Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå -oktober


Gjest
 Share

Recommended Posts

9 timer siden, Paranomia skrev:

Er helt ødelagt jeg. Vi har fått trusler mot oss ang. bilen. 

  Skjul innhold

Han krever penger og skal sende noen for å banke de ut av oss, vi trengte ikke å føle oss trygge. Når vi spurte hva og når svarte han: vent og se. Så da blir det ikke noe søvn på meg den nærmeste tiden. Ringte politiet for å anmelde han for trusler men ble satt over til Rogaland politidistrikt og der stengte sentralbordet 18.00 så det hjalp ikke veldig gitt. Så da må vi bare vente til i morgen 08.15 og møte opp fysisk på politistasjonen. Blir vi ikke tatt seriøst nå vet jeg ikke hva jeg gjør altså - jeg er jo livredd for å være i mitt eget hjem! Bare håper ikke de dukker opp før det, for da vet jeg ikke hva jeg gjør altså. 
Svigerfar sa vi kunne sove der i natt men tør ikke det heller, ikke veldig kult hvis vi kommer tilbake i morgen tidlig og alle rutene er knust f.eks. 
"Alle" mener vi bare skal betale hvis det dukker noen opp her. Hva f*** - man betaler da ikke folk som truer en på livet? Da ringer man vel politiet??? "For å få saken ut av verden bør dere bare betale altså" 
Han har fått det akkurat som han vil ha det da, er livredde og føler oss ikke trygge. 
Nå er jeg så vanvittig sliten og lei dramatikk, jeg har -aldri- bedt om noe av dette! 
EDIT: og der innså jeg hvem det var han skulle sende på oss. Hells Angels. Jeg har ALDRI gjort noe galt, jeg har ikke stjålet så mye som en smågodtbit fra butikken engang og nå sitter jeg her og er livredd for å bli banket opp av H.A. Litt smått sliten og lei nå ja. 

 

Jeg har vært borti noe lignende selv etter å ha solgt en bil. Riktignok ikke så alvorlig som ditt tilfelle, men jeg (og en tidligere vennine) ble også truet. Han skulle komme og hente penger hos meg og jeg trengte ikke føle meg trygg.

Jeg gikk til politiet dagen etterpå, da jeg følte meg truet og var redd. De fikk nummeret hans, ringte han og ba HAN om å kutte ut med truslene mot meg. Han forsvarte seg jo selvfølgelig med at han ikke hadde truet oss, selv om jeg hadde det svart på hvitt.

Heldigvis ble det stille etter at politiet ringte han, selv om han til syvende og sist lurte meg for penger. Riktignok ikke de summene som du har nå, men uansett...

For en idiot han er. Håper dere får hjelp hos politiet, trusler skal de ta på alvor. Husk å ta vare på alt av dokumentasjon av trusler, sms osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ok, folkens, nå jukser jeg og hopper over massevis av sider, men jeg må bare si det.   Musikeren og jeg forlovet oss i går!! Det er litt skummelt, litt surrealistisk og et par-tre år frem i

Dere er sikkert lei av kjolepratet mitt nå, men ville bare dele at jeg har hentet den, og den passet!    

Nico forsvant plutselig ut i gangen, så jeg måtte gå etter for å sjekke hva han dreiv med... Kurva har stått der i evigheter, og han har ikke engang vært i nærheten av den tidligere. Så jeg aner

Posted Images

På 24.10.2016 at 6:57 AM, *Kat84* skrev:

Våknet av meg selv (?) når klokka var 06.10 i dag. Følte ikke for å sove lengre en gang! 
Som i går hadde jeg sår og kløende hals, og Sjef på armen. Men fortsatt ikke tegn til feber, så jeg lurer på om jeg kan ha vondt i halsen fordi jeg roper "Nei, gå vekk!" eller "AAAAUUUU" i søvne. 
42 kg med fanteskap som skal klenge og helst ligge oppå meg er jo ikke direkte behagelig i våken tilstand alltid heller :aww: 

Sjekket konto, og der hadde jeg fått inn nesten huspengene. Så da går formiddagen til å betale takstmann, overføre eksen sine penger til hans konto, og så må jeg begynne å betale mine egne utgifter og bestille de timene jeg skal ha hos tannlege, veterinær, osv. 

