Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Hva har jeg gjort nå da. Skal møte ei venninne for å se "mama" på kino i morgen. Mitt forslag, og jeg takler virkelig ikke skrekkfilmer. :P

Så den i går. Gikk greit. Sjøl om jeg trudde jeg skulle få astmaanfall og miste kontrollen over blæra et par ganger underveis. :P

Det er mye vanskeligere å jobbe med bachelor når sambis også er hjemme :aww:

Da synes jeg dere skal gå og slikke litt på hverandre, sånn at han blir sliten og du tilfreds, og så kan du fordype deg i oppgaven etterpå mens han ligger og hviler og du sitter og maler litt purrende for deg sjøl. Studieveilederen sin det, tenker jeg! :lol:

Nå blir jeg sint! ***** idioter som slenger ut av seg at jeg produserer kull på kull med masse innavl! Jeg har hatt ett kull med en % på 0.195!!!

Men det spiller da vel ingen rolle? Alle veit jo at det ikke stemmer, så da sier du bare det: "Her blander du meg med en annen, jeg har bare hatt ett kull og det med 0.1% innavl." Ferdig snakka. :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det spiller da vel ingen rolle? Alle veit jo at det ikke stemmer, så da sier du bare det: "Her blander du meg med en annen, jeg har bare hatt ett kull og det med 0.1% innavl." Ferdig snakka. :)

Jeg gjorde det, men han bare fortsatte og fortsatte :( selv om alle andre (bortsett fra noen neper av noen tilhengere av han) sa han hadde feil. Nå er tråden sletta og godt er det, blir lei meg jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gah.. Male lister og vinduer er kjeeedelig... BLÆH! Etter vinduene blir det langtur tror jeg... :P Gidder ikke dette i lengden nå kjenner jeg :whistle: Dessuten kan gubben få hjelpe til siden jeg tok hele stua igår! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, fikk veldig god uttelling på dagens vinlotteri. Så nå sitter jeg på kontoret med to flasker rødvin og lager eksamensoppgaver. Bør kanskje legge vinen ned i sekken, i tilfelle noen stikker innom kontoret mitt og får helt feil inntrykk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrene mine :wub:

64491_10151615922576303_2082471364_n.jpg

Og bildet viser en av Ikke sine veldig gode sider :cry:

:console:

Extra er så søt :wub: Hundene mine elsker å slappe av på formiddagen. Jeg lufter de med en gang jeg står opp, gir de frokost, og så går de og legger seg. Extra går da alltid inn på badet for å hente en brukt sokk fra skittentøykorgen som hun tar med seg når hun skal gå å legge seg.

I dag var skittentøykorgen tom, og badet ryddet = ingen sokker. Hun trippet fra badet til stuen og inn på badet igjen. Plutselig kommer hun ut med en stilongs som hun har dratt av tørkestativet... Jeg tok den fra henne, og så videre på tv.

Et par minutter hentet hun seg en genser, og spurtet inn på soverommet for å ha den i fred :wub:

Jeg er så svak for den hunden :icon_redface:

Når hun skal overnatte hos noen andre så pakker jeg alltid med en klesplagg fra meg :aww:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: Til Anette! Også, katt i lufteluka :lol: ?! Ta det litt med ro også du, hvis du er nå enda sliten etter forrige helg synes jeg du skal slappe av denne helgen!

Ikke la sånt gå innpå deg Stineogstaffene. Idioter er det mange av ute i hundemiljøet og det der blir neppe det siste du opplever av idioti. (Og jeg er glad jeg ikke har staff!)

