Sofia Skrevet 31. August 2018 Rapporter Share Skrevet 31. August 2018 Hvis du skulle velge en annen hunderase som den du har eller har hatt. Samme bruksområde og som du tror ligner mest på det du ønsker mest av en hund. Hvilken rase hadde det da blitt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 31. August 2018 Rapporter Share Skrevet 31. August 2018 Engelsk springer spaniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 31. August 2018 Rapporter Share Skrevet 31. August 2018 Pr i dag må det ha blitt en Mudi tror jeg.. Eneste minus er vel mye lyd, ellers veldig kule hunder. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 31. August 2018 Rapporter Share Skrevet 31. August 2018 Labrador eller golden fra litt spreke linjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 31. August 2018 Rapporter Share Skrevet 31. August 2018 Beauceron eller mudi 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elita2005 Skrevet 31. August 2018 Rapporter Share Skrevet 31. August 2018 (endret) Pyreneisk gjeterhund poil long eller en liten face rase Endret 31. August 2018 av Elita2005 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 31. August 2018 Rapporter Share Skrevet 31. August 2018 Schæfer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 31. August 2018 Rapporter Share Skrevet 31. August 2018 Japansk Spisshund! Hadde blitt det om jeg ikke vikk vegring av all pelsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 31. August 2018 Rapporter Share Skrevet 31. August 2018 Australsk kelpie eller bc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 31. August 2018 Rapporter Share Skrevet 31. August 2018 Riesenschnauzer eller collie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tillien Skrevet 31. August 2018 Rapporter Share Skrevet 31. August 2018 Flat, labrador, (working) cocker/engelsk springer spaniel eller stabyhoun står på blokka for evt framtidig hund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 31. August 2018 Rapporter Share Skrevet 31. August 2018 samme bruksområde: Alaskan husky med mye siberian i seg Helt annet bruksområde: Kelpie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 31. August 2018 Rapporter Share Skrevet 31. August 2018 Whippet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nimbus Skrevet 31. August 2018 Rapporter Share Skrevet 31. August 2018 Har spansk vannhund. Mellompuddel, pumi og bedlington er mulige fremtidige kandidater hvis det skulle bli for vanskelig å finne hyggelige og friske spanjoler (jau - liker medium-ish store krøllerter). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woola Skrevet 31. August 2018 Rapporter Share Skrevet 31. August 2018 (endret) For meg blir det jo da en av de andre terrierne, f.eks Irsk eller Kerry Blue. Selv om en Bedlis ligner på puddel og vannhund så er det jo en terrier, og nærmere beslektet i gemytt og bruk med de andre terrierne, til tross for at utseendet er helt forskjellig. Jeg mener i alle fall at en rasetypisk Bedlis ikke skal ha noe med en puddel å gjøre, bortsett fra at de er krøllete begge to. Endret 31. August 2018 av Woola Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nimbus Skrevet 31. August 2018 Rapporter Share Skrevet 31. August 2018 Just now, Woola said: Jeg mener i alle fall at en rasetypisk Bedlis ikke skal ha noe med en puddel å gjøre, bortsett fra at de er krøllete begge to. Absolutt. Personlig tenker jeg ikke at noen av rasene jeg listet opp er helt like (heller ikke i utseende). Men de overlapper på noe. En bedlis kunne fanget opp noe av det jeg liker i en spansk vannhund (men ikke alt), er mitt intrykk. Mulig jeg tar helt feil, da. Har jo ikke inngående kjennskap - utover det jeg har lest, og noen individer som jeg har hilst på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 31. August 2018 Rapporter Share Skrevet 31. August 2018 Welsh springer, golden eller lab fra DP linjer Kunne også tenkt meg airdale terrier og en del andre raser bare fordi de er pene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anooni Skrevet 31. August 2018 Rapporter Share Skrevet 31. August 2018 Aussie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 31. August 2018 Rapporter Share Skrevet 31. August 2018 Ingen tvil: grønlandshund ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. August 2018 Rapporter Share Skrevet 31. August 2018 Whippet eller saluki Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thea Skrevet 31. August 2018 Rapporter Share Skrevet 31. August 2018 Jaktgolden eller jaktlabrador Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 31. August 2018 Rapporter Share Skrevet 31. August 2018 Working kelpie, jaktlabbe eller working springer spaniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 31. August 2018 Rapporter Share Skrevet 31. August 2018 Podenco ibicenco til trekk, lc og utstilling i den rekkefølgen. Mulig neste hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luma Skrevet 31. August 2018 Rapporter Share Skrevet 31. August 2018 Collie, evt mittel eller kleinspitz. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nemi1 Skrevet 31. August 2018 Rapporter Share Skrevet 31. August 2018 afgansk mynde, uten tvil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts