Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai


Gjest
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud, jeg vant budrunden  jeg er huseier  oi, shiit, jeg kan ikke tro det! Det er perfekt!!!

Jeg har vært en "svipptur" i Oslo i dag og hentet vårt nye familiemedlem Hils på Miriel, (Hotfuzz Against All Odds) Har bare kjent henne i underkant av 12 timer, men guri for en kul frøken, som t

Thea har kommet hjem! 3 uker holder i massevis, og jeg håper hun aldri tar turen ut igjen

Posted Images

Sitter på toget fra Oslo.  Skal bli godt å komme hjem sånn ca 23 i kveld.  Savner mannen og voffsene.  Har riktignok bare vært borte siden kl 4 natt til tirsdag,  men 43 timer holder for meg :P

Skal bare jobbe noen timer i Bø før jeg kan dra helt hjem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

Og jeg lurer på: hvorfor har man ikke hørt om ham før??? :o 

Han har gjort en del, og vært tilknyttet ulike regionsteatre - men mest i nord, tror jeg. Jeg vil tro dette er en rolle som gjør at flere oppdager ham.

1 time siden, Siri skrev:

Han minte ikke mye om Ronny i de rollene der da, heldigvis, men alle de rollebyttene var helt utrolig (trodde jeg skulle dævva da han kom ut på scenen med jungeljuice og blomsterkrans rundt halsen :lol:)

Hahahaha, nei, Ronny er Ronny :D Jeg vet ikke helt hvilken av karakterene hans som er min favoritt. Men jeg tror den scena jeg liker ham best i er når Halvor kaster seg mot ham, den litt kleine klemmen, "i jøsse navn, da!", og hvordan han på en måte tiner litt og viser mer omtanke og kjærlighet for en ung kollega etter den innledende overraskelsen over den fysiske kontakten. Det er noe genuint i de sekundene der som gjør meg øm i hjertet mitt.

Forestillingen går i Hamar igjen senere i måneden, og jeg skal forsøke å få den med meg, for fy søren så bra! Og på slutten av en slik turné har ofte karakterene kommet enda mer innunder huden på skuespillerne, og de slipper seg enda mer løs på scenen. Den dansescenen på Bar Pepe blir i hvert fall morsommere og morsommere for hver gang de gjør den :D 

1 time siden, Siri skrev:

Ja, det hadde jo vært litt pinlig om politiet skulle dukke opp mens min kollega satt fastlåst til et tre :lol: 

Jeg skulle likt å være flue på veggen for den bortforklaringen - Greenpeace neste?

1 time siden, Pringlen skrev:

Sikkert trost. De lager masse støy når de krasler rundt på bakken, og kan drive lenge på samme plass :) Pinnsvin er sjelden vare på østlandet, og grevling ville ha flyttet mer på seg. Mer sky er de oftest også.

På sen kveld også? Trost, altså.

Jeg var jo redd for at det var en grevling som VILLE flytte på seg, for da var alternativet enten å komme ut av buskene og dit jeg sto, eller å klatre opp en bratt skråning - så jeg så for meg at den valgte å komme ut mot meg.

Jeg hadde pinnsvin i hagen i Oslo i en periode, faktisk. 

33 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Leter etter noe jeg kan henge på siden av buret, der jeg kan gjemme rot og småting. Sånn type en firkant med lommer , slik som man får kjøpt til å ha bak bilseter. Men jeg vil helst ha litt bredere, og flere og større lommer (plass til en jakke eller dekken f.eks). Får jeg kjøpt noe slikt noe sted, eller må jeg lurer søsteren min til å sy for meg? Det er sikkert det beste alternativet... Men jeg vil ha nåååå...!

Kan noe sånt fra IKEA duge? Er den for lang, kan du jo bare klippe av halve:

skubb-hengende-skohylle-m-rom-svart__024

Det er for sko, hver lomme skal romme to sko. De har jo også slike:

svira-hengende-oppbevaring-med-rom__0286

Men de er kanskje ikke like enkle å montere på siden av buret.

