Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai


Gjest
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, WelshenNemi skrev:

@Pixie det er ikke gøy å ha med nav å gjøre når ting ikke funker :no: "glad" jeg er ute av det systemet. Håper det ordner seg :hug:

Det må det jo bare, blir bare så oppgitt når saksbehandler ringer meg 25 april for å snakke om aap som går ut snart, når de da tydeligvis gikk ut 19.april...

Sånn ellers ligger mann og hund på soverommet, en av dem snorker men jeg klarer ikke gjette hvem :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud, jeg vant budrunden  jeg er huseier  oi, shiit, jeg kan ikke tro det! Det er perfekt!!!

Jeg har vært en "svipptur" i Oslo i dag og hentet vårt nye familiemedlem Hils på Miriel, (Hotfuzz Against All Odds) Har bare kjent henne i underkant av 12 timer, men guri for en kul frøken, som t

Thea har kommet hjem! 3 uker holder i massevis, og jeg håper hun aldri tar turen ut igjen

Posted Images

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Pixie skrev:

Da er jeg og Uno påmeldt vårt første stevne evver :P:icon_redface::blink:

Spennende! Lykke til :D

Noen har gravd over kabelen her. Så då måtte jeg finne annen underholdning. Enkelte FB grupper skuffer aldri :whistle:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp sagt til mamma at jeg ønaker meg en genser med trykk på, med følgende tekst (får ikke laste opp bilde): God once said I need someone strong enough to pull a cart but gentle enough to love a child. Smart enough to protect his master and passionate enpugh to love his family. Someone with so much love they can lift the spirits of a broken heart. So God created the boxer.

 

Syntes teksten var veldig fin! Men, så ble jeg litt i tvil om det kanskje er litt rart å gå rundt med sånn tekst på genseren min, når jeg ikke tror på Gud.. jeg tror jo ikke at Gud har skapt oss, men synes likevel teksten er veldig fin! Hva mener dere? Er det innafor å gå rundt med sånn tekst, uten at man tror på Gud?

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, laikamor skrev:

Nettopp sagt til mamma at jeg ønaker meg en genser med trykk på, med følgende tekst (får ikke laste opp bilde): God once said I need someone strong enough to pull a cart but gentle enough to love a child. Smart enough to protect his master and passionate enpugh to love his family. Someone with so much love they can lift the spirits of a broken heart. So God created the boxer.

 

Syntes teksten var veldig fin! Men, så ble jeg litt i tvil om det kanskje er litt rart å gå rundt med sånn tekst på genseren min, når jeg ikke tror på Gud.. jeg tror jo ikke at Gud har skapt oss, men synes likevel teksten er veldig fin! Hva mener dere? Er det innafor å gå rundt med sånn tekst, uten at man tror på Gud?

Jeg hadde ikke kunnet det, for meg ville det blitt rart selv om teksten var veldig fin! Men om du ønsker deg en genser med den teksten på, er det da bare å kjøre på :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, laikamor skrev:

Nettopp sagt til mamma at jeg ønaker meg en genser med trykk på, med følgende tekst (får ikke laste opp bilde): God once said I need someone strong enough to pull a cart but gentle enough to love a child. Smart enough to protect his master and passionate enpugh to love his family. Someone with so much love they can lift the spirits of a broken heart. So God created the boxer.

 

Syntes teksten var veldig fin! Men, så ble jeg litt i tvil om det kanskje er litt rart å gå rundt med sånn tekst på genseren min, når jeg ikke tror på Gud.. jeg tror jo ikke at Gud har skapt oss, men synes likevel teksten er veldig fin! Hva mener dere? Er det innafor å gå rundt med sånn tekst, uten at man tror på Gud?

Hvis du liker teksten syntes jeg du skal gå for det :)

Personlig så hadde jeg ikke villet nettopp pga av at jeg ikke tror på Gud, men jeg hadde aldri reagert om noen hadde gått med genseren :)

@Pixie:hug: håper det ordner seg for deg! 

 

Gubben ble så redd i helgen når Arwen var borte at han nå har kjøpt GPS til henne :lol: bare fordi han ikke begynner å grine så skal ingen komme å si at ikke den katten betyr ALT for han:heart:

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lola Pagola skrev:

Fant den perfekte pilleskjuleren! Makaroni! Så da må jeg bare ta med meg gassbrenner, vann og kasserolle hvor enn jeg går emoji41.png

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk
 

Da tar du med deg ferdigkokt makaroni i en liten plastboks ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

10 timer siden, Siri skrev:

Hahhahahahhhaa, hun er sikkert livredd for å gjøre noe feil vøtt :D 

Hun er det. Hjelper ikke at jeg sier at jeg kan prosedyren, for det burde visst være en sykepleier allikevel :teehe: 

10 timer siden, Siri skrev:

