Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, desember


Stine
 Share

Recommended Posts

8 minutter siden, Siri skrev:

Ååååååå... det er skummelt, det :aww: 

Selvbeherskelse lenge leve :aww:

Skrulla aka Vigdis har blitt avhengig av C, det er jo litt dumt når han er mye borte... Ligger på vent og venter på at han skal komme hjem og spretter opp hver gang hu tror han kommer hjem. Hun hadde nok hatt opptil flere diagnoser som menneske, veldig opptatt av at alt skal være som det er, forandring er noe dritt :aww: Bra hun er søt! Og det er hun til de grader :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk mye fint og nyttig til jul. Veldig fornøyd med alle gavene, og en må  jeg bare dele her inne. Mannen har laget/malt meg med alle våre 10 hunder i spannet

Endelig hjemme etter en lang lang lang tur til og fra Stockholm. Utslitt, sulten, tørst, trøtt, stiv og støl! Men det er SÅ verdt det når jeg kommer hjem med en ny svensk, nordisk og INTERNASJONA

"Tror du det er dødelig?" "Nei." Den følelsen av lettethet.

Posted Images

2 timer siden, Cavalierflat skrev:

Det jeg synes er ca mest kjedelig i hele verden, er pelsstell. Derfor er jeg veldig heldig som har Mocca, hvor ørene bare trenger en klipp to ganger i året.

De siste ukene har ørene blitt mer og mer rufsete, men jeg har bare utsatt og utsatt. Fant tilslutt ut at ørene måtte klippes før jul.
Plutselig, da jeg satt i sofaen i stad, fikk jeg lyst til og bare bli ferdig. Så jeg gjorde det (og det tok meg kanskje 15 min emoji38.png )

2dd3d76ad0a226c033c89477ec059402.jpg

Ble fin da :ahappy:

Alle mine tanker går nå til dere som har raser som krever litt mer stell enn hun jeg har!

Så fin hun ble! Jeg gikk faktisk løs med kjøkkensaksen i dag. Litt effilering også den finfine Coatkingen @Caroline foreslo. Den er gull verdt, altså! Ble ikke heeelt ferdig, men det får være bra nok. Jeg har ikke pelsstell i fingrene (unnskyld, pelsstellere, for at jeg klipper med en helt vanlig kjøkkensaks fordi jeg er for lat til å gjøre grovarbeid! :lol:). Ellers har han "afroører". Engang klipte jeg på meg en senebetennelse ... huff!

Før: 31710915796_eb42f4dd05_z.jpg

Etter: 31748671115_65988072c3_z.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Line skrev:

En bieffekt av å være lærer og student - jeg husker godt, jeg husker lenge, og jeg er vant til å gjenta meg selv :aww::lol: 

:lol: 

22 minutter siden, Stine skrev:

Aldri hørt om :innocent:

*Finne fremmedordboka....*

21 minutter siden, Bananen skrev:

Jeg har ikke pelsstell i fingrene (unnskyld, pelsstellere, for at jeg klipper med en helt vanlig kjøkkensaks fordi jeg er for lat til å gjøre grovarbeid! :lol:).

Jeg bør kanskje ikke nevne at jeg har ei enkel saks fra Biltema jeg bruker en del :aww: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra jobb, føler meg bare tung og sliten i dag, så det ble en tre kvarters dupp på sofaen. Våknet til telefon fra veterinæren, som hadde fått sin mistanke bekreftet. Foenix var der med ørebetennelse om tirsdag, og veterinær fryktet at det var av en alvorlig sort hvor bakteriene er resistente mot øredråpene, så vi sendte inn til bakteriologi for sikkerhets skyld. Nå kom svaret, og det var de bakteriene. Det forklarer jo at hun ikke har blitt betydelig bedre på nesten en uke med medisiner, stakkars liten. Så da driter vi i de dråpene, og får en annen mikstur som jeg henter ut på apotek i morgen, så prøver vi den fram til 3. juledag og ny sjekk da. 

