Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, desember


Stine
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk mye fint og nyttig til jul. Veldig fornøyd med alle gavene, og en må  jeg bare dele her inne. Mannen har laget/malt meg med alle våre 10 hunder i spannet

Endelig hjemme etter en lang lang lang tur til og fra Stockholm. Utslitt, sulten, tørst, trøtt, stiv og støl! Men det er SÅ verdt det når jeg kommer hjem med en ny svensk, nordisk og INTERNASJONA

"Tror du det er dødelig?" "Nei." Den følelsen av lettethet.

Posted Images

10 minutter siden, Siri skrev:

De er sultne... Hilsen Willy og Yasmine :aww: 

Jammen mat fikk de jo for en time siden..

Men de er sikkert like snopsugne de som meg i jula.. *hilsen hun som spiste opp alle mandel/karamell/sjokolade bitene 1 uke for tidlig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bananen skrev:

Så fin hun ble! Jeg gikk faktisk løs med kjøkkensaksen i dag. Litt effilering også den finfine Coatkingen @Caroline foreslo. Den er gull verdt, altså! Ble ikke heeelt ferdig, men det får være bra nok. Jeg har ikke pelsstell i fingrene (unnskyld, pelsstellere, for at jeg klipper med en helt vanlig kjøkkensaks fordi jeg er for lat til å gjøre grovarbeid! :lol:). Ellers har han "afroører". Engang klipte jeg på meg en senebetennelse ... huff!

Før: 31710915796_eb42f4dd05_z.jpg

Etter: 31748671115_65988072c3_z.jpg

Fin han også :wub: Godt og kunne få klippe av seg tjafs på øra!

1 time siden, SFX skrev:

 

Jeg er sikker på at om det skjer en eneste liten filleting til nå, så begynner jeg å grine. Jeg er bare så sliten...

Klem til deg :hug: sånne dager er bare slitsomme. Gå og legg deg du, krysser fingrene for bedre dag i morgen!

3 minutter siden, Stine skrev:

....

IMG_20161219_215834.jpg

Herlig :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, 2ne skrev:

AN har jeg blitt kobla på saltvann igjen, for jeg klarer visst ikke å opprettholde væskebalansen selv. Det er jo interessant, det tok ikke 24 timer engang det.. Kanskje det går troll i ord og jeg faktisk må være her til julaften? Det er i hvert fall heller tvilsomt at jeg får dra hjem i morra.. Godt jeg begynner å bli skikkelig husvarm? :lol: 

:o Nei nei nei nei nei... Nå må disse tarmene dine ta seg sammen altså... :aww: 

10 minutter siden, AussieAllTheWay skrev:

Jammen mat fikk de jo for en time siden..

Men det er jo en time siden... det er lenge siden, det :aww: 

10 minutter siden, AussieAllTheWay skrev:

Men de er sikkert like snopsugne de som meg i jula.. *hilsen hun som spiste opp alle mandel/karamell/sjokolade bitene 1 uke for tidlig*

Det minker faretruende i enkelte bokser her også... det pågår en sånn jevn prøvesmaking :aww: 

Akkurat nå hadde jeg fiskebilen innom - så nå har jeg kveite til neste sommer. Helt sikkert :D. Også blir det vel en kveitemiddag i løpet av jula da :) 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

149 nye karameller laget. Tror jeg har nok snart. 71 av de er eksperiment  - pittelitt mørk sirup og halvt om halvt brunt og hvitt sukker. De ble gode.  

Og ad godteri  - akkurat nå har jeg altså ca 500 karameller i kjøleskapet, tre sjokoladeplater i fruktfatet, tre til i skuffen, en pose m&m, en pose Neverstop, en eske Anton Berg jordbær og sjampanje, en eske Anton Berg likørsjokolade, en eske Aftereight, en stor pose smågodt og noe vingummigreier i samme skuff. Karamellene flytter i løpet av uka, resten havner nok på jobben etter jul, for jeg spiser skjelden sjokolade. Ooo glemte, har et fat med twist til pynt også..... Jeg burde la være å kjøpe all mulig dritt, for jeg spiser det jo ikke.  Har fortsatt 2/3 igjen av en melkesjokolade jeg åpnet for et par måneder siden he he he

 

Ikke fått noe svar fra tegnedama. Jeg er lei meg. I morgen har jeg tenkt å be om pengene tilbake. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Belgerpia skrev:

149 nye karameller laget. Tror jeg har nok snart. 71 av de er eksperiment  - pittelitt mørk sirup og halvt om halvt brunt og hvitt sukker. De ble gode.  

