Gå til innhold
Hundesonen.no

Sminketråden!


SoppenCamilla
 Share

Recommended Posts

Hvis du vil, så kan jeg prøve å lage en hjemmesnekra tutorial for mørke øyeskygger. :P Er jo kjipt at du ikke får brukt den når du først har kjøpt den og synes den er så fin.

GJØR DET GJØR DET GJØR DET GJØR DET!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 845
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da har jeg tatt permanent makeup - øyenbryn! Takk for inspirasjon Lillekrapyl og Puddellover!!

Fått meg nye vipper! Skikkelig fornøyd Fikset brynene bare, men ellers uten sminke.

Ser du for deg at jeg har slike bryn? Hehe, jeg bruker den svarte gel'n til å ta på hårstråene, også med en utrolig tynn, spiss vinkel-børste så tegner jeg på små, falske hårstrå der jeg ønske

Posted Images

Digger denne tråden! Selv er jeg dødskjedelig til hverdags, men til fest feirer jeg nesten alltid med KNALLrosa leppestift :D Det fiffer liksom alt opp. Ikke er det særlig avansert å legge på heller. Er en kløne med øyenskygge, det blir nesten alltid teit og sølete- så det er sjeldent det funker.. :(

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsom tråd :D Aldri sett før...

Jeg er veldig varierende når det gjelder sminking. Noen dager bruker jeg bare maskara, mens andre dager kan det være både foundation, rouge, pudder, eyeliner, maskara, øyebryn-liner (?) og solpudder. Dette er hverdags.

Men jeg er veeeeldig glad i å sminke meg hvis jeg skal noe. Bruker ikke veldig sterke farger som regel, men bruker ganske lang tid :icon_redface:

Noe jeg lurer på er om det er noen som har maskara tips. Bruker nå Loreal sin Volume Million Lashes.

Liker best de billige, fordi jeg kjøpte en dyr i fjor (Dior), og den syns jeg var skikkelig dårlig! :| Den klumpa seg, og drysset veldig utover dagen. Anyone? :) Gjerne en maskara som gir volum, men lengde er også bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Max factor sin false lash effect er den jeg liker best av billige maskaraer. Av de dyrere er Helena Rubenstein Feline Black (husker ikke hele navnet) en absolutt vinner for meg. Dessuten er den såå kul, leopardbeholder!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er et tegn Krokus! Det var veeldig lekkert da ... Sikle ....

Jeg har brukt opp min fantastiske mørkebrune med skimmer i, og finner ingen jeg liker like godt! *Irritert* Er sååå lekkert med brunt og gull (jeg har verdens fiineste gulløyenskygge), sort eyeliner, maskara, litt rouge og bringebærrosa lepper. Min all-time fave både til hverdags og fest. Hmpf.

Mitt beste nye tips er lipfinity-tusjer! De er faktisk utformet som tusjer, og holdbarheten er HELT fantastisk. På helt tørre lepper kan de være litt vriene å få jevne (se for deg fargelegging med tusj), men med ørlite fukt under er de fantastiske. De sitter gjennom klining, drikking, spising og soving! Jeg har den i midten, en utrolig lekker bringebærrosa farge som jeg er helt helt forelsket i. Åh, sukk, lipfinity! Skal vi gifte oss?

Max-Factor-Lipfinity-Lasting-Lip-Tint-fall-2010.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er et tegn Krokus! Det var veeldig lekkert da ... Sikle ....

Jeg har brukt opp min fantastiske mørkebrune med skimmer i, og finner ingen jeg liker like godt! *Irritert* Er sååå lekkert med brunt og gull (jeg har verdens fiineste gulløyenskygge), sort eyeliner, maskara, litt rouge og bringebærrosa lepper. Min all-time fave både til hverdags og fest. Hmpf.

Mitt beste nye tips er lipfinity-tusjer! De er faktisk utformet som tusjer, og holdbarheten er HELT fantastisk. På helt tørre lepper kan de være litt vriene å få jevne (se for deg fargelegging med tusj), men med ørlite fukt under er de fantastiske. De sitter gjennom klining, drikking, spising og soving! Jeg har den i midten, en utrolig lekker bringebærrosa farge som jeg er helt helt forelsket i. Åh, sukk, lipfinity! Skal vi gifte oss?

Max-Factor-Lipfinity-Lasting-Lip-Tint-fall-2010.jpg

Få sjååå hvordan den bringebærrosa er på da :D Er den knæsj ?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er et tegn Krokus! Det var veeldig lekkert da ... Sikle ....