Det er så tydelig at hun har vondt når jeg renser og medisinerer ørene. Fordelen med de nye dråpene er at de bare skal gis en gang om dagen, så da blir det en gang mindre med behandling om dagen for henne. 

Så nå er jeg bare litt mutt for hennes skyld og bekymret for om vi blir kvitt driten eller om den blir kronisk, siden den bakterietypen kunne være vanskelig å få bort. Og jeg er fremdeles sliten etter jobb, det var ikke nok tid på sofaen. Hodet bare kverner og kverner om alt jeg har å gjøre, som jeg ikke orker eller vet hvordan jeg skal rekke. 

Jeg har bare en dårlig dag i dag, men det hjalp ikke å få dårlige nyheter for Foenix på toppen.

Jeg har mest lyst til å gi hundene kveldsmat, og ta dem med på soverommet for å sove til i morgen. Men jeg burde vel ha spist noe mat selv, jeg burde bake et av de tre kakeslagene som mangler og som jeg har lovet pappa, jeg har skrevet ett eneste julekort så det gjenstår en hel drøss, jeg må strikke videre på ei julegave, jeg har ikke ryddet, vasket og pyntet til jul, ingen julegaver er pakket inn, det meste av klærne er for tiden skittentøy, og jeg fatter ikke når det gikk fra å være en koselig adventstid jeg nøt til å bli en forbanna drittuke hvor alt føles uoverkommelig. Jeg må bestemme meg for om jeg skal ha juletre eller ei, men jeg antar de pengene går til medisiner til Foenix i morgen, så da ble den avgjørelsen tatt for meg. Og i dag takket jeg ja til å bli med på et familieselskap på første juledag som er noe av det kjedeligste og mest langdryge jeg vet om, men jeg vet at pappa så gjerne vil ha oss der, og jeg har ikke vært der tre år på rad, så nå følte jeg at jeg måtte si ja når det skulle taes "hodetelling" for matforberedelsenes skyld. 

Jeg er sikker på at om det skjer en eneste liten filleting til nå, så begynner jeg å grine. Jeg er bare så sliten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, SFX skrev:

Hjemme fra jobb, føler meg bare tung og sliten i dag, så det ble en tre kvarters dupp på sofaen. Våknet til telefon fra veterinæren, som hadde fått sin mistanke bekreftet. Foenix var der med ørebetennelse om tirsdag, og veterinær fryktet at det var av en alvorlig sort hvor bakteriene er resistente mot øredråpene, så vi sendte inn til bakteriologi for sikkerhets skyld. Nå kom svaret, og det var de bakteriene. Det forklarer jo at hun ikke har blitt betydelig bedre på nesten en uke med medisiner, stakkars liten. Så da driter vi i de dråpene, og får en annen mikstur som jeg henter ut på apotek i morgen, så prøver vi den fram til 3. juledag og ny sjekk da. 

Æsj for noe drit :(. Håper de nye dråpene tar skiten fort! 

6 minutter siden, SFX skrev:

Hodet bare kverner og kverner om alt jeg har å gjøre, som jeg ikke orker eller vet hvordan jeg skal rekke. 

Men da må du sette deg og tenke over om det er ting du egentlig IKKE trenger å gjøre. Husk at man må ikke være flink pike alltid. Det er antakelig ingen som dør om du IKKE gjør alt du mener du må. 

6 minutter siden, SFX skrev:

jeg burde bake et av de tre kakeslagene som mangler og som jeg har lovet pappa

Det er vel en sånn greie du ikke TRENGER å gjøre. Dere har helt sikkert mer enn nok kaker til å overleve både jul og nyttår :D

6 minutter siden, SFX skrev:

, jeg har skrevet ett eneste julekort så det gjenstår en hel drøss

Da kan du innføre en ny tradisjon: legg en julehilsen på FB. Da har du spart masse porto og tid. Det er veldig koselig å få julekort, men om det tar for mye tid og man blir utslitt bare av tanken på å få det ferdig - dropp det. 