Men før jeg gjør noe som helst av det skal jeg ha kaffe. Det er ikke lov å starte min dag uten minst 2 kopper kaffe faktisk :aww:  

God bedring! Må le av lillegutt som må ligge på armen. Har en liten en her jeg og som gjerne ligger på armen, eller helt oppå meg. Vi deler også pute, registrerer jeg når jeg våkner om morgnen. Vi er i opptrening til å ligge alene på stua sammen med valpen, slik at jeg kan få en hel natts søvn i egen seng :icon_redface:

Kondolerer @Annik :hug:

Jeg er litt deppa for tiden, da ingenting vil gå min vei. God jul liksom... :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
7 minutter siden, LØJ skrev:

God bedring! Må le av lillegutt som må ligge på armen. Har en liten en her jeg og som gjerne ligger på armen, eller helt oppå meg. Vi deler også pute, registrerer jeg når jeg våkner om morgnen. Vi er i opptrening til å ligge alene på stua sammen med valpen, slik at jeg kan få en hel natts søvn i egen seng :icon_redface:

 

Takk :)

Jeg hadde full kontroll på at han ikke lurte seg oppi senga jeg.  
Helt til krangel nummer hundre-og-ørtogførti med eksen fant sted. Da begynte Sjef å krype tett inntil meg akkurat som han forstod at jeg trengte det :heart: 

Med hund og barn har jeg ikke tid til ny mann likevel. Så for min del så er det jo litt koselig å ha hund på egen størrelse å ligge inntil da :whistle: 
Litt kjedelig å måtte bruke klesrulle på laken og dyne før det går i vask, og å måtte skifte såpass ofte da :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, *Kat84* skrev:

Takk :)

Jeg hadde full kontroll på at han ikke lurte seg oppi senga jeg.  
Helt til krangel nummer hundre-og-ørtogførti med eksen fant sted. Da begynte Sjef å krype tett inntil meg akkurat som han forstod at jeg trengte det :heart: 

Med hund og barn har jeg ikke tid til ny mann likevel. Så for min del så er det jo litt koselig å ha hund på egen størrelse å ligge inntil da :whistle: 
Litt kjedelig å måtte bruke klesrulle på laken og dyne før det går i vask, og å måtte skifte såpass ofte da :icon_redface:

Jeg sverger til å leve alene med hunder og har enn så lenge ikke hatt de største problemene med hund i senga. Dog kjenner jeg nå på følelsen av at det hadde vært godt med en natts kvalitetssøvn :teehe:
Jeg tror så absolutt at hunder skjønner når menneskene deres trenger litt nærhet :yes::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo folkens. Lenge siden jeg har vært innom, var nedgravd i bøker. Hadde eksamen i går og den gikk jo ikke så strålende akkurat :P  men men, hvor galt det gikk får jeg ikke svar på før om 3 uker.  Enten blir det nytt forsøk i februar eller så blir det vel Elendig (E) som karakter.  

I dag begynner neste fag, men pga togstreik, sommerdekk og totalt stuptrøtt meg så fikk de klare seg ut at jeg var på dagens forelesning.  I dag skal jeg være med voffene i stedet! Føler nesten at jeg ikke har sett dem på 2 uker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i barnehagen på foreldresamtale, heldigvis mye kjekker nå enn sist høst. :aww:  da vurderte jeg seriøst å si opp plassen og bare ha henne hjemme :aww:   Men nå går det mye bedre.   

 

Ordnet en haug med pasientreisepapirer og gleder meg til å søke refusjon på nett fremover - håper det ikke er for klønete :lol:   Penger blir fint.  

Burde gjøre noe fornuftig, men vet ikke helt hvor jeg skal begynne... hmmm. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, LØJ skrev:

God bedring! Må le av lillegutt som må ligge på armen. Har en liten en her jeg og som gjerne ligger på armen, eller helt oppå meg. Vi deler også pute, registrerer jeg når jeg våkner om morgnen. Vi er i opptrening til å ligge alene på stua sammen med valpen, slik at jeg kan få en hel natts søvn i egen seng :icon_redface:

Kondolerer @Annik :hug:

Jeg er litt deppa for tiden, da ingenting vil gå min vei. God jul liksom... :icon_cry:

You and me both.... :hmm: Skal vi deppe litt sammen? :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg har erfart at hvis man er interessert i det man skal snakke om og har jobba med emnet i noen år så er det utrolig hva man slipper unna med uten forberedelser. Sa læreren som selvfølgelig aldri går inn i klasserommet uten grundige og detaljerte planer. :whistle:

Aldri :aww: 

@Annik kondolerer :hug:  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har forslag til hva mamma kan få til 60-årsdagen? Hun er friluftsmenneske, men er utstyrt fra A til Å og veldig feinschmekker når det kommer til musikk, hun er jo gift med en musikkprofessor... Konsertbilletter er dermed vanskelig, selv om det hadde vært en fin gave. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Raksha skrev:

Vært i barnehagen på foreldresamtale, heldigvis mye kjekker nå enn sist høst. :aww:  da vurderte jeg seriøst å si opp plassen og bare ha henne hjemme :aww:   Men nå går det mye bedre.   

