Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai


Gjest
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Line skrev:

Takk. Nei, hun skal ikke det, men hun gjør meg så usikker.

 

Urk, vanskelig det der altså... :( 

 

Akkurat nå, AussieAllTheWay skrev:

Den fikk plutselig hjertestans og døde :(

Huff, stakkars lille :(:( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud, jeg vant budrunden  jeg er huseier  oi, shiit, jeg kan ikke tro det! Det er perfekt!!!

Jeg har vært en "svipptur" i Oslo i dag og hentet vårt nye familiemedlem Hils på Miriel, (Hotfuzz Against All Odds) Har bare kjent henne i underkant av 12 timer, men guri for en kul frøken, som t

Thea har kommet hjem! 3 uker holder i massevis, og jeg håper hun aldri tar turen ut igjen

Posted Images

1 time siden, Raksha skrev:

Hvilken av dem tenkte du på? Den lille med nakken eller nuffen med ledda? Klarte ikke se hele jeg... Han får utrolige resultater, er mye han gjør som jeg aldri ville latt hunden min gå gjennom. Hvordan gikk det med den lille forresten? Fikk de den ut av narkosen i live? 

 

Nuffen. Den lille døde desverre :(

Det så jo ut som om nuffen fikk et bra liv etter de tre operasjonene, meeen jeg hadde nok ikke dratt en hund gjennom det, spesielt ikke når han hadde så vondt etter første...

Noen ganger er jeg litt stolt over meg selv, det virket umulig å få tak i de som har med salg av gårdsbruket og gjøre. Men så går jeg langt utenfor komfortsonen min og tar kontakt med mange folk og klarer å nøste opp i det, så på lørdag skal vi på privat visning! :D Håper det virkelig står til forventningene!!

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, *Kat84* skrev:

Ja Petal Clense er genialt :) Men om det funker på sterk allergi og slikt er jeg så klart ikke sikker på, men mannen merker ingenting på astmaen når jeg bruker den :)  
Jeg har kjøpt den dyre støvsugeren til Bosch også som har et veldig godt filter, og ikke slipper ut alt det støv igjen som rimeligere gjør. Den koster ca 4500 ny, men definitivt verdt det. Jeg fant den på helgetilbud hos Expert til 2222 kroner da. Sjekk der i helgene om du vurderer det ;) 

Men har det ikke vært service og skifte av filter på ventilasjonsanlegget? Det høres rart ut. I leiligheten vi kjøpte hadde vi årlig service med skifte av filtre o.l.  Sjekk ut hvem som har serviceavtale på det merket og prøv det også :) 

En liten morgentur på 20 minutter med diverse lydighetstrening gjennomført, og villdyret har fått mat. 
Nå må jeg bare få tiden i dag til å gå veldig fort siden vi henter bilen i dag :D 

Vi har skiftet filter en gang og det er ikke så lenge siden nå. Jeg har ikke merket noen forskjell.

Vi er jo veldig glad i robotstøvsugeren vår, men den har vel neppe noe særlig til godt filter, så det kan jo faktisk hende den er en del av problemet. Skal sjekke den støvsugeren du nevnte!

6 timer siden, Turb skrev:

@Poter har du prøvd luftrenser? Jeg har det på soverommet og synes det utgjør en stor forskjell i pollensesongen

Nei, har ikke prøvd det da jeg ville vente til utredningen var ferdig. Ser jo flere her har gode erfaringer med det, så skal sjekke det nærmere. Heldigvis har vi ikke så mye pollen i Tromsø. Er det forresten kun mot pollen luftrensere fungerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror rett og slett jeg er ferdig med hele eksamensoppgaven! Tenker jeg legger den fra meg for idag, også ser jeg over imorgen igjen heller. Helt sikkert litt finpuss og redigering som gjenstår, men jeg tror jeg kan slappe av litt nå :D Hadde aldri trodd jeg skulle bli ferdig så tidlig! Den skal leveres fredag 14.00, så jeg har mye å gå på. 