6 minutter siden, SFX skrev:

 jeg har ikke ryddet, vasket og pyntet til jul,

Ikke jeg heller... Du overlever nok fint lell :) Ta det viktigste - kjøkken og bad. Resten støvsuger du kjapt over. En nisse eller to duger. Du skal vel uansett være mye borte? 

6 minutter siden, SFX skrev:

ingen julegaver er pakket inn, det meste av klærne er for tiden skittentøy, og jeg fatter ikke når det gikk fra å være en koselig adventstid jeg nøt til å bli en forbanna drittuke hvor alt føles uoverkommelig.

Da vasker du klær. Det må du ha. Også tar du julegavene mens klærne går i maskina. 

6 minutter siden, SFX skrev:

Jeg må bestemme meg for om jeg skal ha juletre eller ei, men jeg antar de pengene går til medisiner til Foenix i morgen, så da ble den avgjørelsen tatt for meg.

Juletre trenger du selvsagt ikke - spesielt dersom du skal mye bort i jula. Hent inn noen kvister fra ett eller annet grantre du kan rane, sett dem i en vase/potte/whatever. OM du må ha noe tre inn :) 

6 minutter siden, SFX skrev:

Og i dag takket jeg ja til å bli med på et familieselskap på første juledag som er noe av det kjedeligste og mest langdryge jeg vet om, men jeg vet at pappa så gjerne vil ha oss der, og jeg har ikke vært der tre år på rad, så nå følte jeg at jeg måtte si ja når det skulle taes "hodetelling" for matforberedelsenes skyld. 

Jeg er sikker på at om det skjer en eneste liten filleting til nå, så begynner jeg å grine. Jeg er bare så sliten...

Slutt å tenk på hva alle andre mener og synes og liker.... noen ganger må man tenke på hva en selv foretrekker også. Jula er vel liksom en sånn tid da man skal ha det litt hyggelig - og da er det også lov til å si nei til ting man ikke har lyst til å delta på - selv om noen kan bli skuffet. Ja, ok - dette bærer sikkert preg av at jeg er vant til å være alene, vant til å ikke trenge å ta hensyn til så mange andre, men når alle forpliktelser og måer og bør'er går ut over trivsel og humør, da må man stikke fingeren i jorda og tenker på hva som faktisk er viktig for en selv :) 

  • Like 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør på tante @Siri du @SFX, det er en klok tante det.

Jeg sovna på sofaen, men etter det har vi gått en liten tur i den rake motsetningen til winter wonderland. Julesnøen kom nok et par uker for tidlig i år, og forsvant sånn omtrent dagen etter.

Og når det gjelder julerydding: man har god tid i romjula! :lol:

 

 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Bananen skrev:

Isj! Men det er allikevel godt at de holder deg under observasjon, i det minste. :)

Ja, jeg tenker jo at det er like greit å være her til vi får kontroll på shiten (bokstavelig talt :aww: ), i stedet for å reise hjem for så å bli lagt inn igjen om en uke eller to fordi ting går skeis hjemme. Så lenge jeg får perm på julaften, liksom :lol: 

7 timer siden, Siri skrev:

Æsj altså.... tenk om du bare kunne ha bytta ut innmaten liksom? Også hadde alt vært i orden? 

