Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Det har snødd i OL-byen i dag :( Nå skal jeg slappe av 2 timer til, så skal jeg opp på russetreff :lol:

946624_372595682860669_630696508_n.jpg

En smakebit på hva som er i byen i dag (ja, en høyball og traktorhjul på taket, om det skulle være tvil)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrene mine :wub:

64491_10151615922576303_2082471364_n.jpg

Og bildet viser en av Ikke sine veldig gode sider :cry:

:heart::hug:

Akkurat sendt meldingen til huseier og spurt om hundehold. Venter på svar. Helt skjelven jeg. Herregud, skummelt!!!!

Tvi tvi! Krysser fingrene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutte 100 kg v&h er sikker akkurat det han vil gjøre nå :lol:

God bedring til hele gjengen! :)

V&h som er så innbydendes da gitt :lol:

Klarte å miste en hel suppeskål med kyllingsuppe på gulvet når jeg skulle varme den opp igjen, fytti så kjekt det er med hunder altså. Vips, gulvet var rent og trengte bare å ta moppen over det. Tenkt det mange ganger med ungene også, hvor utrolig mye gris det ville blitt på gulvet uten dem :D De sparer meg for mye ekstra jobb. (Vaske ungene kan de også :lol:)

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østre Bolærne i stiv kuling. I båten er det godt og varmt. Vi har masse god mat og godt drikke, så da blir det en god helg med gode venner :)

Høres fantastisk ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Dyrene mine :wub:

64491_10151615922576303_2082471364_n.jpg

Og bildet viser en av Ikke sine veldig gode sider :cry:

:cry::hug:

...syns jeg det er kaldt hjemme. Var vist ikke noe særlig å ha av ovnene denne natten/dagen :brr:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

friiidag, brukt den på pelsstell, endelig fått byttet dekk på bilen (betalte noen menn for å gjøre det så klart), vært å fylt luft i dekkene, gått tur med Only til byen og handlet noe hudpleieproukter, og nå har jeg betalt regninger.. Da gjenstår egentlig bare det jeg ikke har lyst til... pakke ut av eskene.. tror jeg utsetter det litt til jeg.. Heller lage mat nå..

Har også fått på plass buret til Only i bilen og stroppet det godt fast, så det er klart til bilkjøring i morgen når vi skal på k-test!

Og valpetreff søndag :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra jobb jeg, siden det er umulig å ha sko på den foten som fikk varmt vann på seg i går. Heldigvis går det greit med store støvler så jeg kommer meg ut med hundene på tisseturer, lenger klarer jeg ikke å gå med det første.

Ellers ler jeg av Pippin, han er så rart skrudd sammen! Han elsker pærer over alt på jord. Epler er ikke så interessant, men pærer er fantastisk godt!

Iphonen min er klar til avhenting på posten, og da klarer jeg sikkert plutselig å gå litt! :lol:

I dag har Pippin så sure promper at jeg sitter her og lurer på om det holder å hive han ut vinduet eller om jeg må hoppe ut vinduet selv. Kanskje det ble litt mye pære?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har levert eksamen... også fant jeg ut at jeg hadde feil skriftype, så da måtte jeg endre på det i siste liten. Ble så stresset at jeg begynte å skjelve faktisk :P Så ble eksamenskontordama sur fordi hun måtte lete igjennom bunken fordi jeg allerede hadde levert en annen versjon... hun sa at det ikke spilte noen rolle overhodet, og det stemte sikkert. Men folk i klassa begynte å mase om at det MÅ du endre ellers så kan du stryke, så da turte jeg **** meg ikke noe annet :P Men nå er den levert, og jeg har en megadårlig følelse fordi jeg synes times new roman er dritstygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Tror det blir sykkeltur på jentene i dag. Frister ikke dra å trene lydighet alene :ike:

Lurer på om jeg finner meg noen å trene lp med i helgen, virker som alle er enten i ålesund, dk eller på bruksstevne. :ermm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iphonen min er klar til avhenting på posten, og da klarer jeg sikkert plutselig å gå litt! :lol:

Jeg fikk min levert på jobb i går, men siden jeg ikke har sim-kort som passer så har jeg bare fått ladet den opp og ikke brukt den *suuuuuuuuuuuuuuuur* :lol:

Hjemme og det er helg!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk min levert på jobb i går, men siden jeg ikke har sim-kort som passer så har jeg bare fått ladet den opp og ikke brukt den *suuuuuuuuuuuuuuuur* :lol:

Hjemme og det er helg!! :D

Jeg hører at det ikke skal være noen heksekunst å klippe til vanlige simkort. Jeg tør ikke selv, for klipper man feil er man helt uten mobil til man får microsimkortet tilsendt. (Oppskrift på klipping ligger på nett hvis du har lyst til å prøve).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører at det ikke skal være noen heksekunst å klippe til vanlige simkort. Jeg tør ikke selv, for klipper man feil er man helt uten mobil til man får microsimkortet tilsendt. (Oppskrift på klipping ligger på nett hvis du har lyst til å prøve).

Jeg ringte chess i går og de skulle sende meg og det tar 1-2 dager, så har jeg flaks så ligger det i postkassen min i morgen. Jeg venter heller til da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østre Bolærne i stiv kuling. I båten er det godt og varmt. Vi har masse god mat og godt drikke, så da blir det en god helg med gode venner :)

Kjenner jeg er ekstremt misunnelig :) Prøvde hardt å overtale gubben til å være med på båtkjøp i helga, men det funka ikke... Han er og blir fjellmann :lol:

GOD HELG FOLKENS :D

Nå pakker jeg sammen og drar hjem. Heftig dag på jobben i dag, men veldig effektiv med svært mange næringsoppgaver og selvangivelser sendt inn. Fornøyd nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...