Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, februar


mokken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sonen, hils på den nye lille sjokoladepuddingen min 

Da blir det visst ny jobb på meg, lykke-ugla fra @Raksha funker!!! Det har vært en utrolig omstendelig prosess, sånn at jeg etter hvert følte at jeg burde få jobben bare på grunn av oppmøte. Først så

Se på den fine modellen da    

Posted Images

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Wachita skrev:

Venter selv på svar på HD og AD! Tok røntgen på onsdag som var, så da burde jo svaret vært her på tirsdag som var! :D 

Ei venninne venter også på svar. Jeg hadde trodd hun fikk svar for lenge siden, men det er sikkert pga vinterferien de er trege. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, *Kat84* skrev:

Det kan godt hende. For med romslige hofteskåler, selv om det ikke er veldig stort, kan vel selv ikke deres veterinær si at det er en A :P 

Tipper du hadde fått ganske kjapp beskjed, om de mente NKK var helt på bærtur i sin avlesning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på NRK om fiaskoen med stortingen- og alt jeg tenker på er: Nå kommer sikkert Ylvis til å lage sang om det:)

Ble potetmos og pølser til middag, jeg sliter med kulda og bruker mye astmamedisin- burde bli sportsutøver vettu:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Kokospaniel skrev:

@Ozzy jeg tror du kan prøve finansportalen. Hvis noen er fx fagforeningsmedlem, har de ofte greie avtaler på både bank og forsikring. Har noen i familien bak til besteforeldre jobba på jernbanen? I så tilfelle, sjekk jernbanepersonalets bank og forsikring 

Rørlegger'n er i LO ihvertfall, men ingen jernbanefamilie dessverre! 

Akkurat nå, Siri skrev:

Takk for tips :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innser at jeg kanskje har litt høye krav... er med i en singelside på fb bare for moro skyld, det hender at folk legger ut noe skikkelig teit. Så en kar som la ut et ganske bra dikt, tenkte kanskje det gikk an å slå av en prat... sjekka profilen hans på fb og tenkte "hm, snille øyne". Så så jeg profilbildet med hvit singlet og tribaltattoos... og luska stille ut av profilen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
37 minutter siden, Pixie skrev:

Innser at jeg kanskje har litt høye krav... er med i en singelside på fb bare for moro skyld, det hender at folk legger ut noe skikkelig teit. Så en kar som la ut et ganske bra dikt, tenkte kanskje det gikk an å slå av en prat... sjekka profilen hans på fb og tenkte "hm, snille øyne". Så så jeg profilbildet med hvit singlet og tribaltattoos... og luska stille ut av profilen igjen.

Min mann har da også tribal. Det var det som var tøft når de ble tatt. 

Det er nok ikke så mye å legge til grunn. Den personen som stod til kravene viste seg jo å ikke være så ålreit heller på alle punkter som faktisk teller mer. 

Men er du sikker på at du er der at du vil bli kjent? Jeg var også sær og fant unnskyldninger når jeg egentlig ikke var så veldig interessert i å faktisk gå inn i noe. 

Endret av *Kat84*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Ozzy skrev:

Rørlegger'n er i LO ihvertfall, men ingen jernbanefamilie dessverre! 

Takk for tips :)

Da har dere jo allerede innboforsikring gjennom det. Sjekk vilkårene for øvrige forsikringer der også. Sparebanken1 er samarbeidspartner til LO tror jeg og bør gi greie vilkår

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Min mann har da også tribal. Det var det som var tøft når de ble tatt. 

Det er nok ikke så mye å legge til grunn. Den personen som stod til kravene viste seg jo å ikke være så ålreit heller på alle punkter som faktisk teller mer. 

Men er du sikker på at du er der at du vil bli kjent? Jeg var også sær og fant unnskyldninger når jeg egentlig ikke var så veldig interessert i å faktisk få inn i noe. 

Jeg kunne oversett stygge tatoveringer, men hvit singlet? Der går grensa :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Ozzy skrev:

Jeg kunne oversett stygge tatoveringer, men hvit singlet? Der går grensa :lol:

Kjøp nye klær til fyren, og brenn singleten når han ikke er hjemme :aww:

:lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Kaisen skrev:

Jeg elsker 50% ! Blomsterpotte på pidestall og en monstera plante rikere:D men damen i blomsterbutikken sa at hvis jeg ga den for mye vann så spyttet den det ut igjen gjennom bladene. Lover ikke så bra for parketten det:P

Jeg er en sånn som glatt hadde vannet ofte bare for å se det :icon_redface:  :teehe:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:)

Her er det kaldt, men jeg har klart å karre meg på tur med Prima. Ho trengte virkelig å få løpt fra seg litt. Nå er det fyr på peisen, jeg er sulten- og har lyst på full engelsk frokost.

Ser på God Morgen Norge, og det er eh kjedelig. Tror jeg går over til Netflix heller.

Hvor varmt har dere det inne?   Har lært i oppveksten at alt over 18 grader er alt for varmt. Her er det nå 18 grader og jeg fryser, så jeg fyrer opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Debbie skrev:

 

Hvor varmt har dere det inne?   Har lært i oppveksten at alt over 18 grader er alt for varmt. Her er det nå 18 grader og jeg fryser, så jeg fyrer opp.

Her er det 34 grader inne :o

Varmepumpen står på 21, og siden vi har minus 5-7 ute så ville det normalt egentlig vært 19 grader inne :P meeen, solen står rett på kjøkken og stuevinduene, så da varmes det godt opp :lol: roer seg ned når solen går rundt hjørnet om noen timer da :aww:

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Her var det en veldig kald start på dagen gitt! Når jeg gikk ut var temperaturen rundt 5,5 minusgrader. Når jeg kom hjem var det sunket videre ned til 6. Og det var en 15 minutters tur. :blink: 

Heldigvis ventet kaffen på meg inne. Ellers hadde jeg bare gått å lagt meg igjen tror jeg :P 

Nå kommer jeg til å bli sittende inne og slappe av og lese frem til temperaturen har blitt bedre. Eventuelt til solen er litt sterkere og kanskje til og med varmer litt. :)      

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har psykologen tatt opp uføretrygd som et alternativ til jeg er friskere. Jeg ser jo at det har mange fordeler akkurat nå, jeg får ro til å finne utav ting og få beina skikkelig under meg før jeg i fremtiden kan forsøke og jobbe enten ved side av trygden eller etterhvert kanskje(forhåpentligvis) istedenfor. Jeg vil kunne få lån, som igjen gjør bosituasjonen min bedre. Jeg vil økonomisk sett ha mer å rutte med på ung ufør enn på aap minstesats. Potensielt vil det få meg raskere i stabil jobb enn om nav skal pushe meg i arbeidstiltak for tidlig slik som har skjedd flere ganger nå. 

 

Samtidig kjenner jeg på at det er en stoooooor hårete kamel å svelge å skulle bli uføretrygdet. Jeg VIL jo jobbe, helst igår, men helsa tillater det ikke enda. Mitt største problem er å begrense meg selv i tilfriskningsprosessen. Flink pike syndrom og sånn. 

Noen her som har jobbet ved side  av uføretrygd eller som har gått fra ufør til kun jobb som kanskje kan dele litt erfaringer med meg? Enten her eller på Pm? Eller andre som har tanker rundt det? Setter pris på alle innspill. ?

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...