Håper det løser seg for Pajko :hug:

Geniale puter Mokken :lol:

Endelig er jeg ordentlig bedre. Herlighet, det der vil jeg ikke igjennom igjen :lol: Nå må bare den andre halvdelen av husholdningen bli bedre så er ting på skinner igjen. Han MÅ bli bedre før han drar, siden han må skifte til sommerdekk OG kappe opp rundt 100 kg hundemat :P Ikke noe press liksom... Nei, kaffe og pusle litt med Sophia :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er jeg ordentlig bedre. Herlighet, det der vil jeg ikke igjennom igjen :lol: Nå må bare den andre halvdelen av husholdningen bli bedre så er ting på skinner igjen. Han MÅ bli bedre før han drar, siden han må skifte til sommerdekk OG kappe opp rundt 100 kg hundemat :P Ikke noe press liksom... Nei, kaffe og pusle litt med Sophia :)

Kutte 100 kg v&h er sikker akkurat det han vil gjøre nå :lol:

God bedring til hele gjengen! :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: Til Anette! Også, katt i lufteluka :lol: ?!

Men det satt en katt og mjauet rett inn i lufteluka til badet!!!! :P

Ta det litt med ro også du, hvis du er nå enda sliten etter forrige helg synes jeg du skal slappe av denne helgen!

Tror jeg må det gitt :hmm: men jeg poster pakken din etterpå!

og :hug: til Marvin også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snør i vinkel her og. Suuuuuuuuuuuuuurt. Lady kunne nok tenkt seg å stå inne hele dagen, men Lusa skulle UT til rundballen sin. :lol: Full fart.

De hundene er forresten noen raringer. De er alt for vant til at jeg lufter dem om morgenen. Så da bonden stod opp kl 9 var det rett inn og under dyna hos meg, jeg var uggen så var på badet et par ganger, eneste som gadd å gå ned på gulvet og se litt bekymret ut var Hottentotten, gutta gadd ikke reagere. :lol: Ikke skulle de reagere da bonden gikk heller - så de har ikke blitt lufta får jeg kunne reise meg uten å spy. :aww: Null klager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrene mine :wub:

64491_10151615922576303_2082471364_n.jpg

Og bildet viser en av Ikke sine veldig gode sider :cry:

:icon_cry::wub:

Jeg gjorde det, men han bare fortsatte og fortsatte :( selv om alle andre (bortsett fra noen neper av noen tilhengere av han) sa han hadde feil. Nå er tråden sletta og godt er det, blir lei meg jeg :(

Det er jo ikke vanskelig å finne ut av om man virkelig vil det, så han får nå bare stå på så mye han vil. Det virker som at de rundt deg og mange andre vet at det ikke stemmer, og det er jo det viktigste. Hev deg over det, og drit i han. Selv om jeg skjønner at du blir lei deg.

Vet du, det er så mye slarv, sladder, baksnakking i hundemiljøet at jeg fortsatt blir litt paff. Men sånn tror jeg det kan bli litt i "tette" miljøer. Men det som er litt funny er at jeg faktisk ser mer til det nå blant voksne mennesker, enn i min oppvekst. Det burde kanskje vært mer omvendt :lol:

Gi beng og fortsett sånn du gjør. Det er alltids noen som ikke er så begeistra for en eller arbeidet en gjør.

:hug:

Gah.. Male lister og vinduer er kjeeedelig... BLÆH! Etter vinduene blir det langtur tror jeg... :P Gidder ikke dette i lengden nå kjenner jeg :whistle: Dessuten kan gubben få hjelpe til siden jeg tok hele stua igår! :P

Var det ikke du som gledet deg mest til listemaling?

Man blir litt lei til slutt :P

Men jeg trodde dere pusset opp sammen jeg? Gi han et tupp i baken og en pensel i hånda :lol:

:console:

Extra er så søt :wub: Hundene mine elsker å slappe av på formiddagen. Jeg lufter de med en gang jeg står opp, gir de frokost, og så går de og legger seg. Extra går da alltid inn på badet for å hente en brukt sokk fra skittentøykorgen som hun tar med seg når hun skal gå å legge seg.

I dag var skittentøykorgen tom, og badet ryddet = ingen sokker. Hun trippet fra badet til stuen og inn på badet igjen. Plutselig kommer hun ut med en stilongs som hun har dratt av tørkestativet... Jeg tok den fra henne, og så videre på tv.