Jeg har brukt opp min fantastiske mørkebrune med skimmer i, og finner ingen jeg liker like godt! *Irritert* Er sååå lekkert med brunt og gull (jeg har verdens fiineste gulløyenskygge), sort eyeliner, maskara, litt rouge og bringebærrosa lepper. Min all-time fave både til hverdags og fest. Hmpf.

Mitt beste nye tips er lipfinity-tusjer! De er faktisk utformet som tusjer, og holdbarheten er HELT fantastisk. På helt tørre lepper kan de være litt vriene å få jevne (se for deg fargelegging med tusj), men med ørlite fukt under er de fantastiske. De sitter gjennom klining, drikking, spising og soving! Jeg har den i midten, en utrolig lekker bringebærrosa farge som jeg er helt helt forelsket i. Åh, sukk, lipfinity! Skal vi gifte oss?

Max-Factor-Lipfinity-Lasting-Lip-Tint-fall-2010.jpg

Ohh de så jo nesten genial ut, men jeg også vil se hvordan den er pååå!

Jeg har endelig fått sminken fra BadBitchCosmetics og er knallfornøyd! de er bittesmå de glassene, men billige og drøye i bruk. Kjøpte en øyeskygge primer derfra som jeg også er kjempefornøyd med :)

MEN.

Jeg bestilte denne fargen

http://www.etsy.com/...neral-eyeshadow

Og uansett hvor mye jeg prøver så ser det ut som om jeg har gått på tryne eller noen har slått til meg, så om noen soniser har lyst på den som må den omplasseres ASAP helt gratis (før jeg skal ut noe sted og kanskje har på meg noe blått og tenker hmmm skal jeg gi det en sjans og prøve igjen? Og ender og til å se ut som om jeg har vært i slåsskamp.) portoen er gratis også siden jeg har mange norgespakker/konvolutter/boblekonvolutter og sånt.

Synes fargen var så fin :(

Jeg har en knall blå en som også gjør at det ser ut som jeg har blåveis om jeg ikke er forsiktig. Det jeg gjør er å bruker en eyelinerkost og bruker det som eyeliner på halve øyedelen som er lengst vekk fra nesen, oppe og nede. Tror ikke jeg har bilde av det men kan se om jeg finner evt ta et til deg. Det funker fjell og synes selv det er veldig fint. Om ikke kan du omplassere den til meg om du ikke får det til å funke for deg =)

Edit: Ikke noe bra bilder men du ser prinsippet tror jeg.

546088_10151618048076677_598876676_10152640_1556210587_n.jpg

547898_10151618047751677_598876676_10152639_1360251896_n.jpg

Og jeg vet, ikke noe flink til å sminke meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt beste nye tips er lipfinity-tusjer! De er faktisk utformet som tusjer, og holdbarheten er HELT fantastisk. På helt tørre lepper kan de være litt vriene å få jevne (se for deg fargelegging med tusj), men med ørlite fukt under er de fantastiske. De sitter gjennom klining, drikking, spising og soving! Jeg har den i midten, en utrolig lekker bringebærrosa farge som jeg er helt helt forelsket i. Åh, sukk, lipfinity! Skal vi gifte oss?

Max-Factor-Lipfinity-Lasting-Lip-Tint-fall-2010.jpg

Jeg kjøpte den samme i fjor en gang, likte den ikke i det hele tatt. Eller, de første fire-fem gangene jeg brukte den var den veldig fin, men etter det ble den rett og slett alt for tørr! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg legger neglelakk søler jeg ofte ut på huden, men klarer ikke å fjerne det skikkelig med bomull og neglelakkfjerner. Jeg er nok litt for klønete og det fester seg ofte bomull i lakken. Men jeg kom over en slik (på Vita) for noen uker siden, og den er jo helt genial! En stift/penn med aceton.

Neglelakk_korrekturstift_med_3_utskiftbare_spisser.jpg

Oh! Slik må jeg ha, nå som jeg har planer om å bruke neglelakk litt mer, men er utrolig dårlig på å legge den!

Er det noen her som bruker www.blivakker.no?

Jeg har bestilt derfra en gang. Fornøyd :) Men det er jo ikke noe veldig billig.

Mitt beste nye tips er lipfinity-tusjer! De er faktisk utformet som tusjer, og holdbarheten er HELT fantastisk. På helt tørre lepper kan de være litt vriene å få jevne (se for deg fargelegging med tusj), men med ørlite fukt under er de fantastiske. De sitter gjennom klining, drikking, spising og soving! Jeg har den i midten, en utrolig lekker bringebærrosa farge som jeg er helt helt forelsket i. Åh, sukk, lipfinity! Skal vi gifte oss?