Det er jo helt genialt! Vi har jo hatt slike webinarer her på jobb også - og jeg har sittet i godstolen hjemme med hjemmekontor og fulgt forelesningene. Nå endte det med at jeg hadde ganske mye å bidra med på dette første møtet faktisk - så mye at jeg meldte meg og min kollega som frivillige til å lage en presentasjon for en annen seksjon :P Og nå har vi vært ute og tatt illustrasjonsbilde til presentasjonene... min kollega lenket fast til et tre :P 

Så interaktivitet førte til aktivitet.. Det hørtes unødvendig ut :teehe: 

--

I dag har jeg vært på hundetrening for første gang på 3 år, tror jeg det er :jump: Sånn fellestrening, frivillig, ikke kurs, bare trening-trening :D Det var veldig gøy :jump: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: til @Pixie  

 

Nå har jeg testbakt kake, og det var smart, for den ble altforliten til langpanne. Så noen som har en enkel og grei sjokoladekakeoppskrift som passer til stor langpanne (sånn som dekker hele stekeovnen), så blir jeg veldig glad. Gjerne en like enkel og god glassur og. Kaka ble veldig god da, selv om den ble for liten. :aww: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: til @Pixie  

 

Nå har jeg testbakt kake, og det var smart, for den ble altforliten til langpanne. Så noen som har en enkel og grei sjokoladekakeoppskrift som passer til stor langpanne (sånn som dekker hele stekeovnen), så blir jeg veldig glad. Gjerne en like enkel og god glassur og. Kaka ble veldig god da, selv om den ble for liten. :aww: 

 

 

Hvor for liten ble den da? Kan du ikke bare doble oppskriften om den var god? Og om det blir for mye kan du jo lage en liten ekstrakake som kan fryses ned.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lola Pagola skrev:

Hvor for liten ble den da? Kan du ikke bare doble oppskriften om den var god? Og om det blir for mye kan du jo lage en liten ekstrakake som kan fryses ned.

 

 

 

 

 

Joda, men jeg blir sur når ting ikke stemmer, så da blir jeg furt og vil  ha en annen oppskrift *fnis*  Hilsen Raksha 3,5 år :aww: 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

:hug: til @Pixie  

 

Nå har jeg testbakt kake, og det var smart, for den ble altforliten til langpanne. Så noen som har en enkel og grei sjokoladekakeoppskrift som passer til stor langpanne (sånn som dekker hele stekeovnen), så blir jeg veldig glad. Gjerne en like enkel og god glassur og. Kaka ble veldig god da, selv om den ble for liten. :aww: 

 

Etter at jeg en gang laget denne har jeg aldri laget noen annen sjokoladekake. Dette er ganske enkelt THE sjokoladekake: http://www.detsoteliv.no/oppskrift/sjokoladekake-med-kefir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så rart, når man elsker noen så høyt. Som reiser bort 8 måneder av året.

Det føles som om du står naken alene i et stummende mørkt rom uten nøkkel når han reiser. Unntakstilstand. Du griner når du åpner kjøleskapet og finner rester av favorittpålegget hannes. Men så fylles du plutselig med varme. Hver dag vokser en intens varm og overveldende følelse av trygghet fordi du har et menneske som han i livet ditt - og den kjærligheten man har til hverandre, det samspillet for å holde ut tiden fra hverandre, og den komplette tillitten man må dele. Så står vi der i hver vår storm. Han i mørket med 5 meters bølger, jeg i mørket med 5 tonn tanker. Det er så bittersøtt. Det er helt ******, men jeg ville aldri vært foruten. Vi står han nemlig av, alltid.

#gressenkepoesi :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

4 minutter siden, 2ne skrev:

Hun er det. Hjelper ikke at jeg sier at jeg kan prosedyren, for det burde visst være en sykepleier allikevel :teehe: 

Klart det burde :D 

4 minutter siden, 2ne skrev:

Så interaktivitet førte til aktivitet.. Det hørtes unødvendig ut :teehe: 

Jeg følte meg ikke sånn kjempelur rett etter at jeg hadde sagt at vi tok på oss oppdraget... jeg innså jo at det medførte litt ekstra jobb - men hva gjør man ikke for å glede sine kolleger :D 

4 minutter siden, 2ne skrev:

har jeg vært på hundetrening for første gang på 3 år, tror jeg det er :jump: Sånn fellestrening, frivillig, ikke kurs, bare trening-trening :D Det var veldig gøy :jump: 

Hurrer og heier :bananas:

Jeg har vært på helaften med SFX i kveld - McDonalds og teater og det var en himla fin forestilling. Skogsmatrosen! Det er godt å gjøre noe kulturelt også en gang i blant :ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Etter at jeg en gang laget denne har jeg aldri laget noen annen sjokoladekake. Dette er ganske enkelt THE sjokoladekake: http://www.detsoteliv.no/oppskrift/sjokoladekake-med-kefir

Takk, da blir det den :D Den passer til en stor langpanne? sånn som følger med stekeovn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...