hvor en kar har fått seg en kjæreste (som han lurer på er kvinnen i sitt liv), og han har ligget med moren og holdt på med søsteren til denne kjæresten. Herlighet for en sammensurie. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sånne hunder også, og da kan det bli like vanskelig å få på blodstopp..

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

nei,jeg bare holder laben til issi og dypper den i lokket med blodstopp :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ett kattekadaver i hagen i går kveld. I natt har reven vært og henta den og lagt det på andre siden av gjerdet, som Lita fant ett hull i og var lett på andre siden og begynte å dra litt i det :kvalm:

I tilegg til det så fant hun noen innvoller liggende rundt omkring som hun ville rulle seg i...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:yawn: funnet regntøy, sånn halvveis, har pakket skift, kamera ,stenger og stativ. klar da :ahappy:

Viktig å trene på at det kan regne på konkurranse. :aww:

Ellie kommer ikke til å bli glad! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å bli kvitt ting som ikke brukes egentlig... Funnet ut at det får være en grense på hvor mye man skal frakte rundt ting som jeg vet jeg aldri bruker... Neste er en treningsvest som bor på boddøra, så får vi se om vedkommende som skal prøve den passer den, eller drukner i den. :P Jeg har tross alt fire vester, og bruker bare to av de.... Og det er bedre at ting blir brukt enn at de bare støver ned hos meg, eller havner i søpla.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært ute og gått lang tur i skogen. Herlig! Sol fra nesten skyfri himmel, og så varmt at jeg for første gang i år måtte ta av meg jakka.

Sløve litt, vaske bil innvendig og så stikke til skogs igjen for å gå spor.

Spent på å høre hvordan det går med moren til Tarik, som konkurrerer i a-bruks i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i å klippe for langt inn så slipper du dilemmaet :D:lol:

Hjelpsom ja?! :jump:

Schempe hjelpsom!

Det der må være verdens søteste mølje :wub:

Jepp :aww: Alfarull og spark så blodet skvetter veggimellom :innocent:

Mange veterinærer selger blodstopp, så det kan sikkert være verd å høre med dem.

Jeg har denne:

Blod-Stopp.jpg

Funker gull de gangene jeg klipper litt for langt, så slipper pelsen å løpe rundt med gigabandasje :P

Ah takk :D

Rak: Stakkars Rose...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rak: Stakkars Rose...

Jaa. Lempet en haug med unger over grinda og gav henne og Frøken agurk, så tenker de tilgav meg. :lol: Men da har vi lært at man ikke gir pellets til marsvina før kaninungene er opptatt. :lol: Tipper de gleder seg til ungene ikke lenger kommer gjennom grindene.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde komme meg til skolen for å gjøre noe fornuftig, men har blitt så prippen at jeg gruer meg til å gå ut og rusle de 5-10 minuttene ned til Sørhellinga fordi det regner. Og jeg skal jobbe ute i sånn 10-11 uker i sommer. :lol: Jeg blir bortskjemt når det er oppholdsvær og sol i evigheter, da jeg bodde i Trondheim brydde jeg meg aldri om det regnet eller ikke. Eller jo, det gjorde jeg sikkert, men det har jeg i så fall glemt.

Nå begynte dessuten et gjenhør med Radioresepsjonen på p3, så jeg burde jo egentlig sitte og høre på det i to timer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Hos meg er ikke F-bein en seiglivet myte ihvertfall. Jeg har sett hvordan bein, både varmebehandlet og rå har laget så store problemer for hunder at det har tatt livet av noen og noen har eierne fått relativt store regninger og hunden har fått skader som har tatt lang tid å hele, så mine hunder får ikke matrester med bein, rå bein eller noe annet enn frosne store vektbærende rørknokler (som jeg vet andre ikke gir). Mulig det er både sært og umoderne men det holder ihvertfall mine hunder i live.

Jeg skjønner ikke helt den greia om at hunder ikke liker eller ikke vil ting jeg. Kanger sier lykke til. KOm med hunden din skal jeg holde den stille i 1 min til den har fått både klipt klo og fått på blodstillende. Det er jo ikke slik at jeg spør bikkja om den har lyst, det er en nødvendighet og et onde og det får pelsen takle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt den greia om at hunder ikke liker eller ikke vil ting jeg. Kanger sier lykke til. KOm med hunden din skal jeg holde den stille i 1 min til den har fått både klipt klo og fått på blodstillende. Det er jo ikke slik at jeg spør bikkja om den har lyst, det er en nødvendighet og et onde og det får pelsen takle.

Amen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er ikke F-bein en seiglivet myte ihvertfall. Jeg har sett hvordan bein, både varmebehandlet og rå har laget så store problemer for hunder at det har tatt livet av noen og noen har eierne fått relativt store regninger og hunden har fått skader som har tatt lang tid å hele, så mine hunder får ikke matrester med bein, rå bein eller noe annet enn frosne store vektbærende rørknokler (som jeg vet andre ikke gir). Mulig det er både sært og umoderne men det holder ihvertfall mine hunder i live.

Jeg skjønner ikke helt den greia om at hunder ikke liker eller ikke vil ting jeg. Kanger sier lykke til. KOm med hunden din skal jeg holde den stille i 1 min til den har fått både klipt klo og fått på blodstillende. Det er jo ikke slik at jeg spør bikkja om den har lyst, det er en nødvendighet og et onde og det får pelsen takle.

Det er jo det vi gjør, en mann holder bikkja og jeg klipper (eller vice versa, for de svarte kubbene til klør har jeg problemer med å se hvor skal klippes :P ). Poenget mitt var å si "lykke til" med å si "sitt og bli" selv om bikkja kan det, for hun har så store problemer med at man tar på potene. Aldri skjedd henne noe, hun er bare litt sær på akkurat det. Hun sparker med bakbeina som en hest når man tar på de :lol:

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang frokost med egg og bacon og nystekte rundstykker. Rebusløp i regn og stiv kuling, med innlagte pitstopp. Godt vi er aleine her ute, for vi hadde vel blitt kategorisert som steingale :D Nå kommer nabo'n med irish coffee. Tror jeg trenger en hvil i løpet av dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sånne hunder også, og da kan det bli like vanskelig å få på blodstopp..

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

nei,jeg bare holder laben til issi og dypper den i lokket med blodstopp :aww:

Men hvis problemet er at man ikke får ta på labben, er man like langt..

Og jeg gjør som gråtass og aldri spør hundene mine hva de vil.. Jeg bestemmer.. Og det kan spare meg for mye penger hos dyrlegen.. Feks spart en del penger på sedering fordi hundene lar seg sjekke alt sammen.. Til og me da dyrlegen sjekket det inderste øyelokket med å dra det ut me tang..

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...