Max-Factor-Lipfinity-Lasting-Lip-Tint-fall-2010.jpg

Bilde? :D

Lurer på hvor man på nettet kan kjøpe gode neglelakker med mange fine farger(korall, turkis ol) som holder godt, men ikke koster masse masse?

Også lurer jeg på hvor man kan kjøpe gode, fine fargerike øyenskygger til også en ok pris?

Og! Jeg har brune øyne, er det slik at "alt" passer til da? Eller er det noen farger jeg bør holde meg unna av øyenskygger? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den samme i fjor en gang, likte den ikke i det hele tatt. Eller, de første fire-fem gangene jeg brukte den var den veldig fin, men etter det ble den rett og slett alt for tørr! :(

Den er helt annerledes når man "blander" med en god lepomade under! Promise! Ta den frem fra skapet og prøv den igjen?

Dere skal få bilde etterhvert!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor man på nettet kan kjøpe gode neglelakker med mange fine farger(korall, turkis ol) som holder godt, men ikke koster masse masse?

Også lurer jeg på hvor man kan kjøpe gode, fine fargerike øyenskygger til også en ok pris?

Ja, jeg liker farger! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor man på nettet kan kjøpe gode neglelakker med mange fine farger(korall, turkis ol) som holder godt, men ikke koster masse masse?

Også lurer jeg på hvor man kan kjøpe gode, fine fargerike øyenskygger til også en ok pris?

Ja, jeg liker farger! :D

etsy.com!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor man på nettet kan kjøpe gode neglelakker med mange fine farger(korall, turkis ol) som holder godt, men ikke koster masse masse?

Også lurer jeg på hvor man kan kjøpe gode, fine fargerike øyenskygger til også en ok pris?

Ja, jeg liker farger! :D

www.nailetc.com

http://www.beautyjoint.com

http://www.beautybay.com/

http://shop.llarowe.com/main.sc

http://www.nailsupplies.us/

Uansett neglelakk og hvor du kjøper det vil den holde lenger hvis du bruker skikkelig base coat og top coat. En ordentlig top coat vil også sørge for at lakken tørker MYE fortere.

... Når jeg legger neglelakk søler jeg ofte ut på huden, men klarer ikke å fjerne det skikkelig med bomull og neglelakkfjerner. Jeg er nok litt for klønete og det fester seg ofte bomull i lakken. Men jeg kom over en slik (på Vita) for noen uker siden, og den er jo helt genial! En stift/penn med aceton.

Neglelakk_korrekturstift_med_3_utskiftbare_spisser.jpg

Anbefaler heller en øyenskyggepensel med kort bust og Aceton. Lettere å kontrollere og veldig mye billigere.

Med de pennene er det ofte slik at det setter seg lakkrester i spissen som smitter av neste gang du skal bruke den, samt at jeg ikke synes de er spesielt effektive.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Trenger litt hjelp jeg! Prøvde meg på en fargeøyenskygge idag. Jeg elsker øyenskygger med FARGE, men har egentlig aldri lagt øyenskygge noen gang. Jeg prøvde meg med denne blå/turkise i stad, blanda med en beige/hvit. Jeg vet ikke helt hvordan det egentlig skal se ut jeg, så jeg trenger litt hjelp med hvordan det kunne sett bedre ut. Kanskje en "123 hvordan legge øyenskygge"?

http://i46.tinypic.com/257puz9.jpg

http://i47.tinypic.com/294gabl.jpg

Jeg synes jo egentlig ikke det var veldig stygt, men ja, jeg har ikke peiling!

--------

Noen som har tips til hvor man kan kjøpe øyenskygge palletter med mange fine farger, som holder en kveld, og muligens til en ok pris? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som regel kjedelig til vanlig, men på fest kan jeg ha smokey eye (som jeg ikke er sååå flink til, for synes jeg ser ut som en hore uansett hva jeg gjør :lol: ) eller andre farger.. Har en blågrønn og en rosa. Og noen billie farger. Har hatt sort som glir over i rosa. Veldig intenst og MYE skygge, men pytt sann.. :P

Kjøpte meg en primer for å ha under øyenskyggen, som jeg bare har prøvd en gang enda. Vet ikke om jeg merke noe forskjell jeg? Tror alltid slike ting bare er tull for å suge enda mer penger ut av oss for at vi skal se fine ut :P

Hva med hårfrisyrer? Jeg er KEJDELIG på håret.. Kan krølle det opp til fest eller ha det rett ned.. Lite variasjon fordi jeg suger på det rett og slett! Ser jo masse på videoer osv på nett, men får det ikke til på mitt eget hår.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...