Og ad godteri  - akkurat nå har jeg altså ca 500 karameller i kjøleskapet, tre sjokoladeplater i fruktfatet, tre til i skuffen, en pose m&m, en pose Neverstop, en eske Anton Berg jordbær og sjampanje, en eske Anton Berg likørsjokolade, en eske Aftereight, en stor pose smågodt og noe vingummigreier i samme skuff. Karamellene flytter i løpet av uka, resten havner nok på jobben etter jul, for jeg spiser skjelden sjokolade. Ooo glemte, har et fat med twist til pynt også..... Jeg burde la være å kjøpe all mulig dritt, for jeg spiser det jo ikke.  Har fortsatt 2/3 igjen av en melkesjokolade jeg åpnet for et par måneder siden he he he

 

Ikke fått noe svar fra tegnedama. Jeg er lei meg. I morgen har jeg tenkt å be om pengene tilbake. 

 

Her prøvde jeg meg på karameller idag, og søren eller de ble nok for myke tror jeg. Vurderer å prøve å dyppe dem i sjokolade og se om det da hjelper på formen.

Jeg hadde blitt veldig skuffet over denne tegnedamen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Perfect Image skrev:

Her prøvde jeg meg på karameller idag, og søren eller de ble nok for myke tror jeg. Vurderer å prøve å dyppe dem i sjokolade og se om det da hjelper på formen.

Jeg hadde blitt veldig skuffet over denne tegnedamen!!

Mine karameller ble også litt for myke, spesielt lakriskaramellene, så jeg hadde tenkt å prøve samme stunt som deg :P Søren at jeg ikke brukte samme oppskrifta som i fjor, de ble så bra! Har eksprimentert med forskjellig sjokoladetrekk til konfekt, så jeg tror jeg har en variant sm kan bli bra utapå karameller, så det stivner nok. Ikke samme som på bountyen ihvertfall, de ble klissete bare de kikka ut av kjøleskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, Uno er ikke helt i form i dag. Slapp og vil ikke ha mat, men glimter til innimellom og leker eller stikker av med puta til gubben.. Har ikke vært dårlig i magen når vi har vært ute eller bedt om å gå ut oftere, nå har han lagt seg på soverommet igjen. Har vært litt ekstra kosete i dag, ligget mellom oss i sofaen uten å sprelle eller biteleke på oss. Ser det an, håper han er seg selv i morgen!

Har fått pakket inn gaver og har alt unntatt mamma klart... hun har "fått" en solcellelampe fra Kirkens nødhjelp fordi hun vil ha sånt, jeg liker ikke å gi om jeg ikke er helt sikker på at pengene går til det de faktisk skal til (tenker på Røde Kors som har masse penger på bok de holder igjen til en "større krise"(les krise som rammer oss,ikke dem)). Men det er liksom ikke nok, jeg har fått en strikkajakke hun må ha brukt måneder på å strikke, hun som har ataksi...

Men jeg har ikke vasket til jul, kjøkkenvifta er like grusom, jeg har ikke julepynta, pepperkakehuset ligger i boksen sin og jeg har ikke laget hverken troika-konfekt eller lakriskarameller...

Men snart har jeg i det minste vaska julekjolen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Siri skrev:

Da må du sortere hodet først. Du er jo god på lister. Lag en liste. Skriv ned det som MÅ gjøres. Drit i resten :D 

Jeg tror jeg bare må få unna morgendagen - siste arbeidsdag før ferien, også får jeg lage en prioritert liste og se hvor langt jeg rekker. Medisiner til Foenix er førstepri, handle de siste julegavene nummer to, vaske klær nummer tre, også er det sikkert 48 punkt etter der.

Sitat

Da baker du det ene slaget - også kjøper du noen andre slag om du har råd til det. Har du ikke råd til det, så dropper du det. Og som jeg har sagt før: kjøpekaker er ofte like gode som hjemmelagde :D.

