Jump to content
Hundesonen.no

Akkurat nå APRIL

Guest *Kat84*

Recommended Posts

• Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da var det over... Så da er det å starte på neste etappe, og prøve å være den sterke og rolige når det raser for de andre. Er kjempetrist for meg og, men ikke min mamma/kone  

Da har det blitt bestemt at han her skal bli nordmann  Gleder meg sååå masse! Må bare vente til juni, det blir lenge, det! 

Jeg har, for en gangs skyld, hatt flaks! Har fått en midlertidig stilling i en av bedriftene i industriparken, ganske enkel jobb med kvalitetskontroll. Ulempen er at de ikke vet hvor lenge de har beho

Posted Images

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Ozzy skrev:

Ånei. Nå er dagen kommet hvor ørti folk tror de er så sykt morsomme på Facebook og avisene lager den ene idiotiske aprilspøken etter den andre. :hmm:

Man skulle tro at det ble bedre og bedre gjennomført, men nei... 

Jeg liker egentlig ikke denne dagen, nettopp pga alle disse "kule" spøkene :P

6 timer siden, Wachita skrev:

Her i Bergen har vi fortsatt områder med snø! ?

Æsj, jeg som håpa på å dra til en blomstrende Bergen badet i sol i morgen...

April ja, WTF? 

Just now, Tricolor said:

Bikkjeskinnet prøver å narre oss med en aprilspøk. Han står ute og uler som en ulv. 

Jeg tror du er blitt lurt av oppdretter. Det må da helt klart være en ulv da!

• Haha 1
Akkurat nå, mushi skrev:

Søndag = heimebane til frokosten. Kjempeserie! :D

Jeg digger den serien av en eller annen grunn!

Edited by Stine

Jeg skal iallefall holde meg unna kommentarfeltene under aprilsspøker på fb. Jeg klikker litt inni meg hvert år av de "smartingene" som bare må påpeke dagens dato og dermed ødelegger moroa. For det er jo moro å se hvordan folk som går rett på freaker ut i kommentarfeltene ?

• Like 1

Stor :hug: til @Raksha!

I dag er jeg totalt utslitt. Var i familiebesøk i går. Veldig hyggelig, men ble ganske mange timer senere enn tenkt ? ble sittende å snakke med tanten og onkelen min etter de andre var gått. Var ikke hjemme før halv 2 i natt :blink: var tenkt å reise rundt kl 20 :lol:

• Like 2

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Mål 2023: - Konkurrere i Smeller (hvis det nye regelverket godkjennes) - Mellomtittel i Smeller
    • Det tok litt tid før vi turde å skaffe oss hund igjen, men nå har vi en helt fantastisk sheltie gutt på 1,5 år. Ikke visste jeg at det å være hundeeiere kunne være så "enkelt" og bare gøy. 😄 En helt annen opplevelse denne gangen!
    • Din situasjon er noe helt annet. Egenerfaringer må man ha rett til å si noe om. Jeg leste forøvrig de gamle innleggende dine nå, og det var utrolig trist. Har vært i lignende situasjon selv (uten at det var oppdretters feil), og den type ekstrem "mental brist" eller hva jeg skal kalle det, er synlig fra veldig ung alder. De blir ikke bra av det. Det beste man kan håpe på er å få redusert symptomene litt gjennom hardt og langvarig arbeid, men det er vanskelig og i noen tilfeller umulig. Og uansett symptomer, så er ikke hunden normal i hodet, og man kan aldri stole helt på den rundt fremmede.  Den hunden kunne dere ikke ha, og dere gjorde alt rett. Jeg håper dere har det bra nå, og har fått et godt og trygt hundehold med en frisk hund.  
    • Jeg får anbefale Vinternatta til nordlendingene da. Ikke noe stort oppdrett, men hun jobber som dyrepleier hos veterinær og har levert i hvertfall ett kull jeg kan signere på var svært mentalt stødige hunder som samtlige kjøpere var veldig fornøyde med. 
    • Jeg vet ikke om jeg bør svare i denne tråden; mine mål for 2023 er fraværende. Men jeg kan kanskje lage meg noen likevel… Hvis det blir mulig å få tittel i eliteklassen i rally, så kan det gi oss en grunn til å trene og starte flere ganger. Kommer uansett til å trene inn nye øvelser. Skal bli gøy med noe nytt. Ellers så kan jeg kanskje forsette å trene mer på kl 3 i LP. Men vet ikke om det er såpass gøy at jeg kommer til å starte. Siden hunden min kan lage lyd, så vil vi få mye i trekk. Uansett hvor flink og lydig han er 😕 Hovedmålet blir å ha motivasjon for å trene og konkurrere litt i rally. Trives utrolig godt i hundeklubben, og hunden er utrolig herlig å trene 🤩 Kanskje trene mer bruks? Time will show  
  • Nylig opprettede emner

• Create New...