Det har jeg drevet og fabla om også, hvorfor ikke få donert noen grisetarmer? Det bør det jo være et overskudd av nå i disse ribbe-tider :lol: Men akkurat nå prøver vi mer opium til folket :teehe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 2ne skrev:

Ja, jeg tenker jo at det er like greit å være her til vi får kontroll på shiten (bokstavelig talt :aww: ), i stedet for å reise hjem for så å bli lagt inn igjen om en uke eller to fordi ting går skeis hjemme. Så lenge jeg får perm på julaften, liksom :lol: 

Det har jeg drevet og fabla om også, hvorfor ikke få donert noen grisetarmer? Det bør det jo være et overskudd av nå i disse ribbe-tider :lol: Men akkurat nå prøver vi mer opium til folket :teehe: 

Du kan jo ev kjøpe noen pølser og fikse selv :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, MarieR skrev:

@sfx :console: gå å legg deg du, ingenting som ikke kan vente til i morgen!

Jeg tror jeg skal spise litt sjokolade og lese mer i nesbø-boka jeg holder på med. 

 

25 minutter siden, Line skrev:

@SFX Spis litt og gå og legg deg du :console: 

Jeg har mat i stekeovnen nå, så får vi se hva kropp og hode sier når den er fortært. 

18 minutter siden, Siri skrev:

Æsj for noe drit :(. Håper de nye dråpene tar skiten fort! 

Ja, jeg håper det, hun har jo vondt, og jeg har dårlig samvittighet for at jeg ikke dro til veterinær tidligere. Men jeg skulle liksom ha is i magen og prøve selv med sånn ørerens du får uten resept først.

18 minutter siden, Siri skrev:

Men da må du sette deg og tenke over om det er ting du egentlig IKKE trenger å gjøre. Husk at man må ikke være flink pike alltid. Det er antakelig ingen som dør om du IKKE gjør alt du mener du må. 

Det FØLES jo som om alt må gjøres, det er jo problemet... 

18 minutter siden, Siri skrev:

Det er vel en sånn greie du ikke TRENGER å gjøre. Dere har helt sikkert mer enn nok kaker til å overleve både jul og nyttår :D

Pappa har ikke bakt noe, jeg skulle bake for ham, og jeg lovte at min gravide søster skulle få noe for å avlaste henne også, siden hun hoster julaften for oss. Så det ene slaget må jeg i hvert fall lage, for det vil "alle" ha. Men det blir uansett ikke gjort noe i kveld, for jeg innså at jeg mangler margarin.

18 minutter siden, Siri skrev:

Da kan du innføre en ny tradisjon: legg en julehilsen på FB. Da har du spart masse porto og tid. Det er veldig koselig å få julekort, men om det tar for mye tid og man blir utslitt bare av tanken på å få det ferdig - dropp det. 

Det er et nederlag i en tid hvor alt skal skje fort og effektivt på nett :( 

18 minutter siden, Siri skrev:

Ikke jeg heller... Du overlever nok fint lell :) Ta det viktigste - kjøkken og bad. Resten støvsuger du kjapt over. En nisse eller to duger. Du skal vel uansett være mye borte? 

Joda, jeg skal være borte selve juledagene, men jula er liksom ikke helt over, jeg pleier jo å ha julepynten framme til ti-fjorten dager uti januar. Men det er kanskje like greit å droppe det - jeg har jo adventspyntet, og den er vel så viktig for å få det lysere her i en mørk vinter.

18 minutter siden, Siri skrev:

Da vasker du klær. Det må du ha. Også tar du julegavene mens klærne går i maskina. 

Ja, det er førstepri, jeg må ha klær :P 

18 minutter siden, Siri skrev:

Juletre trenger du selvsagt ikke - spesielt dersom du skal mye bort i jula. Hent inn noen kvister fra ett eller annet grantre du kan rane, sett dem i en vase/potte/whatever. OM du må ha noe tre inn :) 

Jeg kan ta inn igjen treet fra i fjor? Det er mer oransje enn grønt, men jeg vet hvor det er og at foten passer :D Nei, det blir vel treløst i år, men da skal jeg feire i det minste noe jul i eget hus neste år og ikke "guiltes" til å tilbringe alle dagene hjemmefra.