Neihehehehei, kjøpekaker er IKKE like gode De kan være gode, men ikke LIKE gode :D 

Sitat

Nei, det er det ikke *slenge noe mye større enn fisk i bakhodet på SFX* ALLE gjør det, du trenger ikke å tviholde på unødvendige utgifter bare fordi hodet ditt sier at du ønsker å gjøre det sånn. Du MÅ ikke.. du TRENGER ikke... gjør livet mer effektivt dersom tankene kødder det til for deg. Ikke heng igjen i gamle tradisjoner om du ikke må. Jula er ikke nødvendigvis vellykket selv om man tviholder på det man selv mener er en tradisjon. Jula er vellykket når man føler at forberedelsene er overkommelige og man kan kose seg. 

Jeg har kost meg hittil da, men i dag sier det bare helt stopp for meg, og jeg må innse at tiden ikke strekker til. 

Sitat

Ja, dropp det. Adventspynten holder antakelig vis i massevis. Lenge :) Det er sannsynligvis ingen andre enn du som gremmes over at det er adventspynt og ikke julepynt til og med :) 

Det er jo kos med nisser og engler, da... Urk, jeg trenger en tidsmaskin, eller bare en liten bremsepedal så jeg rekker mer. 

Sitat

Plasttre sier jeg bare!!! Plasttre. Det kan stå ferdigpynta i kjelleren til neste år, så slipper man å bruke tid på å pynte hvert år :D 

Men å pynte det er jo halve kosen! Jeg kan kanskje diskutere plasttre, nå som de ser så fine ut. Men det skal pyntes!

Sitat

Og bare det at du greier å skrive 11 linjer om dette, sier meg at du ikke har noen glede av å tilbringe tid med denne fjerne familien som du ellers heller aldri ser. Man MÅ ikke kjenne slekta si, og selv om din pappa kanskje ville synes det er hyggelig at du er der, så er det vel hyggeligere for ham å se at datra hans har det koselig sammen med ham i andre sammenhenger. Man MÅ ikke elske sin egen slekt, ei heller bli kjent med dem når man ikke omgås dem ellers. Vi røsket opp i en del "tradisjoner" da min mamma døde - vi fant ut at vi ikke trengte å tviholde på tradisjoner som ingen av oss egentlig hadde noe spesielt positivt forhold til. Så da ble det pinnekjøtt på julaften i stedet for ribbe. Vi følte oss litt ville og gærne den første jula, men alle var enige om det det var en fin endring. Jeg skal vedde på at 90% av dem som er med på denne familiesammenkomsten mye heller ville tilbragt tida sammen med en mindre forsamling av nærmere slekt... kanskje... ok - jeg innser at vi har hatt en litt dysfunksjonelle familie da, vi har ikke så nære og tette bånd... :lol: 

Mange av dem bor jo i samme kommune, så de kan faktisk treffes når pokker de vil - det er få langveisfarende, jeg er vel en av de med "lengst" reisevei, og jeg sier "lengst" i og med at jeg har under tre timer til bygda. Da teller jeg ikke med to fettere i junaiten, men de kommer sjelden til Norge uansett.

Nå skal hundene få mat, jeg skal få i meg ørten vitaminpiller legen skrev ut og se om jeg får mer energi i morgen av dem, også skal vi legge oss. Jeg skal vurdere om jeg orker å tisse og pusse tennene også. Det er helt tomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Belgerpia skrev:

Og ad godteri  - akkurat nå har jeg altså ca 500 karameller i kjøleskapet, tre sjokoladeplater i fruktfatet, tre til i skuffen, en pose m&m, en pose Neverstop, en eske Anton Berg jordbær og sjampanje, en eske Anton Berg likørsjokolade, en eske Aftereight, en stor pose smågodt og noe vingummigreier i samme skuff. Karamellene flytter i løpet av uka, resten havner nok på jobben etter jul, for jeg spiser skjelden sjokolade. Ooo glemte, har et fat med twist til pynt også..... Jeg burde la være å kjøpe all mulig dritt, for jeg spiser det jo ikke.  Har fortsatt 2/3 igjen av en melkesjokolade jeg åpnet for et par måneder siden he he he

Jeg kan godt ha slike mengder i skapet her også... men av en eller annen merkelig grunn forsvinner det sakte men sikkert - og det er IKKE fordi jeg har så mye besøk å servere det til :aww: Skulle ønske jeg ikke likte godterier... *sukk*. 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Belgerpia skrev:

149 nye karameller laget. Tror jeg har nok snart. 71 av de er eksperiment  - pittelitt mørk sirup og halvt om halvt brunt og hvitt sukker. De ble gode.  