21 minutter siden, Monikawt skrev:

Godt du får sjekket det opp hos legen snart! :) håper de finner ut av det, og at det ordner seg :hug: 

Tusen takk!

21 minutter siden, Monikawt skrev:

Hoi! Det var litt av en forskjell! Hvordan går det an liksom? :o 

Jeg tror dommer bare tenkte "om my dog, big and ugly", målte fort og gæli - bokstavelig talt, og var glad for å bli kvitt oss :D 

21 minutter siden, Monikawt skrev:

Ja, det var skikkelig gøy! Ser ut til at vi endelig har funnet noe Skills elsker :D før gjorde han alt for en tørrforkule, men så kom han i puberteten :lol: anbefaler deg absolutt å prøve det :D 

Glam ble påmeldt blodsporkurs i går, så da får vi se om en måneds tid om han skjønner noe :D Jeg husker Hudson - broren til Foenix, som bodde hos meg til han var fem måneder før han fikk innreisetillatelse til Australia - gikk et blodspor jeg hadde forsøkt å legge ut. Vi fant ut at det var for mye blod når jeg kunne se rødt i mosen på lang avstand :P I hvert fall, Dalton skjønte ikke helt det med sporing, for han begynte å spise på all mosen med blod på. Det vil ikke forundre meg om Glam har samme strategi, men jeg håper han skjønner poenget etter hvert :P Om ikke annet, så vil i hvert fall jeg lære en del, og kan bruke det på andre hunder. Foenix er glad i å gå spor, men nettopp derfor skal Glam få gå kurset - jeg vet jo hva jeg kan gjøre for Foenix i sporet, men jeg har ikke kommet i gang med Glam enda.

Det er skikkelig kaldt på jobben i dag, jeg fryser og er sulten, og har vondt i magen. Stakkars, stakkars meg. Kan en få mageknip av å spise sunt? Jeg spiste en hel pose med knaskerøtter til frokost, i mangel på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, SFX skrev:

Han har gjort en del, og vært tilknyttet ulike regionsteatre - men mest i nord, tror jeg. Jeg vil tro dette er en rolle som gjør at flere oppdager ham.

Hahahaha, nei, Ronny er Ronny :D Jeg vet ikke helt hvilken av karakterene hans som er min favoritt. Men jeg tror den scena jeg liker ham best i er når Halvor kaster seg mot ham, den litt kleine klemmen, "i jøsse navn, da!", og hvordan han på en måte tiner litt og viser mer omtanke og kjærlighet for en ung kollega etter den innledende overraskelsen over den fysiske kontakten. Det er noe genuint i de sekundene der som gjør meg øm i hjertet mitt.

Forestillingen går i Hamar igjen senere i måneden, og jeg skal forsøke å få den med meg, for fy søren så bra! Og på slutten av en slik turné har ofte karakterene kommet enda mer innunder huden på skuespillerne, og de slipper seg enda mer løs på scenen. Den dansescenen på Bar Pepe blir i hvert fall morsommere og morsommere for hver gang de gjør den :D 

Jeg skulle likt å være flue på veggen for den bortforklaringen - Greenpeace neste?

På sen kveld også? Trost, altså.

Jeg var jo redd for at det var en grevling som VILLE flytte på seg, for da var alternativet enten å komme ut av buskene og dit jeg sto, eller å klatre opp en bratt skråning - så jeg så for meg at den valgte å komme ut mot meg.

Jeg hadde pinnsvin i hagen i Oslo i en periode, faktisk. 

Kan noe sånt fra IKEA duge? Er den for lang, kan du jo bare klippe av halve:

skubb-hengende-skohylle-m-rom-svart__024

Det er for sko, hver lomme skal romme to sko. De har jo også slike:

svira-hengende-oppbevaring-med-rom__0286

Men de er kanskje ikke like enkle å montere på siden av buret.