Så da får jeg heller bruke kvelden til å pakke klær. Kommer bare til å dra med meg en stor koffert. Håper jeg får plass til klær for 3måneder oppi der :P 

 

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ganzie skrev:

Takk for gratulasjoner, jeg er helt forelsket i lille nurket:heart:
Hun er godkjent av begge to, men både bestemor Ganzie og storesøster Inya gir klar beskjed om hvor skapet skal stå dersom hun går over streken:lol:

Her ligger de og lader batteriene i sola, og det er godt å ha en storesøster i ligge inntil:heart:
18402977_1340382092683604_63202729424817

Inya er den store helten til Miriel, vi var ute og ruslet en tur i lysløypa, og det Inya gjorde, måtte Miriel også prøve:aww: (med varierende hell:lol:)

Phu godt du skrev det. For så bare bildet i valpetråden, og fikk klump i magen.. Men da har de det fint alle tre:wub:

1 time siden, Stine skrev:

Noen ganger skal alt reddes for enhver pris... Veterinæren er super han altså, og nevner alltid at avliving er et alternativ, men det finnes altfor mange egoistiske eiere som kun tenker på seg selv og ikke bikkja.

Jeg synes han veterinæren tipper over til å ha litt gudekompleks. Og hva de lar dyrene gjennomgå er helt uhørt. 

Litt som jeg synes om den serien på Animal Planet om Pittbulls and Parolees? Trenger man virkelig å redde alt?

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Stine skrev:

Nuffen. Den lille døde desverre :(

Det så jo ut som om nuffen fikk et bra liv etter de tre operasjonene, meeen jeg hadde nok ikke dratt en hund gjennom det, spesielt ikke når han hadde så vondt etter første...

Huff, nei jeg hadde heller ikke gjort det der på nuffen. Den lille er det mulig jeg hadde prøvd på, for så en annen episode der han fiksa en brukket nakke, og man kunne omtrent ikke se det på hunden i det heletatt når eiern henta. Etter å ha sett hvor ekstremt bra den ble, så kanskje... Men altfor mange som gjør for mye :(

 Synes dog han er veldig flink til å nevne avlivning som et alternativ, ja. Og aldri lover mer enn han kan holde. 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Debbie skrev:

Phu godt du skrev det. For så bare bildet i valpetråden, og fikk klump i magen.. Men da har de det fint alle tre:wub:

Jeg synes han veterinæren tipper over til å ha litt gudekompleks. Og hva de lar dyrene gjennomgå er helt uhørt. 

Litt som jeg synes om den serien på Animal Planet om Pittbulls and Parolees? Trenger man virkelig å redde alt?

 

Ganske enig med deg angående begge, jeg skjønner ikke hvordan et liv på kennel kan være et verdig liv? Er de ikke gode nok til å bli omplassert så har de det nok bedre som døde.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutes ago, SFX said:

Hva i alle dager skal jeg ha til middag i dag?

 

9 minutes ago, Stine said:

Jeg skal ha pitabrød med vegetarburger fra Coop og salat :D

Jeg lager tom kha gai! Det er SÅ digg. :drool:  Og så gjør det ikke noe at den er veggis når man er teit og glemmer å stikke på butikken :lol: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, SFX skrev:

Hva i alle dager skal jeg ha til middag i dag?

Her er det en semihjemmelaget pizza i ovnen. Kjøpte ferdig bunn, heiv på resten av tomatsausen jeg laget til pastaen i går pluss ananas og ost (elsker ananas på pizza). I'm gleding me!

Etterpå må jeg lese ferdig sakspapirer til et møte i kommunen i morgen. Vi skal på befaring, håper vi skal langt! Vi pleier å leie minibuss og så drar vi hit og dit i kommunen og ser på saker og ting, og bussen er full av folk som har så mye kunnskaper om historie, flora, fauna, geologi og mye mer, derfor er det så gøy! :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middagen ble to rundstykker, huska i det minste å ha på pålegg.

