Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, desember


Stine
 Share

Recommended Posts

37 minutter siden, Stine skrev:

Søren! Kun 41 påmeldte i romjula, det betyr at Tuva må bli BIR og de to andre ikke plassere seg for å vinne toppen, kan til nød bli BIM da blir hun liggende likt med den som leder :lol: 

Da tror jeg vi sier oss fornøyd med den plassen hun har nå :lol:

Kan du fortelle meg hvor du finner infoen (link?) til et grønnhue som også skal dit med en viss Bob Hund? :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk mye fint og nyttig til jul. Veldig fornøyd med alle gavene, og en må  jeg bare dele her inne. Mannen har laget/malt meg med alle våre 10 hunder i spannet

Endelig hjemme etter en lang lang lang tur til og fra Stockholm. Utslitt, sulten, tørst, trøtt, stiv og støl! Men det er SÅ verdt det når jeg kommer hjem med en ny svensk, nordisk og INTERNASJONA

"Tror du det er dødelig?" "Nei." Den følelsen av lettethet.

Posted Images

Akkurat nå, tmp skrev:

Kan du fortelle meg hvor du finner infoen (link?) til et grønnhue som også skal dit med en viss Bob Hund? :icon_redface:

Fått pm på mail :)

Akkurat nå, Siri skrev:

Off, stakkars liten... kan det være en slags form for Clusterhodepine han har fått? 

:lol: Jeg satt akkurat og regnet på sånne greier jeg også nå... bare 5 voksne påmeldte i rasen. Willy hopper opp noen hakk dersom han får CK - men om det er enkelte andre hunder der som får flere poeng enn ham, så jumper dem foran ham igjen... jeg lurer på om jeg bare driter i hele Willy-plasseringen og er fornøyd med at Yasmine ble beste briard i år også :lol: 

Kanskje man egentlig bare skal være fornøyd med tingenes tilstand? Eller nei, mye vil ha mer! :lol: Og de 2 andre tispene kan plassere seg som nr 3 og 4 uten at det skal ha noe å si! Men nå dukker det sikkert opp et wild card som jeg ikke har regnet med, akk alle disse bekymringene :lol: Jeg leste gjennom kritikken Tuva fikk for 5 år siden, og det er ingenting som tilsier noen braksuksess der nei.... :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Stine skrev:

Kanskje man egentlig bare skal være fornøyd med tingenes tilstand? Eller nei, mye vil ha mer! :lol: Og de 2 andre tispene kan plassere seg som nr 3 og 4 uten at det skal ha noe å si! Men nå dukker det sikkert opp et wild card som jeg ikke har regnet med, akk alle disse bekymringene :lol: Jeg leste gjennom kritikken Tuva fikk for 5 år siden, og det er ingenting som tilsier noen braksuksess der nei.... :lol:

Jeg sliter litt der, jeg også vøtt :lol: Jeg ser også for meg at det kan komme en som uventet drar med seg poeng og sånt her, men... skitt au... vi har jo seint oppmøte også, så jeg kan vel ikke skylde på at jeg ikke gadd å stå opp heller :aww: 

3 minutter siden, Mud skrev:

@Siri håper ikke det,  svogeren min har det.Håper de finner ut at han bare mangler noe vitaminer eller noe. 

Vi får krysse fingrene for noe enkelt :) 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Mud :( Stakkars liten, han er beintøff han der. Hadde slått meg vrang jeg og på en slik dag... 

 

Jeg har testa hjernecella til elgen min, aka Lindy. Den var ikke så lett å gire opp gitt :lol:  Må finne bedre gobiter enn gulrot. Men hun er fryktelig søt da. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, tmp skrev:

Takk, fant :) Overså linken.. Finnes det ingen oversikt over hvor mange valper det er i forhold til 4-6 og 6-9 mnd?

Nei, sjeldent man får en slik oversikt før utstillingen :( Selv om noen klubber har blitt flinke til å publisere klasseoversikt så tviler jeg på at dobermannklubben gjør det :lol:

sen oppmøte på oss og @Siri:D Tuva er siste hund inn i ringen, typisk det når vi skal på hytta etter utstillingen og hun sikkert ikke blir plassert, det er typisk det at hun blir BIR når vi har grytidlig oppmøte og må vente hele dagen på gruppa, men når vi har seint oppmøte er det rett ut :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stine skrev:

sen oppmøte på oss og @Siri:D Tuva er siste hund inn i ringen, typisk det når vi skal på hytta etter utstillingen og hun sikkert ikke blir plassert, det er typisk det at hun blir BIR når vi har grytidlig oppmøte og må vente hele dagen på gruppa, men når vi har seint oppmøte er det rett ut :lol:

:lol: Akkurat sånn det skal være, det :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Zappa skrev:

Visste dere at hundesonens @mokken er et oppkomme av positivitet, hjelpsomhet og generell hundegledespreder?