 

Den siste blir for dyp, skal være på den trange siden mellom bur og dør, der jeg bare pleier å slenge fra meg masse ting som velter ut når jeg glemmer meg og åpner døra :P Men den første kan muligens duge, om lommene er litt bredere enn de ser ut til å være! (edit: bereget på sko ja, muuuligens litt smale lommer da) Så kan jeg dele den i to og ha ved siden av hverandre. Tror uansett jeg skal på ikea denne uken, så må sjekke den ut. Takk for tips! :D 

 

Så et pinnsvin under terrasen i stad, Sniff drev og klikka. Sååå søt :D Men ikke så veldig stort, for stor til å være helt fersk, men for liten til å være fullvoksen, tror jeg. Men de får vel ikke unger om vinteren. Stopper de kanskje å vokse når de går i dvale for vinteren? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Siri skrev:

Mammaer er jo litt søte - og litt irriterende - med alle sine bekymringer :ahappy:

Jeg heller mest til det siste :P Greit å være bekymra, men man trenger ikke å være hysterisk :aww: 

5 timer siden, Siri skrev:

Vi hadde det i hvert fall morsomt da vi var ute og tok bilder av fastlenket kollega... og det kom folk bort og lurte på hva vi drev med :lol: 

:lol: Så rart! Er ikke det helt normalt å lenge fast kollegaene sine heller nå? *tsk* :D 

4 timer siden, SFX skrev:

De fleste dyr har rykte på seg for å være triveligere å ha i hagen enn grevling :P Og jeg tviler på at et rådyr klarte å gjemme seg i nypebuskene to meter fra døra mi uten at jeg så det. Katt har jeg også hatt på gårdsplassen ofte, men jeg trodde den ville enten kommet fram etter hvert, eller stukket når jeg tok ut Foenix? Ekorn tror jeg ikke at jeg har sett noen gang hos meg, og de som er sååå søte :( 

Rådyr er overraskende små, så hvorfor ikke? :P En lur katt ville jo blitt liggende rolig, men da hadde du heller ikke hørt den romstere, antageligvis :lol: Men om det var en grevling, så passerte dere jo den uten problemer, så da gjør jo ikke det noe heller :ahappy: 

--

AN har jeg sittet på verandaen og blitt god og varm :ahappy: Dette er skikkelig min årstid :heart: Nora er tydeligvis våryr hun også, hun har vært svært valpete i dag, tygd på buksa mi (som jeg hadde på meg), revet en sokk i tusen biter (med tillatelse) og - selvsagt - prøvd å ri på Leah.. To ganger.. Det var lite populært begge gangene :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, SFX skrev:

Han har gjort en del, og vært tilknyttet ulike regionsteatre - men mest i nord, tror jeg. Jeg vil tro dette er en rolle som gjør at flere oppdager ham.

Jeg tror dessverre ikke skuespillere som ikke kommer på tv blir så veldig kjent... men kanskje han blir hanket inn til noe stort etter hvert? :D 

45 minutter siden, SFX skrev:

Hahahaha, nei, Ronny er Ronny :D Jeg vet ikke helt hvilken av karakterene hans som er min favoritt. Men jeg tror den scena jeg liker ham best i er når Halvor kaster seg mot ham, den litt kleine klemmen, "i jøsse navn, da!", og hvordan han på en måte tiner litt og viser mer omtanke og kjærlighet for en ung kollega etter den innledende overraskelsen over den fysiske kontakten. Det er noe genuint i de sekundene der som gjør meg øm i hjertet mitt.

hahahhaa, ja, det var også en god scene... jeg tror ikke jeg fikk noen favorittscener - alle var jo bra liksom, men jeg ble jo, som jeg sa i går, imponert over hvor godt han snakka trønder :lol: 

45 minutter siden, SFX skrev:

Forestillingen går i Hamar igjen senere i måneden, og jeg skal forsøke å få den med meg, for fy søren så bra! Og på slutten av en slik turné har ofte karakterene kommet enda mer innunder huden på skuespillerne, og de slipper seg enda mer løs på scenen. Den dansescenen på Bar Pepe blir i hvert fall morsommere og morsommere for hver gang de gjør den :D 

:lol: 

45 minutter siden, SFX skrev:

Jeg skulle likt å være flue på veggen for den bortforklaringen - Greenpeace neste?