Bruttern skal gifte seg i august, vi fikk invitasjonen i posten i dag og de har visst endra dato fra fredag til lørdag. Fikk heldigvis booka om hotellreservasjonene selv om vi måtte gå ned i standard på det ene, gubben vil visst kjøre selv istedenfor å ta tog. Da går hele søndagen til å kjøre hjem og hente Uno på kennel, før gubben skal på 12-timersskift mandag klokka 06:00... Jeg gruer meg allerede, vet gubben kommer til å være pissesur hele helga. Bare folk han ikke kjenner og en god del fyll, dyrt og stressende :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
55 minutter siden, Poter skrev:

Vi har skiftet filter en gang og det er ikke så lenge siden nå. Jeg har ikke merket noen forskjell.

Vi er jo veldig glad i robotstøvsugeren vår, men den har vel neppe noe særlig til godt filter, så det kan jo faktisk hende den er en del av problemet. Skal sjekke den støvsugeren du nevnte!

 

https://www.power.no/hjem-og-fritid/stoevsuger-og-rengjoering/stoevsuger/bosch-bgb7530-stoevsuger/p-259945/

Denne er det jeg har. Man hører nesten ikke at den er i gang, og den har skikkelig god sugeeffekt. Ikke merket noe til dårlig luft etter å ha brukt den heller. Den anbefales virkelig :) 

Jeg fryser etter at mannen ville feire bilen med is. Dummeste ideen... :brr:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pixie skrev:

Middagen ble to rundstykker, huska i det minste å ha på pålegg.

Bruttern skal gifte seg i august, vi fikk invitasjonen i posten i dag og de har visst endra dato fra fredag til lørdag. Fikk heldigvis booka om hotellreservasjonene selv om vi måtte gå ned i standard på det ene, gubben vil visst kjøre selv istedenfor å ta tog. Da går hele søndagen til å kjøre hjem og hente Uno på kennel, før gubben skal på 12-timersskift mandag klokka 06:00... Jeg gruer meg allerede, vet gubben kommer til å være pissesur hele helga. Bare folk han ikke kjenner og en god del fyll, dyrt og stressende :|

Er du sikker på at han trenger å være med? Kanskje både du og han får en bedre helg hvis han blir hjemme?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Er du sikker på at han trenger å være med? Kanskje både du og han får en bedre helg hvis han blir hjemme?

Vi er nesten avhengige av ham, vi må plukke opp mamma i Trondheim og kjøre henne til Hitra og jeg har ikke lappen... vi har helt klart tenkt tanken, men han sier han vil være med

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pixie skrev:

Vi er nesten avhengige av ham, vi må plukke opp mamma i Trondheim og kjøre henne til Hitra og jeg har ikke lappen... vi har helt klart tenkt tanken, men han sier han vil være med

Går hurtigbåt fra kaia i Trondheim rett ut til Hitra. :) Tar ca. halvannen time. Veldig ålreit båttur. 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Siri skrev:

At du bare får forberede deg på flere tilfeller av snø i mai :P Bare for å muntre deg opp litt liksom :lol: 

Du gjør en skikkelig ræva jobb om det der er for å muntre meg opp :aww:

Mvh 2ne Værsyk :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 2ne skrev:

Du gjør en skikkelig ræva jobb om det der er for å muntre meg opp :aww:

Mvh 2ne Værsyk :P 

Jeg er god på å gjøre en ræva jobb :P 
Akkurat nå er jeg litt usikker på om det regner eller snør... jeg tror det snør :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.power.no/hjem-og-fritid/stoevsuger-og-rengjoering/stoevsuger/bosch-bgb7530-stoevsuger/p-259945/
Denne er det jeg har. Man hører nesten ikke at den er i gang, og den har skikkelig god sugeeffekt. Ikke merket noe til dårlig luft etter å ha brukt den heller. Den anbefales virkelig [emoji4] 
Jeg fryser etter at mannen ville feire bilen med is. Dummeste ideen... :brr:

Plukker den med seg alt av støv og rusk ? Den vi har nå tar kun med seg alt om jeg drar den bakover og løfter litt på den samtidig. Om jeg dytter den fremover i gulvet bare dytter den på driten :P


Sent from my iPhone using Tapatalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...