Og ad godteri  - akkurat nå har jeg altså ca 500 karameller i kjøleskapet, tre sjokoladeplater i fruktfatet, tre til i skuffen, en pose m&m, en pose Neverstop, en eske Anton Berg jordbær og sjampanje, en eske Anton Berg likørsjokolade, en eske Aftereight, en stor pose smågodt og noe vingummigreier i samme skuff. Karamellene flytter i løpet av uka, resten havner nok på jobben etter jul, for jeg spiser skjelden sjokolade. Ooo glemte, har et fat med twist til pynt også..... Jeg burde la være å kjøpe all mulig dritt, for jeg spiser det jo ikke.  Har fortsatt 2/3 igjen av en melkesjokolade jeg åpnet for et par måneder siden he he he

 

Ikke fått noe svar fra tegnedama. Jeg er lei meg. I morgen har jeg tenkt å be om pengene tilbake. 

 

Ohh my... Jeg hadde (om det var i lavkarbo variant alt sammen) hatt seriøse problemer.. Jeg er slik at om jeg først begynner, så stopper jeg liksom aldri :no:

 

Så utrolig surt med hun som skulle tegne!! Kanskje hun rett å slett ikke fikk det til- og ikke tørr å innrømme det :/

Skal lage fløtekarameller av lakris en av dagene, veldig spent på hvordan det blir :wub:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

Jeg tror jeg bare må få unna morgendagen - siste arbeidsdag før ferien, også får jeg lage en prioritert liste og se hvor langt jeg rekker. Medisiner til Foenix er førstepri, handle de siste julegavene nummer to, vaske klær nummer tre, også er det sikkert 48 punkt etter der.

Og de 48 andre punktene er sannsynligvis ganske uviktige å gjøre - sånn i bunn og grunn :D 

Akkurat nå, SFX skrev:

Neihehehehei, kjøpekaker er IKKE like gode De kan være gode, men ikke LIKE gode :D 

Jo, de ER det! Veldig ofte er de bedre enn hjemmebakst :D. Hva er vel mer himmelsk enn å dytte innpå en hel sånn bringebærkrans som du får kjøpt billig i en diger boks på Europris, knase den mellom tenna mens bringebærsyltetøyet setter seg fast i ganen og bak framtennene... INGEN kan greie å lage slike med perfekt konsistens på både kaker og bringebærsyltetøy... Ingen :D 

Akkurat nå, SFX skrev:

Jeg har kost meg hittil da, men i dag sier det bare helt stopp for meg, og jeg må innse at tiden ikke strekker til. 

Bra - men da skipper du resten du ikke får tid til :D  - som vi allerede har snakket om :D 

Akkurat nå, SFX skrev:

Det er jo kos med nisser og engler, da... Urk, jeg trenger en tidsmaskin, eller bare en liten bremsepedal så jeg rekker mer. 

Nei, du trenger en bremsepedal som sier at du ikke trenger å gjøre så himla mye ut av ting :D Det sparer du så mye tid på at du ikke trenger tidsmaskiner (for du vet at slike ikke finnes, sant? :whistle:). 

Akkurat nå, SFX skrev:

Men å pynte det er jo halve kosen! Jeg kan kanskje diskutere plasttre, nå som de ser så fine ut. Men det skal pyntes!

Men det tar tid - om du har tid, så pynter du, men kom ikke og klag på at du har så dårlig tid nå når du har fått beste rådet evvvver :D 

Akkurat nå, SFX skrev:

Mange av dem bor jo i samme kommune, så de kan faktisk treffes når pokker de vil - det er få langveisfarende, jeg er vel en av de med "lengst" reisevei, og jeg sier "lengst" i og med at jeg har under tre timer til bygda. Da teller jeg ikke med to fettere i junaiten, men de kommer sjelden til Norge uansett.