Why not! Jeg var jo en gang sammen med en sånn Greenpeacer, så... :lol: 

Akkurat nå, 2ne skrev:

Jeg heller mest til det siste :P Greit å være bekymra, men man trenger ikke å være hysterisk :aww: 

Jeg er vel til dels enig... jeg hadde tross alt en sånn hysterisk mor på telefonen til stadighet før i tida... det var vel egentlig mest slitsomt :aww: 

Akkurat nå, 2ne skrev:

:lol: Så rart! Er ikke det helt normalt å lenge fast kollegaene sine heller nå? *tsk* :D 

Nehhhhhh... de synes åpenbart ikke det her på Hamar vaffal :P 

Akkurat nå, 2ne skrev:

AN har jeg sittet på verandaen og blitt god og varm :ahappy: Dette er skikkelig min årstid :heart: Nora er tydeligvis våryr hun også, hun har vært svært valpete i dag, tygd på buksa mi (som jeg hadde på meg), revet en sokk i tusen biter (med tillatelse) og - selvsagt - prøvd å ri på Leah.. To ganger.. Det var lite populært begge gangene :aww: 

Jeg tror muligens Nora og Yasmine kunne hatt en fruktbar samtale om dette med riing :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wilhelmina skrev:

45 minutt på 1.3km tur... Moro med løpetispe som skal inhalere alle mulige slags flekker i timesvis :rolleyes:

Her får de bare fortrenge disse lystene, for ikke pokker om jeg går i sneglefart for at de skal ruse seg på deilige dufter i grøfta altså :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Line skrev:

Her får de bare fortrenge disse lystene, for ikke pokker om jeg går i sneglefart for at de skal ruse seg på deilige dufter i grøfta altså :lol: 

Jeg prøver å lære valpen at en kan tisse på starten av tur og kanskje en gang underveis, men en får søren ikke lov å gå å småskvette og snuse inn alles aviser. Da kommer vi oss jo aldri noe sted! Men så gjenstår det å se om en klarer holde det når han blir voksen da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Den siste blir for dyp, skal være på den trange siden mellom bur og dør, der jeg bare pleier å slenge fra meg masse ting som velter ut når jeg glemmer meg og åpner døra :P Men den første kan muligens duge, om lommene er litt bredere enn de ser ut til å være! (edit: bereget på sko ja, muuuligens litt smale lommer da) Så kan jeg dele den i to og ha ved siden av hverandre. Tror uansett jeg skal på ikea denne uken, så må sjekke den ut. Takk for tips! :D 

Det kan jo være at de har andre løsninger og patenter også, som jeg ikke tenkte på å lete etter. Jeg var kun på soveroms-seksjonen, kanskje det er noe praktisk på kontor og bad også? Eller eller eller - det er jo IKEA, klart de har noe som funker :D

5 minutter siden, 2ne skrev:

Rådyr er overraskende små, så hvorfor ikke? :P En lur katt ville jo blitt liggende rolig, men da hadde du heller ikke hørt den romstere, antageligvis :lol: Men om det var en grevling, så passerte dere jo den uten problemer, så da gjør jo ikke det noe heller :ahappy: 

De er større de som går på jordet her, det er jo bare de buskevillnisset ved døra mi, ikke noen høyde på det, akkurat.

Jaja, jeg får vel aldri vite helt sikkert hva det var, bare at jeg omtrent tissa i tightsen av skrekk.

5 minutter siden, 2ne skrev:

AN har jeg sittet på verandaen og blitt god og varm :ahappy: Dette er skikkelig min årstid :heart: Nora er tydeligvis våryr hun også, hun har vært svært valpete i dag, tygd på buksa mi (som jeg hadde på meg), revet en sokk i tusen biter (med tillatelse) og - selvsagt - prøvd å ri på Leah.. To ganger.. Det var lite populært begge gangene :aww: 

Jeg er glad du koser deg! 

Akkurat nå, Siri skrev:

Jeg tror dessverre ikke skuespillere som ikke kommer på tv blir så veldig kjent... men kanskje han blir hanket inn til noe stort etter hvert? :D 

Nei, da må han i det minste stille opp i noe reality - Skal vi danse (han danser jo i Bar Pepe), 71 grader nord (han klatrer jo i masta) eller Robinson (han er jo på en øde øy).