Et par minutter hentet hun seg en genser, og spurtet inn på soverommet for å ha den i fred :wub:

Jeg er så svak for den hunden :icon_redface:

Når hun skal overnatte hos noen andre så pakker jeg alltid med en klesplagg fra meg :aww:

Så søt! :wub:

Sånn gjør faktisk Dany også. Hun kan ikke motstå sokker. Det er noe av det fineste å pusle med og sutte på i hele verden. (Og kuleste å leke med) Hun sniker til seg en sokk og tar med seg om hun finner en :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det satt en katt og mjauet rett inn i lufteluka til badet!!!! :P

Tror jeg må det gitt :hmm: men jeg poster pakken din etterpå!

og :hug: til Marvin også

Vil ikke at Anete skal være lei seg/ha det tungt :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sendt meldingen til huseier og spurt om hundehold. Venter på svar. Helt skjelven jeg. Herregud, skummelt!!!!

Masse lykke til, håper det går i orden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt! :wub:

Sånn gjør faktisk Dany også. Hun kan ikke motstå sokker. Det er noe av det fineste å pusle med og sutte på i hele verden. (Og kuleste å leke med) Hun sniker til seg en sokk og tar med seg om hun finner en :icon_redface:

Det er kjempe søtt :wub::ahappy:

Jeg ønsker meg buehund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg dere skal gå og slikke litt på hverandre, sånn at han blir sliten og du tilfreds, og så kan du fordype deg i oppgaven etterpå mens han ligger og hviler og du sitter og maler litt purrende for deg sjøl. Studieveilederen sin det, tenker jeg! :lol:

:lol: :lol: :lol:

...men det var jo sånn vi startet dagen jo :aww: Hjalp ikke stort. :lol:

Stakk bort til nabo'n jeg, hun sitter også og leser. Så nå sitter jeg med en shibafrøken i fanget som lurer på hvorfor ikke Kuro er med, men som egentlig synes det er greit, for da kan hun få all kosen fra meg. :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke du som gledet deg mest til listemaling?

Man blir litt lei til slutt :P

Men jeg trodde dere pusset opp sammen jeg? Gi han et tupp i baken og en pensel i hånda :lol:

Jeg gjorde det :lol: Men nå er det ikke gøy lengre! :P Gubben er på jobb.. Og jeg vil ha ting ferdig så da setter jeg igang :P Vinduene er ferdige med ett strøk nå da :D

Akkurat sendt meldingen til huseier og spurt om hundehold. Venter på svar. Helt skjelven jeg. Herregud, skummelt!!!!

ooh! Spennende! Krysser fingrene! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det :lol: Men nå er det ikke gøy lengre! :P Gubben er på jobb.. Og jeg vil ha ting ferdig så da setter jeg igang :P Vinduene er ferdige med ett strøk nå da :D

ooh! Spennende! Krysser fingrene! :D

Kjenner til det. Er gøy når man skal starte og så blir man litt lei etterhvert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk først melding om at det kunne bli ett problem, og så at han skulle komme tilbake på det. Så da har jeg spurt selv om jeg ikke er så positiv til at svaret blir noe annet enn nei. Inkluderte at jeg har anledning til å ha med hund både på jobb og skole, slik at den ikke blir liggende lange dager alene hjemme, så har vel sagt mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk først melding om at det kunne bli ett problem, og så at han skulle komme tilbake på det. Så da har jeg spurt selv om jeg ikke er så positiv til at svaret blir noe annet enn nei. Inkluderte at jeg har anledning til å ha med hund både på jobb og skole, slik at den ikke blir liggende lange dager alene hjemme, så har vel sagt mitt.

huff, krysser fingre for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk først melding om at det kunne bli ett problem, og så at han skulle komme tilbake på det. Så da har jeg spurt selv om jeg ikke er så positiv til at svaret blir noe annet enn nei. Inkluderte at jeg har anledning til å ha med hund både på jobb og skole, slik at den ikke blir liggende lange dager alene hjemme, så har vel sagt mitt.

Håper du får positivt svar til slutt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...