18 minutter siden, Siri skrev:

Slutt å tenk på hva alle andre mener og synes og liker.... noen ganger må man tenke på hva en selv foretrekker også. Jula er vel liksom en sånn tid da man skal ha det litt hyggelig - og da er det også lov til å si nei til ting man ikke har lyst til å delta på - selv om noen kan bli skuffet. Ja, ok - dette bærer sikkert preg av at jeg er vant til å være alene, vant til å ikke trenge å ta hensyn til så mange andre, men når alle forpliktelser og måer og bør'er går ut over trivsel og humør, da må man stikke fingeren i jorda og tenker på hva som faktisk er viktig for en selv :) 

Akkurat den sliter jeg med. Når ens syke far så gjerne vil ha meg med på familieselskapet, da sliter jeg med å si nei - selv om jeg vet det blir tørrprat og japping med folk som jeg kun har etternavnet til felles med (om såpass), som lurer på hvordan det går i Trondheim (som jeg flyttet fra i 2007) og andre oppdaterte og involverte spørsmål, eventuelt så snakker vi rundt diverse elefanter i familien, eller om sykdommene til de som ikke er der det året. For meg er det en bortkasta juledag, men samtidig så er det den eneste dagen i året som hele familien på pappas side treffes. Jeg skulle bare ønske de kunne konvertert det til en grilldag på sommeren på gården vi alle kommer fra, framfor å ta en av få juledager. Det ble forsøkt sommergrilling et år, og "alle" kom - men det fikk være i tillegg, for en røsker ikke med tradisjonene, og det var tradisjon å samles på førstedag, for det pleide "mutter og fatter" (mine besteforeldre) å stelle i stand til da de levde, og da må jo vi gjøre det samme nå tjue-tredve år etterpå. Jeg har søskenbarn med barn på min alder som har fått sine egne barn, så det er liksom alt som kan krype og gå som stammer fra dette settet med besteforeldre, folk jeg ikke ville kjent igjen om de slo meg ned på lyse dagen. Kanskje fordi jeg ikke har vært med siden 2012... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Jeg har slutta på vidundermedisinene mine i dag. Legen synes ikke det var verdens glupeste idè midt i sykemeldingen, men det er nå jeg som bestemmer, da. Og jeg er lei av vektøkning og kløe.  Har skapet fullt av piller hvis det skulle være at jeg føler behovet. Så det skal ikke stå på det, liksom. Jeg tåler å være litt skrullete, folk er vant til det. Neida. Joda. Neida.:P

Bizi har fått vaska magen sin i dag og lukter så godt at mannen til venninna mi kommenterte det. Jeg lukter visst også godt da, heldigvis.:lol:

Har klipt klør også i dag, så nå mangler det bare litt børstings, så er hun klar til jul.

Vi har vært på middag hos noen venner og levert lass nummer to med julegaver. Nå gjenstår det siste lasset, og det tar vi med oss når vi drar på fredag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Monikawt skrev:

Sitter i godstolen foran peisen med et teppe :) Skills har fått seg tur på morran, vi har spist frokost, og nå slapper vi av før vi skal på jobb. Jeg føler meg litt tom om dagen.. Sikkert fordi jeg og Skills har vært hjemme alene hele helgen, uten spesielle planer! Er jo vant til at samboer og Aron er borte hver helg, men jeg har ikke hatt en frihelg siden august! Så jeg kjenner jeg savner dem.. Om en time skal jeg på jobb, i morgen har jeg tidligvakt og kurs på kvelden. På onsdag har jeg tidligvakt, før søster og samboeren hennes kommer og henter oss. Så setter vi snuten mot nordmøre :heart:  det blir rart å feire jul uten samboer og Aron, men det er heldigvis bare i år.. Ikke har jeg lang ferie heller, så jeg ser dem igjen allerede tirsdag neste uke :heart: 