Det er som at "ingen" kjenner de store navnene på Broadway eller West End, men så blir folk overrasket over "det ukjente" fjeset som dukker opp i Hollywood, og ti år senere overraskes de over at skuespilleren kan synge noen strofer i en film. For de vet ikke om de syv årene på Broadway de startet med.

Jeg sitter og tenker på NKK Oslo, og hvordan parkeringen der skal løses. Jeg må jo snart melde på - men skal jeg melde på én hund så jeg kan ankomme plassen med trikk/buss, eller skal jeg melde på tre forskjellige hunder (fordi jeg ikke aner hva dommer vil ha) og være der klokka seks? Jeg skjønner ikke hvor parkeringen skal være.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kokospaniel skrev:

Jeg prøver å lære valpen at en kan tisse på starten av tur og kanskje en gang underveis, men en får søren ikke lov å gå å småskvette og snuse inn alles aviser. Da kommer vi oss jo aldri noe sted! Men så gjenstår det å se om en klarer holde det når han blir voksen da. 

Bare å gå det :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

Nei, da må han i det minste stille opp i noe reality - Skal vi danse (han danser jo i Bar Pepe), 71 grader nord (han klatrer jo i masta) eller Robinson (han er jo på en øde øy).

Hahahhahaah! 

Akkurat nå, SFX skrev:

Det er som at "ingen" kjenner de store navnene på Broadway eller West End, men så blir folk overrasket over "det ukjente" fjeset som dukker opp i Hollywood, og ti år senere overraskes de over at skuespilleren kan synge noen strofer i en film. For de vet ikke om de syv årene på Broadway de startet med.

Ja, noe sånt :D 

Akkurat nå, SFX skrev:

Jeg sitter og tenker på NKK Oslo, og hvordan parkeringen der skal løses. Jeg må jo snart melde på - men skal jeg melde på én hund så jeg kan ankomme plassen med trikk/buss, eller skal jeg melde på tre forskjellige hunder (fordi jeg ikke aner hva dommer vil ha) og være der klokka seks? Jeg skjønner ikke hvor parkeringen skal være.

Akkurat det har jeg lurt litt på også - hvor i helsikke skal det være parkering? Nå har jeg ikke tenkt meg dit, men likevel... jeg har jo omtanke for mine neste :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles manflu og døden nær. Jeg lider :aww: Og ingen som synes synd på meg. Hmpf. 

Men jeg har brukt en liten time på å mate lille Solo, med Kasko liggende på skuldrene mine, blir sur hver gang jeg må lene meg frem for å fylle på sprøyta for da ramler han ned. :lol:  Hjalp å bytte til ny sprøyte, så regner med foringen går kjappere igjen i kveld. Den har livsgnist den lille :wub:  Par uker til nå, så kan den drikke og spise litt selv... Er det ei jente så får nok Petter en Solosamboer. Er det gutt så håper jeg at jeg får solgt den, for jeg tror ikke jeg klarer å spise den :wub: Den er på størrelsen med en litt stor spissmus nå liksom. Og skal bli omtrent 3 kg. :lol: 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg bare litt utålmodig! Jeg har akkurat gått over til Telenor, men de er da så treige med å få flytta over :lol: Må vente heeeelt til fredag før jeg kan bytte sim-kort! Så nå F5'er jeg for harde livet på Mine sider, jeg vil nemlig ha ny tlf før helga :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Line skrev:

Her får de bare fortrenge disse lystene, for ikke pokker om jeg går i sneglefart for at de skal ruse seg på deilige dufter i grøfta altså :lol: 

Hehe, det har sine fordeler også (selv om jeg er på grensa til å få magesår av disse turene). Hun blir jo supersliten i hodet av all den snusinga, så etter et par sånne turer om dagen trenger hun ikke mer aktivisering og jeg får skrive bachelor i fred ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Debbie skrev:

 

Takk, det minnet meg på at jeg må sende en epost for å få tilsendt PM til helgas stevne. Jeg må ærlig si at jeg synes det er en uting at når en melder på stevne via NKK- så skal en ikke en gang få tilsendt e-post- men en må lete opp Pm og startliste på FB. Og akkurat dette skal jeg jommen skrive til arrangøren av stevne også...