Da kan du være den tredje "fetteren" som ikke kommer vøtt :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og når du begynner å lese et nytt innlegg her av @2ne og blir overrasket over at hun skriver akkurat det samme som du selv akkurat skrev i et innlegg nå... og du leser langt før du innser at det er ditt eget innlegg du leser... Det er DA man skal si god natt og gå og legge seg... :aww: 

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Siri skrev:

 

Jo, de ER det! Veldig ofte er de bedre enn hjemmebakst :D. Hva er vel mer himmelsk enn å dytte innpå en hel sånn bringebærkrans som du får kjøpt billig i en diger boks på Europris, knase den mellom tenna mens bringebærsyltetøyet setter seg fast i ganen og bak framtennene... INGEN kan greie å lage slike med perfekt konsistens på både kaker og bringebærsyltetøy... Ingen :D 

 

Å, kanskje det er de samme bringebærkransene som de har hatt på Plantasjen flere juler på rad, de er knallgode! *Sjekke Europris i morgen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå ser jeg på labber og ører at vi må ha en runde med diverse sakser i morgen. Må da bli fine til jul. :P

Burde ha lagt meg nå, men noen slokna på sofaen i ettermiddag så er ikke helt klar for senga. Jaja, tar juleferie nå så går vel bra å sitte oppe litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Vilje skrev:

Har startet juleferien litt tidlig, og ligger på sofaen og drikker te og ser på julefilmer.

 

Ingen som forresten har noen rimelige seler som kan passe til en jaktgoldenvalp på 14 uker slengende som de vil selge for en billig penge? :)

Jeg har muligens en sele eller to som kan passe. Hurtta y sele i str 70. Den passet til whippeten min da han var 5-12 (30cm rundt halsen).

Har også en true love sele str. M 

 

1 time siden, tutle skrev:

I morgen reiser jeg også hjem på juleferie, nesten nordmøre, uten hund. Det blir skikkelig kjedelig men jeg var for sent ute med å bestille biletter.. Det skal nok gå fint, men myp :cry: 

---

@Snoffe Nå begynnte Love Actually på nrk3 btw :P 

Skal ikke Fiken være med på juleferie?

Fant filmen min, så nå ser jeg Love actually :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@SFX du er ikke den eneste som er på etterskudd. Hør på @Siri som kommer med gode råd!

Jeg har egentlig hatt nok tid, men jeg har vært i manko på overskudd til å faktisk gjøre alt jeg burde gjøre. Jeg har pakket gaver i bilen på vei til posten eller besøk, og jeg hengte opp adventspynt en uke for sent. Stua er full av ting som ikke skal være her, og jeg mangler derfor plass til å sette opp treet. (det ligger her i juletreposen sin) Men, jeg skal feire jul andre steder, kanskje være her et par dager i romjula mens jeg skal jobbe, før jeg skal vekk i nyttårshelgen, og så får jeg heller bruke første(og andre) uken i januar der jeg vanligvis rydder vekk julepynt, til å få ryddet og shinet rundt meg slik jeg vil ha det. Jeg må bare finne overskuddet som gjør at jeg orker noe etter jobb :aww:  Og akkurat nå orker jeg ikke å gjøre noe med alle grammatiske feil i de forrige setningene for da sletter jeg nok heller innlegget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Jeg kan godt ha slike mengder i skapet her også... men av en eller annen merkelig grunn forsvinner det sakte men sikkert - og det er IKKE fordi jeg har så mye besøk å servere det til :aww: Skulle ønske jeg ikke likte godterier... *sukk*. 

her og... :aww:  Har en Bonde som hjelper til da, men jeg er definitivt verst :icon_redface: Må ni-handle nå som det er billig for etter nyttår har vi forsett om å ikke handle ting som ikke er nødvendig, og godteri mer enn maks en gang i uka er strengt tatt ikke nødvendig. 

 

Sovna selvsagt da jeg la lillemor, så sovet nesten to timer i kveld - kjempesmart. 

Nuh skal jeg lage middagsliste/handleliste, sette på en ullvask og mate hunder. Så må jeg ut til gakker og kaniner, gikk tom for energi før i dag, så de har jeg ikke ordna. Kanskje i omvendt rekkefølge. 

