Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå -oktober


Gjest
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ok, folkens, nå jukser jeg og hopper over massevis av sider, men jeg må bare si det.   Musikeren og jeg forlovet oss i går!! Det er litt skummelt, litt surrealistisk og et par-tre år frem i

Dere er sikkert lei av kjolepratet mitt nå, men ville bare dele at jeg har hentet den, og den passet!    

Nico forsvant plutselig ut i gangen, så jeg måtte gå etter for å sjekke hva han dreiv med... Kurva har stått der i evigheter, og han har ikke engang vært i nærheten av den tidligere. Så jeg aner

Posted Images

2 timer siden, SFX skrev:

Det er sånt som blir godbiter for stuegulvstrening.

Hvorfor er det brått så innmari kaldt i stua, når temperaturen ikke er så lav? Ikke kan jeg bruke vedovnen enda heller, for kittet må herde i 12 timer, og jeg må få hentet den ildfaste plata som skal ligge foran - den henter jeg i morgen.

Vi forsøkte også å feste ei hylle til veggen, men muren er så porøs at skruer ikke fester seg. Så nå vurderer jeg superduperlim. Jeg vil gjerne ha tennbriketter og lightere på hylla, ikke tunge ting, men ting som valper og hunder ikke trenger å tygge på. Også er det færre småting å flytte på når jeg støvsuger. Er det gjennomførbart, å lime ei trehylle til murveggen?

Da vi fjernet den plata som lå under ovnen (og var for liten for brannvesenets krav) oppdaget vi - ikke overraskende - at gulvet er malt i en annen farge der enn ellers i stua. Så da skal jeg få malt sort der ny plate ikke dekker - gammel plate var for kort, ny plate blir lengre og smalere.

Murplugg til muren sier mureren :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joiner blåmandagsgjengen jeg. :aww: Var oppe 6 for å sjekke at lillemor var frisk nok til barnehagen, det var hun heldigvis. Kjente det murret og kranglet i hodet, så la meg igjen etter å ha lufta bikkjer. Våkna ti over 11 med en helsikkes skallebank, stod opp og prøvde å få den til å gå bort. Det ville den ikke så etter en time måtte jeg bare kapitulere, gumle kvalmestillende og finne sumatriptan. La meg, sov til 14, da var det bare dunking igjen, sovnet igjen og sov til 16, da hadde dunkingen fått følge... Ny dose, sov litt til før jeg gikk ned til mann og barn. Jeg hater hodet mitt. Hater det. :aww: 

 

Veldig glad jeg har tidenes mest tålmodige hunder, med god blærekapasitet. For de har ikke sagt et kvekk, kasko lå trofast under dyna og slikket meg på leggen når jeg sutra. De to andre lå musestille nede. Nå har de fått lufta seg litt igjen, kaniner har fått det de skal ha, hester er sjekket og gakker har lufting inne i fjøset - det snør nemlig ute. Bonden er oppe og legger barn, han har fjøsfri så han kunne ta hele leggingen til en forandring. 

 

Nå er jeg spent på om jeg orker å sitte oppe lenge nok til twd, og om jeg skal prøve meg på mat nå eller med en gang :aww: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Krutsi skrev:

Da var nok det boret for stort hull eller feil skrue inni pluggen ble svaret :P 

Mulig, jeg har ikke peiling, jeg bare vet at han har klart å skru opp ei hylle på en annen murvegg jeg hadde før, og da drysset det ikke masse murpuss mens han holdt på, så det virker som om denne veggen er mer porøs.

Nå skal jeg varme potetball til middag :banana: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, SFX skrev:

Mulig, jeg har ikke peiling, jeg bare vet at han har klart å skru opp ei hylle på en annen murvegg jeg hadde før, og da drysset det ikke masse murpuss mens han holdt på, så det virker som om denne veggen er mer porøs.

Nå skal jeg varme potetball til middag :banana: 

Jeg aner ikke :lol: jeg er ikke direkte handy :whistle: jeg er den fjåsa i bakgrunnen som snakker hele tiden og innimellom kommer, overraskende, med gode ideer :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Line skrev:

Nå har jeg revidert 34 sider med tekst, og sendt til veileder. Nå gir jeg meg for i dag..

Flink! When the going gets tough ...osv. Jeg har glovarmt øre etter å ha snakka med brodern i mobil. Han er en telefonsnakker. Nå kveldstur. Kanskje øret kjølner litt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Jeg har vært sånn der voksen og ordnet med forsikringene mine nå jeg :aww:

Økte kilometer på bilen, og fikk en mer passende avtale på innboforsikringen. 
Snart skal jeg være enda mer voksen og legge meg tidlig. Det gikk ikke veldig bra i går, men i dag kommer det ikke til å bli noe problem :whistle:   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tricolor skrev:

Hvor i verden er det monumentet?

 

Og hva står på inskripsjonen? Ble nysgjerrig, det så så fint ut der.

I haugesund! Vistnok graven til Harald Hårfagre, utrolig fint der!

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Haraldshaugen

Vi bor på campingen rett vedsidenav.

Fikk ikke lov å legge inn bilde, men det står om at han samlet alle fylkene til et rike. 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, SFX skrev:

Det er sånt som blir godbiter for stuegulvstrening.

Eller går i gapet mitt... :aww: 

1 time siden, Krutsi skrev:

Jeg aner ikke :lol: jeg er ikke direkte handy :whistle: jeg er den fjåsa i bakgrunnen som snakker hele tiden og innimellom kommer, overraskende, med gode ideer :lol: 

Er det du som vurderer kvaliteten på idéene eller? :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...