Rally regner jeg med?  Når vi arrangerte stevne i februar så var det mye kluss med dette. Arra som rally benytter hadde ingen alternativer for å sende ut startnummer og pm, man hadde heller ingen mulighet til å gå inn å lete opp mailadresser til deltagere slik at man fikk sendt ut det man skulle. Vi delte ut startnummer ved oppmøte istedenfor. Nkk fikk ganske tydelig beskjed om hvor hull i hode jeg synes denne mangelen var, man får jo sendt ut fra arra for lp/ag/utstilling. 

Mulig de har ordnet noe av det nå for på stevne på Sotra i april fikk jeg tilsendt pm på mail.

1 time siden, SFX skrev:

Jeg sitter og tenker på NKK Oslo, og hvordan parkeringen der skal løses. Jeg må jo snart melde på - men skal jeg melde på én hund så jeg kan ankomme plassen med trikk/buss, eller skal jeg melde på tre forskjellige hunder (fordi jeg ikke aner hva dommer vil ha) og være der klokka seks? Jeg skjønner ikke hvor parkeringen skal være.

Godt å vite, jeg hadde jo kanskje tenkt meg bortover. Men etter de flyttet det er lysten veldig liten kjenner jeg, så da er det kanskje like greit å bli hjemme fremfor å starte dagen med parkeringskaos.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Monikawt skrev:

Godt du får sjekket det opp hos legen snart! :) håper de finner ut av det, og at det ordner seg :hug: 

Takk for det :) 

de står normalt sett på bord, noen ganger på gulv. Det har vært noen ganger at bordet egentlig er litt for lite, slik at bikkja står krøkkete. Likevel har han vært 35 :P  og det ble ommåling. Hun målte først til 37cm, og jeg ble så sjokkert at jeg bare "HÆ, det kan ikke stemme!", så da målte hun er gang til. Da var han 36,5. Hun så nok ansiktsuttrykket mitt, og da spurte de hva han pleier å bli målt til. Da jeg sa 35cm, stilte hun staven på 35cm og la den på manken, da rørte den ikke bordet engang. Dommeren mente at alle andre hadde feil type målestav, mens hun hadde riktig. Ikke vet jeg :P 

Hoi! Det var litt av en forskjell! Hvordan går det an liksom? :o 

Ja, det var skikkelig gøy! Ser ut til at vi endelig har funnet noe Skills elsker :D før gjorde han alt for en tørrforkule, men så kom han i puberteten :lol: anbefaler deg absolutt å prøve det :D 

Mye ymse måling, ja. Samme dommer, på samme underlag og med få minutters mellomrom, presterte å måle haldenen til 52cm (hun er maks 48 cm, og under rasestandard. Man klager selvsagt ikke når bikkja får exc i steden for suff) Og hygenen til 53 cm (hun er 53-54, så det er ikke så galt) Ingen ved sine fulle fem ville trodd på at det skiller 1 cm på de to hundene, altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mokken skrev:

Godt å vite, jeg hadde jo kanskje tenkt meg bortover. Men etter de flyttet det er lysten veldig liten kjenner jeg, så da er det kanskje like greit å bli hjemme fremfor å starte dagen med parkeringskaos.

Jeg har fire hunder som kan trenge storcert, så jeg føler jeg må benytte anledningen. Jeg var ikke på Bø på grunn av dommeren, jeg var påmeldt til Kristiansand men ble hjemme fordi jeg var utslitt, jeg droppet Bergen til fordel for Roskilde helga etter - nå er det på tide at jeg kommer meg på en NKK-utstilling i år :P 

8 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Synes ikke dere også at det er ganske uoppdragent å sette seg klin inntil noen og begynne å vaske rumpa si? Pippin eier ikke manerer.