I morgen reiser jeg også hjem på juleferie, nesten nordmøre, uten hund. Det blir skikkelig kjedelig men jeg var for sent ute med å bestille biletter.. Det skal nok gå fint, men myp :cry: 

---

@Snoffe Nå begynnte Love Actually på nrk3 btw :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Og når det gjelder julerydding: man har god tid i romjula! :lol:

Ja sant? Mange dager man kan rydde på :lol: Rotet går ingen steder uansett :D 

28 minutter siden, 2ne skrev:

Det har jeg drevet og fabla om også, hvorfor ikke få donert noen grisetarmer? Det bør det jo være et overskudd av nå i disse ribbe-tider :lol: Men akkurat nå prøver vi mer opium til folket :teehe: 

:lol: 

10 minutter siden, SFX skrev:

Det FØLES jo som om alt må gjøres, det er jo problemet... 

Da må du sortere hodet først. Du er jo god på lister. Lag en liste. Skriv ned det som MÅ gjøres. Drit i resten :D 

10 minutter siden, SFX skrev:

Pappa har ikke bakt noe, jeg skulle bake for ham, og jeg lovte at min gravide søster skulle få noe for å avlaste henne også, siden hun hoster julaften for oss. Så det ene slaget må jeg i hvert fall lage, for det vil "alle" ha. Men det blir uansett ikke gjort noe i kveld, for jeg innså at jeg mangler margarin.

Da baker du det ene slaget - også kjøper du noen andre slag om du har råd til det. Har du ikke råd til det, så dropper du det. Og som jeg har sagt før: kjøpekaker er ofte like gode som hjemmelagde :D.

10 minutter siden, SFX skrev:

Det er et nederlag i en tid hvor alt skal skje fort og effektivt på nett :( 

Nei, det er det ikke *slenge noe mye større enn fisk i bakhodet på SFX* ALLE gjør det, du trenger ikke å tviholde på unødvendige utgifter bare fordi hodet ditt sier at du ønsker å gjøre det sånn. Du MÅ ikke.. du TRENGER ikke... gjør livet mer effektivt dersom tankene kødder det til for deg. Ikke heng igjen i gamle tradisjoner om du ikke må. Jula er ikke nødvendigvis vellykket selv om man tviholder på det man selv mener er en tradisjon. Jula er vellykket når man føler at forberedelsene er overkommelige og man kan kose seg. 

10 minutter siden, SFX skrev:

Joda, jeg skal være borte selve juledagene, men jula er liksom ikke helt over, jeg pleier jo å ha julepynten framme til ti-fjorten dager uti januar. Men det er kanskje like greit å droppe det - jeg har jo adventspyntet, og den er vel så viktig for å få det lysere her i en mørk vinter.

Ja, dropp det. Adventspynten holder antakelig vis i massevis. Lenge :) Det er sannsynligvis ingen andre enn du som gremmes over at det er adventspynt og ikke julepynt til og med :) 

10 minutter siden, SFX skrev:

Ja, det er førstepri, jeg må ha klær :P 

Klær må man ha *og det minner meg på at jeg burde satt på en maskin, men det er litt seint nå*

10 minutter siden, SFX skrev:

Jeg kan ta inn igjen treet fra i fjor? Det er mer oransje enn grønt, men jeg vet hvor det er og at foten passer :D Nei, det blir vel treløst i år, men da skal jeg feire i det minste noe jul i eget hus neste år og ikke "guiltes" til å tilbringe alle dagene hjemmefra.