Vel, nå er dere iallefall informert :wub: 

Det var da så lite :icon_redface:

 

 

Travle dager, henger ikke helt med i svingene her. Men altså, i dag har jeg fått sovet ut, ingen oppussingsbråk fra naboen før jeg hadde stått opp. Oh happy day! :D 1 nattevakt til så er det juleferie! 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

C kjøpte en boks pepperkaker for å ha i trekkvogna den uka her, men han glemte den så nå sitter jeg og gumler på de :D Mye bedre enn de greiene vi måtte være med på å lage/pynte for noen uker siden :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til Ask! 

Jeg har vært på kino med klassen min, og kjøpt en julegave. Nå middag, og så skal jeg se Snøfall mens jeg drikker te etterpå. Har fått litt dilla på te, jeg som aldri pleier å drikke det. Med sukker da, det må det jo bli slutt på når jula er over. :aww:

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, SAGA skrev:

Pokker. Har kjøpt meg en sånn WEB_Image%20398688299.Jpegtil å ha kongerøkelse oppi. Men det kommer jo ikke noe lukt i det hele tatt. Virker som om det ikke blir varme nok fra telyset (?), men dette selger de jo som hakka møkk, så da må det jo være noe jeg gjør feil.

Er det noen av dere som har sånn og som klarer å få lukt fra den?

Har den der, og jeg har fylt bunnen med litt pyntesand slik at lyset kommer høyere opp. Det hjalp mye. Og ellers blander jeg apotekets kongerøkelse med en røkelse jeg kjøper på black design. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er ca mest kjedelig i hele verden, er pelsstell. Derfor er jeg veldig heldig som har Mocca, hvor ørene bare trenger en klipp to ganger i året.

De siste ukene har ørene blitt mer og mer rufsete, men jeg har bare utsatt og utsatt. Fant tilslutt ut at ørene måtte klippes før jul.
Plutselig, da jeg satt i sofaen i stad, fikk jeg lyst til og bare bli ferdig. Så jeg gjorde det (og det tok meg kanskje 15 min [emoji38] )

2dd3d76ad0a226c033c89477ec059402.jpg

Ble fin da :ahappy:

Alle mine tanker går nå til dere som har raser som krever litt mer stell enn hun jeg har!

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke spise snop idag.... Men jeg har så finne krukker stappfulle med snop ståendes fremme på kjøkkenet, så da går det som det går...

Sett siste Narnia filmen, og nå ser jeg på Julie & Julia, digger juleferie!! :D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Line skrev:

Sånn apropos den videoen av SP riesen som ble behandlet så dårlig. Damen er en av Russlands største oppdrettere, har både riesen og dverg. Nå har folk begynt å slette henne etter behandlingen, og hun får gjennomgå ganske greit i snusermiljøet ser det ut til :D 

Så bra! For den videoen er virkelig ikke noe vakkert syn...

 

4 timer siden, Mud skrev:

 

Stakkar A. Høres ikke ut som noen god dag i det hele tatt for hverken sønn eller mor. Men bra han slipper å grue seg til blodprøve i morgen i det minste.

 

4 Siberian valper i romjulen, og 7 voksne. Håper lille frøken utrent oppfører seg bedre enn tanta gjorde på sin første som også var i Letohallen. Hun ville nemlig ikke bevege seg på det ekle stedet :aww: 
Kommet over skrekken for lengst nå da :) 

Nå aner jeg ingenting om dommeren, men får håpe hun ikke slakter valpen pga et lite overbitt hun har utviklet siste mnd. Og jeg håper ting "gror på plass" igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for god bedring ønsker til A  <3

 

En av grunnene til at jeg digger Toddy er at han f.eks har den egenskapen at han går rett på den lukkede verandadøra.  Dunk! Hva var det liksom? 

Han er så teit at det er en fryd :D

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Line skrev:

Mattilsynet er selektive på hvilke spørsmål de svarer på gitt, men da får man bare prøve igjen da. Jeg vil nemlig veldig gjerne ha forklart logikken i at en ormekur gitt fredag kl 15 virker bedre når den er gitt i Sverige enn når den er gitt i Norge..

Du får neppe et logisk svar på det... det finnes ikke... :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...