Det er vel bedre enn at han sitter der og lukter prump?

Jeg er sulten... Hva skal jeg ha til middag?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, mokken skrev:

Rally regner jeg med?  Når vi arrangerte stevne i februar så var det mye kluss med dette. Arra som rally benytter hadde ingen alternativer for å sende ut startnummer og pm, man hadde heller ingen mulighet til å gå inn å lete opp mailadresser til deltagere slik at man fikk sendt ut det man skulle. Vi delte ut startnummer ved oppmøte istedenfor. Nkk fikk ganske tydelig beskjed om hvor hull i hode jeg synes denne mangelen var, man får jo sendt ut fra arra for lp/ag/utstilling. 

Mulig de har ordnet noe av det nå for på stevne på Sotra i april fikk jeg tilsendt pm på mail.

Godt å vite, jeg hadde jo kanskje tenkt meg bortover. Men etter de flyttet det er lysten veldig liten kjenner jeg, så da er det kanskje like greit å bli hjemme fremfor å starte dagen med parkeringskaos.

 

 

Oi, hjelpes, vi skal ha stevne om 3 uker og jeg sitter med det ansvaret, har sett knapper for startlister i arra, men ikke sjekket videre... Håper det går an å sende ut mail!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Teserere skrev:

Oi, hjelpes, vi skal ha stevne om 3 uker og jeg sitter med det ansvaret, har sett knapper for startlister i arra, men ikke sjekket videre... Håper det går an å sende ut mail!!

Det kan hende de har fikset det nå altså, men jeg skal ihvertfall sjekke det før vi evnt søker om stevne(r) til neste år. For det ble fryktelig mye unødvendig merarbeid synes jeg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, SFX skrev:

Jeg har fire hunder som kan trenge storcert, så jeg føler jeg må benytte anledningen. Jeg var ikke på Bø på grunn av dommeren, jeg var påmeldt til Kristiansand men ble hjemme fordi jeg var utslitt, jeg droppet Bergen til fordel for Roskilde helga etter - nå er det på tide at jeg kommer meg på en NKK-utstilling i år :P 

Det er vel bedre enn at han sitter der og lukter prump?

Jeg er sulten... Hva skal jeg ha til middag?

Nja tja! :aww:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reneste sommerdagen jo :D Eller, mer behagelig temperatur da (dvs jeg liker varmen, men har liksom ikke kommet ut av ullgenser-modus og dr.martens-sko modus så det kan fort bli litt varmt...).

Mjøsa er nesten borte her, så da blir det en liten periode ett fint sted å la hundene gå løse, og ikke minst mykt underlag :)

Ellers må jeg si jeg "gruer" meg litt til å ta bilder på lørdag, er meldt strålende sol og er redd for å ende opp med masse bilder av utbrente dalmatinere, med skygger på teite plasser. 

 

1000-13-Sniff-stranda-234.jpg?w=1002

Møre deilige pinner :wub: 

1000-10-Sniff-stranda-124.jpg?w=1002

 

1000-12-Sniff-stranda-180.jpg?w=1002

1000-17-Sniff-stranda-291.jpg?w=1002

 

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SFX skrev:

Det kan jo være at de har andre løsninger og patenter også, som jeg ikke tenkte på å lete etter. Jeg var kun på soveroms-seksjonen, kanskje det er noe praktisk på kontor og bad også? Eller eller eller - det er jo IKEA, klart de har noe som funker :D

 

Ja ikea har jo alt :wub:  nå er det flere uker siden jeg har vært der! Abstinenser! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sykt trøtt, må være solen som gjør det :P:yawn: Spist middag, og må sette på en kopp kaffe kjenner jeg. Kvigene ble veid idag og alle passerte vektgrensen utenom en så da blir den nye angus oksen sluppet inn til dem ikveld. Han regnet med han var her i 21 tiden, passelig sent men er jo lyst enda så det går jo fint. Den ene som ikke passerte vektgrensen skal slaktes nu, og skal få fylle opp vår egen fryser.  Nei, litt kaffe så kanskje det hjelper på :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...