Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai


Gjest
 Share

Recommended Posts

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Vilje skrev:

Denne helgen har jeg vært på et helt sinnssykt bra runderingskurs. Ett sånt kurs som gjør at du får lyst til å trene og føler at man har verdens beste hund. Nå gleder jeg meg til neste gang vi skal ut i skogen og rundere!

 

@*Kat84* Instruktøren hadde beauceron. Tenkte på deg da! 

FB_IMG_1495352595138.jpg

Så gøy! Hvem var instruktør? Det er garantert noen jeg vet hvem er, men får ikke med meg så mye for tiden :lol: 


Vi sov tydeligvis litt for lenge i dag, for nå er jeg ikke trøtt i det hele tatt. Og jeg har blitt litt bortskjemt slik at jeg ikke sovner så lett når jeg sover alene. 
Mannen har fortsatt ting å pakke så de neste 4 dagene kommer han til å være i leiligheten han har hatt. Jeg har tydeligvis forstyrret ham i pakkingen så han har litt å gjøre :lol: Det har kommet et lite hengerlass og noen billass med esker, men det er fortsatt en del som gjenstår.  

Siden jeg er lys våken så fikk jeg den smarte ideen om at jeg skulle begynne å tørke lever i komfyren nå. Sjef traver frem og tilbake og snuser i lufta, og jeg innser at jeg har låst meg til å sitte her i et par timer til for at det skal bli ordentlig dehydrert :pinch: 
Godt at det finnes Netflix og slikt :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud, jeg vant budrunden  jeg er huseier  oi, shiit, jeg kan ikke tro det! Det er perfekt!!!

Jeg har vært en "svipptur" i Oslo i dag og hentet vårt nye familiemedlem Hils på Miriel, (Hotfuzz Against All Odds) Har bare kjent henne i underkant av 12 timer, men guri for en kul frøken, som t

Thea har kommet hjem! 3 uker holder i massevis, og jeg håper hun aldri tar turen ut igjen

Posted Images

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Så gøy! Hvem var instruktør? Det er garantert noen jeg vet hvem er, men får ikke med meg så mye for tiden :lol: 


Vi sov tydeligvis litt for lenge i dag, for nå er jeg ikke trøtt i det hele tatt. Og jeg har blitt litt bortskjemt slik at jeg ikke sovner så lett når jeg sover alene. 
Mannen har fortsatt ting å pakke så de neste 4 dagene kommer han til å være i leiligheten han har hatt. Jeg har tydeligvis forstyrret ham i pakkingen så han har litt å gjøre :lol: Det har kommet et lite hengerlass og noen billass med esker, men det er fortsatt en del som gjenstår.  

Siden jeg er lys våken så fikk jeg den smarte ideen om at jeg skulle begynne å tørke lever i komfyren nå. Sjef traver frem og tilbake og snuser i lufta, og jeg innser at jeg har låst meg til å sitte her i et par timer til for at det skal bli ordentlig dehydrert :pinch: 
Godt at det finnes Netflix og slikt :lol: 

Chatrine med Ramzes (usikker på stavemåten). Hun var flink! :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, denne bikkja er seriøst skrullete, han spiste hverken igårkveld eller i morges, så kom jeg på at han et par ganger tidligere har bestemt seg for at han ikke vil spise av skåla så jeg ga han maten på et fat ikveld, og da kunne han spise med den største selvfølge:P Og et par dager med fatforing så kan man gå tilbake til skåla igjen uten problemer. Det er greit at han ikke er så interessert i mat i utgangspunktet, men det får jo være måte galskap da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
48 minutter siden, Vilje skrev:

Chatrine med Ramzes (usikker på stavemåten). Hun var flink! :)

Ja det var henne jeg tenkte på med det samme :)  
Jeg har inntrykk av at Ramzes er et meget vellykket individ av rasen. Hvis det går an å si det på den måten :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaskemaskina mi driver og blinker med noen varsel-lamper (eller en feilkode - og løsningen på det er å dra ut kontakta, vente et minutt og prøve igjen.. Hvis det ikke funker, ta kontakt med servicemann.. Trenger kanskje ikke si at det ikke funka?). Pappa har vært her og sett på den, fått den til å gå igjen, men nå blinker det igjen. Det er nesten til å bli glad av! Eget disko-opplegg på badet, liksom. Ikke noe er som å bruke penger på en ny vaskemaskin heller :rolleyes: 