------- 

Glemte visst å poste, så nå er jeg i gang med handleliste - gjort det andre. Kan mandelpotet brukes i potetsalat og potetstappe? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro med meg mister Snopp på trening i kveld - tenkte jeg må prøve å slite han litt ut i hodet...sukk... Han er IKKE vant til mye hodebry, og hadde en terskel for frustrasjon som var på minussiden. Etter en økt der han bare hoppa og vred seg og bet i kobbelet og nappa etter meg (og DET er ubehagelig når hunden er stor....) fikk jeg han til å samarbeide litt - der jeg vekslet raskt mellom "sitt-ligg-stå". Men ikke gå ved fot - da tilta han av frustrasjon igjen. Etter to slike økter gikk jeg over til smellertrening, det gikk sånn tålelig bra og han brukte nå i hvert fall nesen en stund. Men idet han fikk litt forsiktig ros eskalerte han fra 0 til 100 på ca 2 sekunder og hoppa opp og bet etter meg igjen. Han er som en forvokst valp på 10 uker som ikke har lært verken bitehemming, frustrasjonstoleranse eller noe særlig annet. Jeg forstår ikke at folk orker å ha hund som er så lettantennelig og frustrert hele tiden...uten å jobbe med problemene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Turb skrev:

Synes egentlig at ting kan magisk fikse seg for deg altså... 

Kanskje det er det som skal til? Litt magi? Et lite julemirakel? :lol: 

1 time siden, Siri skrev:

:o Nei nei nei nei nei... Nå må disse tarmene dine ta seg sammen altså... :aww: 

Evt slappe av litt :teehe: 

46 minutter siden, Siri skrev:

... og når du begynner å lese et nytt innlegg her av @2ne og blir overrasket over at hun skriver akkurat det samme som du selv akkurat skrev i et innlegg nå... og du leser langt før du innser at det er ditt eget innlegg du leser... Det er DA man skal si god natt og gå og legge seg... :aww: 

Natta, Siri! :aww: 

--

Jeg stresser ikke med jul i det hele tatt, jeg har heldigvis et datterbarn som ordner det mest nødvendige, og resten får bare være om det ikke blir ferdig. Jul skal være kos, ikke stress! Og @SFX, jul blir det enten du er ferdig eller ei, og antageligvis blir det koselig selv om du ikke rekker alt du syns du burde rekke, så den bremsen du trenger er på hodet ditt, så du slutter å lage deg en masse jobb du egentlig ikke trenger. Pust inn, pust ut og sånn ;) Det ordner seg nok :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Raksha skrev:

 

Glemte visst å poste, så nå er jeg i gang med handleliste - gjort det andre. Kan mandelpotet brukes i potetsalat og potetstappe? 

 

Ja, det går sikkert fint med mandelpotet :) Jeg bruker bare det jeg har stort sett jeg :lol: 

 

Fikk endelig spist middag, pasta med tomatsaus og bønner :P 

Jeg føler også at julen plutselig var litt for nærme. Hadde jo så helsikes god tid i oktober, hva skjedde liksom:icon_confused: Har fremdeles litt julegaver igjen, skulle gjerne ha bakt mer, men der får jaggu butikken stille opp. Skulle ha kjøpt juletre (planen var å pynte det den 20.desember, men det utgår ganske greit :P ), skulle helst hatt meg en julekjole, Casper skulle gjerne ha fått mye mer tur den kommende uken enn hva han kommer til å få, skulle gjerne ha orket å være med gubben til bestemoren, men det tror jeg utgår med høye kneløft...  Egentlig vil jeg at gubben og jeg skal være alene hjemme på julaften og kose oss, men det skjer ikke. Altså jeg tror vi får det fint med familien, men det er jo lov å ønske noe annet :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snoffe skrev:

Ja, det går sikkert fint med mandelpotet :) Jeg bruker bare det jeg har stort sett jeg :lol: 

 

Fikk endelig spist middag, pasta med tomatsaus og bønner :P 

Jeg føler også at julen plutselig var litt for nærme. Hadde jo så helsikes god tid i oktober, hva skjedde liksom:icon_confused: Har fremdeles litt julegaver igjen, skulle gjerne ha bakt mer, men der får jaggu butikken stille opp. Skulle ha kjøpt juletre (planen var å pynte det den 20.desember, men det utgår ganske greit :P ), skulle helst hatt meg en julekjole, Casper skulle gjerne ha fått mye mer tur den kommende uken enn hva han kommer til å få, skulle gjerne ha orket å være med gubben til bestemoren, men det tror jeg utgår med høye kneløft...  Egentlig vil jeg at gubben og jeg skal være alene hjemme på julaften og kose oss, men det skjer ikke. Altså jeg tror vi får det fint med familien, men det er jo lov å ønske noe annet :P 

Takk - mandelpotet er nemlig biillig nå. :lol:  

 

julen kommer alt for fort her og :o  Jaja, jul blir det uansett. :aww: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...