Plasttre sier jeg bare!!! Plasttre. Det kan stå ferdigpynta i kjelleren til neste år, så slipper man å bruke tid på å pynte hvert år :D 

10 minutter siden, SFX skrev:

Akkurat den sliter jeg med. Når ens syke far så gjerne vil ha meg med på familieselskapet, da sliter jeg med å si nei - selv om jeg vet det blir tørrprat og japping med folk som jeg kun har etternavnet til felles med (om såpass), som lurer på hvordan det går i Trondheim (som jeg flyttet fra i 2007) og andre oppdaterte og involverte spørsmål, eventuelt så snakker vi rundt diverse elefanter i familien, eller om sykdommene til de som ikke er der det året. For meg er det en bortkasta juledag, men samtidig så er det den eneste dagen i året som hele familien på pappas side treffes. Jeg skulle bare ønske de kunne konvertert det til en grilldag på sommeren på gården vi alle kommer fra, framfor å ta en av få juledager. Det ble forsøkt sommergrilling et år, og "alle" kom - men det fikk være i tillegg, for en røsker ikke med tradisjonene, og det var tradisjon å samles på førstedag, for det pleide "mutter og fatter" (mine besteforeldre) å stelle i stand til da de levde, og da må jo vi gjøre det samme nå tjue-tredve år etterpå. Jeg har søskenbarn med barn på min alder som har fått sine egne barn, så det er liksom alt som kan krype og gå som stammer fra dette settet med besteforeldre, folk jeg ikke ville kjent igjen om de slo meg ned på lyse dagen. Kanskje fordi jeg ikke har vært med siden 2012... 

Og bare det at du greier å skrive 11 linjer om dette, sier meg at du ikke har noen glede av å tilbringe tid med denne fjerne familien som du ellers heller aldri ser. Man MÅ ikke kjenne slekta si, og selv om din pappa kanskje ville synes det er hyggelig at du er der, så er det vel hyggeligere for ham å se at datra hans har det koselig sammen med ham i andre sammenhenger. Man MÅ ikke elske sin egen slekt, ei heller bli kjent med dem når man ikke omgås dem ellers. Vi røsket opp i en del "tradisjoner" da min mamma døde - vi fant ut at vi ikke trengte å tviholde på tradisjoner som ingen av oss egentlig hadde noe spesielt positivt forhold til. Så da ble det pinnekjøtt på julaften i stedet for ribbe. Vi følte oss litt ville og gærne den første jula, men alle var enige om det det var en fin endring. Jeg skal vedde på at 90% av dem som er med på denne familiesammenkomsten mye heller ville tilbragt tida sammen med en mindre forsamling av nærmere slekt... kanskje... ok - jeg innser at vi har hatt en litt dysfunksjonelle familie da, vi har ikke så nære og tette bånd... :lol: 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AussieAllTheWay skrev:

Føler jeg meg lurt... Hunder som har vært på lp trening i dag skal være slitne og sove på kvelden, ikke sitte foran deg å stirre deg i senk! :icon_confused:

De er sultne... Hilsen Willy og Yasmine :aww: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Turb skrev:

Du kan jo ev kjøpe noen pølser og fikse selv :P 

Nope, skal jeg ha nye tarmer, så skal de være hele og ikke trenge å lappes sammen - sånne tarmer har jeg fra før av :P 

--

AN har jeg blitt kobla på saltvann igjen, for jeg klarer visst ikke å opprettholde væskebalansen selv. Det er jo interessant, det tok ikke 24 timer engang det.. Kanskje det går troll i ord og jeg faktisk må være her til julaften? Det er i hvert fall heller tvilsomt at jeg får dra hjem i morra.. Godt jeg begynner å bli skikkelig husvarm? :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, 2ne skrev:

Nope, skal jeg ha nye tarmer, så skal de være hele og ikke trenge å lappes sammen - sånne tarmer har jeg fra før av :P 

--

AN har jeg blitt kobla på saltvann igjen, for jeg klarer visst ikke å opprettholde væskebalansen selv. Det er jo interessant, det tok ikke 24 timer engang det.. Kanskje det går troll i ord og jeg faktisk må være her til julaften? Det er i hvert fall heller tvilsomt at jeg får dra hjem i morra.. Godt jeg begynner å bli skikkelig husvarm? :lol: 

Synes egentlig at ting kan magisk fikse seg for deg altså... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...