Spoiler

Nora er idiot om dagen, hun knurrer seriøst for ingenting. Bokstavelig talt. Det er omtrent ikke irriterende når jeg står på badet og skifter på stomien, og idiotbikkja begynner knurre, sånn at jeg vaser ut av badet med en diger søplepose stuck i bukselinningen - som henger like langt nede som på en wannabegangstertug - og magen full av kompresser i tilfelle rottefelle for å se om det faktisk kommer noen, og det så å si aldri er noen der. Bortsett fra i går da, som jeg ikke trodde på henne men mumla at hun kunne gå og leke på motorveien i stedet for å høre på stemmene i hodet sitt, da var selvsagt sykepleieren her plutselig. I gangen min. Da var det full alarm fra frk vakthund her :rolleyes: 
Men i dag har pappa drevet ute og lekt i garasjen sin, så da må hun varsle _hver_ gang hun ser pappa. Ja, for han kjenner du ikke, liksom? Det er jo ikke sånn at han er en av hennes yndlingsmennesker her på jord? Nei nei, han er helt sikkert en potensiell øksemorder som har tenkt å bryte seg inn her og drepe oss alle sammen - djeez, bikkje! Kan du ikke bare holde kjeft? *sukk* 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, 2ne skrev:

 

  Skjul innhold

Men i dag har pappa drevet ute og lekt i garasjen sin, så da må hun varsle _hver_ gang hun ser pappa. Ja, for han kjenner du ikke, liksom? Det er jo ikke sånn at han er en av hennes yndlingsmennesker her på jord? Nei nei, han er helt sikkert en potensiell øksemorder som har tenkt å bryte seg inn her og drepe oss alle sammen - djeez, bikkje! Kan du ikke bare holde kjeft? *sukk* 

 

Nemi også driver med det der. Hun MÅ knurre/bjeffe hver gang noen går i trappen. Selv om de snakker til henne og hun hører hvem det er. Garantert øksemorder :aww: bortsett fra om morningen, da er det greit... 

@Stine kjenner følelsen :hug: ikke at jeg har et ukomplisert hundehold nå heller akkurat.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj altså, skal rotfylle hos tannlegen i morgen. Og jeg er bokstavelig talt potte tett. Hørselen er mildt sagt dårlig og, øreverk :no: Dèt blir en kul tannlegetime, det. Men har allerede utsatt den tre ganger pga forkjølelse, og på fredag var jeg ikke forkjølt så jeg fikk ikke avlyst siste arbeidsdag før timen heller, ikke f... at jeg betaler 4000 for nothing. Da gjør jeg det heller mens jeg er forkjølt :sleep: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, 2ne skrev:

 

  Vis skjult innhold

Nora er idiot om dagen, hun knurrer seriøst for ingenting. Bokstavelig talt. Det er omtrent ikke irriterende når jeg står på badet og skifter på stomien, og idiotbikkja begynner knurre, sånn at jeg vaser ut av badet med en diger søplepose stuck i bukselinningen - som henger like langt nede som på en wannabegangstertug - og magen full av kompresser i tilfelle rottefelle for å se om det faktisk kommer noen, og det så å si aldri er noen der. Bortsett fra i går da, som jeg ikke trodde på henne men mumla at hun kunne gå og leke på motorveien i stedet for å høre på stemmene i hodet sitt, da var selvsagt sykepleieren her plutselig. I gangen min. Da var det full alarm fra frk vakthund her :rolleyes: 
Men i dag har pappa drevet ute og lekt i garasjen sin, så da må hun varsle _hver_ gang hun ser pappa. Ja, for han kjenner du ikke, liksom? Det er jo ikke sånn at han er en av hennes yndlingsmennesker her på jord? Nei nei, han er helt sikkert en potensiell øksemorder som har tenkt å bryte seg inn her og drepe oss alle sammen - djeez, bikkje! Kan du ikke bare holde kjeft? *sukk* 

 

Uno har jo drevet og varslet på alt som rører seg utenfor vinduet, så vi dekket til med folie. En stund ble det da varslet bare på det som hørtes skummelt ut, som biler, andre hunder, naboen, mopeder og spøkelser(det er seriøst INGENTING ute der, tulling). Men nå har han funnet ut at om han hører noe som høres skummelt ut eller bare tror han kanskje ser noe kan han gjøre dette, så nå er vi like langt. Nå står han og klorer på vinduet i tillegg til å bjeffe og knurre :P

 

20170521_151404.thumb.jpg.ff25a26ddaa60d37eca370c65b286f7e.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, *Kat84* skrev:

Ja det var henne jeg tenkte på med det samme :)  
Jeg har inntrykk av at Ramzes er et meget vellykket individ av rasen. Hvis det går an å si det på den måten :lol: 

Ramzes er en dritkul fyr, han :D 

Har jeg hjemmekontor igjen - jeg skal bare skrive en høringsuttalelse til en revisjon av en av de "tusen" håndbøkene vi har i vegvesenet i dag - og  jeg er nesten ferdig :o Kanskje jeg må ta en inspeksjon ute på et anlegg i dag da, i tillegg? Hmmmmm... 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, WelshenNemi skrev:

Nemi også driver med det der. Hun MÅ knurre/bjeffe hver gang noen går i trappen. Selv om de snakker til henne og hun hører hvem det er. Garantert øksemorder :aww: bortsett fra om morningen, da er det greit... 