 

Ordnet en haug med pasientreisepapirer og gleder meg til å søke refusjon på nett fremover - håper det ikke er for klønete :lol:   Penger blir fint.  

Burde gjøre noe fornuftig, men vet ikke helt hvor jeg skal begynne... hmmm. 

 

En kopp kaffe er alltid lurt sted å starte. Jeg startet med det nå :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun skadet seg eller er det allergien?< 

Skadet seg tror jeg, vet ikke hva det er. Plutselig fått en hard, vond klump på siden av ene tåen. Ikke normalt at hun blir påvirket av skadene sine, men i går ville hun helst ikke gå og var gretten:huh: hun var tilnermet normal når hun ramlet 2-3m utfor et stup liksom :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Meg skrev:

TWD har begynt igjen. Noen andre som så sesongpremieren? :( 

 

Mhm :|

Kondolerer @Annik :console:

Vi skal ha møte klokka 3 og før det har jeg egentlig veldig lite å gjøre. Planlegger dagens tur, som blir den siste i oppholdsvær på ei stund. Det blir så rart med regn igjen etter 2,5 uke med bare finvær. Ikke så lenge igjen til vi kommer til en tørrere del av landet nå da, så jeg har ingenting å klage på egentlig :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AN sitter jeg med en kopp nysepose-te og regner enzymkinetikk. Gruer meg mer til resten av infoen jeg skal pugge i det distré hodet :aww: 

Har også solgt unna litt dekken så tok meg friheten av å bestille nye i går. Oog en ny cavebed :whistle: Jeg gleder meg til pakken kommer :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
2 timer siden, LØJ skrev:

Jeg sverger til å leve alene med hunder og har enn så lenge ikke hatt de største problemene med hund i senga. Dog kjenner jeg nå på følelsen av at det hadde vært godt med en natts kvalitetssøvn :teehe:
Jeg tror så absolutt at hunder skjønner når menneskene deres trenger litt nærhet :yes::hug:

Nei, jeg har ikke hatt noen særlige utfordringer med å holde hund ute av senga selv. Ikke ute av sofaen heller. Men så fikk jeg Beauceron; viden kjent som personlig klegg, utvidet skygge, forvokste kosegriser :lol:  
Men klart; Hadde jeg gått inn for det hadde han jo ikke lurt seg oppi til meg hele tiden. Men litt uoppdragen må jo være lov. Så lenge det bare er meg det går utover :whistle: 

Spesielt gutta mine er veldig flinke til å se når jeg trenger litt ekstra nærhet og kos :wub: Men at Aragon begynner å bli ekstremt kosete nå bekymrer meg litt :hmm: Men det er sikkert bare tilfeldig. Det må det være. 

Klokka har flydd av gårde i dag. Aner ikke hvor tiden har blitt av jeg :blink: Har ikke gjort noe særlig av betydning heller :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så teit når avisene lokker med +artikler med overskrifter som; "De skjulte sukkerbombene! Slik finner du den sunneste yoghurten". Altså, de er da virkelig ikke skjulte sukkerbomber, det står opplyst på boksen hvor mye de inneholder og hva de inneholder :sleep:

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, tutle skrev:

AN sitter jeg med en kopp nysepose-te og regner enzymkinetikk. Gruer meg mer til resten av infoen jeg skal pugge i det distré hodet :aww: 

Har også solgt unna litt dekken så tok meg friheten av å bestille nye i går. Oog en ny cavebed :whistle: Jeg gleder meg til pakken kommer :ahappy:

Hva er en nysepose? Jeg får ekle bilder i hodet!  f060.gif

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg lei av å gjøre oppgavene til C, så jeg har hengt en lapp på kjøleskapet med mine og dine oppgaver. Siden jeg gjør hans er det bare rett og rimelig at han gjør mine? Så på min side står det oppvask og gå it med søppla, på hans side er det en lang remse :sleep:

Også er jeg lei av å dusje jenter etter tur!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...