 

3 timer siden, Pixie skrev:

Uno har jo drevet og varslet på alt som rører seg utenfor vinduet, så vi dekket til med folie. En stund ble det da varslet bare på det som hørtes skummelt ut, som biler, andre hunder, naboen, mopeder og spøkelser(det er seriøst INGENTING ute der, tulling). Men nå har han funnet ut at om han hører noe som høres skummelt ut eller bare tror han kanskje ser noe kan han gjøre dette, så nå er vi like langt. Nå står han og klorer på vinduet i tillegg til å bjeffe og knurre :P

 

20170521_151404.thumb.jpg.ff25a26ddaa60d37eca370c65b286f7e.jpg

 

Hun trenger ikke å se ut av vinduet for å varsle at det kommer folk, hun har faktisk ligget på enden av sofaen her et par ganger, med hodet på forbeina og knurra, til tross for at det ikke er noen hverken på gårdsplassen her eller i nærheten av henne, hun bare ligger og knurrer og knurrer og knurrer. Jeg aner ikke hvorfor, det er noe som foregår i hodet på henne. At hun varsler når det faktisk er noen her, er greit nok, hun er den hun er, men at hun knurrer og varsler på ingenting, det er irriterende :aww: 

--

AN venter jeg på sykepleier igjen.. Spennende å se når de kommer i dag, da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå tar jeg meg en runde på hobbyhesten min og rir gjennom bio-oppgavene til elevene mine... :lama:

Når kvinner foretrekker menn med store haler og personer med disse karakteristikka har mindre parasitter da snøfter nerden i meg og saler opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bananen skrev:

:blink: Atte hæ? :lol:

De har skrevet oppgaver om seksuell seleksjon. Og skriver om påfugler - og bruker begreper som kvinner og menn og personer istedet for hunner og hanner og individer... da blir det straks mer underholdende lesing, men ikke helt korrekt akkurat... 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Turb skrev:

De har skrevet oppgaver om seksuell seleksjon. Og skriver om påfugler - og bruker begreper som kvinner og menn og personer istedet for hunner og hanner og individer... da blir det straks mer underholdende lesing, men ikke helt korrekt akkurat... 

Tja..akkurat det med 'hale' kan jo tolkes på forskjellig vis.. Og størrelsen på hm..halen har vel en viss betydning eller hva? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Turb skrev:

De har skrevet oppgaver om seksuell seleksjon. Og skriver om påfugler - og bruker begreper som kvinner og menn og personer istedet for hunner og hanner og individer... da blir det straks mer underholdende lesing, men ikke helt korrekt akkurat... 

Åh, da hadde jeg hatt underholdning! :lol: jeg trenger egentlig ikke mer enn tekst åpen for litt tolkning til å ha det artig :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Turb skrev:

De har skrevet oppgaver om seksuell seleksjon. Og skriver om påfugler - og bruker begreper som kvinner og menn og personer istedet for hunner og hanner og individer... da blir det straks mer underholdende lesing, men ikke helt korrekt akkurat... 

Puhhhhh... Jeg trodde et øyeblikk det hadde rabla for deg nå :lol::lol: 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over et bilde på instagram av en søt dalmatinervalp (langhåret som sådan...). Tittet på bildene, og da jeg kom til starten av kontoen, var bildeteksten på ett av bildene av den lille valpen noe sånn som "stolt av den lille valpen min, bare 7 uker og har holdt bæsjen inne i 10 timer til jeg kom hjem og luftet ham" (sto på engelsk da). 7 uker. Bare det fikk meg i vranglås. Og 10 timer! Alene! Enkelte burde virkelig ikke ha hund altså...  Og noen bilder etter, fortsatt sånn 7-8 uker gammel valp "trist å måtte forlate ham for å gå på jobb"... fy ****.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Gud, hvor snille kjæresten min og kompisen hans er! :heart: De kom over en billig varebil før helga, og slengte seg rundt og kjøpte den til meg! Noe småfiks, men de har allerede rettet noe og gjort klart til å fikse resten veldig billig. Så nå har jeg plutselig bil igjen etter at den forrige streiket i februar. Fikk også beskjed om å vente med å betale for bilen til skattepengene kommer.. Skal bli godt å kunne kjøre til hundetrening, stevner og opp i marka igjen altså :ahappy: Som takk får jeg kjøpe inn burgere og øl til de og sende de ut på byen på min regning :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyr av pelsen til bikkja for tiden...den blir flokete bare jeg ser på den:sleep: skulle bare ta av selen, og så hadde hun en floke på øret...pelsen floker seg bare vi klapper henne liksom. Grer henne hver dag men den holder seg ikke flokefri uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, MarieR skrev:

AN hører jeg på daughtry og er på vei til jobb. 

Ungen skal allergitestes i dag, og jeg tror jeg graver meg ned om hun tester positivt på hund ...

Krysser fingra for at hun ikke reagerer på hund :hug: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...